SAMODZIELNY STOLARZ Reda oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA

Stanowisko: SAMODZIELNY STOLARZ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.

Data publikacji: 2016-12-09

Lokalizacja: Reda (pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kwiatowa 65, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY STOLARZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: stolarz meblowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne, kierunek: stolarz

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Adres pracodawcy:
Kwiatowa 65, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: wejherowski

Gmina pracodawcy: Reda

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Reda

Ulica pracodawcy: Kwiatowa

Numer budynku pracodawcy: 65

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: stolarz meblowy

Data dodania oferty pracy: 09.12.2016

Oferta pracy ważna do: 08.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK DS.OŚWIETLENIA - od 13,7 PLN

Aktualizacja i archiwizacja dokumentów technicznych, zbieranie dokumentów niezbędnych do otwarcia szkody, agregacja i okresowe zestawienia kart przekazania odpadów, sporządzanie okresowych raportów i zestawień.
ENERGA OŚWIETLENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

MONTER STOLARKI OKIENNEJ - od 3 500 PLN

montaż , demontaż okien , drzwi, bram garażowych i rolet. Obróbka tynkarska, drobne prace remontowe.
"SALON OKIEN I DRZWI SANDRA" Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Artur Zięba - 2016-03-18 - Żory (śląskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta; obsługa komputera, w tym MS Office; umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista; kompleksowa obsługa klienta w salonie Orange; prezentacja oferty firmy; sprzedaż usług i obsługa posprzedażowa; miejsce pracy: Gliwice, C.H. Arena
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TELKOM-SYSTEM" SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - 1 850 - 2 000 PLN

Nadzór nad obiektem.
Zakłady Mięsne Nowak - 2016-07-27 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

WYKŁADANIE TOWARU/ KASJER - od 13,5 PLN

wykładanie towarów na półki sklepowe, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI GOŚCIA HOTELOWEGO - 2 000 - 3 000 PLN

realizowanie spraw bieżących związanych z apartamentami - koordynowanie procesu wynajmu, zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, obsługa Gości podczas pobytu, czynności administracyjne, prowadzenie dokumentacji; obsługa witryny internetowej; akwizycję usług i pozyskiwanie klientów; prezentowanie i obsługa apartamentów; kontakty z właścicielami apartamentów; kompleksowe przeprowadzanie procesu wynajmu: od promocji/zamieszczania ofert wynajmu , poprzez proces rezerwacji, wydanie apartamentu klientowi, rozliczenie z klientem do przygotowania apartamentu do kolejnego wynajmu; za zapewnienie wysokiej jakości usług ; analizę oczekiwań i opinii klientów oraz inicjowanie działań korygujących; śledzenie aktualności kulturalnych i rozrywkowych rynku lokalnego; raportowanie z wykonanych czynności;
IRS Capital Pirs & CO Sp. z o.o. Sp.J. - 2017-07-25 - Gdańsk (pomorskie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - od 1 850 PLN

- Prowadzenie książek przychodów i rozchodów; - Rozliczanie podatku VAT, PIT; - Kontrola prawidłowości dokumentów księgowych; - Prowadzenie ewidencji środków trwałych; - Bieżący kontakt z Klientami biura
Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ - 2016-11-07 - Zabierzów (małopolskie)

OPERATOR ROZKŁADARKI MAS BITUMISTYCZNYCH - od 1 750 PLN

obsługa rozkładarki mas bitumistycznych, układanie mas bitumistycznych na uprzednio przygotowanym podłożu, prace konserwacyjne przy obsługiwanej maszynie
Tranzit Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Zawiercie (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Samodzielna księgowość, rozliczanie mediów, obsługa mieszkańców.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2017-04-07 - Gdynia (pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 000 PLN

- WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://www.asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-samodzielnego-referenta-w-dziale-finansowo-ksiegowym-na-czas-zastepstwa.html- Lista zadań realizowanych na stanowisku: Prowadzenie rozliczeń i księgowań dokumentów księgowych dotyczących: działalności statusowej (utrzymanie potencjału badawczego i rozwój młodych naukowców), studiów niestacjonarnych. Rozliczanie kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Gospodarki środków trwałych. Windykcacja należności.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na na zastępstwo na czas określony w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w służbach finansowo-księgowych. Wymagana wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach VAT, finansowaniu nauki, środków trwałych, podatku dochodowym od osób prawnych. Znajomość obsługi komputera (Excel). Umiejętność dokonywania księgowań, wyliczania delegacji krajowych i zagranicznych, interpretacji przepisów i praktycznego ich stosowania, obsługi programu księgowego. Wymagania dodatkowe: Szkolenie z zakresu podatków VAT, podatku dochodowego od osób prawnych, środków trwałych. Wiedza z ustawy o szkolnictwie wyższym oraz z ustawy o finansach publicznych. Doświadczenie w zakresie księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) asp.katowice.pl
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)

