STARSZY TECHNIK K/M Warszawa oferta pracy Komenda Sto艂eczna Policji
Stanowisko: STARSZY TECHNIK K/M
Wynagrodzenie: od 2聽983,9 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Sto艂eczna Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽983,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia 19,44%+ dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽983,9 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zam贸wienia publiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa- poufne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
#EWYMAGANE WYKSZTA艁CENIE: - 艣rednie WYMAGANIA NIEZB臉DNE: - 2 lata sta偶u pracy, kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do pe艂nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran偶y budowlanej, - przynale偶no艣膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa. umiej臋tno艣ci: - znajomo艣膰 ustaw: a) prawo budowlane, b) prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie zasad i tryb贸w udzielania zam贸wie艅, c) o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania 艣rodkami publicznymi, d) o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych w zakresie zasad odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, e) oraz akt贸w wykonawczych. - umiej臋tno艣ci: stosowanie prawa w praktyce, obs艂ugi komputera (pakiet MS Office, Norma-Pro). Kopia po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "poufne" lub o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przeprowadzenie post臋powania sprawdzaj膮cego.Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5) Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10) Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11) Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14) Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Sto艂eczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Sto艂eczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej, a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy z przepis贸w o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usuni臋cia danych osobowych, - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane. Tre艣膰 klauzuli informacyjnej znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zak艂adce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Sto艂ecznej Policji mo偶e nast膮pi膰 po przeprowadzeniu przez Pe艂nomocnika Komendanta Sto艂ecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych post臋powania sprawdzaj膮cego i wydaniu po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i wa偶no艣ci po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa w przypadku legitymowania si臋 po艣wiadczeniem bezpiecze艅stwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, kt贸re nie spe艂ni膮 wymog贸w formalnych, niekompletne oraz przes艂ane po terminie nie b臋d膮 brane pod uwag臋. O艣wiadczenia musz膮 by膰 podpisane w艂asnor臋cznie. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Decyduje data stempla pocztowego. [Zg艂oszenia: bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl, 47 72 338 26]
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Sto艂eczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy wa偶na do: 29.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81df8fb976cc2b8bdcb01b69c23c6fa9
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siemkowice (艂贸dzkie)
Zaj臋cia z j. angielskiego we wszystkich grupach wiekowych.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 2 W BRZEGU - 2020-08-13 - Brzeg (opolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w pe艂nej czysto艣ci i porz膮dku w przydzielonych pomieszczeniach i salach lekcyjnych, dokonywanie wpis贸w uczni贸w i nauczycieli pobieraj膮cych klucze do klas i 膰wiczeni贸wek, wydaje klucze, przygotowuje pomieszczenia na egzaminy i uroczysto艣ci szkolne, dor臋cza przesy艂ki pocztowe i pisma urz臋dowe wysy艂ane przez szko艂e do urz臋d贸w pocztowych, pilnuje szatni uczniowskiej, dba o og贸lne bezpiecze艅stwo w budynku szko艂y i sprz臋t og贸lnodost臋pny w szkole, dba o porz膮dek w szkole i na terenie wok贸艂 szko艂y, zabezpiecza kodem obiekt po zako艅czeniu pracy i rozbraja przyst臋puj膮c do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siedlce (mazowieckie)
monta偶 nagrobk贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Motycze Poduchowne (podkarpackie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdro偶onych projekt贸w, doradzanie klientowi zewn臋trznemu i wewn臋trznemu w j臋zyku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i u偶ytkowania system贸w informatycznych, rozwi膮zywanie potencjalnych konflikt贸w i problem贸w zwi膮zanych z implementacj膮 projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 8125 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne. Wymagane min 3 lata do艣wiadczenia w bran偶y IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat MS Project, MS Server. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, bieg艂a znajomo艣膰 oprogramowania Notes. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (艣l膮skie)
dow贸z os贸b niepe艂nosprawnych, drobne naprawy w budynku
