DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor departamentu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo w zakresie drogi i mosty
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Dyrektor departamentu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o drogach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: znajomość ustawy prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość ustawy o ruchu drogowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo w zakresie drogi i mosty oraz uprawnienia budowlane, 6) co najmniej 5 lat stażu pracy w zakresie budownictwa lub drogownictwa lub inwestycji . 2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy prawo budowlane,6) znajomość ustawy o ruchu drogowym,7) znajomość ustawy o drogach publicznych,8) znajomość ustawy o finansach publicznych,9) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,10) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,11) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,12) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,13) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,67 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie budownictwa lub drogownictwa lub inwestycji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 15 kwietnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 03 kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-04-02KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 03 kwietnia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 03 kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//DIR_2.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie budownictwa lub drogownictwa lub inwestycji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor departamentu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie i nadzorowanie wdrażania okresowych planów rozwoju, opracowywanie planów inwestycyjnych, precyzowanie celów przedsiębiorstwa, jego misji i zasad zarządzania personelem, wybór członków zarządu, kontrola działań, analiza raportów dotyczących funkcjonowania firmy, podejmowanie kluczowych decyzji (w niektórych przypadkach konieczna jest zgoda organizacji nadzorującej firmę), nadzorowanie funkcjonowania poszczególnych działów firmy, współpraca z kluczowymi partnerami firmy, nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy.Praca w nienormowanych godzinach+delegacje służbowe
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Lubno (zachodniopomorskie)
Wykonywanie stalowego szkieletu i zalanie wcześniej przygotowaną mieszanką betonową. Używanie suwmiarki, nożyc i giętarki. Wykonywanie, układanie zbrojenia w deskowaniu i formie. Układanie, zagęszczanie mieszanki betonowej, wykonywanie prac związanych z naprawą elementów betonowych, żelbetonowych. Praca z systemami szalunkowymi oraz formą tradycyjną, segregowanie prętów stalowych, układanie i wiązanie zbrojenia, układanie i wibrowanie betonu.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zakroczym (mazowieckie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Malbork (pomorskie)
mile widziane doświadczenie w handlu
Dino Polska S.A. - 2016-11-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obróbka metali przez szlifowanie zewntrznych oraz wewnętrznych powierzchni w celu uzyskania pożądanego kształtu; odczyt dokumentacji technicznej i wykonywanie czynności zgodnie z dokumentacją; bieżące kontrolowanie i korygowanie pracy; czyszczenie i konserwacja używanych narzędzi i maszyn.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Częstochowa (śląskie)
obsługa koparki
"Zarabski" Leszek Zarabski - 2016-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętność metody zarządzania i komunikacja w biznesie, doświadczenie zawodowe 5 lata, znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: realizacja strategii firmy; analizowanie wyników finansowych i optymalizacja kosztów; nadzorowanie realizacji budżetu; opracowywanie wstępnych planów inwestycyjnych; sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakości, zasad bhp i ppoż.; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lublin (lubelskie)
Praca za kasą, dokładanie, sprawdzanie towaru. Możliwość zatrudnienia również w oparciu o umowę zlecenie lub w niepełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość zatrudnienia emerytów, rencistów oraz uczniów. Praca według grafiku całodobowo. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 miesiące.
Petroloil Mirosław Drzycimski - 2018-07-20 - Piła (wielkopolskie)
wydawanie decyzji, weryfikacja dokumentów do wypłat
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lubań (dolnośląskie)
nadzór nad przestrzeganiem procedur, koordynacja podległych działów, zatwierdzanie planów i wydatków, nadzór na pracą pracowników (cudzoziemców)(godziny pracy 8:00- 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
nauczanie przedmiotu matematyki w szkole ponadgimnazjalnej
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-06-26 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z harmonogramem pracy, zapoznanie się z dokumentacją, ankietowanie oraz prowadzenie różnych obserwacji statystycznych (satysfakcja pacjentów), przygotowywanie dokumentów statystycznych do opracowań komputerowych, wykonywanie prostych zestawien statystycznych celem prezentowania ich w formie tabelarycznej i graficznej, gromadzenie, oznaczanie, katalogowanie, zabezpieczanie, przechowywanie i udostępnianie materiałów statystycznych, wykonywanie innych prac pomocniczych związanych z planowaniem, promowaniem, zbieraniem, przetwarzaniem, prezentowaniem i udostępnianiem danych statystycznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gorzewo (mazowieckie)
pakowanie żywności
GP PEOPLE Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-12 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Świdnica (dolnośląskie)
obsluga komputera, potwierdzanie wizyt pacjentów, dbałośc o czystość w obrebie recepcji i poczekalni, rozliczanie usług stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa kasy zgodnie z obowiązującymi zasadami, rozliczenie kasy, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2016-04-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta - w zakresie mycia, strzyżenia, czesania włosów. I zmiana 9-17/ 12-20
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa LPG, wykładanie towaru, aktywna sprzedaż produktów
BP SERVICE CENTER Barbara i Zbigniew Kropka - 2016-03-02 - Tychy (śląskie)
księgowanie dokumentów, prowadzenie pełnej księgowości; rozliczenia ZUS oraz rozliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie kosztorysów budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych oraz gazowych. Wykonywanie projektów. Przygotowywanie ofert do przetargów.
BUDGAR Sp. z o. o. - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
• kierowanie zespołem• myślenie strategiczne• podejmowanie decyzji• analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów• organizacja pracy własnej• konsekwencja w osiąganiu celów• radzenie sobie ze stresem i presją czasu• umiejętności analityczne• budowanie dobrych relacji z ludźmi• komunikatywność Uprawnienia ....Prawo jazdy B.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH, W TYM SZATNI, PRYSZNICY, ŚWIETLICY- JADALNI, UZUPEŁNIANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI W SPRZĄTANYCH POMIESZCZENIACH
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Montaż linii optotelekomunikacyjnych (do przyuczenia).
MASTEL Bogdan Masiak - 2015-12-11 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
załatwianie spraw o charakterze administracyjno- finansowym, utrzymywanie ładu organizacyjnego i dokumentacyjnego, wystawianie rachunków VAT-7, obsługa programów: Płatnik, Kadry, Płace, Rozrachunki i księgowanie na programie Progman, udział w odprawach i naradach, współdziałanie z organami samorządu terytorialnego, wykonywanie innych prac na polecenie Dyrektora i Głównego Księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lubań (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-31 - Łubie (śląskie)