STARSZY LEGALIZATOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: od 2 435 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - przemieszczanie wzorców masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - przemieszczanie wzorców masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 435 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 435 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Legalizator
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie/wyższe, staż pracy - około rok, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, KPA, umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 21.10.2016
Oferta pracy ważna do: 02.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ręczna lub ręczno maszynowa obróbka metalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
obsługa wtryskarki, produkcja prostowników, sprzetu elektrycznego
PPUH Józef Kukla - 2015-11-23 - Górki Wielkie (śląskie)
prace gospodarcze i opieka nad końmi, dbanie o posesję, prace ogrodnicze, 1/2 etatu
Przedsiębiorstwo Przewozowe R - R Rafał Rostowski - 2016-05-02 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)
Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytskich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klienetem posłujgującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie czystości na hali produkcyjnej
AMLUX sp. z o.o. - 2017-05-23 - Tychy (śląskie)
zapoznanie się z cyklem produkcyjnym wyrobu gotowego oraz z programami suszenie drewna; zapoznanie się z parkiem maszynowym i metodami obrobki drewna, montaż podzespołów wyrobu; pakowanie i magazynowanie wyrobu; odbieranie elementów drewnianych; odbieranie desek przy traku; malowanie elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Grzybno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prasowanie odzieży na specjalistycznych deskach, przyjmowanie odzieży, obsługa kasy fiskalnej
ANNA DWORCZAK PRALNIA CHEMICZNO EKOLOGICZNA FOKA - 2016-08-11 - Kalisz (wielkopolskie)
Florysta
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej; praca na sali sprzedaży; prace porządkowe
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2018-07-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
tworzenie zaawansowanych raportów za pomocą MS Excel; planowanie i koordynowanie działań związanych z systemem informatycznym w firmie, wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z zebrań, raportowanie dalszych działań; zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, tworzenie prezentacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wniosków emerytalno - rentowych, kwalifikacja, zakładanie akt. Obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism, notatek, protokołów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie, przygotowywanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie, aktualizacja dokumentacji cen transferowych,opiniowanie oraz analiza transakcji wewnętrznych,przygotowanie dokumentacji cen transferowych,monitoring zmainregulacji w zakresie cen transferowych oraz organizacja szkoleń w tym zakresie,współpraca z wewnętrznym i globalnym zespoł ds. cen transferowych.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Kraków (małopolskie)
Dobór i przygotowanie surowców i dodatków do produkcji, kontrola parametrów i ustawień maszyny, podstawowe przezbrajanie maszyny, udział w opracowywaniu list kontrolnych i prac prewencyjnych dla maszyn, udział w testach technologicznych i ustawienie maszyny do prób technologicznych
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2018-04-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
montaż wiązarów, znajomośc rysunku technicznego, sumienność, dobra koncentracja, dobry wzrok, znajomośc w temacie budownictwa
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łomnica (dolnośląskie)
Programowanie maszyn do cięcia, wyżynania metali.
