Praca PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM.

PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM - od 3聽500 PLN

- Kontakt telefoniczny z klientami- Wystawianie dokument贸w sprzeda偶y- Prowadzenie spraw administracyjnych biura firmy
DKSM - Kopalnia 艁upka Ksi臋偶yce - 2020-06-15 - Damianowo (dolno艣l膮skie)

PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM - 2聽400 - 2聽700 PLN

Obs艂uga sekretariatu, wykonywanie czynno艣ci recepcyjnych i kancelaryjnych, prowadzenie rejestrui odbi贸r korespondencji, przygotowanie korespondencji do wysy艂ki, przestrzeganie obowi膮zuj膮cej w o艣rodku instrukcji kancelaryjnej i jednolitego, rzeczowego wykazu akt obs艂ugi sekretariatu o艣rodka,prowadzenie rejestru skarg i wniosk贸w,koordynowanie zadania zwi膮zanego z udzielaniem informacji puiblicznych na wniosek oraz prowadzenie rejestru udost臋pniania informacji publicznych, ustalanie i prowadzenie kalendarza, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, udzielanie informacji, kierowanie do innych pracownik贸w wed艂ug w艂a艣ciwo艣ci, systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, obs艂uga 艂膮czno艣ci telefonicznej,telefaksowej i e-mailowej, w tym obs艂uga konta poczty elektronicznej o艣rodka
POMORSKI O艢RODEK ADOPCYJNY W GDA艃SKU - 2016-10-19 - Gda艅sk (pomorskie)

PRACOWNIK W DZIALE ADMINISTRACYJNYM - do 2聽500 PLN

Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obs艂ugi administracyjnej i spraw organizacyjnych O艣rodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zam贸wie艅 publicznych O艣rodka.II. Zakres szczeg贸艂owych obowi膮zk贸w na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obs艂uga spraw z zakresu zam贸wie艅 publicznych w tym przygotowanie sprawozda艅 o udzielonych zam贸wieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo-warto艣ciowej 艣rodk贸w trwa艂ych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi sk艂adnikami maj膮tkowymi O艣rodka i likwidacja zu偶ytych sk艂adnik贸w;4.Prowadzenie rejestr贸w: zam贸wie艅 publicznych, wydatk贸w strukturalnych, faktur, podr贸偶y s艂u偶bowych; 5.Gromadzenie um贸w zawieranych przez O艣rodek;6.Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym dokument贸w ksi臋gowych;7.Przygotowywanie wniosk贸w o zaanga偶owanie 艣rodk贸w (kontrola wst臋pna wydatk贸w);8.Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅 wewn臋trznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 艣rodk贸w pieni臋偶nych, sporz膮dzanie raport贸w kasowych;10.Dokonywanie zakup贸w bie偶膮cych materia艂贸w i 艣rodk贸w niezb臋dnych do funkcjonowania O艣rodka;11.Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przegl膮d贸w technicznych i konserwacji urz膮dze艅 poligraficznych, sprz臋tu komputerowego i sprz臋tu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji piecz膮tek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracownik贸w wg w艂a艣ciwo艣ci;14.Obs艂uga 艂膮czno艣ci telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obs艂uga konta poczty elektronicznej O艣rodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowi膮zk贸w pracownika zwi膮zany z zast臋pstwem innego pracownika w szczeg贸lno艣ci: 1.Obs艂uga sekretariatu;2.Wykonywanie czynno艣ci recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych;5.Prowadzenie sk艂adnicy akt.
POMORSKI O艢RODEK ADOPCYJNY W GDA艃SKU - 2016-07-15 - Gda艅sk (pomorskie)