STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307 Namysłów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307

Wynagrodzenie: 1 440 PLN

Zakres obowiązków: WG PROGRAMU

Data publikacji: 2021-04-14

Lokalizacja: Namysłów (opolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: WG PROGRAMU

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN

Nazwa stanowiska: STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1606

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: rejestratorka medyczna

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021

Data zakończenia pracy: 31.10.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wysoka kultura osobista,łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7521428193

danePracodawcy_regon: 160216463

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie

Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16

Powiat pracodawcy: namysłowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1606

Gmina pracodawcy: Namysłów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Namysłów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965743

Ulica pracodawcy: Plac Wolności

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422603

Zawód wykonywany przez pracownika: rejestratorka medyczna

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434

Data dodania oferty pracy: 14.04.2021

Oferta pracy ważna do: 11.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2021

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8133b54824b50487ffbc0f3d8b12a76a

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace gospodarczo-porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gierzwałd (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

naprawa samochodów osobowych
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2016-07-25 - Bytom (śląskie)

STARSZA PIELĘGNIARKA - od 2 600 PLN

Stosowanie właściwych metod pielęgnacyjnych, wykonywanie zleceń lekarskich - potwierdzanie ich w dokumentacji, podawanie leków zleconych przez lekarza, wykonywanie zabiegów: iniekcje, opatrunki itp., pobieranie materiału do badań analitycznych.
Dom Pomocy Społecznej w Gdyni - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)

TECHNIK RTG - od 3 050 PLN

Wykonywanie zdjęć RTG - aparat cyfrowy.[System czasu pracy] : RTG czynne 8:00 -20:00 . Godziny pracy do ustalenia.[Praca na okres próbny] : Umowa na okres próbny, potem umowa o pracę.
PRO-MEDYK Sp. z o.o. - 2020-07-17 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 000 PLN

Prace porządkowe hali produkcyjnej
PHU POLERS A. Kaczmarek i S-ka Spółka Jawna - 2017-03-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 14 PLN

prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY LUB OPTYK - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa klienta,sprzedaż okularów i pomocy optycznych,naprawa okularów oraz montaż szkieł korekcyjnych,prowadzenie zapisów pacjentów,prowadzenie dokumentacji,podtrzymanie porządku na miejscu pracy,
Salony Optyczne S.C.Lucyna Tracewicz,Robert Tracewicz - 2016-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

43U (SKARYSZEW), FRYZJER - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Sołtyków (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Prace biurowe - kontakt z zagranicznymi urzędami skarbowymi, praca w godz. 10-17
Firma Handlowa ERSA Sebastian Schlappa - 2016-06-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA - 2020-09-23 - Stary Sącz (małopolskie)

GARMAŻER - od 2 250 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Rotki (podlaskie)

PRACOWNIK BIUROWY - FAKTURZYSTKA - od 2 500 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Radom (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

konserwacja i naprawa urządzeń elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Zambrów (podlaskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - do 2 250 PLN

montaż konstrukcji stalowych (bramy, ogrodzenia, balustrady)
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) - od 23 333,33 PLN

