Praca ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER).

ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) - od 23聽333,33 PLN

Osi膮ganie cel贸w obs艂ugi klienta poprzez rekrutacj臋, selekcj臋, orientacj臋, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracownik贸w, komunikowanie oczekiwa艅 w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wk艂adu pracy, planowanie i przegl膮d dzia艂a艅 kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osi膮ganie cel贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 klienta poprzez przekazywanie informacji o obs艂udze klienta i zalece艅 odno艣nie strategicznych plan贸w i przegl膮d贸w, przygotowywanie i uzupe艂nianie plan贸w dzia艂a艅, wdra偶anie standard贸w produkcji, produktywno艣ci, jako艣ci i obs艂ugi klienta; rozwi膮zywanie problem贸w; przeprowadzanie audyt贸w, okre艣lanie trend贸w w obs艂udze klienta, okre艣lanie ulepsze艅 systemu, wdra偶anie zmian; Okre艣lanie wymaga艅 dotycz膮cych obs艂ugi klienta, utrzymuj膮c kontakt z klientami, odwiedzaj膮c 艣rodowiska operacyjne, przeprowadzaj膮c ankiety dotycz膮ce do艣wiadcze艅 klient贸w, tworz膮c grupy fokusowe, por贸wnuj膮c najlepsze praktyki, analizuj膮c informacje i aplikacje; Badanie i rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w, kt贸re mog膮 by膰 skomplikowanymi lub d艂ugotrwa艂ymi problemami, kt贸re zosta艂y eskalowane przez asystent贸w obs艂ugi klienta; Poprawianie jako艣ci obs艂ugi klienta poprzez badanie, ocen臋 i przeprojektowywanie proces贸w, ustalanie i komunikowanie wska藕nik贸w us艂ug, monitorowanie kluczowych wska藕nik贸w wydajno艣ci i analizowanie wynik贸w, wdra偶anie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obs艂ugi klienta, zasad i standard贸w dotycz膮cych organizacji lub dzia艂u; Maksymalizowanie wydajno艣ci operacyjnej klienta, tworz膮c standardy bran偶owe i KPI. Udost臋pnianie zasob贸w pomocy technicznej i porad technicznych, rozwi膮zywanie problem贸w, rozpowszechnianie porad, ostrze偶e艅 i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problem贸w z sieci膮; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w mo偶liwo艣ciach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontakt贸w, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osi膮ganie za艂o偶e艅 system贸w informacyjnych i misji organizacyjnych, wype艂niaj膮c powi膮zane wyniki w razie potrzeby; Zarz膮dzanie grup膮 Lider贸w Zespo艂贸w i Zast臋pc贸w Kierownik贸w odpowiedzialnych za zarz膮dzanie agentami obs艂ugi klienta. Obs艂uguje od 5 do 6 raport贸w bezpo艣rednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obs艂ugi klienta; Zapewnienie 艣rodk贸w jako艣ci i wydajno艣ci w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie us艂ug; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpo艣rednim kierowaniem raport贸w, aby zapewni膰 zadowalaj膮cy poziom wydajno艣ci; Korzystanie z narz臋dzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikowa膰 obszary problemowe i dokumentowa膰 wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narz臋dzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawi膰 efektywno艣膰; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwi膮za膰 problemy i poprawi膰 efektywno艣膰 operacyjn膮; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie post臋p贸w w zakresie obs艂ugi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i ucz臋szczanie na kursy; Przegl膮d, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezb臋dnych umiej臋tno艣ci i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie si臋 i wdra偶anie strategicznego kierowania i przyw贸dztwa dla HCL w celu zapewnienia sp贸jnych i sp贸jnych cel贸w biznesowych oraz poprawy do艣wiadcze艅 klient贸w zar贸wno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawi膰 efektywno艣膰 i skuteczno艣膰 procesu obs艂ugi klienta; Przegl膮danie i zapewnianie zgodno艣ci proces贸w z polityk膮 wewn臋trzn膮 i przepisami zewn臋trznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotycz膮ce wydajno艣ci i jako艣ci; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarz膮dzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wy偶szego szczebla, zapewniaj膮c wk艂ad w kwestie zwi膮zane z operacjami; Wsp贸艂dzia艂anie i koordynowanie z r贸偶nymi zainteresowanymi stronami.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)

ZAST臉PCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) - od 29聽500 PLN

Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: Zarz膮dzanie programem Du偶ej Transformacji (Large Transformation) z udzia艂em powy偶ej 50 os贸b z Onsite jako Mened偶era Programu; Architektura rozwi膮za艅 przedsprzeda偶owych w projektach transformacji; Architektura rozwi膮za艅 do wdro偶enia; Zarz膮dzanie skuteczno艣ci膮 finansow膮 w zakresie sprawowania opieki mentorskiej, szkolenia i wdra偶ania zasob贸w; Wyst臋powanie w charakterze Mened偶era Zmian w odniesieniu du偶ych transakcji prowadzonych w zakresie transformacji; Cz艂onek Komitetu Steruj膮cego ds. Ryzyka / Statusu i Sprawozdawczo艣ci Projektowej; Walidacja procesu projektowania; Identyfikacja i analiza w celu dostosowania do globalnego szablonu; Projektowanie, budowa i testowanie scenariuszy biznesowych wraz z zespo艂em podstawowym Sonoco; W razie potrzeby identyfikacja i konfiguracja lokalizacji Oracle w celu spe艂nienia wymog贸w podatkowych, prawnych i statutowych (TLS).
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)