STRAŻAK (STAŻYSTA), RATOWNIK KIEROWCA Gdynia oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Stanowisko: STRAŻAK (STAŻYSTA), RATOWNIK KIEROWCA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Udział w działaniach ratowniczych z zakresu ratownictwa drogowego, chemicznego, technicznego oraz ekologicznego.
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w działaniach ratowniczych z zakresu ratownictwa drogowego, chemicznego, technicznego oraz ekologicznego.
Forma zatrudnienia: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STRAŻAK (STAŻYSTA), RATOWNIK KIEROWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: strażak
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na temat ofery można uzyskać w Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych Komendy Miejskiej PSP w Gdyni pod numerem telefonu 58 660-23-20 oraz pod adresem http://www.kmpsp.gdynia.pl/informacje/praca-w-pspDokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie (format A-4), podpisanej czytelnie imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem Nabór do służby w KM PSP w Gdyni 2018 na stanowisko: stażysta w służbie przygotowawczej Termin składania aplikacji do 05.11.2018r. do godziny 14:30 w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Gdyni ul. Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, pok. 321, III p. w godz. 8:00 - 14:30 od poniedziałku do piątku lub drogą pocztową na ww. adres. Decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego. Kandydat ubiegający się o przyjęcie do służby obowiązany jest dostarczyć przed przystąpieniem do testu sprawności fizycznej zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania sprawdzianu braku lęku wysokości powyżej 3 m wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do testu. Na wszystkich złożonych kopiach dokumentów należy umieścić adnotację ,,Potwierdzam za zgodność z orgyginałem,,- data własnoręczny i czytelny podpis.
Nazwa pracodawcy: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Podanie o przyjęcie do slużby w Państwowej Straży Pożarnej,- Życiorys,- wypełnioną i podpisaną Kartę Kandydata do służby w PSP- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych oraz sprawdzianu braku lęku wysokości powyżej 3 m- kserokopie książeczki wojskowej, o ile kandydat jest objęty ewidencją wojskową, kopie tych stron książeczki wojskowej, kóre uwidaczniają dane osobowe kandydata, informacje o uregulowanym stosunku do slużby wojskowej lub zaświadczenie z WKU - podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych - kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służb - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności - zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne PSP, o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej Wzory dokumentów dostępne są na www.kmpsp.gdynia.plDokumenty muszą być własnoręcznie i czytelnie podpisane przez kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Władysława IV
Numer budynku pracodawcy: 12/14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażak
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Malarz budowlany. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-08-18 - Kiełpino (pomorskie)
Praca tylko w weekendy.
PIZZERIA "ROMA" sp. c. - 2017-05-05 - Gostyń (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, wydawanie i sortowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, ewidencjonowanie dokumentacji, przygotowywanie delegacji służbowych, rejestracja korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Góra (dolnośląskie)
-Świadczenie usług doręczania przesyłek,-Załadunek, rozładunek,-Kontakt telefoniczny 502-777-050
DPD Polska sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kowale (pomorskie)
Sporządzanie wywiadów w środowisku podopiecznego; praca socjalna z podopiecznymi; pisanie decyzji administracyjnych; praca w systemie POMOST STDPraca w zastępstwie: styczeń 2017-wrzesień 2017
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawierania porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśniania podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kicin (wielkopolskie)
1.Prowadzenie procesu torebkowania lub drukowania2.Prowadzenie procesu pakowania i etykietowania produktu gotowego.3.Zapoznanie się z Kartą Technologiczną Produktu skierowanego do produkcji.4.Odczyt danych z Systemu Planu Produkcyjnego.5.Analizowanie parametrów technicznych procesu i produktu.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2016-04-19 - Złotów (wielkopolskie)
Praca na budowie
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-03-14 - Łosice (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków kucharza ustalonych z szefem kuchni, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy i na terenie kuchni, doraźna pomoc szefowi kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Pracownik baru kebab
INSTAL CZUDEC FAFARA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-28 - Wyżne (podkarpackie)
-
JAROS Jarosław Sieńko - 2016-09-23 - Karakule (podlaskie)
Krojenie chleba, czyszczenie blach, itp.
Piekarnia SZYDŁÓWEK Iwona Węgierek - 2017-09-05 - Szydłówek (mazowieckie)
oczyszczanie powierzchni
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
LOGIS PHU ZBIGNIEW PETELSKI - 2016-09-27 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sprzedaż art. w sklepie jubilerskim
FIRMA HANDLOWA "ARGENT" S.C. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż artykułów zoologicznych
WEKTOR WLM KOROLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-15 - Lubin (dolnośląskie)
Praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Lubaczów (podkarpackie)
Współtworzenie i identyfikowanie potrzeb biznesowych Zarządzanie wymaganiami na systemy IT oraz przygotowywanie dokumentów analizy wstępnej/backlogu i szczegółowej w ramach inicjatyw i projektów strategicznychSzacowanie pracochłonności analiz IT, identyfikację systemów wymagających zmian, identyfikację interesariuszy i powiązań wramach inicjatyw Współpraca z Architektem Rozwiązania i Architektem Systemowym przy opracowaniu koncepcji rozwiązania dla inicjatyw
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Prace pomocnicze przy produkcji chleba.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Nowa Wieś (małopolskie)
ocieplanie budynków, gruntowanie, położenie siatki, nakładanie tynku; remont klatek schodowych: gładzie, tynki, nakładanie tynku mozaikowego
FABMAL S.C. HALINA FABISZEWSKA WOJCIECH FABISZEWSKI - 2016-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie posiłków
BAR GARMAŻERYJNY "BARUŚ" - 2018-07-30 - Lubin (dolnośląskie)
Kierowanie pojazdem, załadunek, rozładunek oraz nadzór. obsługa codzienna pojazdu, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ulanów (podkarpackie)
Prace blacharskie przy naprawach samochodów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
EKO-ROL-HERJAN Henryka Herjan - 2016-06-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
Terg Spólka Akcyjna - 2016-11-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Naprawa opon.
PHU MARIOTEX MARIA WIŚNIEWSKA - 2017-02-24 - Grajewo (podlaskie)