ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kłodzko oferta pracy CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości, dokonywanie rozliczeń finansowych, kontrola dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz przygotowywanie ich do weryfikacji, planowanie działań i przeprowadzanie podstawowoych analiz w zakresie finansów i księgowości, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Getta 5a/2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości, dokonywanie rozliczeń finansowych, kontrola dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz przygotowywanie ich do weryfikacji, planowanie działań i przeprowadzanie podstawowoych analiz w zakresie finansów i księgowości, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość podstaw prawa podatkowego, programów komputerowych: Optima, Word, Excel
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Bohaterów Getta 5a/2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Bohaterów Getta
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realizacja zadań związanych z obsługą klienta;- asystowanie w prowadzonych sprawach;- sporządzanie pism, raportów oraz analiz;- sprzedaż usług prawno-finansowych B2BGodziny pracy 8:30 - 16:30
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu, Projekt RPO WŁ, dla osób powyżej 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łask (łódzkie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć, opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach samoobsługowych, porządek w sali.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrzesiny (lubuskie)
opracowywanie elementów dokumentacji projektowej, kompletowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienia branżowe, drukowanie, plotowanie itp.
GAS-ENGINEERING JERZY HEIDER - 2015-11-24 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Budzyń (wielkopolskie)
Twozrenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałowych.
JMM Budownictwo Marcin Milewczyk - 2017-11-13 - Wejherowo (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łuków (lubelskie)
nauka j. angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Chorzów (śląskie)
projektowanie w branży architektonicznej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-07-05 - Dziepółć (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie lub wyższe kierunkowe - ekonomiczne lub finanse i rachunkowość; zakres obowiązków: rejestracja dokumentów księgowych przygotowywanie zestawień, raportów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
monter stolarki aluminiowej ( na hali produkcyjnej), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w pracy nauczyciela szkoły podstawowej z dzieckiem niepełnosprawnym (Zespół Aspergera)
SZKOŁA PODSTAWOWA W IWONICZU - 2016-04-07 - Iwonicz (podkarpackie)
DORADZTWO, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy rodzinom, rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-01-28 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja i weryfikacja korespondencji, segregacja bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, dekretacja i sprawdzanie poprawności dekretacji dokumentów księgowych-faktur sprzedaży, pomoc przy wystawianiu faktur, refaktur, not odsetkowych, księgowanie wyciągów, rozksięgowywanie odsetek; pomoc przy sporządzaniu zestawień sprzedaży oraz sprawozdań; przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy odczytywaczy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Niepołomice (małopolskie)
Naprawa sprzętu AGD, pralek, lodówek, zmywarek.
SERWIS KRECIK - 2017-10-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie PKPiR, księgi handlowe, rejestry, płace ZUS, kadry
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
umiejętność prowadzenia pracy z rodziną, umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, odporność na stres, wiedza z zakresu prawidłowego funkcjonowania rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kęsowie - 2018-01-10 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
asystent spedytora
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nietków (lubuskie)
Wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, wypełnianie deklaracji podatkowych, sporządzanie zeznań;
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl. Kontakt również telefoniczny (32-353-59-48 w.117) w godzinach: 7:00-15:00.
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
nadzorowanie obiegu dokumentów, tłumaczenia, obsługa korespondencji, organizowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udzielanie pomocy dzieciom pod kierunkiem nauczania podczas prowadzenia zajęć dydyaktycznych i wychowawczych.Opiekowanie się dziećmi podczas przerw zabaw, spacerów, wycieczek.Wykonywanie czynności pielęgn.-higienicznych w miare potrzeb dzieci.Wykonywanie innych prac.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jarosław (podkarpackie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Opoczno (łódzkie)