ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER)
Wynagrodzenie: od 23聽333,33 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Osi膮ganie cel贸w obs艂ugi klienta poprzez rekrutacj臋, selekcj臋, orientacj臋, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracownik贸w, komunikowanie oczekiwa艅 w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wk艂adu pracy, planowanie i przegl膮d dzia艂a艅 kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osi膮ganie cel贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 klienta poprzez przekazywanie informacji o obs艂udze klienta i zalece艅 odno艣nie strategicznych plan贸w i przegl膮d贸w, przygotowywanie i uzupe艂nianie plan贸w dzia艂a艅, wdra偶anie standard贸w produkcji, produktywno艣ci, jako艣ci i obs艂ugi klienta; rozwi膮zywanie problem贸w; przeprowadzanie audyt贸w, okre艣lanie trend贸w w obs艂udze klienta, okre艣lanie ulepsze艅 systemu, wdra偶anie zmian; Okre艣lanie wymaga艅 dotycz膮cych obs艂ugi klienta, utrzymuj膮c kontakt z klientami, odwiedzaj膮c 艣rodowiska operacyjne, przeprowadzaj膮c ankiety dotycz膮ce do艣wiadcze艅 klient贸w, tworz膮c grupy fokusowe, por贸wnuj膮c najlepsze praktyki, analizuj膮c informacje i aplikacje; Badanie i rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w, kt贸re mog膮 by膰 skomplikowanymi lub d艂ugotrwa艂ymi problemami, kt贸re zosta艂y eskalowane przez asystent贸w obs艂ugi klienta; Poprawianie jako艣ci obs艂ugi klienta poprzez badanie, ocen臋 i przeprojektowywanie proces贸w, ustalanie i komunikowanie wska藕nik贸w us艂ug, monitorowanie kluczowych wska藕nik贸w wydajno艣ci i analizowanie wynik贸w, wdra偶anie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obs艂ugi klienta, zasad i standard贸w dotycz膮cych organizacji lub dzia艂u; Maksymalizowanie wydajno艣ci operacyjnej klienta, tworz膮c standardy bran偶owe i KPI. Udost臋pnianie zasob贸w pomocy technicznej i porad technicznych, rozwi膮zywanie problem贸w, rozpowszechnianie porad, ostrze偶e艅 i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problem贸w z sieci膮; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w mo偶liwo艣ciach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontakt贸w, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osi膮ganie za艂o偶e艅 system贸w informacyjnych i misji organizacyjnych, wype艂niaj膮c powi膮zane wyniki w razie potrzeby; Zarz膮dzanie grup膮 Lider贸w Zespo艂贸w i Zast臋pc贸w Kierownik贸w odpowiedzialnych za zarz膮dzanie agentami obs艂ugi klienta. Obs艂uguje od 5 do 6 raport贸w bezpo艣rednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obs艂ugi klienta; Zapewnienie 艣rodk贸w jako艣ci i wydajno艣ci w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie us艂ug; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpo艣rednim kierowaniem raport贸w, aby zapewni膰 zadowalaj膮cy poziom wydajno艣ci; Korzystanie z narz臋dzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikowa膰 obszary problemowe i dokumentowa膰 wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narz臋dzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawi膰 efektywno艣膰; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwi膮za膰 problemy i poprawi膰 efektywno艣膰 operacyjn膮; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie post臋p贸w w zakresie obs艂ugi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i ucz臋szczanie na kursy; Przegl膮d, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezb臋dnych umiej臋tno艣ci i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie si臋 i wdra偶anie strategicznego kierowania i przyw贸dztwa dla HCL w celu zapewnienia sp贸jnych i sp贸jnych cel贸w biznesowych oraz poprawy do艣wiadcze艅 klient贸w zar贸wno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawi膰 efektywno艣膰 i skuteczno艣膰 procesu obs艂ugi klienta; Przegl膮danie i zapewnianie zgodno艣ci proces贸w z polityk膮 wewn臋trzn膮 i przepisami zewn臋trznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotycz膮ce wydajno艣ci i jako艣ci; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarz膮dzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wy偶szego szczebla, zapewniaj膮c wk艂ad w kwestie zwi膮zane z operacjami; Wsp贸艂dzia艂anie i koordynowanie z r贸偶nymi zainteresowanymi stronami.
