Praca STARSZY SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 7 ofert pracy STARSZY SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWO艢CI TRANSAKCYJNEJ.
G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮:wykonywanie kontroli Sanction Screening w ramach roli L1, zgodnie z politykami Sanction Screening oraz innymi dokumentami definiuj膮cymi standardy kontroli sankcyjnych, na poziomie Reviewer 1 i Reviewer 2, monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach, realizowanie czynno艣ci kontrolnych w ramach w艂asnego zespo艂u w tym proces archiwizacji, kontrola clean desk, kontrola End Of Day z obs艂ugiwanymi krajami, - wsp贸艂praca z innymi jednostkami Citi i osobami okre艣lonymi w procedurach i Politykach Sanction Screening, polegaj膮ca na raportowaniu awarii system贸w i koordynacji wdra偶ania zmian na procesach, tworzenie plan贸w szkolenia, przeprowadzanie szkolenia oraz przeprowadzanie certyfikacji dla nowo zatrudnionych pracownik贸w w porozumieniu z Mened偶erem, analizowanie b艂臋d贸w procesowych oraz proponowanie i inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych w ramach Departamentu na podstawie wyci膮gni臋tych wniosk贸w, zarz膮dzanie projektami, w tym: udzia艂 w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonywanie oceny ryzyka zwi膮zanego z implementacj膮 zmiany, anga偶owanie innych obszar贸w w celu realizacji tych zada艅 oraz akceptowanie we wsp贸艂pracy z Analitykami oraz Mened偶erem wszystkich zmian zg艂oszonych w ramach projektu, wspieranie Mened偶era w organizacji pracy zespo艂u w tym: wdra偶anie pomys艂贸w na funkcjonowanie proces贸w, eliminowanie wszelkich dzia艂a艅 nieefektywnych, maj膮cych na celu skr贸cenie czasu realizacji zlece艅. Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮:wykonywanie kontroli Sanction Screening w ramach roli L1, zgodnie z politykami Sanction Screening oraz innymi dokumentami definiuj膮cymi standardy kontroli sankcyjnych, na poziomie Reviewer 1 i Reviewer 2, monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach, realizowanie czynno艣ci kontrolnych w ramach w艂asnego zespo艂u w tym proces archiwizacji, kontrola clean desk, kontrola End Of Day z obs艂ugiwanymi krajami, - wsp贸艂praca z innymi jednostkami Citi i osobami okre艣lonymi w procedurach i Politykach Sanction Screening, polegaj膮ca na raportowaniu awarii system贸w i koordynacji wdra偶ania zmian na procesach, tworzenie plan贸w szkolenia, przeprowadzanie szkolenia oraz przeprowadzanie certyfikacji dla nowo zatrudnionych pracownik贸w w porozumieniu z Mened偶erem, analizowanie b艂臋d贸w procesowych oraz proponowanie i inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych w ramach Departamentu na podstawie wyci膮gni臋tych wniosk贸w, zarz膮dzanie projektami, w tym: udzia艂 w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonywanie oceny ryzyka zwi膮zanego z implementacj膮 zmiany, anga偶owanie innych obszar贸w w celu realizacji tych zada艅 oraz akceptowanie we wsp贸艂pracy z Analitykami oraz Mened偶erem wszystkich zmian zg艂oszonych w ramach projektu, wspieranie Mened偶era w organizacji pracy zespo艂u w tym: wdra偶anie pomys艂贸w na funkcjonowanie proces贸w, eliminowanie wszelkich dzia艂a艅 nieefektywnych, maj膮cych na celu skr贸cenie czasu realizacji zlece艅. Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach. Prowadzenie komunikacji z klientami wewn臋trznymi w 艣rodowisku multikulturowym.Koordynowanie aktualizacji i tworzenie procedur operacyjnych. Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-03-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach. Prowadzenie komunikacji z klientami wewn臋trznymi w 艣rodowisku multikulturowym.Koordynowanie aktualizacji i tworzenie procedur operacyjnych. Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-03-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
- wykonywanie czynno艣ci kontrolnych i procesowych dotycz膮cych zlece艅 klient贸w z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮; kontrola oraz ocena poprawno艣ci zlece艅 pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym; ksi臋gowanie (Maker) transakcji dla klient贸w Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 (zachowanie bezb艂臋dno艣ci) i w spos贸b jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowo艣ci) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach firmy; monitorowanie zlece艅 w obs艂ugiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klient贸w otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, kontrola EOD; stosowanie si臋 do wymog贸w polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawno艣膰 zlecenia, uzgodnienie ilo艣ci otrzymanych i przeprocesowanych zlece艅, itp.); realizacja czynno艣ci dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesi臋cznych w ramach obs艂ugiwanego zespo艂u; wsp贸艂praca oraz wsparcie innych zespo艂贸w w ramach lub spoza danego Biura/Wydzia艂u na zlecenie Prze艂o偶onego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie plan贸w szkole艅 oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracownik贸w, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Mened偶erem; koordynowanie