STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY - 83 Jaworzyna Śląska oferta pracy ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY - 83
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp - bieżące informowaine pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskiem do usuwania tych zagrożeń -udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy -opinowanie szczgółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy -sporządzanie okresowych analiz stany bezpieczeństwa i higieny pracy -udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą -prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych, a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp - bieżące informowaine pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskiem do usuwania tych zagrożeń -udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy -opinowanie szczgółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy -sporządzanie okresowych analiz stany bezpieczeństwa i higieny pracy -udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą -prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych, a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dod. stażowy + premia motywacyjna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY - 83
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy, mile widziane studia wyższe lub podyplomowe w zakresie bhp, co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora - ZPS KAROLINA Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworzynie Śląskiej w celu udziału w procesie rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Adres strony pracodawcy: http://www.karolina.info.pl/
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Produkcja, porcelana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2019
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie i prowadzenie obiegu korespondencji służbowej lektoratu; techniczno-organizacyjne zabezpieczenie działalności prac Komisji Egzaminacyjnej LJO; prowadzenie archiwum protokołów egzaminacyjnych, prowadzenie książki mienia lektoratu, udział w projektowaniu doskonalenia i modenizacji bazy dydaktycznej lektoratu
Cetrum Szkolenia Wojsk Lądowych/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
Wiercenie, cięcie, gięcie, szlifowanie, trasowanie, składanie elementów według rysunku technicznego.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Handlu "FMK" Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Leszcze (świętokrzyskie)
Operator wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rojów (wielkopolskie)
kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów finansowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE I OCENA NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI NA ETAPIE REALIZACJI ZADAŃ, MONITOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI UMÓW W WERYFIKACJI I ODBIORZE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ ODBIORZE KOŃCOWYM ZADANIA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W ZAKRESIE PROWADZONYCH ZADAŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. WYŻSZE MGR INŻ. BUDOWNICTWA LUB POKREWNE, UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM RÓWNIEŻ POWER POINT, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRZEPISÓW POKREWNYCH, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I PRZEPISÓW POKREWNYCH, ZNAJOMOŚĆ PROCEDUR ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM I PROWADZENIEM INWESTYCJI BUDOWLANYCH, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA I NADZOROWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH LUB UPRAWNIENIA PROJEKTOWE, 3 LATA W BUDOWNICTWIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRZYGOTOWANIU I PROWADZENIU INWESTYCJI BUDOWLANYCH W SEKTORZE JEDNOSTEK BUDŻETOWYCHDATA ZATRUDNIENIA 1 KANDYDATA: 02.11.2018 R., A DRUGIEGO 01.12.2018 R.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (pracownik socjalny).
Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu - 2016-02-18 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie wstępnych czynności technologicznych np.: czyszczenie, mycie, sortowanie owoców
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
- udostępnianie zbiorów bibliotecznych, - monitorowanie terminowości zwrotów materiałów bibliotecznych, - odpowiedzialność za wypożyczenia międzybiblioteczne, - udzialanie informacji bibliograficznych i bibliotecznych, - komputeryzacja zbiorów bibliotecznych w systemie MAK+, - kierowanie działem dziecięco-młodziezowym biblioteki, - prowadzenie edukacji czytelniczo-medzialnej dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych,- prowadzenie działalności pedagogicznej w zakresie upowszechniania czytelnictwa, - akcesja czasopism, - konserwacja księgozbioru. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola prawna współpracy z zagranicznymi konrahentami,weryfikacja dokumentów,świadczenie doradztwa prawnego pracownikom firmy,tłumaczenie dokumentów na język polski,rosyjcki i ukraiński,kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Głowno (łódzkie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, - implementacja niestandardowych zmian do środowiska , - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług, - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa, - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Dom Pomocy Społecznej w Bończy - 2018-05-09 - Bończa (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych
Impuls Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Opole (opolskie)
zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2018-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej, przygotowanie zakresów czynność dla pracowników, opracowywanie regulaminów, wytycznychi procedur dotyczących pracy w urzędzie, prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej, strażaków i pracowników cywilnych, realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracownikow cywilnych, realizowanie zadań z zakresu przekazywania wytworzonych akt archiwalnych i dokumentów do archiwum
Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Policach - 2017-08-31 - Police (zachodniopomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:- profesjonalną obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy,- zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji towarów, - udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej.
Arhelan Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-07-06 - Zabłudów (podlaskie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparciu o język JAVA 8, zbieranie wymagań od biznesu, wsparcie biznesu w rozwiązywaniu problemów, dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
mocowanie narzędzi ściernych; w postaci arkuszy oraz krążków na szlifierkę; szlifowanie wyrobów z drewna oraz tworzyw drzewnych; kontrolowanie oraz ocenianie jakości obróbki;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Mleczewo (pomorskie)
Projektowanie, implementowanie oraz zarządzanie procesami związanymi z odpowiednim funkcjonowaniem architektury systemów operacyjnych, ciągłe ulepszanie oraz dostosowywanie systemów operacyjnych w celu efektywniejszego wsparcia potrzeb biznesowych firmy, konsultacja w zakresie udoskonalania systemów operacyjnych poprzez rozwój technologii, rozwijanie, zarządzanie oraz utrzymywanie gruntownej wiedzy o funkcjonalności produktu, współpraca z zagranicznymi affiliatami spółki w celu rozwijania i przestrzegania standardów i najlepszych praktyk firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej wramach realizacji Projetu POWER, przygotowanie i prowadzenie postępowań o oudzielenie zamówień publicznych w ramachustawy PZP, przygotowywanie wniosków opłatność, harmonogramów płatności irozliczeń, sporządzanie sprawozdawczości,realizacja zadań informacyjnych ipromocyjnych w ramach Projektu, nadzór nadrealizacją kursów i szkoleń w jednostkachpodległych OISW w Olsztynie
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywania programów komputerowych, administrowanie oprogramowaniem, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie strategii testowania systemów IT, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, modyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, poprawa błędów aplikacji/ systemu w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania, planowanie i zarządzanie wdrożeń testowych i produkcyjnych dla stworzonych rozwiązań w ramach cyklu życia oprogramowania, trening i szkolenie z zakresu dobrych praktyk z zapewniania, jakości w pełnym cyklu życia oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy produkcji wyrobów garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)