STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE DS. KONTROLNO - ROZPOZNAWCZYCH I KADR Ostrów Wielkopolski oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE DS. KONTROLNO - ROZPOZNAWCZYCH I KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo lub ochrona środowiska)prawo jazdy kat. BZakres czynności na stanowisku:prowadzenie czynności kontrolno-rozpoznawczych w celu rozpoznania zagrożeń, realizacji nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowychprowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wydzialeprowadzenie terminarza pracy wydziałuwspółudział w aktualizacjach katalogu zagrożeń, analiz zagrożeńwspółudział w sporządzaniu okresowych ocen, informacji i analiz z działalnosci kontrolno-rozpoznawczej PSP w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwożarowych oraz przepisów o przeciwdziałaniu poważnym awariom przemysłowymwspółudział w załatwianiu spraw z zakresu postępowania administracyjnego w przedmiocie przestrzegania przepisów przeciwpożarowychwspółudział w organizowaniu akcji upowszechniających wiedzę przeciwpożarową wśród społeczności lokalnych, w tym szczególności dzieci i młodzieżywspółudział w organizowaniu akcji informacyjnych w okresach wzmożonego zagrożenia pożarowegoprowadzenie i archiwizacja danych w ramach zadań realizowanych przez wydział, segregowanie akt oraz przekazywanie ich do archiwumuczestniczenie w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo lub ochrona środowiska)prawo jazdy kat. BZakres czynności na stanowisku:prowadzenie czynności kontrolno-rozpoznawczych w celu rozpoznania zagrożeń, realizacji nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowychprowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wydzialeprowadzenie terminarza pracy wydziałuwspółudział w aktualizacjach katalogu zagrożeń, analiz zagrożeńwspółudział w sporządzaniu okresowych ocen, informacji i analiz z działalnosci kontrolno-rozpoznawczej PSP w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwożarowych oraz przepisów o przeciwdziałaniu poważnym awariom przemysłowymwspółudział w załatwianiu spraw z zakresu postępowania administracyjnego w przedmiocie przestrzegania przepisów przeciwpożarowychwspółudział w organizowaniu akcji upowszechniających wiedzę przeciwpożarową wśród społeczności lokalnych, w tym szczególności dzieci i młodzieżywspółudział w organizowaniu akcji informacyjnych w okresach wzmożonego zagrożenia pożarowegoprowadzenie i archiwizacja danych w ramach zadań realizowanych przez wydział, segregowanie akt oraz przekazywanie ich do archiwumuczestniczenie w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE DS. KONTROLNO - ROZPOZNAWCZYCH I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje oraz druki można uzyskać na stronie www.ostrow.psp.wlkp.pl lub w kadrach KP PSPNABÓR DO 06.09.2019 (data wpływu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?582531248a93d87534baf67a0e1b919e
Podobne oferty pracy
Ważenie pojemników, odstawianie na paletę i przewożenie do magazynów.
IR-DRÓB Długołęccy Spółka Jawna - 2018-01-03 - Kotowice (dolnośląskie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy remontach tarasów, modernizacji elewacji.
Fabryka Farb i Lakierów UNIFARB - 2019-07-22 - Gdynia (pomorskie)
Sprzatanie placu i otoczenia fabryki.
GRAŻYNA WIŚNIEWSKA, DEWU - Domicela Wiśniewska - 2017-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża budowlana - artykuły wykończenia wnętrz. Praca w dziale obsługi klienta. Zakres obowiązków obejmuje sporzadzanie ofert handlowych, budowanie baz klientów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy administratorom systemów alarmowych w zakresie wykonywania zadań określonych w przepisach dla administratorów SA, nadawanie poziomów dostępu i uprawnień osobom obsługującym systemy, programowanie stref dozorowych, zapewnienie archiwizowania zdarzeń alarmowych, rozpoznawanie uszkodzeń systemów, prowadzenie dokumentacji technicznej, prowadzenie szkoleń organizowanych dla administratorów SA, udział w opracowaniu założeń do planu rzeczowo-finansowego na kolejny rok, udział w planowaniu zakupów sprzętu i materiałów, samodzielne projektowanie systemów alarmowych, kontrolowanie poprawności wykonywania projektów technicznych przez firmy specjalistyczne instalujące systemy alarmowe, nadzór nad działalnością firm specjalistycznych wykonujących okresowe przeglądy techniczne sprzętu; umowa na 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-10 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
naprawa, montaż urządzeń gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie projektem, zbieranie ofert in/out, utrzymywanie relacji z partnerami w zakresie realizacji celów projektów. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa kadr i płac. Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosuknkiem pracy. Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, świadectw pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia itp. Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US i PEFRON oraz zaświadczeń dla pracowników. Rozliczanie kont pracownicznych
MESGUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Kobyłka (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1) prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;2) sporządzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;3) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;5) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;6) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;7) uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta miejskiego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy - 2016-10-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Instruktor terapii w pracowni plastycznej