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Podlesice (ma艂opolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z zakwaterowaniem internatowym 偶o艂nierzy zawodowych i innych uprawnionych os贸b,- prowadzenie ewidencji oraz kontrola zasobu internatowego na terenie dzia艂ania Oddzia艂u,- wydawanie skierowa艅 do zajmowania miejsc internatowych oraz wystawianie faktur za najem,- prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych oraz nadz贸r nad dostaw膮 wyposa偶enia do internat贸w i kwater internatowych,- przygotowywanie kalkulacji stawki utrzymania powierzchni miejsc internatowych oraz naliczanie i sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych dotacji bud偶etowej na pokrycie koszt贸w utrzymania miejsc internatowych,- prowadzenie bie偶膮cej korespondencji oraz obs艂uga elektronicznego rejestru faktur.umowa na zast臋pstwo
Agencja Mienia Wojskowego - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Pe艂na odpowiedzialno艣膰 za region Europejski: analiza wynik贸w na koniec miesi膮ca oraz ocena obszaru magazynowania; Dok艂adne i terminowe raportowanie warto艣ci rzeczywistych, coroczna analiza koszt贸w na podstawie dzia艂a艅, prognozowanie (cz臋艣ciowo), bud偶etowanie (cz臋艣ciowo) i aktualizacja cen transferowych. Utrzymanie wszystkich kluczowych kontroli finansowych i proces贸w finansowych zapewniaj膮cych zgodno艣膰 ze standardami raportowania Unilever oraz polityk膮 rachunkowo艣ci i kontroli firmy. Finansowanie Partnerstwo biznesowe dla zespo艂贸w European Finance Deliver i Local Logistics. Odpowiedzialno艣膰 za zapewnienie Raportowania dla obszaru magazynowego i paletowego.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Katowice (艣l膮skie)
J.W.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola warunk贸w pracy i przestrzegania przepis贸w i zasad bhp, informowanie komendanta o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych, udzia艂 w opracowywaniu zarz膮dze艅, regulamin贸w, opiniowanie instrukcji bhp na stanowiskach pracy, prowadzenie spraw dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, ocena ryzyka zawodowego
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodny z harmonogramem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - S臋czkowo (kujawsko-pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod wzgl臋dem materia艂owym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ewidencji g艂贸wnej rzeczowych sk艂adnik贸w maj膮tku w systemie klasycznym odr臋cznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materia艂owej FT-GM7 i FT-EW7 w dzia艂ach: sprz臋t szkoleniowo-sportowy, sprz臋t do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-艣ledczego przeznaczonego do szkolenia, materia艂y kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem okre艣lenia aktualnej informacji o ilo艣ci, warto艣ci i jako艣ci posiadanego mienia oraz zapewnienia mo偶liwo艣ci zabezpieczenia potrzeb w realizacji zada艅 s艂u偶bowych w procesie szkolenia, g艂ownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej,- sporz膮dzanie dowod贸w ksi臋gowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ci膮g艂o艣ci procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich kom贸rek organizacyjnych Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej i Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz kom贸rek organizacyjnych pozostaj膮cych na zaopatrzeniu oddzia艂u,- por贸wnywanie prowadzonej ewidencji g艂贸wnej z ewidencj膮 magazynow膮 i ewidencj膮 prowadzon膮 przez u偶ytkownik贸w celem uzyskania informacji o stanie zgodno艣ci mienia,- opracowywanie sprawozda艅, protoko艂贸w, analiz i informacji dla potrzeb Pionu G艂贸wnego Ksi臋gowego, Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz przekazywanie powy偶szych materia艂贸w starszemu ksi臋gowemu ds. rozlicze艅 finansowych i gospodarki materia艂owej sporz膮dzaj膮cego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu dzia艂贸w swojej dzia艂alno艣ci,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu ksi臋gowemu ds. rozlicze艅 finansowych i gospodarki materia艂owej celem zaksi臋gowania w ksi膮偶ce kontowej faktur, rachunk贸w z realizacji us艂ug i dostaw oraz zaksi臋gowania 艣rodk贸w finansowych z zakresu w/w dzia艂贸w celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowod贸w materia艂owych oraz innych dokument贸w w zakresie swoich obowi膮zk贸w celem przekazania ich do archiwum zak艂adowego i mo偶liwo艣ci odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materia艂owej,- wsp贸艂uczestnictwo ze starszym ksi臋gowym ds. rozlicze艅 finansowych i gospodarki materia艂owej w opracowywaniu danych ilo艣ciowo-warto艣ciowych do planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie paragraf贸w grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu 艣rodk贸w finansowych z zakresu w/w dzia艂贸w celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zam贸wie艅 publicznych sporz膮dzaj膮cego plan zam贸wie艅 publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2016-10-07 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Szczeg贸艂owe informacje na stronie internetowejhttps://bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15548,Nabor-na-stanowisko-starszego-referenta-kancelarii-jawnej-Sekcji-Ochrony-Dokumen.html
