STARSZY REFERENT DS. ROZLICZEŃ Jaworzno oferta pracy Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczenie mediów i analizy ekonomiczne w tym zakresie.
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczenie mediów i analizy ekonomiczne w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
analityczne myślenie, znajomość open office ze szczególnym uwzględnieniem arkuszy kakulacyjnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny z klauzulą o ochronie danych osobowych oraz odpisy dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i staż pracy kierować na adres Spółdzielni: 43 - 600 Jaworzno, ul. Granitowa 4, albo przesłać na adres e - mailowy: mgsm (at) mgsmgigant.pl lub osobiście w Spółdzielni pok nr 10 w godz. pracy Spółdzielni. oferta ważna do 15.03.2019r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Granitowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur klientom, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka - 2018-09-10 - Zamość (lubelskie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2017-09-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
Całodobowa opieka pielęgnacyjna nad pacjentami na oddziałach szpitalnych.
SPZOZ w Kępnie - 2018-08-20 - Kępno (wielkopolskie)
Prace polowe związane z uprawą truskawek i malinOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
PAWŁOWSKI ROBERT - 2016-02-09 - Goławin (mazowieckie)
obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Sprzątanie warsztatu (hydraulika siłowa), praca z narzędziami.
2M Marek Modrzyński - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
nauka metod i technik serwisowych, obsługa internetowego systemu zamówień części serwisowych, obsługa komputerowego systemu diagnozy
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Brak danych
Saskia Mariusz Bałut - 2017-09-01 - Kościan (wielkopolskie)
Główne obowiązki: wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem dokumentów wchodzących i wychodzących, dokumentów normatywnych Komendanta Oddziału i Komendanta Głównego SG, upoważnień, poleceń i postanowień Komendanta Oddziału; przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wszystkim komórkom organizacyjnym Komendy Oddziału zgodnie z dekretacją Komendanta Oddziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Oddziale; wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem rejestrów pomocniczych, ewidencja pieczęci i stempli, prowadzeniem rejestrów związanych z obiegiem dokumentów wewnątrz Komendy Oddziału; nadzór nad stroną formalną rejestrowanych w kancelarii jawnej, wytworzonych w oddziale dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich wykonania; codzienna obsługa skrzynki podawczej e-PUAP Komendy Śląsko-Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu; systematyczne porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum; rozliczanie wykonawców odchodzących z Oddziału z dokumentów, podpisywanie kart rozliczeniowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne: znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); posiadanie powyżej 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie wykształcenia administracyjno-biurowego; posiadanie szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych; znajomość przepisów i zasad dotyczących archiwizacji dokumentów; posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-09-01 - Racibórz (śląskie)
wznoszenie ścian fasadowych z klinkieru - praca w Belgii
ADOKS SP.Z.O.O sp.k - 2017-06-09 - Kobylanka (małopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporzadzanie deklaracji rozliczen podatkowych, rozliczanie delegacji międzymarodowych. praca na księgach handlowych - Wynagrodzenie od 4500 do 5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w księgowości, chęć do pracy. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz pracy w zespole. Wymagana znajomość zasad rachunkowości, umiejętność obsługi programów MS Office, biegła obsługa komputera. Mile widziana znajomość kadr i płac. Kontakt telefoniczny (tel.: 668-788-648) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: krpprestige (at) gmail.com
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
- Praca zmianowa. Strzeżenie powierzonego mienia. Obchody. Ochrona obiektu Praca na ternie Katowic - Szopienice.-Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy + dni wolne od pracy. Wykształcenie BEZ znaczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 699-978-380) w godzinach: 8:00-15:00.
"RAVEN OCHRONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Katowice (śląskie)
prowadzenie samochodu, ładowanie odpadów, itp.praca na terenie Głogowa, okolice, powiat głogowski
GPK-SUEZ GŁOGÓW SP. Z O.O - 2018-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
fakturowanie, klasyfikacja złomu, recykling, wypełnienie kwitów dostawy towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
telefonicznea obsługa klientów z Indii,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii,wykonywanie polecen prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów,tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; udział w projektach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. Monitorowanie innych analityków; 3. Wykonywanie analiz konfiguracji całej sap przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. Rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7. Spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. Aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. Zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- rozwój konkurencyjnych koncepcji systemowych dla elektronicznych systemów komunikacji oraz monitorowanie ich wdrażania- tworzenie projektów akwizycyjnych jako kierownik projektu technicznego - modelowanie, symulacja oraz weryfikacja algorytmów i procesów poprzez narzędzia przetwarzania sygnału- definicja i dekompozycja wymagań zgodnie z ISO26262(bezpieczeństwo funkcjonalne)- zarządzanie i ciągłe doskonalenie procesu FMEA- zarządzanie rozwojem zawodowym zespołu inżynierii systemu
Digades GmbH - 2016-09-01 - Niemcy (Niemcy)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach pzry pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych, upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczych chorobach zawodowych, organizowanie szkoleń, konkursów , pokazów związanych z higieną życia i pracy , przeprowadzanie analizy stanu rozliczeń na kontach platników składek , przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach płatnikow skladek, obsługa interesantów, obsługa archiwum
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zespołowe szycie pokrowców do mebli tapicerowanym, zespół składa się z osób ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa kont inwestycyjnych indywidualnych; W szczególności procesowanie instrukcji otwarcia, zamknięcia i zmiany linii inwestycyjnych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w całych Włoszech.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie, tworzenie oraz wdrożenie modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2016-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
szczegółowe informacje w załączonej ofercie
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2018-05-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych. Tworzenie dokumentacji systemów komputerowych. Analiza wymagań systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie dań kuchni japońskiej
ATS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową - dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów - sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku KontrolnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w nadzorze nad pracami budowlanymi.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-09-14 - Chojnice (pomorskie)