SAMODZIELNY KSIĘGOWA/Y(NR 2595) Bydgoszcz oferta pracy KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWA/Y(NR 2595)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sporządzenie sprawozdań finansowych, sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Startowa 2A, 85-744 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sporządzenie sprawozdań finansowych, sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWA/Y(NR 2595)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Startowa 2A, 85-744 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYTul. Startowa 2A85-744 Bydgoszczlubdokumenty należy przesłać na adrese-mail: m.tryt (at) kdpk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Startowa
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2019
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f90fe9d7c86379e435ed36949c44e6c
Podobne oferty pracy
Gotowanie w restauracji.
Jot-Ce Concept Sp zo.o - 2018-06-25 - Kuraszków (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. (ksiąg handlowych)
Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości i Rozwoju Osobistego - 2016-02-09 - Częstochowa (śląskie)
informacja w BIPhttp://www.cuwo.lodz.pl/Nabory/Sam_Ref_Adm_Gosp/Ogloszenie_o_naborze_-_samodzielny_referent_ds_administracyjno_-_gospodarczych.pdf
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-08-03 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe lub średnie techniczne; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: kontrola obiektu, kontrola osób przy wejściu, wydawanie przepustek, obsługa szlabanu i bram, prowadzenie ewidencji wejść; umowa zlecenie; miejsce pracy: Paczyna;
"GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ" Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Paczyna (śląskie)
Prace budowlane przy obiektach mostowych na terenie Polski środkowej, zachodniej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie księgowości pełnej, ZUS, Kadry, Płace, Rozrachunki. Zgłoszenia cv na email.
KRESPOL PW s.c. M.Bartczak, H.Karszniewicz - 2016-04-22 - Łódź (łódzkie)
wykładanie towaru, obsługa klentów sklepu, praca w godzinach 07.00-15.00, 14.00-21.00 oraz w dni wolne (09.00-16.00), I umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony; miejsce pracy ul. Parkowa 3 lub Boh. II AWP 5A
LEDI Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Bogatynia (dolnośląskie)
OBSŁUGA MASZYN SZWALNICZYCH, ŻELAZKA, SZYCIE FIRAN, ZASŁON, OBRUSÓW, POŚCIELI, POKROWCÓW, ODZIEŻY, DROBNE POPRAWKI KRAWIECKIE, PRASOWANIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
NAWROCKA FIRANY AGNIESZKA NAWROCKA - 2019-01-02 - Komorniki (dolnośląskie)
Praca z pacjentami neurologicznymi po udarach, wylewach, z SM, wypadkach samochodowych.wspomaganie osób chorych w procesie rehabilitacji poprzez stosowanie różnych form terapii zajęciowej tj. zajęcia warsztatowe, plastyczne, rekreacyjne.
Uzdrowisko Konstancin - Zdrój S.A. - 2016-07-27 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
naprawa autobusów
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Stąporków (świętokrzyskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zabrze (śląskie)
Wydawanie czystej bielizny szpitalnej. Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach sekcji obsługi pralniczej. Praca w godzianch 6:00-14:00 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą - Dział Kadr, tel.: 261 660 215, e-mail: kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
roboty publicznewykonywanie prac admnistracyjno - kancelaryjnych, pisanie pism i korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów wypozyczalni sprzętu budowlanego,rekreacyjnego,ogrodniczego i wynajmu sam.
GRUPA MTG Tomasz Gluza - 2018-03-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Zakwaterowanie pracowników, szkolenia nowo zatrudnionych pracowników, organizowanie badań sanitarnych i stanowiskowych pracowników (cudzoziemców).
ST BROKER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-04-30 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
proste czynności fizyczne w procesie obsługi logistycznej, rozładunek, załadunek, układanie towaru w regałach z użyciem wózka widłowego, przygotowanie towaru do wysyłki.
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Chrzanów (małopolskie)
Brak danych
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-21 - Słupca (wielkopolskie)
Praca w kuchni, prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, obróbka wstępna warzyw i owoców, krojenie wędlin, warzyw, przygotowywanie surówek, potraw, utrzymanie czystości w kuchni.Umowa zlecenia+ZUS, przepracowywanie około 130 godzin w miesiącu według potrzeb, dyspozycyjność od 9:00 do 22:00
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kiełczów (dolnośląskie)
- malowanie mieszkań- malowanie klatek schodowych - kładzenie płyt gipsowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Chorzów (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza aktów prawnych dotyczących form ochrony przyrody w Polsce pod kątem weryfikacji przebiegu granic form ochrony przyrody z aktów prawnych, weryfikacja danych zebranych w centralnym rejestrze form ochrony przyrody, kalibracja i wektoryzacja granic form ochrony przyrody z aktów prawnych wsparcie Wydziału w zakresie innych analiz przestrzennych i przetworzenia danych
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Radom (mazowieckie)
j/w
AUTO ZAKRĘT POŚREDNICTWO FINANSOWE BOGDAN WALKIEWICZ - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
MONTAŻ MEBLI, WYKONYWANIE POMIARÓW POMIESZCZEŃ, SKŁADANIE MEBLI DO MONTAŻU, MONTAŻ MEBLI U KLIENTA
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Skierniewice (łódzkie)
Wymagane wykształcenie zawodowe lakierniczeminimum dwa lata stażu na podobnym stanowsku, prawo jazdy kat.B. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obrobkę lakiernicza, przygotowanie do malowania elementów z laminatu (szlifowanie, szpachlowanie, podkładowanie, malowanie). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny, mailowy: mpdesign (at) wp.pl.
MP DESIGN SP. Z O.O. - 2017-03-27 - Rybnik (śląskie)
Wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów, weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ewidencji środkow trwalych, rozliczanie zakupu i sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych
Wioleta Kuchta Firma Transportowo Usługowo Handlowa "RAF - MAX" - 2018-03-01 - Chorzewa (świętokrzyskie)
projekty graficzne, usługi graficzne, przygotowywanie szablonów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych, wg polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości;Księgowanie wydatków inwestycyjnych i środków trwałych;Sporządzanie deklaracji podatkowych;Sporządzanie raportów i zestawień związanych ze specyfiką prowadzenia ZAZ dla Zarządu FundacjiWeryfikacja rozliczeń z dostawcami i odbiorcami;Przygotowanie i sporządzanie sprawozdań finansowych grupowych i statutowych, także miesięcznych;
Fundacja "PRACA DLA NIEWIDOMYCH" - 2016-07-26 - Krzyżewo (podlaskie)
- weryfikacja i księgowanie dokumentów z różnych obszarów zgodnie z wewnętrznymi standardami i obowiązującymi przepisami podatkowymi,- czynny udział w miesięcznych / rocznych zamknięciach i uzgodnieniach kont ,- sporządzanie sprawozdań GUS- rozliczanie podatku VAT- rozliczanie faktur zakupu,- kontakt z klientem i wewnętrznymi działami firmy,- przygotowywanie raportów.
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-06 - Żary (lubuskie)