DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:1)w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,2)w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,3)w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych, 2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8)podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18)w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Dyrektora należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowywania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Data publikacji: 2020-03-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:1)w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,2)w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,3)w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych, 2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8)podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18)w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Dyrektora należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowywania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ruchu drogowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o drogach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy - poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 24 .20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne,6) co najmniej 5 lat stażu pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy prawo budowlane,6) znajomość ustawy o ruchu drogowym,7) znajomość ustawy o drogach publicznych,8) znajomość ustawy o finansach publicznych,9) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,10) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,11) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,12) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,13) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:1)w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,2)w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,3)w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych, 2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8)podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18)w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Dyrektora należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowywania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 marca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 13 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-03-13KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych. 9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200313155126983.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 16.03.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99cfaafed58cad3681c05d5098fd5ef4
Podobne oferty pracy
Kierowanie placówką oświatową, realizowanie zadań wynikających z właściwych ustaw i rozporządzeń, sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad nauczycielami zatrudnionymi w szkole. Reprezentowanie szkoły na zewnątrz /oferta GCP Koniecpol/
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Rudniki (śląskie)
wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa elektronarzędzi, budowanie konstrukcji na pojazdach
M CAR CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2019-01-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe, porządkowe, przyjęcie towaru, ekspozycja leków RX i produktów OTC
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Samborzec (świętokrzyskie)
Ochrona obiektu i terenu na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Romanów (śląskie)
kontrola prawidłowości wykorzystywania sprzętu firmy na budowach, doradztwo techniczne, udział w dostawachy i odbiorach sprzętu, kontakt z klientem na każdym etapie realizacji kontraktu, prowadzenie szkoleń, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Brwinów (mazowieckie)
Wykonywanie operacji monterskich związanych z procesem przygotowawczym jak cięcie, gięcie, łączenie profili, komponentów według rysunku technicznego. Praca na pełny etat, od poniedziałku do soboty w godzinach 7-18, sob. 6-14.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sokołów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowskiem
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA - 2018-11-20 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
implementacja pełnej automatyzacji produkcji na wtryskarkach zgodnie ze standardem grupy Spark MINDA KTSN, transfer wiedzy nowego sposobu zarządzania produkcją, szkolenia i wdrażanie nowych projektów automativ zgodnie z zarządzaniem produkcją stosowanego w Indiach.
MINDA KTSN PLASTIC AND TOOLING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie z przepisami: ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 07 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.2. Obsługa i informacja klientów stanowiska świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych, w tym zakresie świadczenia wychowawczego (Program Rodzina 500 Plus)- wydawanie, przyjmowanie wniosków.3. Wstępna weryfikacja przyjętych wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych (Program Rodzina 500 Plus), rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.4. Wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego, rodzinnego, z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów.5. Zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych EZAR oraz funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL.6. Wykonywanie innych poleceń służbowych, w tym w szczególności związanych z ustawą pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Tarnów (małopolskie)
Sadzenie sadzonek drzew, pilęgnacja upraw młodników, plewienie wokół zadrzewień, pielęgnacja chemiczna (opryski), wycinanie suchych gałęzi
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kowary (dolnośląskie)
Analiza rynku, współpraca z kluczowymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w salonie odzieżowym; godziny pracy: 9.00-17.00, 10.00-18.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
do uzgodnienia
PYZA BAR - Jolanta Kijewicz - 2016-06-30 - Radom (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Puńsk (podlaskie)
produkcja urządzeń transportu wewnętrznego
HKS PROJEKT SP. Z O. O. - 2017-04-24 - Luboń (wielkopolskie)
Zarządzanie placówką, umiejętność prowadzenia dokumentacji.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE BEAUFORCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-18 - Pogórze (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie załadunku towarów na samochody lub inne środki trwałe, obsługiwanie wózków jezdniowych. Prowadzenie rozładunku i układanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- Przeprowadzanie całościowej analizy ekonomicznej z uwzględnieniem oceny sytuacji makroekonomicznej oraz ryzyka finansowego- Projektowanie i przewidywanie makroekonomicznych scenariuszy dla celów planowania inwestycyjnego- Rozbudowa modeli makroekonometrycznych oraz regularna współpraca z regulatorami- 05112018Rozwój i ocena modeli ekonometrycznych dla celów prognozowania makroekonometrycznego
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Zabierzów (małopolskie)
- wykonywanie poleceń przełożonego, sprzątanie pomieszczeń (piekarnia)
Piekarnia Ekologiczna Hurt-Detal - 2019-04-03 - Zagórze (małopolskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Będzin - 2019-01-03 - Będzin (śląskie)
budowa i prace remontowe
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1.Przygotowywanie stanowiska pracy2.Prace monterskie3.Malowanie4.Szpachlowanie5.Montaż zabudowy
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i magazynowanie palet z produktem gotowym, załadunek palet z gotowym produktem, weryfikacja jakościowa i ilościowa produktu wydawanego z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Aleksandria (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
pełna obsługa finansowa firmy, negocjowanie umów handlowych, rozliczenia z dostawcami i odbiorcami, sprawy kadrowo-finansowe
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w call center- obsługa telefoniczna pacjentów w godzinach 08.00-16.00 lub 11.00-19.00. (Praca w Call Center w Oleśnicy gm. Wodynie lub w miejscu zamieszkania pracownika z dostosowaniem stanowiska pracy)
Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Oleśnica (mazowieckie)
praca na stanowisku pilarza
Firma Usługowo-Handlowa Ewa, Piotr Janosz S.C. - 2018-08-10 - Kobiór (śląskie)
Utrzymanie porządku na terenach zielonych, zamiatanie ulic. Praca w Ustroniu Morskim, na umowę o pracę, w godz. 7:30-15:30.
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustroniu Morskim - 2018-09-28 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)