Stowarzyszenie Komitet Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski - 2018-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rozumieć i wyjaśniać zmiany w prognozie projektu, zapewniać wkład w ustalanie regionalnych planów na kolejne lata finansowe.Współpraca z kierownikiem projektu,upewnianie sie, że systemy księgowania projektów są prawidłowe.Monitoruje działania innych organizacji operacyjnych w odniesieniu do projektów. Tworzenie planów poprawy zysku i redukcji kosztów. Odpowiedzialny za dokładne rozliczanie zysków i strat.Wspieranie zespołow projektowych we wszystkich kwestiach finansowych (pierwszy kontakt w sprawie wystawiania faktur, podatków i roszczeń o odszkodowanie itp.).Analizy miesięcznego wykonania budżetu, badanie ewentualnych niezgodności podczas procesu zakończenia miesiąca.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie doukemtnów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- wprowadzanie do rejestru oraz kwalifikowanie wydatków budżetowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie składanych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań- analizowanie i uzgadnianie złożonych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań z wykonaniem wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej za dany dzień i miesiąc- analizowanie i uzgadnianie wykonania wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitorowanie wykonania Planu finansowego- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań statystycznych z wykonania wydatków, dochodów i sum depozytowych- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych, rezerw celowych i dochodów - sporządzanie decyzji finansowych Dyrektora Generalnego oraz wniosków o przeniesienie planowanych wydatków Wojewody- sporządzanie Projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wydatków budżetowych w układzie budżetu zadaniowego- zatwierdzanie dochodów księgowych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Urzędu zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i gospodarki środkami pozabudżetowymiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, roczny staż pracy przy produkcji, pełna sprawność manualna: umiejętność pracy w zespole. Obsługa maszyn produkcyjnych, dbałość o powierzone maszyny, praca stojąca w wysokiej temperaturze. Miejsce pracy - Tenneco.
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Rybnik (śląskie)
Sprzątanie oraz dezynfekcja sal chorych
OPTIMA CARE SP. Z O.O. - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp - bieżące informowaine pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskiem do usuwania tych zagrożeń -udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy -opinowanie szczgółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy -sporządzanie okresowych analiz stany bezpieczeństwa i higieny pracy -udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą -prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych, a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
murowanie
Usługi Remontowo -Budowlane Koziński - 2017-04-21 - Namysłów (opolskie)
Załadunek i rozładunek wskazanego asortymentu (prowadzenie wózka widłowego MANITOU).Transport bliski wewnątrzzakładowy - prowadzenie wózka widłowego MANITOU.Prowadzenie dokumentacji magazynowej (ewidencja EXCEL).Raportowanie i rozliczanie pobranych dokumentów.
INTOP Sp.zo.o. - 2018-03-01 - Rychtal (wielkopolskie)
Oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia.Opróżnianie pojemników z odpadami komunalnymi, zbieranie odpadów selektywnie gromadzonych we workach. Kierowanie pojazdem.
ZGO NOVA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-24 - Jarocin (wielkopolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.2. Archiwizacja dokumentów.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Sprawdzanie i opisywanie faktur.5. Przyuczenie do zawodu.Oferta tylko dla osób niepełnosprawnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "LAKMET" MARIUSZ KASICKI - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
utworzenie i utrzymanie bazy wiedzy na temat projektu, aktualizowanie Jira Stories łącznie z modelowaniem przepływu danych i szkicami UI, przeprowadzenie analizy przerw pomiędzy wysokim i niskim poziomem wymagań
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż i obsługa klienta w sklepie zoologicznym
ALEGIA ŁUKASZ RATER - 2018-02-12 - Świdnik (lubelskie)
sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań,udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy, prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-09-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie dokumentacji.
PRZEDSZKOLE " MAŁY GENIUSZ" KLAUDIA BOROWIEC - 2018-10-15 - Lublewko (pomorskie)
praca na umowe na czas okreslony na jedną zmianę, wymiar czasu pracy 12/18, oferta dostepna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie materiałów, pakowanie, produkcja blatu stołowego, obsługa maszyn do obróbki drewna. Kontrola jakości w procesie produkcji. Sprzątanie wydziałów produkcji.
TYMYR WOOD Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
transport materiałów budowlanych na budowy,praca w delegacji
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-06-01 - Zamość (lubelskie)