PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM Gdańsk oferta pracy POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU

Stanowisko: PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych Ośrodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych Ośrodka.II. Zakres szczegółowych obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi Ośrodka i likwidacja zużytych składników;4.Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych; 5.Gromadzenie umów zawieranych przez Ośrodek;6.Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych;7.Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków);8.Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych;10.Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka;11.Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości;14.Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej Ośrodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowiązków pracownika związany z zastępstwem innego pracownika w szczególności: 1.Obsługa sekretariatu;2.Wykonywanie czynności recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynności kancelaryjnych;5.Prowadzenie składnicy akt.

Data publikacji: 2016-07-15

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 14, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych Ośrodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych Ośrodka.II. Zakres szczegółowych obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi Ośrodka i likwidacja zużytych składników;4.Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych; 5.Gromadzenie umów zawieranych przez Ośrodek;6.Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych;7.Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków);8.Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych;10.Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka;11.Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości;14.Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej Ośrodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowiązków pracownika związany z zastępstwem innego pracownika w szczególności: 1.Obsługa sekretariatu;2.Wykonywanie czynności recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynności kancelaryjnych;5.Prowadzenie składnicy akt.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym; minimum 2 lata stażu pracy; wykształcenie: średnie na kierunku ekonomicznym lub ogólnym; minimum 4 lata stażu pracy; obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; nieposzlakowana opinia; brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; bezwarunkowa znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa związanego z wykonywanym stanowiskiem pracy, m.in.:a. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2013r., poz.885 z późn. zm.);b. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2015r., poz.2164);c. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jednolity tekst Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn.zm.);znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w pracę, rzetelność, odpowiedzialność i kreatywność, wymagania dodatkowe: doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych;wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; pożądane cechy osobowości: wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej, dokładność, terminowość, umiejętność prowadzenia rozmów w stresowych sytuacjach, umiejętność łagodzenia konfliktów. Miejsce pracy: Gdańsk, al. Gen. J.Hallera 14. Kontakt osobisty: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie pisemnej w zaklejonych kopertach, osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Pomorski Ośrodek Adopcyjny w Gdańsku, al. gen. J. Hallera 14, 80-401 Gdańsk, z dopiskiem: Oferta pracy nr 6/16 do dnia 29.07.2016 r. do godz.15.00. Dane osobowe będą przetwarzane przez Pomorski Ośrodek Adopcyjny w Gdańsku w celu przeprowadzenia procedury naboru. W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. W okresie tygodnia od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 14, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny oraz informacje ( np. cv ), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (jednolity tekst DZ.U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.) tj. imię/imiona i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;2. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż pracy;3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;5. Oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (jednolity tekst Dz. U. z 2015 r., poz.2135 z późn. zm);7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddane się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz.1228 z późn. zm. ); 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jednolity tekst Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 15.07.2016

Oferta pracy ważna do: 29.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DO SEGREGACJI SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 1 850 PLN

Praca przy linii sortowniczej, segregacja surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRACOWNIK SZWALNI - od 1 850 PLN

pracownik szwalni
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Brzeg (opolskie)

PRACOWNIK W PORTIERNI - od 2 000 PLN

Wydawanie przepustek, wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów.
"STOP" OCHRONA SP Z O.O. - 2017-05-17 - Modła Królewska (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ GIEŁDA PRACY 28.10.2016R. GODZ. 10.00 SALA KONFERENCYJNA NR 19 - od 1 850 PLN

obsługa komputera, kontrola ruchu osobowego i samochodowego nadzór nad chronionym obiektem monitroing obiektu ; praca we Wrześni ; 8 miejsc pracy , w tym 2 dla niepełnosprawnych
AGENCJA SOLID SECURITY - 2016-10-18 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 850 - 2 000 PLN

obsługa biura, fakturowanie, księgowanieOFERTA PRZEZNACZONA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Oświęcim (małopolskie)

PRACOWNIK I STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 850 PLN

przygotowywanie dokumentacji przetargowej, prowadzenie spraw dotyczących wywłaszczania i ograniczania prawa własności do nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Lubań (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 13 PLN

drobne prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2017-10-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 875 - 1 750 PLN

