STYLISTKA PAZNOKCI Nędza oferta pracy AKADEMIA PIĘKNA Anna Kontna-Dróżniewicz
Stanowisko: STYLISTKA PAZNOKCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie paznokci żelowych, hybrydowych i manicure.Możliwość podjęcia pracy w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu.
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Nędza (śląskie)
Pracodawca: AKADEMIA PIĘKNA Anna Kontna-Dróżniewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rogol 27, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie paznokci żelowych, hybrydowych i manicure.Możliwość podjęcia pracy w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STYLISTKA PAZNOKCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nędza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nędza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wizażystka / stylistka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020
Nazwa pracodawcy: AKADEMIA PIĘKNA Anna Kontna-Dróżniewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Rogol 27, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Nędza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nędza
Adres strony pracodawcy: www.akademia-piekna.eu
Ulica pracodawcy: Rogol
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy: Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wizażystka / stylistka
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63888f4cdbf2ddc68757ff86d50f113f
Podobne oferty pracy
praca jako operator walca drogowego oraz jako operator remontera, praca na terenie powiatu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie prac przy budowie sieci sanitarnych, gazowych, wodociągowych. Zasypywanie wykopu. Odtworzenie nawierzchni utwardzonych.
Energosan Dranka s.c. - 2017-08-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
transport krajowy, samochód typu plandeka lub wywrotka
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY MIROSŁAW ZIELIŃSKI - 2019-06-26 - Kromszewice (kujawsko-pomorskie)
Montaż instalacji klimatyzacji i wentylacji zgodnie z rysunkiem technicznym. Dbałość o powierzony sprzęt.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wypiek ciast (drożdżówka, kremówka).
ZAKŁAD CUKIERNICZY JADWIGA MENCEL - 2018-02-23 - Opatówek (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, zaawansowana znajomość MS Office, SAP, NESSOFT, IC-ACOOUNTING, doświadczenie zawodowe: min. rok w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP. Sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemów ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego (Trial Balance) w wyznaczonym terminie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczania transakcji bankowych, kont środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego (TB-Trial Balance). Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od Klienta. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Lublin (lubelskie)
Pomoc administracyjna (staż)
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tychy (śląskie)
Pracownik ochrony
SIMPLE WORK GROUP Sp.z o.o. - 2018-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
Pilnowanie terenu.Wykonywanie prac porządkowych,koszenie trawnika.Udzielanie informacji osobomodwiedzającym obiekt.
KOSPEL S.A. - 2018-09-28 - Karlino (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane
K.I.Z S.C. Środa Śląska - 2020-07-21 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, sprzedaż mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej, pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
cięcie skomplikowanych detali,walcowanie,zwijanie blach,produkcja pilarek tarczowych,obsługa obrabiarek cnc-tokarek,frezarek,czytanie rysunku technicznego
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-11 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Wykonanie pokrowców na prototypy mebli tapicerowanych, na podstawie rysunku i otrzymanego wykroju, opracowanie planu szycia nowych pokrowców w celu wprowadzenia ich do produkcji seryjnej.
MODERN FAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Werblinia (pomorskie)
Kierownik do spraw strategii i planowania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wypiek ciast, drożdżówek; godziny pracy 22.00-6.00 ( do uzgodnienia)
PRACOWNIA CHLEBA GRZEGORZ TKACZYK - 2019-10-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)
1. Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2018-01-16 - Łęczyca (łódzkie)
przygotowywanie i montaż konstrukcji drewnianych
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prowadzenie zajęć zgodnie z programem nauczania; 2 weekendy w m-cu; 12 h/miesiąc
CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK Sp. z o.o. - 2021-06-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Spawanie MAG; spawanie czarnej stali; spawanie konstrukcji stalowych; prace według planów i rysunków technicznych
Eckert AS sp. z o.o. - 2018-11-09 - Legnica (dolnośląskie)
- przygotowanie stanowiska pracy (utrzymanie czystości na miejscu pracy)- obsługa urządzeń maganynowych (zapoznanie się z instrukcją obsługi urządzeń magazynowych)- przyjmowanie towaru (sprawdzanie stanu dostarczonego towaru, kontrola ilościowa)- rozdział towaru, znakowanie, metkowanie, zgłaszanie kierownictwu ewentualnych braków magazynowych i w dostawach- rozmieszczenie materiałów przyjętych na stan magazynu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dzierżążno (pomorskie)
obsługa maszyny masarskiej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Górka Pabianicka (łódzkie)
opieka, wspieranie, tworzenie planów pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie - 2019-05-17 - Będzino (zachodniopomorskie)
utrzynmanie przydzielonych pomieszczeń przedszkole, zabawek i sprzętu w czystosci - codzienne mycie podłóg, ścieranie kurzu z półek, sprawowanie opieki nad urządzeniami, sprzetem i mieniem znajdującym sie w placówce, pomoc nuczycielowi w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych do zajęć, uczestnictwo w procesie wychowawczo - opiekuńczo-dydaktycznym dzieci w przedszkolu, pomoc nauczycielowi w czasie spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Głogów (dolnośląskie)
Sprzątanie klatek, prace po budowlane typu : sprzątanie pod klucz, do końcowego odbioru budowlanego, sprzątania domów, renowacja terenów zielonych, prace ogrodowe itp.Czasami są prace poza terenem siedziby do 100 km w zależności od Zleceniodawcy , pozostałe są do 20km od Lubina .