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2020-08-31 - Racib贸rz (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie spraw zwi膮zanych z zadaniami inwestycyjnymi oraz remontami realizowanymi w obiektach urz臋du, w szczeg贸lno艣ci m.in. zwi膮zanymi ze zlecaniem opracowania wymaganej dokumentacji projektowej, w zakresie obowi膮zk贸w na艂o偶onych na Inwestora (Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy) zwi膮zanych z uzyskaniem niezb臋dnych decyzji, pozwole艅 i opinii w艂a艣ciwych organ贸w wymaganych na poszczeg贸lnych etapach procesu inwestycyjnego, monitorowanie realizacji zada艅 inwestycyjnych,- przygotowywanie i przeprowadzanie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innymi obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie przepisami wybranych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego, wszczynanych na podstawie zapotrzebowa艅 na realizacj臋 dostaw, us艂ug i rob贸t budowlanych, sk艂adanych przez kom贸rki merytoryczne Urz臋du,- weryfikowanie, b膮d藕 sporz膮dzanie um贸w zawieranych w zakresie udzielonych zam贸wie艅 i prowadzenie uzgodnienia ich zapis贸w z kom贸rkami merytorycznymi, wykonawcami oraz zasi臋ganie opinii radc贸w prawnych,- wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu projektu bud偶etu Urz臋du w zakresie planowania inwestycji, opracowywanie zakres贸w rzeczowych oraz program贸w realizacji inwestycji, - prowadzenie spraw zwi膮zanych z pozyskaniem dofinansowania inwestycji ze 艣rodk贸w pozabud偶etowych oraz ich rozliczanie,- wsp贸艂uczestniczenie w inicjowaniu dzia艂a艅 usprawniaj膮cych proces udzielania zam贸wie艅 publicznych w Kujawsko-Pomorskim Urz臋dzie Wojew贸dzkim w Bydgoszczy, w tym wsp贸艂praca z kom贸rkami merytorycznymi Urz臋du w zakresie przygotowywanych przez te kom贸rki zam贸wie艅, analizowanie przedk艂adanych przez nich dokument贸w i prowadzenie uzgodnie艅 niezb臋dnych do prawid艂owego okre艣lenia przedmiotu zam贸wienia,- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w post臋powaniach prowadzonych przez innych pracownik贸w Oddzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych i Inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obs艂uga Biuletynu Informacji Publicznej,udost臋pnianie informacji publicznej, przygotowywanie i rozsy艂anie do jednostek woj. pomorskiego komunikat贸w dot. Policji pomorskiej,- tworzenie, uaktualnianie i nadz贸r nad witryn膮 internetow膮 Komendy Wojew贸dzkiej Policji w Gda艅sku,- organizacja i obs艂uga spotka艅 Komendanta Wojew贸dzkiego Policji z policjantami i pracownikami Policji.
Komenda Wojew贸dzka Policji w Gda艅sku - 2017-11-29 - Gda艅sk (pomorskie)
jw.
G艂贸wny Urz膮d Nadzoru Budowlanego - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie projekt贸w technicznych, projektowanie, implementacja i utrzymywanie automatycznych build贸w i deployment贸w, programowanie (dost臋p do danych, logistyka biznesowa i interfejs u偶ytkownika), poprawianie b艂臋d贸w i pisanie tekst贸w jednostkowych, testowanie i dokumentowanie (je艣li potrzebne zespo艂owi w celu osi膮gni臋cia cel贸w na dany sprint), pomoc w problemach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przew贸z towar贸w na terenie kraju
PIL-TRANS Us艂ugi Transportowe Waldemar Staniec - 2016-07-04 - Pilzno (podkarpackie)
- Pomoc przy monta偶u element贸w meblowych- monta偶 zawias贸w i klamek- czyszczenie gotowych mebli- monta偶 gotowych mebli u klienta- przestrzeganie zasad BHP na okre艣lonym stanowisku pracy- czytanie dokumentacji i szkic贸w dokumentacji meblowej
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Gorlice (ma艂opolskie)
Kontrola dokument贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, sporz膮dzenie sprawozda艅 finansowych, sporz膮dzanie raport贸w na potrzeby wewn臋trzne,
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSI臉GOWEGO MA艁GORZATA TRYT - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kart ewidencji wytwarzanych odpad贸w. Wyliczanie nadgodzin oraz godzin nocnych pracownik贸w. Opracowywanie grafik贸w dla pracownik贸w obs艂ugi. Ewidencjonowanie czasu pracy. Sporz膮dzanie zastaw贸w przydzia艂u odzie偶y ochronnej dla pracownik贸w. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony PPO呕, ochrony 艣rodowiska i wymaganiami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - My艣lib贸rz (zachodniopomorskie)
Bie偶膮ca obs艂uga spraw administracyjno-biurowych, Obs艂uga korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbior贸w dokumentacji, Wprowadzanie faktur zakupowych do programu komputerowego, Prowadzenie baz danych, Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, Rejestrowanie, wyrejestrowywanie oraz zg艂aszanie wszelkich zmian dla pracownik贸w w ZUS, Przygotowywanie sprawozda艅 do GUS, pism i innych dokument贸w, Sporz膮dzanie um贸w, aneks贸w, wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w,Prowadzenie akt osobowych,Nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem biura, Dba艂o艣膰 o dobry wizerunek firmy.
MEGPOL - 2019-03-18 - Chocianowiec (dolno艣l膮skie)
wykonywanie zapraw murarskich i tynkarskich oraz mieszanek budowlanych; wykonywanie tynk贸w; dobieranie oraz przygotowanie materia艂贸w do wykonania murowanych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - G贸rzno (mazowieckie)
Osoba sprz膮taj膮ca 1/2 etatu praca w ramach umowy-zlecenie, godziny do ustalenia z pracodawc膮
GENTLEMEN Barber Shop Micha艂 Str贸偶 - 2020-08-31 - Mielec (podkarpackie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; do艣wiadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowi膮zk贸w: znajomo艣膰 programu mmedica, miejsce pracy: Gliwice;
"SO艢NICA-MED" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-26 - Gliwice (艣l膮skie)