ZPHU Żelazo Jan Zelazo - 2016-04-11 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- uczestnictwo w komisyjnych odbiorach dostaw zakupionego lub dostarczonego na podstawie innych form obrotu (np. protokołu dostaw centralnych, przejęcie z innych jednostek organizacyjnych SG) mienia,- bieżące prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z dowodami obrotu materiałowego oraz innymi dokumentami potwierdzającymi dokonanie takiego obrotu,- przyjmowanie, wydawanie i rozliczanie sprzętu i materiałów na podstawie zatwierdzonych kart rozchodu, dowodów przychodowo-rozchodowych i dowodów obrotu materiałowego, - prowadzenie ewidencji materiałowej mienia znajdującego się na wyposażeniu magazynu Sekcji Techniki Specjalnej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia i dbałość o sprzęt znajdujący się w magazynie,- stały nadzór nad osobami przebywającymi w magazynie włącznie z osobami dokonującymi kontroli , prac załadunku lub rozładunku mienia,- dbałości o ład i porządek na swoim stanowisku pracy.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Firma Piekarniczo-Cukierniczacza KS Finc SC - 2017-08-02 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie min 1 rok jako operator koparki
INSTALTECH - Grześkowiak Szymon - 2017-05-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;- analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Kierunek wykształcenia: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: 5+ lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT. Doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu Doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością. Praca w oparciu o metodologie tajue jak Agile, TDD. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models, niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem, certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w pisaniu i mówieniu jest koniecznością. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:sprzedaż artykułów spożywczych, układanie list zamówień, przyjmowanie towaru i wykładanie na półki, sprzątanie sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
organizacja i obsługiwanie prac, praca biurowa (obsługa CRM, kontakty z klientami)
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
PATROL PIZZA Przemysław J. Szczerbiński - 2015-12-23 - Słubice (lubuskie)
Prace polowe i przy robieniu paszy.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Twarogowa (mazowieckie)
roboty budowlane murarskie
ZAKŁAD STOLARSKO-CIESIELSKI WALDEMAR LUBIATOWSKI - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności związanych z zawodem szwaczki, hafciarki i pokrewni, tzn. szycie ręczne lub za pomocą maszyn szwalniczych wyrobów tekstylnych, wyposażeniowych, materacy oraz obić np. tapicerki meblowej; szycie nowych i naprawa uszkodzonych wyrobów w kompleksowej realizacji zleceń mebli, ubrań, odzieży i innych; krojenie i szycie tkanin tapicerskich, materiałów czy skór oraz innych materiałów ciężkich wg szablonów, dekoracyjnych wykończeń; wykonywanie innych zadań pokrewnych; obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń szwalniczych tj. noże krojcze, owerloki, maszyny tapicerskie i kaletnicze, inne związane z procesem produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Dobrodzień (opolskie)
obsługa biura, obsługa petentów,
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Września (wielkopolskie)
Zakres głównych obowiązków:1)sprawowanie nadzoru nad:a)realizacją finansową mediów i usług komunalnych;b)prawidłowością sporządzania podziału kosztów przez Administratorów.2)opracowywanie:a)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;b)zbiorczych Rocznych Planów Gospodarki Komunalnej (RPGK);c)sprawozdań kwartalnych z realizacji RPGKd)faktur na odsprzedaż mediów komunalnych oraz ich merytoryczna obsługa;3)opracowanie analiz wydatków ponoszonych z tytułu odsprzedaży energii elektrycznej i cieplnej;4)opracowanie sprawozdań z realizacji planu wydatków bieżących;5)analizowanie:a)rzeczowego zużycia i wielkości środków przewidzianych na zakup energii elektrycznej i cieplnej w planach finansowych,b)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;c)wydatków dotyczących Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;6)opiniowanie:a)podziału kosztów na podstawie otrzymanych zestawień od Administratorów;b)RPGK wykonanych przez Administratorów; c) kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji RPGK wykonanych przez Administratorów.7)wystawianie not odsetkowych i korygujących oraz prowadzenie ich ewidencji;8)nadzorowanie prawidłowości podziału kosztów ponoszonych na zakupy mediów, prowadzenie uzgodnień z Administratorami w ww. zakresie;9)współpracowanie z poszczególnymi pionami RZI oraz instytucjami wojskowymi i cywilnymi w zakresie gospodarki finansowej;10)archiwizowanie i dokumentowanieoperacji finansowych związanych z realizacją i obsługą umów na zakup i odsprzedaż mediów komunalnych.:11)uczestnictwa w odprawach, naradach technicznych i szkoleniach.12)opracowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz rzeczowo - finansowych wydatków na zakup mediów;13)opracowaniu planów i korekt finansowych niezbędnych do realizacji finansowej Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;opracowaniu kosztów za RZI Bydgoszcz na podstawie otrzymanych kosztów eksploatacji kompleksów wojskowych od Administratorów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)