STARSZY SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie faktur.Obsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie faktur, wcześniejsze kontrolne, przeglądanie dokumentów, Raportowanie.
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie faktur.Obsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie faktur, wcześniejsze kontrolne, przeglądanie dokumentów, Raportowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS.ZOBOWIĄZAŃ
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zdolność do pracy nad wieloma zadaniami jednoczesnie i umiejetność pracy niezależnej, doskonałe umiejętności komunikacyjne, zorientowanie na proces dzięki solidnym umiejętnościom rozwiązywania problemów i analitycznym, doswiadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku specjalisty ds.zobowiazan,ksiegowy lub analityk finansowy, doskonała znajomość jezyka hebrajskiego , rosyjskiego i bardzo dobra angielskiego- praca z klientami z rynku światowego wymagają ca kontaktu w tych językach. Doświadzczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. Doskonałe zarządzanie czasem, komunikacja i umiejętności obsługi klienta.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb5c6ec898cb23bb760c985f38ecb2ee
Podobne oferty pracy
- montaż elementów (detali) szaf zewnętrznych, wielofunkcyjnych- drobne prace montażowe- skręcanie, prace manualne- dbanie o porządek na stanowisku pracy
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonanie zadań operacyjnych związanych z realizacją rocznego cyklu rekompensat zgodnie z globalnymi wytycznymi i lokalnymi wymogami; Zapewnienie wsparcia na wysokim szczeblu centralnym i rynkowym zespołom HR w celu zapewnienia sprawnego i terminowego zakończenia cykli kompensacyjnych- Przegląd i ocena opisów stanowisk z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i stosownych narzędzi oraz w ramach harmonogramu SLA w celu wspierania spójności przedsiębiorstwa w stosowaniu zasad wynagradzania i świadczeń -stałe identyfikowanie i wdrażanie możliwości poprawy mające na celu podniesienie wydajności lub standardów wydajności dzięki uczestnictwu w projektach i ciągłym doskonaleniu.- Przygotowywanie regularnych i doraźnych sprawozdań dotyczących wynagrodzeń i świadczeń lokalnych, regionalnych i globalnych dla zespołu wynagrodzeń PMI, dyrektorów i menedżerów ds. Zasobów ludzkich, menedżerów osób i innych wnioskodawców. -Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń kompensacyjnych zespołom SSC i innym zainteresowanym stronom w celu zapewnienia właściwej edukacji i przygotowywania zespołów SSC do współpracy w zakresie realizacji cykli kompensacyjnych i innych procesów kompensacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kraków (małopolskie)
praca z klientem w biurze i w terenie
PU HEMAR MARIAN RATAJCZYK - 2016-04-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Samodzielne proponowanie i opracowywanie projektów badawczych / wycen dla klientów, odpowiedzialność za powodzenie projektu. Samodzielna praca laboratoryjna.Definiowanie ryzyk projektowych, kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Kierowanie projektami/grupami badawczymi.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kraków (małopolskie)
Programowanie aplikacji systemów inforamtycznych, tworzenie dokumantacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych, współpraca z użytkownikami testującymi aplikację, przygotowywanie szczegółowych algorytmów i analiza działania aplikacji, współpraca z ekspertami róznych dziedzin w zakresie opracowania aplikacji.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
transport międzynarodowy
PRZEMYSŁAW DOMIENIK - 2017-08-01 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
-pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezetując inwestora (NoOSG) na budowie w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektuje i proponuje rozwiązania techniczne mające na celu doprowadzanie obiektu stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robótbudowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realicowanych zadań. W tym celu dokonuje wizji obiektu lub robót, przygotowuje obmiary i kosztorysy, analizuje i dokonuje obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do któych nie stosuje się ustawy Prawo zamówień ublicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciagłości i prawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziana znajomość języka czeskiego lub rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Racibórz (śląskie)
praca w lesie
Zakład Usług Leśnych Adam Arnista - 2017-05-04 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