Nadzór nad pracownikami oraz prowadzonymi inwestycjami. Obsługa biurowa pracowników oraz spółki. Wykonywanie pozostałych poleceń pracodawcy. Praca na umowę zlecenie + ZUS, 50-100 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK WYMIANY OPON - WULKANIZATOR - od 10 EUR

zewnętrzne kontakty z kierowcami i klientami, serwis i naprawa opon, rejestracja opon,sprawdzanie opon i znajdowanie w nich uszkodzeń,łatanie opon, dbanie o porządek w miejscu pracy i dbanie o dobry stan techniczny urządzeń, którymi pracownik posługuje się w pracy
kontakt przez OHP - 2016-09-30 - Holandia (Holandia)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 12 PLN

prace ogólnobudowlane
ENERGON Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 11 PLN

ochrona osób i mienia
Konsalnet Ochrona sp. z o.o. - 2016-05-09 - Końskie (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 20 PLN

prace ogólnobudowlane. Miejsce wykonywania pracy Zabrze.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII R149/1843-593/17 - od 2 000 PLN

praca w punkcie małej gastronomii
P.P.H.U. Z ARTUR PAWŁOWSKI - 2017-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI GOŚCIA - od 1 040 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów poprzez miłą i profesjonalną obsługę. Dbanie o pozytywny wizerunek restauracji KFC. Wykonywanie bieżących zadań w restauracji, m.in. dbanie o sprzęty, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji
AmRest Sp z o.o. - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK WYPOŻYCZALNI/ ZARZĄDCA FLOTY - 2 500 - 4 000 PLN

Utrzymanie floty: serwis, naprawa, przeglądy; Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych będzie dodatkowym atutem; łatwość nawiązywania kontaktów; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; dobra znajomość obsługi i budowy samochodu; praca w wypożyczalni samochodów, kompletowanie dokumentacji; przygotowanie auta, wydawanie i zwroty samochodów; podstawienie do klienta; pełna dyspozycyjność; 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice i teren śląska; Miejsce zamieszkania : Gliwice i okolice
BAQ Sebastian Zawada - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

układanie desek i palet
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Pewel Mała (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - PRACOWNIK BIUROWY (POWYŻEJ 30 R.Ż.) - 997,4 PLN

prace biurowe, obserwacja miasta przez system
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bytom (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 340 PLN

Obowiązki pracownika ochrony, kontrole pracowników hotelu, kontrola bagażu i stanu trzeźwości. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-19, 19-7 w systemie równoważnym w Kołobrzegu (ok. 180 godz./ miesiąc), również w weekendy.
Agencja Ochrony KO-MAX - 2017-06-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

pomoc przy przygotowaniu projeltów w branży elektrycznej
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Opoczno (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych
Work Service S.A. - 2017-02-16 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

Sprzątanie magazynu. Wymagane doświadczenie oraz chęci do pracy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
CZA-TA Niciak Sp.J. - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Pracownik produkcji
"ELECTRIS" s.c. Hajdyła Łukasz - 2016-05-09 - Białka (małopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU BADAWCZO-ROZWOJOWEGO - od 1 850 PLN

Organizacja pracy działu badawczo- rozwojowego,sporządzanie raportów opracowywanie dokumentacji.
Agricola Invest sp. z o.o. - 2016-05-25 - Kutno (łódzkie)

PRACOWNIK PRZY PRODUKCJI PALET - od 2 000 PLN

Zbijanie palet, układanie elementów.
P.P.H.U. IMPORT - EXPORT GRZEGORZ PODGÓRSKI - 2017-11-13 - Kuźnica Grabowska (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa klietna, prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK SOLARIUM - od 2 000 PLN

przygotowanie pomieszczeń i urządzeń do pracy oraz obsługa urzadzenia, przygotowanie klienta do skorzystania z urządzenia, prowadzenie stosownej dokumentacji, obsługa solarium
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Alwernia (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodny z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gilowice (śląskie)