Data publikacji: 2018-07-02
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Osi膮ganie cel贸w obs艂ugi klienta poprzez rekrutacj臋, selekcj臋, orientacj臋, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracownik贸w, komunikowanie oczekiwa艅 w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wk艂adu pracy, planowanie i przegl膮d dzia艂a艅 kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osi膮ganie cel贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 klienta poprzez przekazywanie informacji o obs艂udze klienta i zalece艅 odno艣nie strategicznych plan贸w i przegl膮d贸w, przygotowywanie i uzupe艂nianie plan贸w dzia艂a艅, wdra偶anie standard贸w produkcji, produktywno艣ci, jako艣ci i obs艂ugi klienta; rozwi膮zywanie problem贸w; przeprowadzanie audyt贸w, okre艣lanie trend贸w w obs艂udze klienta, okre艣lanie ulepsze艅 systemu, wdra偶anie zmian; Okre艣lanie wymaga艅 dotycz膮cych obs艂ugi klienta, utrzymuj膮c kontakt z klientami, odwiedzaj膮c 艣rodowiska operacyjne, przeprowadzaj膮c ankiety dotycz膮ce do艣wiadcze艅 klient贸w, tworz膮c grupy fokusowe, por贸wnuj膮c najlepsze praktyki, analizuj膮c informacje i aplikacje; Badanie i rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w, kt贸re mog膮 by膰 skomplikowanymi lub d艂ugotrwa艂ymi problemami, kt贸re zosta艂y eskalowane przez asystent贸w obs艂ugi klienta; Poprawianie jako艣ci obs艂ugi klienta poprzez badanie, ocen臋 i przeprojektowywanie proces贸w, ustalanie i komunikowanie wska藕nik贸w us艂ug, monitorowanie kluczowych wska藕nik贸w wydajno艣ci i analizowanie wynik贸w, wdra偶anie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obs艂ugi klienta, zasad i standard贸w dotycz膮cych organizacji lub dzia艂u; Maksymalizowanie wydajno艣ci operacyjnej klienta, tworz膮c standardy bran偶owe i KPI. Udost臋pnianie zasob贸w pomocy technicznej i porad technicznych, rozwi膮zywanie problem贸w, rozpowszechnianie porad, ostrze偶e艅 i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problem贸w z sieci膮; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w mo偶liwo艣ciach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontakt贸w, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osi膮ganie za艂o偶e艅 system贸w informacyjnych i misji organizacyjnych, wype艂niaj膮c powi膮zane wyniki w razie potrzeby; Zarz膮dzanie grup膮 Lider贸w Zespo艂贸w i Zast臋pc贸w Kierownik贸w odpowiedzialnych za zarz膮dzanie agentami obs艂ugi klienta. Obs艂uguje od 5 do 6 raport贸w bezpo艣rednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obs艂ugi klienta; Zapewnienie 艣rodk贸w jako艣ci i wydajno艣ci w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie us艂ug; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpo艣rednim kierowaniem raport贸w, aby zapewni膰 zadowalaj膮cy poziom wydajno艣ci; Korzystanie z narz臋dzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikowa膰 obszary problemowe i dokumentowa膰 wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narz臋dzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawi膰 efektywno艣膰; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwi膮za膰 problemy i poprawi膰 efektywno艣膰 operacyjn膮; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie post臋p贸w w zakresie obs艂ugi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i ucz臋szczanie na kursy; Przegl膮d, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezb臋dnych umiej臋tno艣ci i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie si臋 i wdra偶anie strategicznego kierowania i przyw贸dztwa dla HCL w celu zapewnienia sp贸jnych i sp贸jnych cel贸w biznesowych oraz poprawy do艣wiadcze艅 klient贸w zar贸wno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawi膰 efektywno艣膰 i skuteczno艣膰 procesu obs艂ugi klienta; Przegl膮danie i zapewnianie zgodno艣ci proces贸w z polityk膮 wewn臋trzn膮 i przepisami zewn臋trznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotycz膮ce wydajno艣ci i jako艣ci; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarz膮dzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wy偶szego szczebla, zapewniaj膮c wk艂ad w kwestie zwi膮zane z operacjami; Wsp贸艂dzia艂anie i koordynowanie z r贸偶nymi zainteresowanymi stronami.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 23聽333,33 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: nie mniej ni偶 23.333,33 Z艁
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER)
Data rozpocz臋cia pracy: 13.08.2018
Data zako艅czenia pracy: 12.08.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Poziom wykszta艂cenia: wy偶sze, kierunek wykszta艂cenia: Zarz膮dzanie/ Zarz膮dzanie kadrami (HR) i pokrewne, do艣wiadczenie zawodowe: Ponad 5 lat na stanowisku menad偶erskim, w 艣rodowisku mi臋dzynarodowymumiej臋tno艣ci: Wiedza i do艣wiadczenie w zakresie zarz膮dzania biznesowego zarz膮dzania operacyjnego; Wiedza dot. dzia艂a艅 w zakresie obs艂ugi klienta, podnoszenia wydajno艣ci i jako艣ci oraz wdra偶ania standard贸w produktywno艣ci, jako艣ci i obs艂ugi klienta, przeprowadzania audyt贸w, okre艣lania wymaga艅 i trend贸w w obs艂udze klienta, okre艣lania ulepsze艅 systemu i wdra偶ania zmian; Wiedza dot. zarz膮dzania kadrami, w tym rekrutacja, selekcja, szkolenia, przydzielanie zada艅, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracownik贸w oraz komunikowanie oczekiwa艅; Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania wieloma projektami oraz wsp贸艂dzia艂ania i koordynowania z r贸偶nymi interesariuszami; Umiej臋tno艣膰 identyfikowania i efektywnego rozwi膮zywania problem贸w; Bardzo dobra znajomo艣膰 narz臋dzi Ms Office, SAP, aplikacji Citrix; Doskona艂e umiej臋tno艣ci interpersonalne i komunikacji; znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych j臋zyk angielski; poziom znajomo艣ci: min. komunikatywny.