DOZÓR GÓRNICZY - od 3 000 PLN

Wymagane min. zawodowe lub średnie, kierunek: górnictwo p/z, minimum rok stażu pracy pod ziemią. kontakt z pracodawcą osobisty.
GÓRNICZE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. WCZASÓW I TURYSTYKI - od 2 700 PLN

Wprowadzanie rezerwacji miejsc noclegowych w systemie hotelowym, przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń rezerwacji, prowadzenie terminowej korespondencji w zakresie rzetelnej informacji, reklamy i rozliczeń finansowych, współpraca z recepcją w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, uaktualnianie dostępności i cen ofert zamieszczonych na portalach internetowych, przygotowywanie umów z kontrahentami na usługi hotelowe.Praca w godzinach: 8.00 - 16.00
O. S. T. "GROMADA" - Międzyzdroje - 2017-02-16 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - do 2 400 PLN

umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej); realizacja założonych planów; raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Sprzedaż usług z branży telekomunikacyjnejRealizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER wynagrodzenie od 2500zł brutto - prowizyjne I zmianaPraca Elbląg i okolice
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
P.W. MAXTOP sp. j. - 2017-01-10 - Sławków (śląskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I TECHNIKI - od 2 400 PLN

nauczanie w szkole podstawowej
Prywatna Szkoła Podstawowa nr 1 - 2017-06-28 - Sosnowiec (śląskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA+ ST POWER SZPIT. GINEK-POŁOŻ. - 997,4 PLN

- Przygotowanie kompletu druków składających sie na wew. indywidualną dokumentację med. pacjenta,- Wypełnianie indywidualnej dokumentacji med. w czesci dot. nanoszenia historii choroby przedstawionych odpowiednich dokumentów wymaganych przez aktualne obowiązujące przepsiy,- rejestrowanie danych identyfikujacych pacjenta, miejsce hospitalizacji i innych danych,- zaopatrywanie gabientów lekarskich w druki dokumentacji medycznej,- Stała współpraca z Działem Sprzdazy Usług medycznych i Statystyki,- Obsł. komputera i innych urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wykonywanie zadań ustalonych dla działu księgowości pod nadzorem głównej księgowej, przygotowania danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych przy urzyciu komputera i przeznaczonych do tego aplikacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tychy (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA - 2 500 - 3 000 PLN

prace szlifierskie, montowanie, przygotowanie do malowania. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostepna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 794 283 075.
Firma ,,Kasia'' Sławomir Grabowski - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

IT EXPERT K/M (J. ANGIELSKI) - od 6 000 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

- Samodzielne prowadzenie księgowości klientów biura (KPIR, KH). Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY GEODETA - od 2 500 PLN

kompletowanie dokumentacji geodezyjnej do przekazania do PODGiK , przygotowywanie dokumentacji do pomiarów, kontakt z Urzedami I Sądami.
Zakład Usług Geodezyjno-Kartograficznych Geopol w Lubinie - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Sprzedaż art. ogólnospożywczych.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lędziny (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 500 PLN

Sporządzanie list płac, naliczanie i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Naliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS pracowników. . Sporządzanie zestawień, sprawozdań dotyczących wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, wystawianie dokumentacji podatkowej PIT, wystawianie zaświadczeń Rp-7, wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów zasiłkowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, SIO w zakresie prowadzonych spraw. Rozliczanie delegacji. Opisywanie faktur i dekretowanie według klasyfikacji budżetowej i instrukcji o VAT, sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży wg ewidencji VAT. Sporządzanie not księgowych, rachunków oraz umów o wynajęcie pomieszczeń. Prowadzenie sprawnej współpracy z dostawcami energii, gazu, telefonii komórkowej, z firmami zajmującymi się dostawą wody oraz odprowadziłem ścieków, z firmami świadczącymi usługi monitoringu, domen internetowych, podpisów elektronicznych i certyfikatów, obsługą informatyczną. Obsługa programu INWENTARZ tj. sporządzanie dokumentów przychodu, rozchodu, protokołów przekazania i przesunięcia odpowiedzialności, ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji, rozliczanie inwentaryzacji.
Młodzieżowy Dom Kultury im.Stanisława Wyspiańskiego - 2017-09-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. FINANSOWO-KASOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie rejestracji faktur, czeków, wyciągów bankowych, raportów kasowych,obsługa kasy szkolnej, przyjmowanie wpłat na kwitariusz, wpłacanie i wypłacanie z konta bankowego, dokonywanie przelewów.
Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kszt.Praktycznego Im. M. Rataja - 2016-05-11 - Rusocin (pomorskie)

POMIAROWY GEODEZYJNY - od 1 850 PLN

Obsługa sprzętu geodezyjnego
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Borzytuchom (pomorskie)