ZARZĄDZAJĄCY OŚRODKIEM Brzozówka oferta pracy Arkadia Tomasz Woda
Stanowisko: ZARZĄDZAJĄCY OŚRODKIEM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kontrola stanu domków,przyjęcie wydanie domku,,kwestie związane z funkcjonowaniem ośrodka(pralnia,inne służby)
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Brzozówka (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Arkadia Tomasz Woda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modrzewiowa 27, 87-123 Brzozówka, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola stanu domków,przyjęcie wydanie domku,,kwestie związane z funkcjonowaniem ośrodka(pralnia,inne służby)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZARZĄDZAJĄCY OŚRODKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Obrowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Arkadia Tomasz Woda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Modrzewiowa 27, 87-123 Brzozówka, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: toruński
Gmina pracodawcy: Obrowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozówka
Ulica pracodawcy: Modrzewiowa
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0254c715b9a4b94d83810913b474ffff
Podobne oferty pracy
Wykończenie elementów z kamienia (polerowanie, szpachlowanie, rogi, cięcie płyt, frezowanie)
WEEBU SYSTEM SP Z O O - 2019-12-18 - Murów (opolskie)
Tworzenie gier i dokumentacji technicznej. Aktualizacja i optymalizacja kodowania. Kwotacja projektów.
Playsoft sp. z o.o. - 2017-03-27 - Gdańsk (pomorskie)
objęcie opieką pedagogiczną uczniów ZSZ w Bogatyni; współpraca z rodzicami; praca z dziećmi posiadajacymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego; pensum 8/20;
Zespół Szkół Zawodowych w Bogatyni - 2019-11-05 - Bogatynia (dolnośląskie)
załadunek, rozładunek towarów, obsługa systemu WMS, obsługa wózków widłowych typu Linde; umowa o pracę na okres 3 miesięcy, kolejna umowa na czas określony, następna umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Dobroń (łódzkie)
1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:1)w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,2)w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,3)w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych, 2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8)podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18)w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Dyrektora należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowywania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-03-16 - Chełm (lubelskie)
Robienie kawy, herbaty, drinków, obsługa gości, obsługa komputera. Praca w soboty i niedziele, poniedziałek oraz jeden wybrany dzień w tygodniu jest wolny od pracy. Praca w Kołobrzegu w godzinach 10:00-18:00
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TOSIA" ANTONINA KOSENCHUK - 2020-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do programu księgowegoporządkowanie dokumentów księgowychpomocnicze prace księgowewprowadzanie danych do Excela i analizy finansoweopracowywanie pism i odpowiedziobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chorzów (śląskie)
Praca przy produkcji kontenerów. Wymagane umiejętność pracy w zespole, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadanie, obsługa podstawowych narzędzi warsztatowych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów ul. Żwirki i Wigury 56PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14
WELDEO Łukasz Toczek - 2019-08-22 - Mikołów (śląskie)
sprzedaż artykułów papierniczych,składanie zamówień
F.H. "ALEX" s.c. Stanisław Mucha & Barbara Mucha - 2016-08-03 - Miechów (małopolskie)
Obsługa gości i sali, obsługa kasy, obsługa baru
Firma Handlowa Andrzej Ilczuk - 2016-04-18 - Sosnowica (lubelskie)
przygotowaywanie towatów do sprzedaży, obsługa klientów, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
Gotowanie w przedszkolu. Przygotowywanie posiłków dla dzieci.Praca od sierpnia 2019.Wynagrodzenie 2250zł brutto. Praca 6 godzin dziennie.Miejsce wykonywania pracy: ul. Nowy Świat 24, 32-020 Wieliczka.
