STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) prowadzenie spraw związanych z budżetem Referatu Komunikacji Społecznej i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;8) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;9) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;10) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;11) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Wydziału Wspierania Inicjatyw Społecznych;12) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;13) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów i pomoc w realizacji inicjatyw rad mieszkańców osiedli;14) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;15) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;16) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;17) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;18) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;19) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;20) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) prowadzenie spraw związanych z budżetem Referatu Komunikacji Społecznej i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;8) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;9) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;10) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;11) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Wydziału Wspierania Inicjatyw Społecznych;12) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;13) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów i pomoc w realizacji inicjatyw rad mieszkańców osiedli;14) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;15) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;16) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;17) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;18) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;19) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;20) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, ul. Misjonarska 22 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na parterze znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób niepełnosprawnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia;6. staż pracy minimum 3 lata;7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakietu Office) oraz urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.);- z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2019 r. poz. 1429);- z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);- z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 poz. 1231 ze zm.);- z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera(pakietu Office) oraz urządzeń biurowych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 25 października 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3bd024c1edb393618973fe179524c509
Podobne oferty pracy
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunek klientów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym sie językiem arabskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
nadzorowanie i koordynacja robót elektrycznych, współpraca z inwestorem, projektantami, nadzór nad pracownikami, dbałość o jakość i terminowość prac. Praca na terenie woj. śląskiego i świętokrzyskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-09-20 - Zawiercie (śląskie)
Przewóz towarów wg zlecenia na terenie Europy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)
Wymagane wykształcenie minimum zawodowe, rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Charakterystyka pracy: obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie zgodnie z dokumentacją konstrukcyjno - techniczną. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: sekretariat (at) w-tech.pl.
W-TECH WENGERSKI ROMAN - 2017-11-13 - Radlin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowelub wyższe wykształcenie, w tym pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowość- minimum trzyletnia praktyka w księgowości- znajomość programów komputerowych: Płace Optivum, Płanik oraz obsługa bankowości internetowej.Zakres obowiązków:- obliczanie wynagrodzenia pracowników- tworzenie przelewów dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do ZUS, GUS w zaresie wypłacanych wynagrodzeń- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego- zajęcia komornicze, przeliczanie zajęć, wysyłanie zaświadczeń, korespondencja z komornikami- wystawianie zaświadczeń o zarobkach- sporządzanie RMUA dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS- gromadzenie i archiwizowanie danych dotyczących wynagrodzeń- ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie określonej w art. 114-116 kp- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikłych z potrzeb Ośrodka- analizy i zestawienia finansowe działu księgowości wymagane przez instytucje zewnętrzne- sporządzanie innych sprawozdań- przeprowadzanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian- sporządzanie sprawozdań i przekazywanie informacji organowi prowadzącemu Placówkę- wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzeń do bazy danych programu Płace Optivum.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2019-01-04 - Racibórz (śląskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem w języku hiszpańskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja opiekunów osób starszych do Niemiec, weryfikacja znajomośći j. niemieckiego u kandydatów, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach, telefoniczna obsługa klienta, poszukiwanie i rozwijanie źródeł pozyskiwania kandydatów
InterKadra sp. z o.o. w Krakowie - 2016-10-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
CITY DRUK Drukarnia Wielkoformatowa - 2016-01-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa centrali klimatycznej,
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Gastronomia: Praca w obszarze kuchni, produkcja kanapek i innych posiłków, obsługa urządzenia-zmywarka. Praca i rozmowa na ul. Rzgowskiej 211
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie drobnych napraw, remontów pomieszczeń biurowych , produkcyjnych , magazynowych; praca w godz. 6-14; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
Wosana S.A. - 2016-08-02 - Damnica (pomorskie)
1.Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.2.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów okresowych i konserwacji gaśnic w obiektach i pojazdach podległych Komendzie Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 3.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów okresowych i konserwacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach podległych Komendzie Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 4.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania przeglądów technicznych systemów przeciwpożarowych oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych w obiektach Komendy Stołecznej Policji z zapisami zawartych umów. 5.Monitorowanie terminów i zgodności realizacji wykonania usługi, naprawy i konserwacji instalacji i urządzeń przeciwpożarowych z zapisami zawartych umów. 6.Oznakowanie dróg pożarowych. 7.Prowadzenie ewidencji sprzętu przeciwpożarowego. 8.Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt i oznakowanie do Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji. 9.Określanie na podstawie dokumentów przekazywanych z komórek organizacyjnych Komendy i jednostek organizacyjnych Policji zakresu prac niezbędnych do usunięcia usterek i dysfunkcji urządzeń będących na wyposażeniu obiektów. 10.Monitorowanie stanu technicznego obiektów Komendy i jednostek organizacyjnych Policji, określanie zakresu prac niezbędnych do usunięcia usterek i dysfunkcji urządzeń będących na wyposażeniu obiektów. 11.Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zlecania bieżących robót remontowych.12.Sporządzanie projektów umów z podmiotami zewnętrznymi oraz nadzorowanie ich realizacji w zakresie m.in. zleceń przeglądów instalacji grawitacyjnych, wentylacyjnych, kominowych oraz węzłów cieplnych obiektów Komendy. 13.Monitorowanie wykonania bieżących remontów i uczestniczenie w technicznych odbiorach pomieszczeń po przeprowadzonych remontach. 14.Sprawdzanie wykonanych prac konserwacyjno-naprawczych i serwisowych oraz montażowych przez firmy zewnętrzne.
Komenda Stołeczna Policji - 2019-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
1. Czyszczenie sprzętu ogrodowego do sprzedaży.2. Sprzątanie hali sportowej.3. Sprzątanie i odśnieżanie obiektu firmy.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świnice Warckie (łódzkie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura i spraw kadrowych
WEEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Alwernia (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Zabrze (śląskie)
Zapewnienie wysokiej jakości oprogramowania dla klientów. Tworzenie procedur testowych o pisanie skryptowych testów automatycznych. Tworzenie i wdrażanie scenariuszy testowych dla produktu, a także konfiguracja i dostosowanie scenariuszy testowych. Programowanie w C#
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa stanowiska, wykonywanie bukietów i stroików, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bielawa (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, obieranie warzyw, mycie naczyń na kuchni
"HAGA" GLISTAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-25 - Ruda Śląska (śląskie)
- konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięcia- remonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kV- konserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczych- konserwacje baterii akumulatorowych 220 V- remonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie planu testów, projektowanie scenariuszy testowych, testowanie funkcjonalne, testowanie regresywne i akceptacja, projektowanie, kodowanie i wykonywanie skryptów testowych, przygotowanie testów spełniających wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
- interpretuje i analizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów- zbieranie i dokumentowanie wymagań- udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa gości lokalu.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie rejestrów korespondencji, redagowanie pism, obsługa centrali telefonicznej i urządzen biurowych, segregowanie i archiwizacja dokumentów, przekazywanie pism do instytucji współpracujących
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piaseczno (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku arabskim.Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
Przepalanie złomu palnikiem propanowo-tlenowym
Firma Handlowa "ZŁOM - MAX" ŁUKASZ BAJER - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)