STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZGODNOŚCI J-SOX Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZGODNOŚCI J-SOX
Wynagrodzenie: od 10 450 PLN
Zakres obowiązków: Pracownik przyczynia się do wysokiej jakości i terminowego wykonywania standardowych procesów J-SOX w grupie BSEMIA, identyfikuje i proponuje ulepszenia. Przyczynia się do ponownej oceny ryzyka (wysoka / niska) i (ponownego) projektowania kluczowych mechanizmów kontrolnych JSOX. Przeprowadza kluczowe testy kontrolne i śledzi działania naprawcze związane z niedoborem kontroli z właścicielami procesów (w tym: analizę przyczyn źródłowych, porady dotyczące planu naprawy). Wspiera podmioty BSEMIA w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji J-SOX. Dokonuje przeglądu procesów biznesowych w celu zapewnienia ich zgodności z zasadami J-SOX i przepisami wewnętrznymi. Współpraca z audytorami wewn. i zewn. w kwestiach związanych z kontrolą wewnętrzną. Zdolność podróży (do 30% czasu pracy)
Data publikacji: 2020-06-30
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracownik przyczynia się do wysokiej jakości i terminowego wykonywania standardowych procesów J-SOX w grupie BSEMIA, identyfikuje i proponuje ulepszenia. Przyczynia się do ponownej oceny ryzyka (wysoka / niska) i (ponownego) projektowania kluczowych mechanizmów kontrolnych JSOX. Przeprowadza kluczowe testy kontrolne i śledzi działania naprawcze związane z niedoborem kontroli z właścicielami procesów (w tym: analizę przyczyn źródłowych, porady dotyczące planu naprawy). Wspiera podmioty BSEMIA w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji J-SOX. Dokonuje przeglądu procesów biznesowych w celu zapewnienia ich zgodności z zasadami J-SOX i przepisami wewnętrznymi. Współpraca z audytorami wewn. i zewn. w kwestiach związanych z kontrolą wewnętrzną. Zdolność podróży (do 30% czasu pracy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZGODNOŚCI J-SOX
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: audytor/kontroler
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2020
Data zakończenia pracy: 26.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -program SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość ogólnych procesów biznesowych (sprzedaż, zaopatrzenie, zarządzanie zapasami), w tym powiązań między procesami, ryzykiem finansowym itp.; znajomość ram kontroli wewnętrznej (SOX, COSO itp.) oraz zasad SOD
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 2090004289
danePracodawcy_regon: 365967759
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204
Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.06.2020
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 14.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?224907da958b284b660289e0dea980bf
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji wyrobów garmażeryjnych.Praca od niedzieli do czwartku.Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
P.P.H. "DAREX" Dariusz Wardal w spadku - 2020-07-07 - Janówek Pierwszy (mazowieckie)
rejestracja pacjentów w dziale rehabilitacji, uzgadnianie terminów, wprowadzanie danych do systemu, konieczność zaznajomienia się z branżą, oferowanymi usługami, nomenklaturą.umowa o prace lub zlecenieKontakt z pracodawcą: kadry (at) pulsantis.com.pl lub 713394296, osobisty
PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNO-REHABILITACYJNA "PULSANTIS" Sp. z o.o. - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Nadzór nad zespołem do 5 osób.
EPAM Systems Poland - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w zawodzie kucharza (kuchnia japońska).