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 02.07.2018
Oferta pracy wa偶na do: 19.07.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.07.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.07.2018
Podobne oferty pracy
utrzymywanie porz膮dku na obiekcie, dokonywanie drobnych napraw sprz臋tu, pomoc przy organizacji imprez sportowo- rekreacyjnych (m.in. porz膮dkowanie terenu, monta偶 i demonta偶 sprz臋tu i urz膮dze艅 wykorzystywanych przy organizacji imprez)
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mys艂owice (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w, przyjmowanie, wyk艂adanie towaru , przebieranie manekin贸w wystawowoych, dbanie o czysto艣膰 w butiku
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczych, przemys艂owych w kiosku.
RP- EXPORT Sp. Z O.O. - 2016-08-22 - S艂upca (wielkopolskie)
praca w godzinach od 06:00 do 14:00 i od 14:00 do 22:00; praca na hali sprzeda偶y, tworzenie zam贸wie艅, zarz膮dzanie personelem, prowadzenie marketu wg standard贸w firmy
"DINO POLSKA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-09-07 - I艅sko (zachodniopomorskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dzie膰mi
ZESP脫艁 SZK脫艁 PUBLICZNYCH W BYSTRZYCY STAREJ - 2017-01-04 - Bystrzyca Stara (lubelskie)
Prowadzenie zmiany, zarz膮dzanie kadr膮, t艂uamczenie szkole艅 prowadzonych przez salon, praca zgodnie ze standardami firmy.
CCC S.A. - 2015-11-17 - Kalisz (wielkopolskie)
Znajomo艣膰 specyfiki handlu detalicznego, umiej臋tno艣膰 skutecznego planowania, komunikatywno艣c.
DINO Polska Sp. z o.o. - 2017-03-16 - 艁臋kawica (艣l膮skie)
- bie偶膮ca obs艂uga linii produkcyjnej,- pakowaniewysokie premie uznaniowe za wydajn膮 prac臋
BEETSMA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczo - przemys艂owych przyjmowanie towaru.
Sklep Spo偶ywczo Przemys艂owy "AGNIESZKA" Renata Sieczkarek - 2018-07-07 - Adam贸w (wielkopolskie)
nadzorowanie prac magazynowych i technologicznych zwi膮zanych z produkcj膮 pasz, kierowanie pracami przy przyjmowaniu i magazynowaniu surowc贸w oraz ich mieszanie wg. receptur, nadzorowanie wytwarzania mieszanek paszowych oraz pakowanie i wydawanie gotowych produkt贸w
"AGROKOMPLEKS" Sp贸艂ka Jawna A.M.P. Wi艣niewscy - 2017-04-20 - Sura偶 (podlaskie)
ORGANIZACJA I KOORDYNOWANIE PRAC WSZYSTKICH DZIA艁脫W ZWI膭ZANYCH Z WDRA呕ANIEM,REALIZACJ膭, DOKUMENTOWANIEM SYSTEMU JAKO艢CI. OPRACOWYWANIE ,DYSTRYBUCJA AKTUALIZACJA,WYDAWANIE DOKUMENTACJI SZJ. REALIZACJA DZIA艁A艃 KORYGUJ膭CYCH I ZAPOBIEGAWCZYCH.NADZ脫R NAD WYMOGAMI ISO HACCP I JEGO PRAWID艁OWYM FUNKCJONOWANIEM.SZKOLENIA W ZAKRESIE OBOWI膭ZUJ膭CEGO W ZAK艁ADZIE SYSTEMU JAKO艢CI
BIOFAKTOR SP.Z O.O. - 2015-12-11 - Skierniewice (艂贸dzkie)
1.Obs艂uga klienta.2. Dor臋czanie przesy艂ek i przekaz贸w pieni臋偶nych.3. Realizacja plan贸w sprzeda偶owych dot. wybranych us艂ug i towar贸w.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Gda艅sk (pomorskie)
Prace spawalnicze przy naprawie autobus贸w, regeneracji c臋艣ci oraz naprawy powypadkowe
Przedsi臋biorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. Kamie艅 Pomorski - 2018-08-20 - Kamie艅 Pomorski (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
w/g stanowiska
D艂ugosz Auto -Center - 2016-03-09 - Daleszyce (艣wi臋tokrzyskie)
-
NETTO Sp.z.o.o - 2017-01-03 - Zdzieszowice (opolskie)