STR8 FOR ENGLISH INGA WÓJCIK - 2019-05-14 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa maszyn, przygotowanie płyt do produkcji mebli, polerowanie, szlifowanie, montaz mebli, składanie mebli
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Leszno (wielkopolskie)
pilnowanie obiektu
Mida Gaz Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Michał Walczak - 2019-08-05 - Bytom (śląskie)
DOKONYWANIE ZAŁADUNKU I ROZŁADUNKU PRODUKTU GOTOWEGO ORAZ OPAKOWAŃ ZWROTNYCH NA SAMOCHODY, ŚCIŚLE WEDŁUG DOSTARCZONEJ DOKUMENTACJI, OBOWIĄZUJĄCYCH PROCEDUR I NORM JAKOŚCIOWYCH ORAZ ZASADY FIFO; ODBIERANIE PRODUKTU GOTOWEGO Z LINII PRODUKCYJNEJ, DOSTARCZANIE OPAKOWAŃ ZWROTNYCH POTRZEBNYCH DO PRODUKCJI I WSPÓŁDZIAŁANIE W CELU ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI LINII; ODPOWIADANIE ZA CODZIENNĄ KONTROLĘ SPRZĘTU MAGAZYNOWEGO (WÓZKI WIDŁOWE, SPRZĘT CZYSZCZĄCY), POSŁUGIWANIE SIĘ POWIERZONYM SOBIE SPRZĘTEM W SPOSÓB BEZPIECZNY, NIEZWŁOCZNIE ZGŁASZANIE WSZELKICH USTEREK NA ODPOWIEDNIM FORMULARZU, PRZY KAŻDORAZOWYM POBRANIU WÓZKA WIDŁOWEGO DOKONYWANIE WPISU DO „KSIĄŻKI WÓZKÓW”; NATYCHMIASTOWE ZGŁASZANIE WSZELKICH WYPADKÓW, ZDARZEŃ NIEBEZPIECZNYCH I USZKODZEŃ POWSTAŁYCH NA TERENIE MAGAZYNU; PRZESTRZEGANIE PROCEDUR
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Michrów (mazowieckie)
Mycie głów, sprzątanie salonu.
SALON FRYZJERSKI KINGA MACIEJEWSKA (Studio VIP) - 2018-06-01 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z języka niemieckiego w klasach VII-VIII szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa im.Janusza Kusocińskiego w Pacynie - 2019-09-02 - Pacyna (mazowieckie)
prace tokarskie
PROLIGO Sp.zoo - 2016-04-08 - Chorzów (śląskie)
praca na budowie
MACIEJ CIBORSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MABOR" - 2016-05-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
udział w tworzeniu wzorów opakowańnadzór nad realizacją planów związanych z bieżącą realizacją zleceń Projektunadzór nad projektowaniem opakowań wchodzącej do masowej produkcjiwspółpraca z działem kartonażowni w celu ustaleń parametrów związanych z projektowaniem opakowań i wprowadzaniem ich do masowej produkcjiobsługa komputera, ksera, drukarki i telefonuobsługa skrzynki meilowejprzestrzeganie zasad i prowadzenie odpowiednich zapisów wynikających z wdrożonego ZSZ
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Poledno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa bankowości internetowej. Poznawanie zadań w zakresie księgowości i administracji wykonywanych przez Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli. Wykonywanie do zestawień rozliczeń finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Serock (mazowieckie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
Clar System Spółka Akcyjna - 2017-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie technologii.Przygotowywanie dokumentacji technicznych i technologicznych. Nadzór nad zgodnością wykonywanych produktów z technologią, dokumentacją techniczną oraz wzorcami.Opracowywanie i wprowadzanie modyfikacji produktów i usprawnianie procesów produkcyjnych.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie stanowiska pracy dla ślusarza. Pomoc przy cięciu blachy, cięciu i kształtowaniu prętów. Przygotowywanie płaskowników i kształtowników do spawania. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Działania promocyjno-informacyjne i rekrutacyjne, gromadzenie danych uczestników Projektu, organizacja procesu rekrutacji personelu projektu, kadry projektu,(pedagodzy, specjaliści) oraz uczestników projektu, monitoring rzeczowo-finasowy projektu, opracowanie narzędzi monitoringu, przeprowadzenie badań, bieżacy monitoring dokumentacji, monitorowanie rezultatów projektów, monitoring wskaźników celów projektu i uczestników, sporządzanie raportów ewaluacyjnych, sporządzanie sprawozdań z zakresu finsowego i rzeczowego, archiwizowanie dokumentacji finasowej, przygotowywanie i przeprowadzanie wywaidów i ankiet, pomoc w zadaniach wykonywanych przez koordynatora projektu, współpraca z działem rozliczeń i księgowości
Firma Wdrożeniowa LEANKONCEPT Grzegorz Sulisz - 2016-08-19 - Mielec (podkarpackie)
obsługa automatów szklarskich, utrzymywanie procesu produkcyjnego według ustalonego standardu, usuwanie drobnych awarii, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Komorów (mazowieckie)
Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
"Abra" S.A. - 2016-10-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Radom (mazowieckie)
proste prace porządkowe
Polcopper Sp Zo.o. - 2019-07-15 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA - 2016-12-09 - Reda (pomorskie)