ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA) Józefów oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-08-29
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna, 05-410 Józefów, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kampinos
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych), zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie poziom C1 (warunek konieczny ze względu na kontakt z klientem zagranicznym), dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym/sprzedażowym (np. na stanowisku asystenckim) lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta (np. recepcja), chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, samodzielność, możliwość dojazdu we własnym zakresie do Józefowa k. Otwocka (okolice Warszawy), znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiązki: realizacja zadań powierzonych przez Project Managera z zakresu obsługi klienta i realizacji projektu, utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, nadzorowanie statusu zamówień, współpraca z dostawcami firmy, dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz rekrutacyjny dostępny pod linkiem https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/578 (nr ref. ASY/SPRZED/ANG/JOZ)
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi oraz angielskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 12-14
ANNA MARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
-prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu: ewidencja pocztyprzychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie rozmów telefonicznych ,prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanych z czasem pracy:ewidencja delegacji służbowych, ewidencja usług informatycznych,zakup materiałów biurowych, zaopatrzeniem sekretariatu oraz zakupśrodków czystości, nadzór nad aktualizacją stron internetowych spółki,współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi spółki,prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, organizowaniespotkań z klientami w zakresie pośrednictwa obrotu nieruchomościami,prowadzenie spraw związanych z marketingiem i PR, praca w godz.7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu treningów drużyny TH Unia Oświęcim oraz Uczniowskiego Klubu Hokeja Unia Oświęcim
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Oświęcim (małopolskie)
Telefoniczna rejestracja pacjentów zgłaszających się na badania.
LUX MED Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych człónków zarządu, obsługiwanie korespondencji, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi.Znajomość języków obcych jest niezbędna by móc sprawnie porozumiewać się z klientami firmy oraz do porozumiewania się z kadrą kierowniczą i międzynarodowym personelem.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grabonóg (wielkopolskie)
wspieranie ucznia podczas zajęć, pomoc nauczycielowi, opieka nad dzieckiem podczas wyjść i uroczystości szkolnych.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Strzelce Kraj.* - 2016-12-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
obsługa prawna kontraktu, analiza warunków umowy, analiza usług podwykonawczych, analiza rozczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg standardów obowiązujących w gabinecie
ARLETA JAŻDŻEWSKA Stomatologia Uśmiechnij się - 2017-08-03 - Człuchów (pomorskie)
Układanie dokumentacji księgowej, zapoznanie się z programem kadrowo-płacowym oraz księgowym, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych;podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi,przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy projektach, poszukiwanie potencjalnych klientów, współpraca z handlowcami, organizacja spotkań z przyszłymi i obecnymi klientami, prowadzenie dokumentacji projektów sprzedażowych/ oferty, kalkulacje, umowy/
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie kalandarza spotkań prezesa zarządu. wystawianie faktur, obsługa kasowa, przygotowywanie prezentacji, raportów.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie, lakierowanie, polerowanie pojazdów samochodowych.
FUN-MOT, Sebastian Majcher - 2016-08-05 - Krużlowa Wyżna (małopolskie)
Przygotowanie warzyw, owoców -obieranie, krojenie, wykonywabnie potraw zgodnie z zaleceniem kucharza, porcjowanie, dekorowanie dań, utrzymanie porządku, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Włodawa (lubelskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało kontaktowanie się z instytucjami oświatowymi, urzędami miast i powiatów, w celu nawiązania współpracy w zakresie działań szkoleniowych i edukacyjnych Tworzenie zestawień, bieżąca korespondencja z placówkami oświatowymi, urzędami miast i powiatów oraz innymi podmiotami. Praca od pn do pt w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
Firma GRYC TOMASZ GRYC - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY
kontakt przez PUP - 2018-05-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, obsługa terminarza spotkań, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy przygotowywaniu projektów sanitarnych.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2016-10-26 - Zamość (lubelskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie biurem,kontakt z klientami oraz prace zlecone przez Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ozorków (łódzkie)
Asystent/ka wychowawcy zapewnia wsparcie w wykonywaniu pracy Wychowawców/Rodziców SOS i pomaga we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci i specjalistami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klienta, rejstracja pacjentów, obsułga kasy fiskalnej, asystowanie podczas podstawowych zabiegów, dbanie o estetyczny wygląd gabinetu, przygotowanie miejsca pracy stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości w branży HR, obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do baz,
HERZOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
sprawy związane z sekretariatem zarządu, umawianie spotkań, korespondencja służbowa, pilnowanie terminarza Prezesa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Owińska (wielkopolskie)
•Wykształcenie wyższe kierunkowe – architektura i urbanistyka•Umiejętność pracy w programie AutoCad,•Kreatywność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność•Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej•Dobra organizacja czasu pracy•Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań•Kreatywność, zaangażowanieOpis stanowiska: praca na komputerze, samodzielne wykonywanie pod kierunkiem projektanta koncepcji, projektów budowlanych, projektów aranżacji wnętrz, szczegółów, detali, opisów do opracowań projektowych, współpraca z branżami, prowadzenie spraw formalnych pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzacji obiektów budowlanych, archiwizowanie dokumentacji na nośnikach elektronicznych w trakcie pracy i po jej zakończeniu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "UNIGLOB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
PRACA W DELEGACJI - PRACODAWCA WYPŁACA 30 ZŁ DIETY ZA KAŻDY DZIEŃ PRACY W DELEGACJI
WEST FROST SERWIS WŁODZIMIERZ ZIEMNIEWICZ - 2017-09-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)