SAMODZIELNY REFERENT DS. FINANSOWO-KASOWYCH Rusocin oferta pracy Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kszt.Praktycznego Im. M. Rataja
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. FINANSOWO-KASOWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestracji faktur, czeków, wyciągów bankowych, raportów kasowych,obsługa kasy szkolnej, przyjmowanie wpłat na kwitariusz, wpłacanie i wypłacanie z konta bankowego, dokonywanie przelewów.
Data publikacji: 2016-05-11
Lokalizacja: Rusocin (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kszt.Praktycznego Im. M. Rataja
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Macieja Rataja 12, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestracji faktur, czeków, wyciągów bankowych, raportów kasowych,obsługa kasy szkolnej, przyjmowanie wpłat na kwitariusz, wpłacanie i wypłacanie z konta bankowego, dokonywanie przelewów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od pn-pt. Zakres godzin pracy: 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. FINANSOWO-KASOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rusocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne(pożądane), ksiegowość, rachunkowość, znajomość ustawy VAT, rachunkowość, finanse publiczne. Miejsce pracy: Rusocin. Kontakt osobisty: Rusocin, ul. Macieja Rataja 12 lub telefoniczny 58 682 29 16 w.24
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kszt.Praktycznego Im. M. Rataja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Macieja Rataja 12, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rusocin
Ulica pracodawcy: Macieja Rataja
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 08.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ekspozycja towaru w ladzie chłodniczej oraz bieżąca obsługa klienta na stoisku
Arturo Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Fabryka Mebli Taranko Aleksander Taranko w Morągu - 2016-08-26 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Spawanie detali według rysunków technicznych; godziny pracy: 6.30- 22.30
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)
prawidłowe prowadzenie rozliczeń finansowo - księgowych, rozliczeń płac, rozliczeń sądowo - windykacyjnych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OSIEDLE KOROSZCZYN - 2015-12-04 - Koroszczyn (lubelskie)
Realizowanie założeń produkcyjnych, obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
wprowadzenie i wdrożenie systemu księgowego dla nowopowstałej firmy, sprawdzanie pod kątem rachunkowo-księgowym zawieranych przez firmę umów, sporządzanie raportów finansowych, prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie bilansu rachunku zysków i strat oraz inf. podatkowej. ewidencja środków trwałych (amortyzacja, umorzenie)
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-10-26 - Bielawa (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności związanych z tapicerstwem samochodowym, wykształcenie bez znaczenia, osoba chętna do pracy, osoba do przyuczenia,
Paulina Nowak "PINKA", - 2016-05-30 - Sośnie (wielkopolskie)
dowóz dań do klienta
TELECATERING S.C. S.OGIERMAN K.BROL - 2017-03-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prace przy pielęgnacji zieleni
ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA ABIES - 2016-09-27 - Lubin (dolnośląskie)
- Dom Dziecka "Zakątek" w Katowicach zgłasza zapotrzebowanie na stanowisko: Samodzielny Referent ds. Płac.- Obowiązki: osoba na wskazanym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość; sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik; samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe; prowadziła konta pozabilansowe; sporządzała sprawozdania dla PFRON; pomagała w sporządzaniu planów finansowych; prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 20 % premi + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przewidywany termin zatrudnienia: 01.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa codzienna maszyny przed i po zakończeniu pracy.Wykonywanie czynności roboczych przydzieloną maszyną zgodnie z zapotrzebowaniem dysponenta. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
PTS BETRANS SP. Z O.O. - 2017-08-17 - Bogatynia (dolnośląskie)
KOSZENIE PRACY, SPRZATANIE, OCHRONA MIENIA, LEKKIE PRACE FIZYCZNE, WYMAGANIA: UMIEJETNOŚCI TECHNICZNE MILE WIDZIANEGODZINY PRACY 7-15WYNAGRODZENIE 2200,00 ZŁ + PREMIA UZNANIOWA
AEROKLUB SZCZECIŃSKI ODDZIAŁ REGIONALNY AEROKLUBU POLSKIEGO - 2018-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnym czasie.
IQ Energetyka Dariusz Mikrut - 2018-01-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie badań bakteriologicznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-04-24 - Zamość (lubelskie)
Prasowanie, maglowanie, sortowanie odzieży, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
"AQUATIC" SŁAWOMIR JAROMA - 2016-01-20 - Tarnowa (wielkopolskie)
księgowanie faktur zakupu, sprzedaży towarów i materiałów oraz korekt, WNT, WDT;sprawdzanie poprawności opisu faktur zgodnie z wymogami podatkowymi;sporządzanie sprawozdań statystycznych; prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP;prowadzenie i kontrola rozrachunków;terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego i księgowanie wyciągów bankowych;dbanie o jakość i poprawność dokumentacji finansowo - księgowej oraz jej przechowywanie i utrzymanie.Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
MMI Sp. Z o.o. - 2017-09-18 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie wyrobów cukierniczychOsoby zainteresowane i spełniające wymagania pracodawcy mogą kontaktować się osobiście lub pod nr tel. 694-439-596
Z.P.H.U. MACZEK S.C.RYSZARD STANISŁAW MAKOWSKI,JADWIGA MAKOWSKA,MONIKA MAKOWSKA-CHOJNACKA - 2016-04-12 - Sochocin (mazowieckie)
Obsługa systemów bilingowych użytkowanych w procesie pozyskiwania danych pomiarowych i załatwiania reklamacji odbiorców
ENEA Operator Sp. z o.o. Oddział Dystrybucji Bydgoszcz - 2016-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie raportów i rozliczeń końcowych, przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu. Analiza procesów biznesowych, współpraca z innymi działami.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-22 - Szczucin (małopolskie)
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowych,prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami gospodarki materiałowej, opracowanie i rozliczanie zapotrzebowań na zakupy materiałowe, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług, bieżące prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych, nadzór nad terminami przeglądów technicznych budynków, urządzeń w tym również urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego. - Wynagrodzenie: 3300-3900 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, budowlane. Staż pracy min. 2 lata. Umiejętności i wiedza do wykonywania kosztorysów inwestorskich. Umiejętność obsługiwania komputera i programów do kosztorysowania. Umiejętność pracy z pakietem programów Office. Umiejętność czytania rysunków technicznych.Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać poczta na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi i młodzieżą, troska o prawidłowe wychowanie dzieci i młodzieży.
PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA "DOM MARYI" - 2018-04-16 - Bolszewo (pomorskie)
1.Prowadzenie racunkowości SPPR w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z obowiazującymi przepisami.2.Sporządzanie planu finansowego, bilansów, raportów i sprawozdań oraz bieżce monitorowanie realizacji planu finansowego.3. Sporządzanie sprawozdań z wykorzystania dotacji.4.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.5. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w SPPR.6.Przygotowywanie projektów budżetu SPPRoraz harmonogramu wydatków.7. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS , US, GUS, UZP oraz innych wymaganych odrębnymi przepisami.8. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki nalężą do kompetencji głównego księgowego.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Samodzielna obsługa sklepu internetowego (nie do przyuczenia), sprzedaż zegarków
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
przygotowanie dokumentacji budowy (wnioski materiałowe, programy zapewnienia jakości, harmonogramowanie, raportowanie)
TORPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie ochrony środowiska
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-01-19 - Poznań (wielkopolskie)
Sporzadzanie potraw kuchni regionalnej - ormiańskiej.Znajomośc przepisów kuchni ormiańskije.Dobór i obróbka surowców do produkcji potraw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- obsługa gości, zbieranie zamówień- dbanie o porządek i czystość na sali
kontakt przez OHP - 2017-09-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)