STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 4933) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 4933)
Wynagrodzenie: od 4 058 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 058 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4058 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 4933)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 058 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie - wyższe budowlanestaż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (również przy obiektach zabytkowych) obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiegoznajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczychbardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane:umiejętność analitycznego myśleniauprawnienia w zakresie prowadzenia nadzoru przy obiektach zabytkowychumiejętność planowania i organizacji pracyodpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychodporność na stres
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny oraz CVkopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie.------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64c868194f9a68b2316fedf53cc75f1b
Podobne oferty pracy
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i niemieckiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w administrowaniu baz danych, minimum 4 lata w koordynowaniu prac projektowych. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe pedagogiczne (przedszkolne lub wczesnoszkolne); mile widziane doświadczenie zawodowe;rytmika; znajomość jęz. angielskiego; opieka nad dziećmi; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
PUNKT PRZEDSZKOLNY "AKUKU" WIOLETTA CZAPLIŃSKA - 2015-12-07 - Gliwice (śląskie)
- programowanie w systemie SAP,- udział/wsparcie w pracach rozwojowych systemu,- prowadzenie modernizacji, usprawnień w systemie,- udział we wdrożeniach systemu w Grupie Habasit.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wydawanie opini i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak struktura firmy, dane adresowane, weryfikacja list sankcyjnych. Pomoc w wypełnianiu i wwryfikacja formularzy związanych z procesem FATCA. Monitoring transakcji klienta banku pod względnem nielegalnych dzialaności. Praca w środowisku wielokulturowym, komunikacja z zespołem w języku angielskim, kontakt z międzynarodowymi klientami.
PwC Polska Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Diagnozowanie oraz naprawa i obsługa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Bytów (pomorskie)
do uzgodnienia
BRIMAT INNOWACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Dylągówka (podkarpackie)
ZBIERANIE I PRECYZOWANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH, KONTROLA FINANSOWA TRANSAKCJI PRZEPROWADZANYCH PRZEZ FIRMĘ PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH DEFINIOWANIE I ANALIZA PROCESÓW BIZNESOWYCH, OCENA KOSZTÓW SPRZEDAŻY, KOSZTÓW DZIAŁOWYCH ORAZ KOSZTÓW FINANSOWYCH UDZIAŁ W PROCESIE BUDŻETOWANIA ANALIZA ORAZ PLANOWANIE PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług,- uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa,- wspierania zarządzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa magazynu (cv na adres e-mail: jt (at) valor-cnc.pl)
Turaj Jan "Valor" - 2016-06-14 - Przytkowice (małopolskie)
Przygotowanie elementów do produkcji palet z uwzgłędnieniem obowiązujących standardów wymiarowych dotyczących opakowań drewnianych, montaż elementów potrzebnych do produkcji opakowań.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Nowe Faszczyce (mazowieckie)
Rozliczenie mediów i analizy ekonomiczne w tym zakresie.
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-03-04 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów i pomieszczeń socjalnych; dwie zmiany; dla osoby bez orzeczenia umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, ul. Gaudiego
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
Nauczanie języka angielskiego w Niepublicznej Szkole Podstawowej klasy I- VIII.
Stowarzyszenie Kulturalno Oświatowe KOSEM - 2019-08-01 - Izdebki-Kosny (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie konstrukcji stalowych, rurociągów, zbiorników, prace monterskie
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Przygotowanie i pakowanie warzyw.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Garliczka (małopolskie)
Oferujemy:- przyuczenie do zawodu dla osób bez doświadczenia,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez pośrednictwa pracy),- stałe terminowe wynagrodzenie, - atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne,- dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- pakiet świadczeń socjalnych: bilety do kina, siłowni, na basen, bony świąteczne,- uczestnictwo w szkoleniach umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowychOFERTY ZE ZDJĘCIEM KIEROWAĆ: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl, KONTAKT TELEFONICZNY: 58 530-66-01
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2018-12-12 - Tczew (pomorskie)