Osiąganie celów obsługi klienta poprzez rekrutację, selekcję, orientację, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracowników, komunikowanie oczekiwań w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wkładu pracy, planowanie i przegląd działań kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osiąganie celów związanych z obsługą klienta poprzez przekazywanie informacji o obsłudze klienta i zaleceń odnośnie strategicznych planów i przeglądów, przygotowywanie i uzupełnianie planów działań, wdrażanie standardów produkcji, produktywności, jakości i obsługi klienta; rozwiązywanie problemów; przeprowadzanie audytów, określanie trendów w obsłudze klienta, określanie ulepszeń systemu, wdrażanie zmian; Określanie wymagań dotyczących obsługi klienta, utrzymując kontakt z klientami, odwiedzając środowiska operacyjne, przeprowadzając ankiety dotyczące doświadczeń klientów, tworząc grupy fokusowe, porównując najlepsze praktyki, analizując informacje i aplikacje; Badanie i rozwiązywanie problemów klientów, które mogą być skomplikowanymi lub długotrwałymi problemami, które zostały eskalowane przez asystentów obsługi klienta; Poprawianie jakości obsługi klienta poprzez badanie, ocenę i przeprojektowywanie procesów, ustalanie i komunikowanie wskaźników usług, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i analizowanie wyników, wdrażanie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obsługi klienta, zasad i standardów dotyczących organizacji lub działu; Maksymalizowanie wydajności operacyjnej klienta, tworząc standardy branżowe i KPI. Udostępnianie zasobów pomocy technicznej i porad technicznych, rozwiązywanie problemów, rozpowszechnianie porad, ostrzeżeń i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problemów z siecią; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w możliwościach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontaktów, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osiąganie założeń systemów informacyjnych i misji organizacyjnych, wypełniając powiązane wyniki w razie potrzeby; Zarządzanie grupą Liderów Zespołów i Zastępców Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie agentami obsługi klienta. Obsługuje od 5 do 6 raportów bezpośrednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obsługi klienta; Zapewnienie środków jakości i wydajności w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie usług; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpośrednim kierowaniem raportów, aby zapewnić zadowalający poziom wydajności; Korzystanie z narzędzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikować obszary problemowe i dokumentować wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narzędzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawić efektywność; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwiązać problemy i poprawić efektywność operacyjną; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie postępów w zakresie obsługi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i uczęszczanie na kursy; Przegląd, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezbędnych umiejętności i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie się i wdrażanie strategicznego kierowania i przywództwa dla HCL w celu zapewnienia spójnych i spójnych celów biznesowych oraz poprawy doświadczeń klientów zarówno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawić efektywność i skuteczność procesu obsługi klienta; Przeglądanie i zapewnianie zgodności procesów z polityką wewnętrzną i przepisami zewnętrznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotyczące wydajności i jakości; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarządzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wyższego szczebla, zapewniając wkład w kwestie związane z operacjami; Współdziałanie i koordynowanie z różnymi zainteresowanymi stronami.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 2 600 PLN

Mycie samochodów. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca dwuzmianowa w godz.: 7.00-18.00 wg grafiku.
British Car Sp. z o.o. - 2020-06-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOCNIK CUKIERNIKA - do 2 500 PLN

Prace przy wypieku pieczywa cukierniczego, ciastkarskiego
SPH "Samopomoc Chłopska" - 2019-05-06 - Kolbudy (pomorskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH - od 2 000 PLN

rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Ryki (lubelskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY (746J) - 2 800 - 3 500 PLN

Obsługa pacjentów za pierwszym stołem, wykonywanie leków recepturowych, rozpakowywanie dostawy towaru.
APTEKA Jolanta Jagodzińska - 2017-10-27 - Józefów (mazowieckie)

KIEROWNIK BIURA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

dbanie o porządek, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie towarów do sprzedaży, obsługa klienta, udzielanie informacji o towarach
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Grodysławice (lubelskie)

KIEROWCA, KURIER - od 13,7 PLN

Kierowca samochodu dostawczego 3,5T.
JACOB LOGISTICS- JAKUB ZIELIŃSKI - 2018-12-05 - Władysławowo (pomorskie)

HYDRAULIK - od 2 500 PLN

wykonywanie instalacji c.o. w domach jednorodzinnych
Firma Handlowo-Usługowa Grażyna Wolanin - 2015-11-30 - Zamość (lubelskie)

TECHNOLOGE-MAIL: REKRUTACJA (at) TRANSSYSTEM.PL - 2 200 - 3 500 PLN

Wycena kosztów procesu produkcji, wydawanie godzin technologicznych, dobór rodzaju materiałów, rozdział prac na poszczególne procesy produkcyjne.
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2015-11-20 - Wola Dalsza (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Siedlce (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

wykładanie towaru, pomoc w przyjmowaniu dostaw, obsługa klienta, rozliczanie gotówki, dbanie o porządek
NETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Praca w charakterze kucharza. Praca w godzinach 11-23. Wysokość wynagrodzenie uzależniona od doświadczenia i umiejętności kandydata, do wynagrodzenia doliczana premia
BUS-CENTRUM - 2017-03-27 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Sklep spożywczo- mięsny. Sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, utrzymanie czystości na terenie sklepu, obsługa klienta.Mile widziane wykształcenie średnie i doświadczenie zawodowe, wymagana ks. sanepid. Praca w godzinach 6-22 ( również w sobote) . Miejsce wykonywania pracy Mysłowice ul. PCK 108.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA IRENEUSZ KŚCIUK DELIKATESY GROSZEK - 2016-04-21 - Mysłowice (śląskie)


Wybierz powiat