- nadzorowanie realizacji zadań Zespołu Prezydialnego Kadr i Szkolenia oraz podejmowanie działań zmierzających do realizacji zadań postawionych przed Zespołem,-przygotowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji oraz dobór wstępny kandydatów na funkcjonariuszy Policji,-wprowadzanie procedury naboru na stanowiska pracownicze ksc oraz stanowiska poza etatowe,-przygotowywanie dokumentacji (wnioski personalne, rozkazy personalne, umowy o pracę, aneksy do umów) związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunkowego służbowego (świadectwa służby, świadectwa pracy),-zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy,-opracowywanie dokumentacji w sprawach osobowych,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Powiatowego Policji w prawach osobowych,-sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych meldunków w zakresie stanu etatowego i dyscypliny służbowej,-realizowanie zadań związanych z reklamowaniem od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji,-prowadzenie i aktualizowanie bazy danych systemu informatycznego "SWOP" obejmujący policjantów i pracowników Komendy w ramach realizacji zadań ponad powiatowych określonych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu,-opracowywanie sprawozdań, ocen i analiz w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu
Komenda Powiatowa Policji - 2018-02-13 - Oborniki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Młodocin Większy (mazowieckie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
montaż przeczep
MARTZ sp z o.o. - 2016-03-21 - Świdnik (lubelskie)
Obsługa klientów stacji paliw (stacja paliw ORLEN)
Sebastian Maziarz - 2019-04-01 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;- ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;- analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; - przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, klienta
F.H.U. REIRO Renata Gadzina - 2015-11-30 - Słopnice (małopolskie)
Odpowiedzialność za pierwsze etapy rozmowy kwalifikacyjnej i procesu rekrutacji, w tym za koordynację i planowanie osobistych lub wirtualnych rozmów kwalifikacyjnych; przy użyciu różnych środków komunikacji (poczta elektroniczna, poczta głosowa i połączenia telefoniczne),organizowanie podróży służbowych i rozliczanie kosztów podróży służbowych,współpraca z rekruterami, aby uzyskać odpowiednią ofertę w szybkim czasie;zadbanie o stworzenie, dostarczenie i zwrot zaakceptowanych ofert,inicjowanie i pilnowanie uzupełnienia raportów o przeszłości kandydata, sprawdzanie statusu dla imigrantów,a następnie pomoc nowym pracownikom w uzyskaniu całej wymaganej dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,kontaktowanie się z menedżerami, aby upewnić się, że sprzęt i miejsce do pracy są gotowe na czas.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zapoznanie z asortymentem, dbanie o wystrój sklepu, regulowanie płatności, obsługa urządzeń takich jak kasa fiskalna, terminal płatności, informowanie klientów o stosownych promocjach i warunkach reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Huta-Dąbrowa (lubelskie)
prace pomocnicze w zakresie obsługi pracowników oraz kooperantów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kwidzyn (pomorskie)
- Przygotowanie i prowadzenie zajęć z żołnierzami i pracownikami wojska z zakresu języka angielskiego w celu - wykonywanie arkuszy zgłoszeń na kursy językowe oraz szkolenia specjalistyczne - wykonywanie sprawozdań,meldunków i pism w zakresie szkolenia specjalistycznego, - udział w organizowaniu kursów językowych prowadzonych w jednostce wojskowej.
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2018-04-25 - Grójec (mazowieckie)
Wykonywanie kompozycji kwiatowych. Przyjmowanie zamówień od klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
Centralny Węzeł Łączności MON - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wymagane doświadcenie zawodowe.
SENECA TECHNOLOGIE W PRZEMYŚLE ENERGETYCZNYM DAMIAN ZYGMUNT - 2017-03-14 - Katowice (śląskie)
lakierowanie elementów meblowych metodą natryskową, przygotowanie elementów do lakierowania
Zakład Stolarski "STABART" Stanisław Perkowski - 2017-10-06 - Gąsówka-Osse (podlaskie)
CODZIENNE DBANIE O UTRZYMANIE POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA WE WZOROWEJ CZYSTOŚCI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM. ORGANIZACJA POSIŁKÓW I WYPOCZYNKU DZIECI, POMOC DZIECIOM W ZAKRESIE UBIERANIA, ROZBIERANIA, TOALETY, PODCZAS WYJŚĆ, SPACERÓW, UROCZYSTOŚCI ORAZ INNYCH WYNIKAJACYCH ZE WSKAZAŃ NAUCZYCIELA.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 9 - 2016-06-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Realizacja zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,-Realizacja zadań z zkresu medycyny pracy.Wymagane dokumenty:-CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectwa pracy,-oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rerutacji.Dokumenty prosimy składać w siedzibie Komendy Powiatowej Policji, Zespół Kadr i Szkolenia z dopiskiem "Starszy inspektor ds. BHP", ul. Kasprowicza 2, 83-110 Tczew.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 530-81-77 lub 58 530-81-78.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE - 2019-04-09 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi,Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową,Definiowanie ryzyk projektowych,Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie,Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac,Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity,Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac,Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)