STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307 Namysłów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: WG PROGRAMU
Data publikacji: 2021-04-14
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: WG PROGRAMU
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: STAŻ-REJESTRATORKA MEDYCZNA-307
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1606
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: rejestratorka medyczna
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Data zakończenia pracy: 31.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wysoka kultura osobista,łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7521428193
danePracodawcy_regon: 160216463
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: namysłowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1606
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965743
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422603
Zawód wykonywany przez pracownika: rejestratorka medyczna
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 11.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8133b54824b50487ffbc0f3d8b12a76a
Podobne oferty pracy
prace gospodarczo-porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gierzwałd (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów osobowych
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2016-07-25 - Bytom (śląskie)
Stosowanie właściwych metod pielęgnacyjnych, wykonywanie zleceń lekarskich - potwierdzanie ich w dokumentacji, podawanie leków zleconych przez lekarza, wykonywanie zabiegów: iniekcje, opatrunki itp., pobieranie materiału do badań analitycznych.
Dom Pomocy Społecznej w Gdyni - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie zdjęć RTG - aparat cyfrowy.[System czasu pracy] : RTG czynne 8:00 -20:00 . Godziny pracy do ustalenia.[Praca na okres próbny] : Umowa na okres próbny, potem umowa o pracę.
PRO-MEDYK Sp. z o.o. - 2020-07-17 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe hali produkcyjnej
PHU POLERS A. Kaczmarek i S-ka Spółka Jawna - 2017-03-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta,sprzedaż okularów i pomocy optycznych,naprawa okularów oraz montaż szkieł korekcyjnych,prowadzenie zapisów pacjentów,prowadzenie dokumentacji,podtrzymanie porządku na miejscu pracy,
Salony Optyczne S.C.Lucyna Tracewicz,Robert Tracewicz - 2016-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Sołtyków (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe - kontakt z zagranicznymi urzędami skarbowymi, praca w godz. 10-17
Firma Handlowa ERSA Sebastian Schlappa - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA - 2020-09-23 - Stary Sącz (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Rotki (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Radom (mazowieckie)
konserwacja i naprawa urządzeń elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Zambrów (podlaskie)
montaż konstrukcji stalowych (bramy, ogrodzenia, balustrady)
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Osiąganie celów obsługi klienta poprzez rekrutację, selekcję, orientację, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracowników, komunikowanie oczekiwań w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wkładu pracy, planowanie i przegląd działań kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osiąganie celów związanych z obsługą klienta poprzez przekazywanie informacji o obsłudze klienta i zaleceń odnośnie strategicznych planów i przeglądów, przygotowywanie i uzupełnianie planów działań, wdrażanie standardów produkcji, produktywności, jakości i obsługi klienta; rozwiązywanie problemów; przeprowadzanie audytów, określanie trendów w obsłudze klienta, określanie ulepszeń systemu, wdrażanie zmian; Określanie wymagań dotyczących obsługi klienta, utrzymując kontakt z klientami, odwiedzając środowiska operacyjne, przeprowadzając ankiety dotyczące doświadczeń klientów, tworząc grupy fokusowe, porównując najlepsze praktyki, analizując informacje i aplikacje; Badanie i rozwiązywanie problemów klientów, które mogą być skomplikowanymi lub długotrwałymi problemami, które zostały eskalowane przez asystentów obsługi klienta; Poprawianie jakości obsługi klienta poprzez badanie, ocenę i przeprojektowywanie procesów, ustalanie i komunikowanie wskaźników usług, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i analizowanie wyników, wdrażanie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obsługi klienta, zasad i standardów dotyczących organizacji lub działu; Maksymalizowanie wydajności operacyjnej klienta, tworząc standardy branżowe i KPI. Udostępnianie zasobów pomocy technicznej i porad technicznych, rozwiązywanie problemów, rozpowszechnianie porad, ostrzeżeń i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problemów z siecią; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w możliwościach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontaktów, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osiąganie założeń systemów informacyjnych i misji organizacyjnych, wypełniając powiązane wyniki w razie potrzeby; Zarządzanie grupą Liderów Zespołów i Zastępców Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie agentami obsługi klienta. Obsługuje od 5 do 6 raportów bezpośrednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obsługi klienta; Zapewnienie środków jakości i wydajności w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie usług; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpośrednim kierowaniem raportów, aby zapewnić zadowalający poziom wydajności; Korzystanie z narzędzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikować obszary problemowe i dokumentować wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narzędzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawić efektywność; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwiązać problemy i poprawić efektywność operacyjną; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie postępów w zakresie obsługi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i uczęszczanie na kursy; Przegląd, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezbędnych umiejętności i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie się i wdrażanie strategicznego kierowania i przywództwa dla HCL w celu zapewnienia spójnych i spójnych celów biznesowych oraz poprawy doświadczeń klientów zarówno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawić efektywność i skuteczność procesu obsługi klienta; Przeglądanie i zapewnianie zgodności procesów z polityką wewnętrzną i przepisami zewnętrznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotyczące wydajności i jakości; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarządzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wyższego szczebla, zapewniając wkład w kwestie związane z operacjami; Współdziałanie i koordynowanie z różnymi zainteresowanymi stronami.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Kraków (małopolskie)
Mycie samochodów. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca dwuzmianowa w godz.: 7.00-18.00 wg grafiku.
British Car Sp. z o.o. - 2020-06-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace przy wypieku pieczywa cukierniczego, ciastkarskiego
SPH "Samopomoc Chłopska" - 2019-05-06 - Kolbudy (pomorskie)
rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Ryki (lubelskie)
Obsługa pacjentów za pierwszym stołem, wykonywanie leków recepturowych, rozpakowywanie dostawy towaru.
APTEKA Jolanta Jagodzińska - 2017-10-27 - Józefów (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
dbanie o porządek, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie towarów do sprzedaży, obsługa klienta, udzielanie informacji o towarach
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Grodysławice (lubelskie)
Kierowca samochodu dostawczego 3,5T.
JACOB LOGISTICS- JAKUB ZIELIŃSKI - 2018-12-05 - Władysławowo (pomorskie)
wg stanowiska.
FHU AW-BUD Adam Wiśniewski - Limanowa - 2018-01-05 - Limanowa (małopolskie)
wykonywanie instalacji c.o. w domach jednorodzinnych
Firma Handlowo-Usługowa Grażyna Wolanin - 2015-11-30 - Zamość (lubelskie)
Wycena kosztów procesu produkcji, wydawanie godzin technologicznych, dobór rodzaju materiałów, rozdział prac na poszczególne procesy produkcyjne.
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2015-11-20 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
wykładanie towaru, pomoc w przyjmowaniu dostaw, obsługa klienta, rozliczanie gotówki, dbanie o porządek
NETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca w charakterze kucharza. Praca w godzinach 11-23. Wysokość wynagrodzenie uzależniona od doświadczenia i umiejętności kandydata, do wynagrodzenia doliczana premia
BUS-CENTRUM - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
Sklep spożywczo- mięsny. Sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, utrzymanie czystości na terenie sklepu, obsługa klienta.Mile widziane wykształcenie średnie i doświadczenie zawodowe, wymagana ks. sanepid. Praca w godzinach 6-22 ( również w sobote) . Miejsce wykonywania pracy Mysłowice ul. PCK 108.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA IRENEUSZ KŚCIUK DELIKATESY GROSZEK - 2016-04-21 - Mysłowice (śląskie)