analiza rynku krajowego i zagranicznego bran偶a budowlana, sporz膮dzanie ofert, um贸w handlowych, kontakt z odbiorcami, monitorowanie konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
T艂umaczenie i sporz膮dzanie korespondencji zagranicznych, pism, ofert handlowych, negocjowanie warunk贸w, um贸w, rozmowy telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi, znajomo艣膰 zagadnie艅 systemu zarzadzania jako艣ci膮 ISO- sporz膮dzanie bie偶膮cej dokumentacji oraz raport贸w z zakresu kontroli jako艣ci, kontrolowanie i szkolenie innych pracownik贸w w zakresie systemu zarz膮dzania jako艣ci膮, wystawiania faktur VAT, dokument贸w magazynowych WZ, PZ, MM, prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z podstawowymi obowi膮zkami przedsi臋biorstwa, produkcji w zakresie gospodarowania odpadami i ochron膮 艣rodowiska , karty przekazania odpad贸w, roczne sprawozdania dotycz膮ce op艂at 艣rodowiskowych.WYMAGANIA: bardzo dobra znajomo艣膰 j. angielskiego, r贸wnie偶 technicznego, znajomo艣膰 zagadnie艅 systemu zarzadzania jako艣ci膮 ISO, umiej臋tno艣膰 kubikowania, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie: 2000,- (podwy偶ka po okresie pr贸bnym)
"Sanex" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - 艁owce (podkarpackie)
tworzenie zam贸wie艅, przyj臋cie towaru, prowadzenie zmiany
JERONIMO MARTINS POLSKA S. A. - 2017-06-09 - S艂ubice (lubuskie)
Szlifowanie kamienia granitowego, ustawianie nagrobk贸w na cmentarzu.
STUDIO INTERNETOWE Marcin Szymanek - 2017-01-27 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Strzy偶enie damsko-m臋skie
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Pasja Barbara Suchodolska - 2016-03-14 - Sopot (pomorskie)
Wykszta艂cenie zawodowe; ksi膮偶eczka sanepidowska; obs艂uga komputera; zakres obowi膮zk贸w: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecno艣膰 Kierownika, zarz膮dzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowi膮zuj膮cymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klient贸w i dostawc贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
Dino Polska S.A. - 2017-09-01 - Toszek (艣l膮skie)
prowadzenie zmiany, kierownie zespo艂em pracownik贸w, praca na sali sprzeda偶y, profesjonalna obs艂uga klienta, pomaganie kierownikowi w realizacji wyznaczonych cel贸w
Stokrotka Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga Go艣ci, realizacja zamowie艅.
Makomar Maciej Kolasa - 2016-06-16 - Sopot (pomorskie)
Sprzeda偶 produkt贸w firmy, nawi膮zywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, profesjonalna obs艂uga klienta
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
naprawa instalacji wodnej w wagonie: demonta偶, naprawa, monta偶 baterii umywalkowych oraz elektrozawor贸w; demonta偶 i monta偶 toalet pr贸偶niowych;
WAGON OPOLE Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
praca w sklepie og贸nospo偶ywczym, kontakt z pracodawc膮 telefoniczny 655496906 po godz. 20.00
FIRMA HANDLOWA ROBERT NAPIERA艁A - 2016-01-25 - Starkowo (wielkopolskie)
Wykszta艂cenie podstawowe, zawodowe; sprz膮tanie klatek schodowych oraz teren贸w zewn臋trznych; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WOJ-MAR" EWA KURDZIEL - 2018-06-07 - Gliwice (艣l膮skie)
Brak danych
Superhobby Market Budowlany Sp. z o.o - 2017-02-22 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)