Praca DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU.
1) nadz贸r i koordynowanie wykonania zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania Departamentu okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du Miasta Che艂m:1)w zakresie dzia艂ania Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g,2)w zakresie dzia艂ania Wydzia艂u Projekt贸w i Funduszy Europejskich,3)w zakresie dzia艂ania Biura Zam贸wie艅 Publicznych, 2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracownik贸w, udzielanie urlop贸w, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracownik贸w,4)oszcz臋dne gospodarowanie 艣rodkami finansowymi w ramach zada艅 realizowanych przez Departament,5)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upowa偶nieniami i wnioskowanie o wydawanie upowa偶nie艅 w tym zakresie podleg艂ym pracownikom,6)przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, a w szczeg贸lno艣ci: Statutu Urz臋du Miasta Che艂m, Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta Che艂m, procedury opracowania bud偶etu miasta, obiegu dowod贸w ksi臋gowych, Regulaminu pracy pracownik贸w Urz臋du Miasta Che艂m, Kodeksu etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m,7)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdzia艂ania ryzyku wyst臋puj膮cego w trakcie dzia艂alno艣ci Departamentu,8)podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowie艅 i innych pism zgodnie z posiadanymi upowa偶nieniami,9)dokonywanie samooceny kontroli zarz膮dczej,10)poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urz臋du Miasta Che艂m,11)wyznaczanie zast臋pstw w Departamencie,12)sumienne i staranne wykonywanie obowi膮zk贸w oraz stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, je偶eli nie s膮 one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepis贸w szczeg贸lnych reguluj膮cych sprawy realizowane przez Departament, kodeksu post臋powania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepis贸w dotycz膮cych administracji samorz膮dowej,14)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porz膮dku,15)przestrzeganie i nadz贸r nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podleg艂ych pracownik贸w,16)przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bhp, a tak偶e przepis贸w ppo偶. oraz nadz贸r nad przestrzeganiem tych przepis贸w przez podleg艂ych pracownik贸w,17)dbanie o dobro Urz臋du i ochrona jego mienia,18)w zakresie powierzonych spraw do obowi膮zk贸w Dyrektora nale偶y w szczeg贸lno艣ci:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,b) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.19) w zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:a) wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowywania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,20) w zakresie wsp贸艂pracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:a) zast臋powanie innych pracownik贸w w czasie ich nieobecno艣ci,b) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,c) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2020-03-16 - Che艂m (lubelskie)
1)sprawne kierowanie prac膮 Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadz贸r i koordynowanie wykonania zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania Departamentu okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Che艂m a w szczeg贸lno艣ci:a) w zakresie dzia艂ania Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g:- realizacja, nadz贸r i rozliczanie inwestycji miejskich (z wy艂膮czeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zada艅 zwi膮zanych z bie偶膮cym utrzymaniem technicznym i remontami budynk贸w publicznych przedszkoli, szk贸艂, plac贸wek o艣wiatowych i plac贸wek o艣wiatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a tak偶e Urz臋du,- planowanie remont贸w bie偶膮cych budynk贸w stanowi膮cych mieszkaniowy zas贸b Miasta;- organizacja i zarz膮dzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw zwi膮zanych z korzystaniem z drogi w spos贸b szczeg贸lny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- zwi膮zane z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- zwi膮zane z udzielaniem dotacji celowej ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta Che艂m dla rodzinnych ogrod贸w dzia艂kowych,- sporz膮dzanie materia艂贸w planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporz膮dzania wykazu zada艅 inwestycyjnych na kolejny rok bud偶etowy,- nadz贸r nad realizacj膮 zada艅 Zarz膮du Dr贸g Miejskich,b) w zakresie dzia艂ania Wydzia艂u Projekt贸w i Funduszy Europejskich:- prowadzenie dzia艂a艅 zwi膮zanych z pozyskiwaniem zewn臋trznych 艣rodk贸w finansowych niezb臋dnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projekt贸w wsp贸艂finansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz sk艂adanie wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, we wsp贸艂pracy z Departamentami,- wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projekt贸w i przygotowywania wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,- sta艂y kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projekt贸w wsp贸艂finansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dost臋pnych funduszach pomocowych,- wspieranie che艂mskich przedsi臋biorc贸w i organizacji pozarz膮dowych w pozyskiwaniu 艣rodk贸w unijnych i innych 艣rodk贸w pomocowych,c) w zakresie dzia艂ania Biura Zam贸wie艅 Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych na rzecz Urz臋du, we wsp贸艂pracy z w艂a艣ciwymi Departamentami,- koordynowanie i nadz贸r nad zam贸wieniami publicznymi w Urz臋dzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- wsp贸艂praca z Urz臋dem Zam贸wie艅 Publicznych i Urz臋dem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji og艂osze艅,- sporz膮dzanie rocznych plan贸w zam贸wie艅 publicznych udzielanych przez Miasto Che艂m za po艣rednictwem Urz臋du Miasta Che艂m,- sporz膮dzanie planu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych oraz sprawozdawczo艣ci w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych powy偶ej 30 000 EURO oraz ewidencji zam贸wie艅 o warto艣ci do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac zwi膮zanych z odwo艂aniami i skargami do s膮du w stosunku do zam贸wie艅, dla kt贸rych zamawiaj膮cym jest Miasto,3)zapewienie w艂a艣ciwego wykonywania zada艅 przez podleg艂ych pracownik贸w,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracownik贸w, udzielanie urlop贸w, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracownik贸w,6)oszcz臋dne gospodarowanie 艣rodkami finansowymi w ramach zada艅 realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upowa偶nieniami i wnioskowanie o wydawanie upowa偶nie艅 z tym zakresie podleg艂ym pracownikom,8)przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, a w szczeg贸lno艣ci:Statutu Miasta Che艂m, Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta Che艂m, procedury opracowania bud偶etu miasta, obiegu dowod贸w ksi臋gowych, Regulaminu pracy pracownik贸w Urz臋du Miasta Che艂m, Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdzia艂ania ryzyku wyst臋puj膮cemu w trakcie dzia艂alno艣ci Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarz膮dczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urz臋du Miasta Che艂m,12)wyznaczanie zast臋pstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowi膮zk贸w oraz stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, je偶eli nie s膮 one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepis贸w szczeg贸lnych, reguluj膮cych sprawy realizowane przez Departament, kodeksu post臋powania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepis贸w dotycz膮cych administracji samorz膮dowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porz膮dku,16)przestrzeganie i nadz贸r nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podleg艂ych pracownik贸w,17)przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bhp, a tak偶e przepis贸w ppo偶. oraz nadz贸r nad przestrzeganiem tych przepis贸w przez podleg艂ych pracownik贸w,18)dbanie o dobro Urz臋du i ochrona jego mienia.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-04-04 - Che艂m (lubelskie)