STARSZY SPECJALISTA DS OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane również: znajomość języka angielskiego i rosyjskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym; znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego; doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office; Adobe; Photoshop; Google, TETA platform; umiejętność posługiwania się narzędziami, pakietami statystycznymi, językami modelowania bądź programowania; SQL, Visual Basic, Mathlab, Guru, TextStat, TextAnalyst, Vaal Mini; umiejętność kontroli transakcji pod względem zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych działań; umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań; wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu; sprawdzona umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i relacji z klientami; umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy; umiejętność pracy zespołowej, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 21.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych rynków w branży gastronomicznej (mrożonki, ryby)praca w godz. 8-16
Sebastian Głowacki "Gastromax" - 2016-04-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
przewóz rzeczy na terenie Unii Europejskiej, wyjazdy dwutygodniowe
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA - JABŁOŃSKA ANNA - 2016-12-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
MAR-TECH Mariusz Chludziński Łomża - 2016-04-27 - Łomża (podlaskie)
Rozwój oprogramowania w oparciu o zadane wymagania. Zapewnienie jakości dostarczonego oprogramowania według standardów zespołu. Utrzymanie i naprawa błędów tworzonego oprogramowania. Analiza problemów znalezionych na UAT. Inne zadania powierzone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
ROZWÓJ I IMPLEMENTACJA NOWYCH FUNKCJI I ZMIAN W BAZACH ORACLEOPTYMALIZACJA WYDAJNOŚCI BAZY I STROJENIE ZAPYTAŃ SQLIDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z WYDAJNOŚCIĄIMPLEMENTACJA LOGIKI BIZNESOWEJ W POSTACI KODU PL/SQLWYKONYWANIE INNYCH ZADAN ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obszar produkcji: praca przy grillu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyńObszar sprzedaży: przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyńprace magazynowe oraz prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisuSala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymanie w czystości pomieszczeniaSystem czasu pracy: RÓWNOWAŻNYGodzina rozpoczęcia pracy: od 09.00 Praca na czas określony: 3 M-CE OKR PRÓBNEGO na 3/4 etatu , PO TYM UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
Jerzy Miąsko - 2018-08-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowiązujących przepisów prawa. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia zasady zgodności zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów, które skutkować będą oszczędnością i właściwym zarządzaniem programami, praca z zespołem Compliance, realizacja automatyzacji procesów.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsług klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + system premiowy. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca na dwie zmiany w godz.: 6:00-22:00. Praca wg. grafiku. Praca również w święta i weekendy. Miłe widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).- Giełda Pracy - Spotkanie z Pracodawcą: 25.08.2017 o godz.: 8:30 - PUP KATOWICE, ul. Pośpiecha 14 - Sala Pracodawców (Piętro I)
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Katowice (śląskie)
- Aktywny udział w procesie pre-sales: przygotowywanie koncepcji rozwiązań zgodnych ze specyfikacją wymagań, estymacja pracochłonności projektów informatycznych, prezentowanie rozwiązań technicznych, opracowywanie kompletnej architektury systemów informatycznych, spełniającej wymagania klienta.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10880 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min. 7 lat doświadczenia IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat VMWare, DB11, CCSP, Wyse CSE. Wymagane umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
praca w kuchni, przygotowywanie posiłków, organizacja pracy w kuchni
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ STOWARZYSZENIE WSPARCIE SPOŁECZNE "Ja-Ty-My" - 2018-06-22 - Łowicz (łódzkie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godziny pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgrzewanie rur
"ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Chorzów (śląskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Marki (mazowieckie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu • Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów • Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
CEL STANOWISKA: Bieżące utrzymywanie w stałej sprawności technicznej posiadanych zasobów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1)inicjowanie i prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarka nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki;2)inicjowanie i udział w przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądach oraz konserwacjach urządzeń i instalacji;3)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;4)inicjowanie prowadzenie przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;5)inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;6)inicjowanie i prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;7)sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;8)udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji;9)prowadzenie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomościami oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;10)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-10-29 - Legionowo (mazowieckie)
Barman. Praca w godzinach 7-19, 19-07.
Firma Transportowa Mirko Spółka Cywilna - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie faktur, sporządzanie zamowień, realizowanie planów sprzedażowych, udział w promocji i reklamie
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pojazdu C+E
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Bliskowice (lubelskie)
monter sieci,i nstalacji i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Częstochowa (śląskie)
Praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00, obsługa budów pod względem elektrycznym
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY "POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Opole (opolskie)
Produkcja testów technicznych, testów biznesowych. Zbieranie i dokumentowanie wymagań. Konfiguracja środowiska. Udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
Tapicer
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łękno (wielkopolskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.krus.gov.pl w zkładce Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-09-03 - Jarocin (wielkopolskie)
Udział w zadaniach kontrolno-analitycznych w zakresie prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych w jednostkach wojskowych na terenie Polski południowo-wschodniej.Opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie elektroenergetycznym. Prowadzenie szkoleń nieetatowych energetyków jednostek wojskowych, prowadzenie doradztwa technicznego oraz popularyzowanie zasad racjonalnego gospodarowania paliwami i energią.
Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ciasta i dodatków, kręcenie pizzy, wypiekanie i porcjowanie, pomoc na kuchni, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Łazy (mazowieckie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych; wdrażanie systemów informatycznych; kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabierzów (małopolskie)
Przesyłki kurierskie. Godziny pracy 06.00 pn pt . - Możliwość uzgodnienia godzin pracy z pracodawcą.Pracodawca zwraca koszty za paliwoMiejsce pracy Elbląg i okoliceUmowa na czas nieokreślony Wynagrodzenie od 3500 zł netto
KTM-TRANS KAZIMIERZ I JOANNA RYBICCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kraków (małopolskie)
rozwój, wdrażanie,refaktoryzacja oraz wsparcie systemów końcowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)