ZALEWACZ FORM KOKILOWYCH Recz oferta pracy NOVAK
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ZALEWACZ FORM KOKILOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: TOPIENIE METALU, ZALEWANIE FORM
Data publikacji: 2019-01-23
Lokalizacja: Recz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: NOVAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 48, 73-210 Recz, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: TOPIENIE METALU, ZALEWANIE FORM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 01.02.2019 - 01.02.2020[Godzina zakończenia pracy] : 14:00TOPIENIE METALU, ZALEWANIE FORMZALEWACZ FORM KOKILOWYCH
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: ZALEWACZ FORM KOKILOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Recz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: choszczeński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Recz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: zalewacz form
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Zalewacz form
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : ZDOLNOŚCI MANUALNEzał.5
Nazwa pracodawcy: NOVAK
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Adres pracodawcy:
Drawieńska 15, 73-200 Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: choszczeński
Gmina pracodawcy: Choszczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Choszczno
Ulica pracodawcy: Drawieńska
Numer budynku pracodawcy: 15
danePracodawcy_nrKraz: 17841
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zalewacz form
Data dodania oferty pracy: 23.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Praca w call center. Przyjmowanie rezerwacji, dokonywanie zmian i odwołań w sieci hoteli Marriott. Zapewnienie kompleksowej, wysokiej jakości obsługi klienta, zgodnie z polityką, wytycznymi i procedurami hotelu. Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Indywidualne podejście do gości - uwzględnienie ich potrzeb i wymagań, prezentowanie różnych opcji i możliwości rezerwacji. Wyjaśnianie gwarancji, specjalnych cen i zasad anulowania rezerwacji.
Marriott International - 2016-03-11 - Irlandia (Irlandia)
Rozdzielanie produkcji, kontrola jakości
MATEO ZAKŁAD P.U.H. DAMIAN GOLICKI - 2016-06-01 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
usuwanie bieżących awarii, wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
piaskowanie elementów metalowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Zabrze (śląskie)
sprzedawca, zaopatrzeniowiec, magazynier
POLSIL - 2016-06-21 - Zgierz (łódzkie)
strzyżenie damskie i męskie, czesanie, koloryzacja
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Mława (mazowieckie)
Wypiek pieczywa.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" - 2016-06-23 - Konin (wielkopolskie)
oferta pracy przez agencję zatrudnienia, nr wpisu 11246PakowaczDwie mziany:od 7:15od 15:23
GRUPACON Sp z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
praca na budowie
Usługi Ogólnobudowlane i Handel - Krzysztof Stechny - 2016-02-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozwożenie towaru
Usługi transportowo-bagażowe Jarosław Kmieciak - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
sprzedaż artykułów tekstylnych projektowanie dekoracji okiennychGodziny Pracy: od 10.00 do 18.00
WIG HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA S.C. MARZENA GRODZKA GRZEGORZ GRODZKI - 2018-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych Ośrodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych Ośrodka.II. Zakres szczegółowych obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi Ośrodka i likwidacja zużytych składników;4.Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych; 5.Gromadzenie umów zawieranych przez Ośrodek;6.Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych;7.Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków);8.Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych;10.Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka;11.Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości;14.Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej Ośrodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowiązków pracownika związany z zastępstwem innego pracownika w szczególności: 1.Obsługa sekretariatu;2.Wykonywanie czynności recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynności kancelaryjnych;5.Prowadzenie składnicy akt.
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
rehabilitacja osób niepełnosprawnych
Ośrodek Rehabilitacyjno - Leczniczy "Sosnowa Aleja" Sp. z o.o - 2018-05-02 - Wardzyn (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzeg (opolskie)
Lakierowanie wyrobów z drewna. Praca od pn do pt w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00 i 22.00-6.00.
STAFF SERVICE SP. Z O. O. - 2017-06-06 - Jasienica (śląskie)
Praca pielęgniarki w żlobku
DZIECIĘCA AKADEMIA EDUKACJI I ZABAWY OXFORDZIK DAWID OBRACAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-30 - Chorzów (śląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ustroń (śląskie)
Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw PKN Orlen. Obowiązki: profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, budowanie dobrych relacji z klientami, dbałość o porządek i ekspozycję asortymentu sklepowego. Kontakt z pracodawcą: tomaszubezpieczenia (at) gmail.com lub 791122777.
INWESTPROJEKT TOMASZ WOŹNICA - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca analiza wszystkich kont księgowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych, szczegółowa analiza konta rozrachunków z odbiorcami – wezwania do zapłaty przygotowanie list do windykacji, rozliczanie delegacji, przygotowanie danych do deklaracji podatku VAT. Dokumenty aplikacyjna : CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - oświadczenie jest na stronie www.dodr.pl - proszę o złożenie do dnia 26.01.2018r.Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Kontakt przez pocztę : ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławPraca na czas określony : na 12 miesiecy poprzedzona okresem próbnymGodzina zakończenia pracy : 15:00sala E
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
dyspozytor
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
-Zarządzanie portfelem klientów-obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych-Aktywna sprzedaż produktów bankowych-Doradztwo w zakresie finansowania- przygotowanie wniosków kredytowych,bieżący monitoring kredytów i sytuacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie posiłków.
SP. C. "DANA" RESTAURACJA "OGRODOWA" MAŁGORZATA PIASECKA HANNA PIASECKA - 2018-01-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Staż dla osoby do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinasowanego z EFS " Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim(II) " PO WER.Pomoc w organizowaniu zaopatrzenia i przyjmowaniu dostaw towarów, sprawdzanie ich pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie towaru do sprzedaży,sortowanie,metkowanie towaru, układanie towarów na półkach, nauka właściwej ekspozycji towarów, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia towarów, nauka obsługi kasy fisklanej.Praca na 2 zmiany, I zm w godz od 6-14, II zm w godz od 14-22 oraz w sobotę.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kolbuszowa (podkarpackie)
STERYLIZACJA NARZĘDZI, PRZYGOTOWANIE STANOWISKA DO PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM
DREBOT DENTAL Rafał Drebot - 2017-11-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zalewanie form odlewniczych
Zakład Odlewniczy J.Kowalczyk - 2016-09-13 - Hucisko (świętokrzyskie)
obsługa kasyi klienta, przyjęcie towaru, układanie towaru na półkach, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Mikołów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Radom (mazowieckie)
Obsługa 7 paletowego kontenera, rozwożenie przesyłek paletowych (FEDEX).Praca w ramach umowy zlecenie (ok. miesiąca) z możliwością przejścia na umowę o pracę. Praca od pn. do pt., 8-10 godz. dziennie (w zależności od zleceń). Praca na trasie Bielsko-Biała - Cieszyn.Wynagrodzenie 14 zł netto/h (w miesiącu ok 2800,00 zł netto)
RENATA KRĘCINA FHU - 2018-02-21 - Bielsko-Biała (śląskie)