analizy b艂臋d贸w procesowych oraz proponowanie i inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych w ramach Biura/Wydzia艂u; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydzia艂u; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat ca艂ego procesu end-to-end, w tym etap贸w wykraczaj膮cych poza obszar obs艂ugiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a tak偶e proces贸w powi膮zanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia cz艂onk贸w zespo艂u, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkole艅 wi膮偶膮cych si臋 z wyst膮pieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materia艂贸w wspieraj膮cych procesy i prac臋 zespo艂u; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwi臋kszaj膮cych efektywno艣膰 realizowanych proces贸w w porozumieniu z Mened偶erem; proponowanie rozwi膮za艅 podnosz膮cych poziom obs艂ugi klienta oraz koordynowanie wdra偶ania zaproponowanych rozwi膮za艅 w porozumieniu z Mened偶erem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problem贸w zwi膮zanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu proces贸w end-to-end i przygotowywanie propozycji dzia艂a艅 zapobiegawczych b膮d藕 minimalizuj膮cych ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partner贸w biznesowych maj膮cych na celu zwi臋kszenie efektywno艣ci produktu/procesu end-to-end, wp艂ywanie na zmiany w procesach po stronie partner贸w biznesowych; koordynowanie projekt贸w oraz test贸w aplikacji w tym: udzia艂 w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka zwi膮zanego z implementacj膮 zmiany, anga偶owanie innych obszar贸w w celu realizacji tych zada艅. Akceptowanie we wsp贸艂pracy ze Specjalistami oraz Mened偶erem wszystkich zmian zg艂oszonych w ramach projektu; wspieranie prze艂o偶onego w zakresie organizacji pracy zespo艂u oraz praca nad eliminowaniem dzia艂a艅 skutkuj膮cych wyd艂u偶onym czasem procesowania zlece艅 otrzymanych do klient贸w; udzia艂 w rozwiazywaniu reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz udzia艂 we wdro偶eniu dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Mened偶erem; wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onego w ramach zada艅 wynikaj膮cych z zajmowanego stanowiska; wsparcie prze艂o偶onego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewn臋trznych/zewn臋trznych, przegl膮d贸w proces贸w oraz reprezentowanie zespo艂u w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie warto艣ci O&T w realizacji bie偶膮cych obowi膮zk贸w oraz podczas komunikacji z wsp贸艂pracownikami lub Klientami wewn臋trznymi. Udzia艂 w przegl膮dach proces贸w oraz w kontrolach wewn臋trznych w ramach i poza w艂asnym Biurem/Wydzia艂em; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach w艂asnego Biura/Wydzia艂u oraz dla partner贸w biznesowych. Przygotowanie materia艂贸w i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydzia艂u/Biura, wyst膮pienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyja艣nianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwi膮zywanie reklamacji Klient贸w, analiza przyczyny reklamacji oraz wdro偶enie dzia艂a艅 naprawczych w porozumieniu z Prze艂o偶onym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
1.Weryfikowanie documentacji dodatkowej dostarczonej przez Klienta, a dol膮czonej na potrzeby transfer贸w pieni臋偶nych z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 oraz terminowo艣ci膮 okreslon膮 we w艂a艣ciwym PLSD danego serwisu. 2.Post臋powanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami oraz regulacjami Citi podczas procesowania zlece艅.3.Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach.4.Identyfikacja oraz zglaszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem蠈w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu proces蠈w E2E lub pracy zespo艂u, wdra偶anie dzia艂a艅 zapobiegawczych.5.Samodzielne rozwi膮zywanie problem蠈w BAU i wykraczaj膮cych poza BAU (awarie system蠈w/aplikacji, procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Ana
CITIBANK EUROPE PLC (PUBLICZNA SP脫艁KA AKCYJNA) ODDZIA艁 W POLSCE - 2016-09-21 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
1.Weryfikowanie documentacji dodatkowej dostarczonej przez Klienta, a dol膮czonej na potrzeby transfer贸w pieni臋偶nych z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 oraz terminowo艣ci膮 okreslon膮 we w艂a艣ciwym PLSD danego serwisu. 2.Post臋powanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami oraz regulacjami Citi podczas procesowania zlece艅.3.Bie偶膮ce zapoznawanie si臋 z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowi膮zuj膮cych regulacjach wewn臋trznych, procedurach i zarz膮dzeniach.4.Identyfikacja oraz zglaszanie prze艂o偶onemu wszelkich problem蠈w, spostrze偶e艅 dotycz膮cych ryzyk operacyjnych w przebiegu proces蠈w E2E lub pracy zespo艂u, wdra偶anie dzia艂a艅 zapobiegawczych.5.Samodzielne rozwi膮zywanie problem蠈w BAU i wykraczaj膮cych poza BAU (awarie system蠈w/aplikacji, procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Ana
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)