TOP BABAJAGA Violetta Balcerzak - 2020-11-18 - Jurcz (dolnośląskie)
wyk. zawodowe, operator strugarek i frezarek do drewna, wymagane doświadczenie praktyczne.Produkcja wyrobów z drewna .
kontakt przez PUP - 2021-04-22 - Lewkowiec (wielkopolskie)
pakowanie wyrobu gotowego, czynności przy przepakowywanoiu produktów, kontrola jakościowa wyrobów, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, praca w systemie dwuzmianowym 6-14/14-22.
Interkadra Sp. zo.o. - 2020-01-16 - Opole (opolskie)
Praca biurowa; przyjmowanie dokumentów; segregowanie dokumentów; kontakt z klientem; wprowadzanie dokumentów do programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Rydułtowy (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Żywiec (śląskie)
1) Prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, w tym m.in.: a) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy,b)prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem oraz zmianami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,c) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentów planistycznych,d) prowadzenie spraw związanych z oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,e) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego,f) wydawaniem wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;g) prowadzenie rejestru wniosków o zmianę lub sporządzenie planów przestrzennych,2) Prowadzenie spraw w zakresie postępowania lokalizacyjnego dla zmian zagospodarowania terenu i dla obiektów wymagających zezwolenia na budowę, w tym m.in. a) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,b) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,c) prowadzenie rejestrów wydanych decyzji,d) badanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej pod kątem zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,e) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.3) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w tym min. związanych z:a) gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,b) sprzedażą nieruchomości stanowiących własność gminy w drodze przetargu lub bezprzetargowejc) oddaniem nieruchomości w użytkowanie, najem, dzierżawę, zarząd i użytkowanie wieczyste,d) nabyciem, w tym m.in. zakupem, zasiedzeniem nieruchomości do zasobów mienia komunalnego,e) zamianą gruntów,f) organizowaniem przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność gminy,g) wywłaszczaniem nieruchomości i ich zwrotami,h) pierwokupem nieruchomości przez Urząd Gminy,i) przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,j) przygotowywanie dokumentów związanych z księgami wieczystymi,k) komunalizacja gruntów Skarbu Państwa.4) Realizacja zadań z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym. m.in.:a) prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości,b) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości, c) sporządzanie dokumentów w sprawie zmian w księgach wieczystych,d) zlecanie wykonania robót w zakresie geodezji i kartografii, nadzór i odbiór wykonywanych robót,5) Realizacja zadań z zakresu ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w tym m.in. numeracji nieruchomości.6) Aktualizacja inwentaryzacji gruntów gminnych, informacji o stanie mienia komunalnego gminy, ewidencji gminnego zasobu nieruchomościami,7) Prowadzenie dokumentacji związanej z aktami własności ziemi oraz dokumentacją uwłaszczeniową.8) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, w tym:a) prowadzeniem wykazów i rejestrów zabytków, w tym gminnej ewidencji zabytków,b) prowadzenie całości spraw związanych z gminnym programem ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, 9) Prowadzenie i aktualizacja ewidencji obiektów hotelowych i turystycznych.10) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.11) Sporządzanie sprawozdań, informacji, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na sesję rady gminy.
URZĄD GMINY MARKOWA - 2021-04-21 - Markowa (podkarpackie)