STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIŁU KADR I ORGANIZACJI Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Stanowisko: STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIŁU KADR I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań,udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy, prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań,udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy, prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie: 2206 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek stażowy, wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 2250zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIŁU KADR I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Data zakończenia pracy: 06.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, (mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji lub ekonomii), 2 lata stażu pracy, znajomość przepisów kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego, posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z obsługą kadrową, znajomość obsługi edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego pakietu Microsoft Office szczegółowe informacje dot. oferty znajdują się pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl, mile widzine osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2206 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek stażowy, wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 2250 zł, praca w godz. 7:30 - 15:30, wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie pracodawcy, szczegółowe informacje dot. wymaganych dokumentów oraz oferty pracy znajdują się pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58ab90fa81123f9d30f202eb9828b612
Podobne oferty pracy
wykonywanie powierzchni z kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Skaryszew (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "CAR-BUD" Krystyna MaleńczukChełmek Wołowski 25A, 59-330 Ścinawa - 2016-04-13 - Chełmek Wołowski (dolnośląskie)
Obsługa koperciarki oraz urządzeń introligatorskich.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Pracownik sprzątający
kontakt przez OHP - 2017-02-09 - Sanok (podkarpackie)
przygotowanie analiz i raportów finansowych, poprawnośc procesów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-08-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)
praca przy produkcji struktur do siedzeń samochodowych
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wałbrzych (dolnośląskie)
układanie glazury, gresu, terakoty, mozaiki , analizowanie rysunków roboczych
TEXON PH-U-P WŁODZIMIERZ PROC - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kłodawa (lubuskie)
Na rynku światowym firma Stemmann Polska jest dziś jednym z wiodących producentów komponentów i systemów transferu energii i danych dla przemysłu i transportu kolejowego. Do obowiązków pracownika należy: -ręczna obróbka metalu -prace, naprawy ślusarskie -obróbka mechaniczna elementów maszyn, urządzeń -odpowiedni dobór narzędzi -wykonywanie detali zgodnie z instrukcją obróbki (dokumentacją technologiczną) oraz ich kontrola -terminowa i ilościowa realizacja zleceń produkcyjnychCu,Sala F
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć praktycznych w Niepublicznym Technikum na kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Szkoły ZDZ w Busku-Zdroju - 2017-09-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
- wulkanizacja- prace związane z obsługą myjni automatycznej
Firma Handlowo Usługowa STANGAZ 2 - 2017-02-17 - Wieliczka (małopolskie)
Wykonywanie poleceń służbowych, przewóz towarów, przestrzeganie bezpiecznych warunków w czasie jazdy, rozliczanie się z dokumentów, dbanie o powierzony pojazd.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ce, z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:cała Polska, pracodawca zapewnia samochód służbowy- dojazd do siedziby firmy (Orzesze) we własnym zakresiePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 8-16
"LAZAR LOGISTIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Orzesze (śląskie)
obsługa grilla, przygotowywanie mięsa i warzyw, serwis grilla
MASI EWA WIŃSKA - 2018-04-18 - Józefów (mazowieckie)
do uzgodnienia
TURBO FHU - TOMASZ KOWALCZYK , MARZENA IWAŃSKA - 2018-01-04 - Radom (mazowieckie)
obróbka metali
BRASS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Poniatowa (lubelskie)
Pozyskiwanie i zarządzanie informacjami istotnymi z punktu widzenia unikania ryzyka inwestycyjnego, finansowego i prawnego oraz konfliktów interesów klientów i pracodawcy; Monitoring klientów i zleceń podkątem utrzymania wysokich standardów wiarygodności i reputacji firmy; Uzyskiwanie akceptacji zarządu dla zgodności polityki compliance z uregulowaniami prawnymi; Współpraca z zespołami ds. zarządzania ryzykiem w innych oddziałach firmy i krajach w zakresie wymiany i archiwizacji danych, zamykania okresówfinansowych i przygotowania raportów okresowych;Monitorowanie sytuacji na rynkach, zmiany gospodarcze i prawne; Przygotowywanie raportów i rekomendacji; Tworzenie procedur wewnętrznych, polityki działania oraz strategii długoterminowych; Organizacja oraz przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Spółce;Ocena zgodności regulacji wewnętrznych Spółki z przepisami prawa regulującymi jej działalność; Odpowiedzialność za komunikację pomiędzy Spółką a organami nadzoru finansowego;Zapewnienie spełnienia przez Spółkę wszelkich wymagańnadzorczych; Opiniowanie procedur, uchwał, umów, a także dokumentacji pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa a także z regulacjami i polityką Spółki; Monitorowanie i informowanie o zmianach w regulacjach prawnych oraz inicjowanie procesów dostosowujących do tych zmian; Identyfikacja, ocena i regularne raportowanie zidentyfikowanego ryzyka operacyjnego; Projektowanie i wdrażanie narzędzi zarządzania ryzykiem operacyjnym; Bieżącewsparcie jednostek organizacyjnych w procesie zarządzania ryzykiem operacyjnym; Nadzór nad przygotowywaniem i administrowaniem dokumentacją korporacyjną Spółki; Nadzór iwykonywanie obowiązków związanych z przeciwdziałaniempraniu pieniędzy (AML)
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparaciu o język C#.Zbieranie wymagań od biznesu. Wsparcie biznesu w rozwiązaniu problemów. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta na kasie i sali sprzedaży, rozładunek towaru, wypiek pieczywa i prace porządkowe, prowadzenie zmiany, delegowanie zadań, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2019-05-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzeni wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych standardów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp., kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.3 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-10-18 - Lubliniec (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Manicure podstawowy, hybrydowy, tytanowy, henna, depilacja twarzy i ciała, woskowanie ciała, zabiegi na twarz.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Opalenica (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
/ nabór staż / przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Pabianice (łódzkie)
jw.
LXX Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
nakładanie jaj, przekład jaj, świetlenia jaj, wybieranie i selekcja piskląt. Mycie sprzętu
DZIAŁY SPECJANE PRODUKCJI ROLNEJWYLĘGARNIA DROBIU MAGDALENA KONCKA - 2019-04-03 - Warka (mazowieckie)
- Obsługa klienta w języku angielskim w zakresie systemów płacowych w Wielkiej Brytanii- naliczanie wynagrodzenia dla pracowników w Wielkiej Brytanii- odpowiadanie na zapytania klienta odnośnie naliczania wynagrodzenia- praca z arkuszem Excel - współpraca z klientem zagranicznym poprzez telefon ikorespondecję e-mail
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
dozór obiektu w nocy
GH AGROTERM SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)