SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Zabierzów oferta pracy Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie książek przychodów i rozchodów; - Rozliczanie podatku VAT, PIT; - Kontrola prawidłowości dokumentów księgowych; - Prowadzenie ewidencji środków trwałych; - Bieżący kontakt z Klientami biura
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 38, 32-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie książek przychodów i rozchodów; - Rozliczanie podatku VAT, PIT; - Kontrola prawidłowości dokumentów księgowych; - Prowadzenie ewidencji środków trwałych; - Bieżący kontakt z Klientami biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pozostałe dane oferty: Miejsce wykonywania pracy Zabierzów ul. Krakowska 38; wynagrodzenie do uzgodnienia; praca w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8-16; najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas określony;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabierzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- przynajmniej 2 letnie doświadczenie pracy na samodzielnym stanowisku księgowej; - znajomość regulacji prawa podatkowego i bilansowego- znajomość zagadnień kadrowo-płacowych- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole- umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielność w działaniu- znajomość programów ENOVA będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Krakowska 38, 32-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zabierzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabierzów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WPROWADZANIE DOKUEMNTÓW: FAKTUR, EWIDECJI DODATKOWEJ, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, PZROZLICZANIE WYACIĄGÓW BANKOWYCHPROWADZENIE AKT OSOSBOWYCH PRACOWNIKÓWNALICZANIE PŁAC
NTS SP. Z O.O. - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Wdrażanie aplikacji dla wielu platform i środowisk. 2. Modyfikacje kodu, testy, debugowania i dokumentowanie zmian. 3. Opracowanie / instalowanie, dostosowywanie, optymalizowanie i wspieranie nowych wersji i produktów w obrębie infrastruktury przesyłania wiadomości, opracowanie nowych komponentów, narzędzi i wdrożenia specjalnych dodatków Credit Suisse dla infrastruktury pośredniej MQ. 4. Utrzymanie I aktualizacja dokumentacji dla pozostałych członków zespołu i klientów. 5. I inne zadania przydzielone przez przełożonego nie będące sprzecznymi z obowiązującym prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa frezarek konwencjonalnych i sterowanych numerycznie; dbanie o stan techniczny narzędzi; konserwacja maszyn, narzędzi i przyrządów pomiarowych;
LUMEL ALUCAST SP ZOO - 2018-07-06 - Zielona Góra (lubuskie)
sortowanie i czyszczenie metali oraz wyrobów hutniczych
Agencja Pracy praca BIS Marta Stryjak - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
udział w procesie migracji bankowej, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie kont, udział w zamknięciach miesiąca/kwartału/roku, wsparcie członków zespołu w rozliczaniu podróży, codzienna współpraca z biurami lokalnymi.
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa finansowa projektów,wew. obieg dokumentów, współpraca z DFK
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Składanie i montaż mebli na produkcji
GRAŻYNA KOSTRZ KFM KRAKOWSKA FABRYKA MEBLI - 2016-04-28 - Sułkowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
1) przygotowywanie pism do polskich i francuskich urzędów;2) pomoc w wykonywaniu kwerend archiwalnych, prawnych i tłumaczeń;3) pomoc w organizacji wyborów parlamentarnych.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa tokarki uniwersalnej lub CNC.
Altom-Service Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
paca w sklepie spożywczym
P.H.U. CUBA Krystyna Przygucka - 2016-08-08 - Suszec (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisach prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdań i deklaracji (VAT, VAT-UE, CIT, PIT), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, bilansów, raportów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, banki), bieżąca analiza i kontrola finansów, bieżąca kontrola kosztów i przychodów, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, przygotowanie raportów finansowych dla udziałowców
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i naprawa pojazdów samochodowych.
CENTRUM MOTORYZACYJNE AUTO PLUS SPÓŁKA Z O.O. - 2016-09-16 - Gdańsk (pomorskie)
asystent w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Piła (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięsnego, zarzadzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-05 - Opatów (śląskie)
obsługa baru
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Centrum Naukowo Techniczne Kolejnictwa - 2018-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie danych w komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa koparek gąsienicowych.
GRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-05 - Błotnik (pomorskie)
znajomość agrotechniki
INFO-ART Dębowski Grzegorz - 2016-04-21 - Smarglin (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubycza Królewska (lubelskie)
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)
Doświadczenie w pracy jako osoba sprzątającaMotywacja do pracy3-4 razy w miesiącu (łącznie 15 godzin)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów, utrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiemj dokumentów, przygotowanie raportów i zestawień, raportowanie z realizacji zadań
"TEAM-PLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Pracownik obsługi biurowej- oferta stażu realizowana ze środków Algorytm. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, odporność na stres. Obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych urzędu, archiwizacja składów chronologicznych, obsługa składów chronologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.z o. o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)