ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI Opoczno oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU

Data publikacji: 2017-05-10

Lokalizacja: Opoczno (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opoczno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik rachunkowości*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2017

Data zakończenia pracy: 21.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE EKONOMICZNE, DYPLOM TECHNIKA EKONOMISTY - ZDANY EGZAMIN ZAWODOWY, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA - MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPENOFFIS, PŁATNIK, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ UPROSZCZONEJ KSIĘGOWOŚCI, UMIEJĘTNOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW Z LUDŹMI, SZYBKIE TEMPO UCZENIA SIĘ, DOKŁADNOŚĆ I SZCZEGÓŁOWOŚĆ W DZIAŁANIU, DYSPOZYCYJNOŚĆ.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2a, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE DO PRACY

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: opoczyński

Gmina pracodawcy: Opoczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opoczno

Ulica pracodawcy: Armii Krajowej

Numer budynku pracodawcy: 2a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017

Data dodania oferty pracy: 10.05.2017

Oferta pracy ważna do: 22.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY/WYP. LUB DOP. ST PR UM NR 12/2016-UZUPEŁNIENIE - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu, projekty aktów not.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT PRAWNY - APLIKANT ADWOKACKI - od 1 850 PLN

sporządzanie projektów umów, pism procesowych, zastępowanie adwokata w sądzie, uczestnictwo w spotkaniach z Klientami, prowadzenie spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PIELĘGNIAREK - od 1 900 PLN

Praca z pacjentami starszymi i niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

- Pomoc projektantowi w zakresie realizacji dokumentacji z zakresu ochrony środowiska. Praca w siedzibie firmy w biurze oraz w terenie według potrzeb.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z zakresu ochrony środowiska. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 507-020-165) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice) lub e-mail: ekoid (at) ekoid.pl
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pomoc przy bieżącej obsłudze Klientów Firmy,pomoc przy redagowaniu ofert handlowych i reklamowych,obsługa internetowych portali ogłoszeniowych,aktywna współpraca i dzielenie się wiedzą ze sprzedawcami w Firmie
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2017-06-06 - Rzeniszów (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

PRZYJMOWANIE I REJESTROWANIE KORESPONDENCJI- RODZIELENIE JEJ DO ODPOWIEDNICH DZIAŁÓW, WPROWADZANIE DANYCH DO ZESTAWIEŃ ORAZ PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH. WPISYWANIE I MONITOROWANIE PŁATNOŚCI PRZELEWOWYCH. UZUPEŁNIANIE RAPORTY KASOWEGO , DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH , ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT (J. WIETNAMSKI) - od 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów dotyczących inwestycji deweloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Staż w firmie PPHU DOBER.Program stażu do zapoznania w pokoju 38.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

asystent do spraw księgowościstaż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 900 - 2 000 PLN

Opracowywanie projektów zewnętrznych sieci wod.-kan. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 800 PLN

szkolenie pracowników z dziedziny BHP, szkolenie wstępne i okresowe, prowadzenie dokumentacji powypadkowej zgodnie z rozporządzeniem, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie stosowania się do przepisów oraz zasad BHP, tworzenie raportów dot. stanu BHP w spółce, raportowanie na potrzeby spółki, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, udział przy przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych, uczestnictwo w przekazywaniu infrastruktury do użytkowania, sporządzamoe sprawozdać do GUS-u
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Bielawa (dolnośląskie)

KELNER-BARMAN - do 1 850 PLN

obsługa klienta
MIRAD s.c. Jakub Michnowicz, Marian Zyskowski - 2016-05-10 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

1. Pomoc rodzinie we wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych wszystkich jej członków.2. Określenie wspólnie z rodziną podstawowych problemów występujących w rozinie oraz zmotywowanie rdziny do współpracy i działań zmierzających do ich pokonywania.3. Udzielanie inormacji i pomocy dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej.4. Współpraca z innymi jednostkami specjalizującymi się w działaniu na rzecz dziecka i rodziny.5. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą.6. Diagnozowanie i analizowanie potrzeb osób i rodzin dla celów pomocy społecznej pod nadzorem pracownika socjalnego.7. Asystowanie w organizowaniu różnorodnych form pomocy oraz udział w rozwijaniu infrastruktury socjalnej, odpowiadającej zmieniającym się potrzebom społecznym.8. Osobiste towarzyszenie i udzielanie wsparcia członkom rodziny w rozszerzaniu kontaktów w celu usamodzielnienia, poszukiwania nowych możliwości w środowisku (instytucjach, urzedach, szkołach, poradnaich, placówkach kulturalnych, sportowych itp.).9. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.10. Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach.11. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.12. Opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, a także monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu z nią pracy.13. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego (np. monitorowanie wydatków).14. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych.15. Motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji edukacyjnych.16. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym oraz w zakresie opiekuńczo-wychowawczych.17. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.18. Wykonywanie innych zadań wg potrzeb.Zgodnie z art. 12.1. ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (DZ.U.z 2017 r. poz.697) asystentem rodziny moze być osoba, która posiada:1. wykształcenie wyższe - pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna), lub 2. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub,3. wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną4. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz jej władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,5. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2017-06-27 - Reda (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - POMIAROWY - 997,4 PLN

STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Łęgowo (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 000 PLN

POMOC WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ RUCHOWO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW Z LUDŹMI
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

Organizacja i obsługa drogowych przewozów towarowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-06-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Organizacja pracy w biurze rachunkowym w zakresie:a/ przyjmowania , opisywania i dekretowania dokumentów / księgowanie/ b/ przygotowywania dokumentów firmy i dla firm min. sporządzanie sprawozdań , zestawień itp. c/ uzgadnianie spotkań , prowadzenie korespondencji d/ bezpośrednia obsługa klientów biura
Biuro Rachunkowe ELBO s.c. Elżbieta Piwowarska, Bożena Landwójtowicz - 2016-03-10 - Słupsk (pomorskie)

OGRODNIK - 13 - 15 PLN

Kompleksowe zakładanie ogrodów, układanie nawodnienia, zakładanie skalniaków, budowa drewutni. Wymagania: doświadczenie lub wykształcenie ogrodnicze, mile widziana pasja do pracy w ogrodnictwie. Pracodawca proponuje na początek umowę zlecenie lub umowę o dzieło. Praca w terenie. Wynagrodzenie jest w całości do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydatów. Tel. 600-160-888.
FANTASTYCZNE OGRODY - 2017-06-14 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK DS. ZAMÓWIEŃ I ROZLICZEŃ - od 2 600 PLN

Zamawianie towaru, nawiązywanie współpracy z kontrahentami w języku hinduskim, wyszukiwanie dostawców z Indii, rozliczenia towaru oraz zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gospodarz (łódzkie)

ASYSTENT /ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACJI (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 500 PLN

- Obsługa centrali telefonicznej. Odbieranie poczty elektronicznej i przekazywanie e-mail do właściwego adresata. Przygotowywanie, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie poczty do odpowiedniego Działu. Odbieranie, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek kurierskich. Przyjmowanie i rejestracja faktur. Przyjmowanie i obsługa gości, interesantów. Organizacja wyjazdów służbowych oraz rejestracja delegacji. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zaopatrzenie kuchni w niezbędne artykuły spożywcze oraz materiały biurowe. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (minimum 2 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok w pracy biurowej lub obsłudze recepcji. Bardzo dobra obsługa komputera i sprzętów biurowych, komunikatywność i samodzielność. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl -->temat: nazwa stanowiska.
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

KOMENDANT ODDZIAŁU WART CYWILNYCH - od 2 400 PLN

Organizacja i planowanie służby ochronnej, prowadzenie dokumentacji dot. czasu pełnienia służby ochronnej, organizowanie i prowadzenie szkoleń. Wymagania: wyksztalcenie średnie, staż pracy: 3 lata w oddziale wart cywilnych, legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni "B" i "M". Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 261-251-595, osobiście w godz. 7.30-15-30.
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-21 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 1 850 PLN

* budowanie prestiżowego wizerunku marki* obsługę Klientów posiadających wynajęte samochody* utrzymywanie pozytywnych relacji z nowymi i dotychczasowymi Klientami* obsługę marketingową firmy: strona, blog i zarządzanie social media np* przygotowywanie ofert i korespondencji wg wytycznych Zarządu* współpracę z firmami finansowymi i ubezpieczeniowymi w zakresie kredytów, leasingu i ubezpieczeń* poprawność oraz obieg dokumentacji biurowej i urzędowej wg. wytycznych Księgowości* raportowanie zgodnie z ustalonymi standardami
BIZNES RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

wyksz.wyższe, obsługa komputera,prawo jazdy kat. B,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,osoba zarejestrowana w PUP na dzień 17.01.2017 , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wielowieś (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

obsługa klienta, udzielanie informacji o aktualnych pofertach, upowszechnianie ofert pracy, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych do SYRIUSZA, obsługa urządzeń biurowych , archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)