PREMIUM FOOD RESTAURANTS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - przemieszczanie wzorców masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie kasy, wystawianie czeków gotówkowych, ewidencja przychodu i rozchodu gotówki, opisywanie rachunków- syntetyczne i analityczne księgowanie środków ZFŚS- przygotowanie rachunków do zatwierdzenia przez Dyrektora i Gł. Księgowego- prowadzenie rejestru zleceń na zakup artykułów i usług, przygotowanie przelewów- prowadzenie rejestru zakupu towarów poniżej 30000 euro zgodnie z obowiązującymi przepisami- zastępstwo magazyn żywnościowy i gospodarczy oraz płace- systematyczne samokształcenie z dziedziny księgowej, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego- wykonywanie innych zadań wq zaleceń Dyrektora i Gł. Księgowego- dbałość o tereny zielone DPS w Szpęgawsku- przestrzeganie regulaminu pracy oraz obowiązujących zarządzeń
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2016-03-21 - Szpęgawsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych (japoński).Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC.Tłumaczenie z języka lokalnego na język angielski.Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili.Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskiwania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
Nadzorowanie stosika, obsługa klienta, prowadzenie HCCP.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Lisków (wielkopolskie)
obieranie owoców i warzyw oraz przygotowywanie sałatek owocowych
FRUTTETO Paulina Kołacz-Lewandowska - 2020-04-14 - Błędów (mazowieckie)
sortowanie surowców wtórnych
MUNDUS sp. z o.o. - 2017-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
Produkcja konstrukcji stalowych, naprawa wagonów towarowych
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2017-09-06 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
1) Udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań 2) Udział w przygotowywaniu opracowań związanych z działalnością Sekcji. 3) Przeprowadzanie kontroli, zgodnie z procedurą, obiektów żywieniowo-żywnościowych wraz ze sporządzaniem z nich odpowiedniej dokumentacji: - opracowywanie decyzji, upomnień, wniosków do Sądu, w przesyłaniu spraw do załatwienia wg kompetencji, w prowadzeniu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego, sporządzanie kalkulacji z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie decyzji o unieruchomieniu obiektów. 4) Przestrzeganie obowiązującego prawa w pełnym zakresie, dotyczącego zagadnień problemów higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku. 5) Prowadzenie dzienniczka czynności personelu PSSE. 6) Współudział w przeprowadzaniu dochodzeń w przypadku zatruć pokarmowych oraz sporządzania z nich odpowiedniej dokumentacji. 7) Przyjmowanie i załatwianie interwencji i wniosków obywateli w zakresie dotyczącym problematyki sekcji, wpisywanie ich do rejestru, przekazywanie ich kierownikowi oraz pracownikom nadzoru do natychmiastowego i bezpośredniego załatwienia oraz czuwanie nad prowadzeniem na bieżąco w/w rejestru.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m. st. Warszawie - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, szpachlowanie, gipsowanie, murowanie, szalunki, tynkowanie.
PHU "Arex-Pol" Import - Export Arkadiusz Przybylski - 2016-08-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1)przechowywanie powierzonego mienia należącego do poszczególnych grup surowców w oddzielnych pomieszczeniach lub na oddzielnych regałach,2)zabezpieczenie przechowywanych składników majątkowych przed wszelkiego rodzaju szkodnikami, zabrudzeniami i uszkodzeniami mechanicznymi,3)prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, k.o., sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych, 4)przynajmniej raz na pół roku uzgadnianie ewidencji magazynowej z ewidencją główną w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, k.o., sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych, 5)przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych do realizacji dowodów przychodowo-rozchodowych, 6)znakowanie-opisywanie sprzętu i wyposażenia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencją pozostałych środków trwałych (PŚT) i środków trwałych (ST),7)stosowanie zasady rotacji zapasów oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania,8)zgłaszanie do branżystów braków w poszczególnych asortymentach składników majątkowych w celu ich uzupełnienia,9)uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2019-03-08 - Lublin (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Domaniewice (łódzkie)
planowanie produkcji, kontakt tel. lub e-mail: kadry (at) mlecz.pl, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premie
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Myszyniec (mazowieckie)
Analizuje dokumentację składaną przez Klientów Banku w procesie kredytowym,Dokonuje kompleksowej oceny opłacalności i efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych,Analizuje sprawozdania finansowe oraz biznesplany,Bada zdolność kredytową, w szczególności MŚP,Ocenia zabezpieczenia wnioskowanych ekspozycji kredytowych,Wydaje rekomendacje w zakresie udzielania kredytu,Prezentuje wnioski kredytowe oraz rekomendacje dla Zarządu Banku.
Bank Spółdzielczy w Łopusznie - 2020-12-08 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Prace budowlane, wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie towarów i odpowiedzialności materialnej za powierzone materiały i pomieszczenie magazynowe na podstawie spisu inwentaryzacyjnego i protokołu zdawczo- odbiorczego
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Sosnowiec (łódzkie)
- sadzenie - praca przy zasiewach
FIRMA USŁUGOWA ARTUR WYREMBEK - 2019-03-06 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
Pracownik biurowy (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tychy (śląskie)
Transport materiałów budowlanych, drobne prace murarskie, montaż izilacji wewnętrznych, montaż płyt kartonowo gipsowych, cekolowanie, malowannie, kafelkowanie.
"ECO INWESTYCJE 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowychAdministrowanie infrastrukturą i oprogramowaniemAdministrowanie bazami danych, systemami i sieciamiProjektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieciWykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa. Świadczenie usług hostingowych. Proces wytwórczy oprogramowania. Oferta dostępna w sali H.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Kępice (pomorskie)
Prce ślusarskie
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-07 - Września (wielkopolskie)
Roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
składanie i łamanie książek, projektowanieloyout'u, projektowanie okładek, przygotowywanie do druku
P.H.W. "FENIX" Przemysław Biniecki - 2016-07-20 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)