Zapewnianie, że wszystkie rezultaty są tworzone, zatwierdzane i aktualizowane na bieżąco, zapwenianie, że wszystkie cele i terminy opisane w KPI i SLA są spełnione zgodnie z oczekiwaniami klienta, aktywna współpraca z dyrektorem ds. zaangażowania i interesariuszami klienta, aby rozwijać zakres i procesy, zapewnienie, że zarządzanie przejściami i zmianami jest dostatecznie zgodne ze standardami i metodologią, przydzielanie priorytetów dla operacji i usług dostarczanych do klientów, zapewnienie wystarczających zasobów do wykonywania operacji dla klienta w fazie przejściowej i fazie dostarczania usług, zapewnienie spójnego globalnego podejścia "jednego zespołu" przy dostarczaniu usług w połączeniu z innymi ośrodkami, dokładne prognozowanie i zarządzanie kosztami i opłacalnością projektu, prowadzenie i motywacja zespołów wielofunkcyjnych w złożonym środowisku, odtwarzanie wzorów do naśladowania wpływających na zachowanie innych osób i rozwój zawodowy, zachęcanie do współpracy zespołowej w całej firmie, zarządznie obrotami i procesami rekrutacji do projektu, dbanie o poprawę jakości procesu.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialnośc za stworzenie, przeprowadzenie oraz aktualziację polityki zapewnienia jakości oprogramowania w ramach platformy. Przygotowywanie przypadków testowych. Wsparcie kontaktu z klientem na poziomie uzgodneiania wymagań i doprecyzowania przypadków użycia.Wykonywanie testów wspólpraca z zespołem projektowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- identyfikacja ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych, współpraca z zarządami zlewni w zakresie opracowywania planów ich realizacji;- udział w procesie aktualizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;- prowadzenie spraw związanych z analizą sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;- koordynacja i prowadzenie postępowań dotyczących ocen wodnoprawnych, dla których organem właściwym jest dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej;- wydawanie deklaracji zgodności, o której mowa w Ustawie;- udział w pracach krajowych grup roboczych utworzonych na potrzeby wdrażania przepisów Unii Europejskiej w zakresie gospodarowania wodami w zakresie właściwości wydziału;- identyfikacja ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych oraz planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z odbudową tych ekosystemów;- weryfikacja wpływu istniejących urządzeń wodnych i udzielonych zgód wodnoprawnych na warunki bytowania i wędrówki gatunków zwierząt wodnych o znaczeniu gospodarczym;- opiniowanie decyzji o uzgodnieniu warunków przeprowadzenia działań naprawczych dla szkody w środowisku;- prowadzenie spraw związanych z obszarami Natura 2000" zależnymi od wód;- prowadzenie spraw w zakresie opiniowania potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia, dla których organem właściwym jest dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej;- nadzorowanie realizacji działań ochronnych zgodnie z ustaleniami planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2000 w odniesieniu do wód;- sporządzanie wykazu inwestycji oraz działań, które mogą spowodować nie osiągnięcie dobrego stanu wód lub pogorszenie dobrego stanu wód;- przygotowanie opinii dotyczących projektów wojewódzkich planów gospodarki odpadami, w zakresie ochrony zasobów wodnych;Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Ręczne pakowanie makaronu w paczki po 250 gram, a następnie pakowanie ich w kartony po 40 sztuk w jednym kartonie.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, utrzymanie zasad haccp.
Przedszkole Niepubliczne SŁONECZKO s.c. T. Janczurewicz, K. Janczurewicz - 2016-12-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wg zawodu
Patryk Ofiara PS FILIP - 2016-08-05 - Łęknica (lubuskie)
układanie plytek w obiektach handlowych i uzyteczności publicznej
Zakład Instalacyjno Budowlany Marek Kasprzak - 2019-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie 2 podręcznych magazynów szkolnych (rejestrowanie pobierania sprzętu, urządzeń, środków czystości przez pracowników, prowadzenie księgi przeglądów elektronarzędzi, maszyn, urządzeń)- montaż, demontaż urządzeń, sprzętu multimedialnego, informatycznego, nagłośnienia, tablic szkolnych, gablot- naprawa zawiasów, klamek, zamków w drzwiach, regulacja skrzydeł okiennych- montowanie tablic szkolnych, gablot usuwanie awarii i usterek, praca na wysokości do 3 m.- monitorowanie stanu zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, papier do drukarek- gospodarka kluczami szkolnymi- wykonywanie zadań zleconych przez kierownika gospodarczego związanych z zamówieniami publicznymi: badania rynku, zamówienia, odbiór towaru
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1 - 2019-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie różnych podłoży pod wykonanie tynku, przygotowanie zapraw tynkarskich, maszyn i urządzeń, materiałów na placu budowy, narzucanie zapraw, zacieranie tynków
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Grójec (mazowieckie)
Pobieranie środków pieniężnych, dokonywanie wypłat, przyjmowanie wpłat, prowadzenie rejestrów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-04-22 - Świętoszów (dolnośląskie)
wg zakresu
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZIELONE OSIEDLE" - 2018-06-28 - Barwice (zachodniopomorskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie, pracodawca zapewnia zakwaterowania, wyzywienie i podróże
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)