STARSZY ANALITYK DS. CEN TRANSFEROWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK DS. CEN TRANSFEROWYCH
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie, aktualizacja dokumentacji cen transferowych,opiniowanie oraz analiza transakcji wewnętrznych,przygotowanie dokumentacji cen transferowych,monitoring zmainregulacji w zakresie cen transferowych oraz organizacja szkoleń w tym zakresie,współpraca z wewnętrznym i globalnym zespoł ds. cen transferowych.
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie, aktualizacja dokumentacji cen transferowych,opiniowanie oraz analiza transakcji wewnętrznych,przygotowanie dokumentacji cen transferowych,monitoring zmainregulacji w zakresie cen transferowych oraz organizacja szkoleń w tym zakresie,współpraca z wewnętrznym i globalnym zespoł ds. cen transferowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK DS. CEN TRANSFEROWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2016
Data zakończenia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ugruntowana wiedza ekspercka z zakresu tematyki cen transferowych, wysoko rozwiniete zdolności analityczne,nastawienie na klienta,zorientowanie na działanie,wysokorozwinięte zdolności organizacyjne,
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2015
Data dodania oferty pracy: 17.12.2015
Oferta pracy ważna do: 17.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015
Podobne oferty pracy
1. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, projektów uchwał Zarządu Powiatu i Rady Powiatu;2. Prowadzenie rejestru aktów prawa wewnętrznego;3. Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków;4. Prowadzenie archiwum zakładowego;5. Realizacja zadań z zakresu spraw socjalnych pracowników CUWPP;6. Czuwanie nad prawidłowym zaopatrzeniem materiałowym, dokonywanie zakupów;7. Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem konserwacji i napraw sprzętu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-08-02 - Płock (mazowieckie)
opracowywanie oraz gromadzenie zbiorczych zestawień statystycznych, opracowywanie i udoskonalanie eliminacji błędów logiczno-rachunkowych w drukach sprawozdawczych, opracowywanie nowych rozwiązań udoskonalających system sprawozdawczości w OHP, szczególnie pod kątem sporządzania opracowań zbiorczych, analiz, sprawozdań i informacji wewnętrznych służących do merytorycznej oceny i wyciągnięcia wniosków (procesu decyzyjnego)
Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta przeznaczona dla osób do 30 r.ż. - REFUNDACJA. Prace ogólnobudowlane brukarstwo.
HARD BRUK INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie z zawodem i specjalnością
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego - 2018-08-21 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowiązujących przepisów prawa. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia zasady zgodności zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów, które skutkować będą oszczednośią i właściwym zarządzaniem programami, praca z zespołem Compliance realizacja automatyzacji procesów.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie należności z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby osób uprawnionych na podstawie złożonego wniosku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe sporządzanie list za dojazdy do służby.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mieszkaniowej w tym: zakładanie i prowadzenie teczek mieszkaniowych, przyjmowanie wniosków mieszkaniowych, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania, cofania, uchylania i zwrotu świadczeń finansowych dotyczących pomocy mieszkaniowej, równoważnika za brak mieszkania i równoważnika za remont.Naliczanie świadczeń pieniężnych funkcjonariuszom na podstawie złożonych oświadczeń i wydanych decyzji z tytułu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, braku mieszkania oraz remont zajmowanego lokalu mieszkalnego. Sporządzanie list za brak lokalu i remont lokalu.Naliczanie równoważnika pieniężnego w tym za: wydane posiłki profilaktyczne, koszty stawiennictwa świadka, asystę komorniczą oraz za wyżywienie psów służbowych. Rozliczanie faktur za żywienie osób zatrzymanych zgodnie z zawartymi umowami. Rozliczanie rachunków z tytułu zawartych umów zlecenia.Naliczanie osobom uprawnionym należności pieniężnych za delegacje i przejazdy na szkolenia na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.Prowadzenie ewidencji dopłat do wypoczynków, naliczanie dopłat do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin oraz przejazdów raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie złożonych wniosków. Prowadzenie dokumentacji dot. osób osadzonych do wytrzeźwienia.Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz odprowadzanie przyjętych sum na właściwy rachunek bankowy zgodnie z ustalonymi przez Wydział Finansów terminami. Obsługa kasowa KKOP.Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS policjantów oraz pracowników poprzez przekazywanie do Wydziału Finansów KWP w Białymstoku dokumentacji wg ustalonego wzoru.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-02-25 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Utrzymanie czystości.
AMLUX Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-28 - Brzozów (podkarpackie)
jw.
H.E.S.A. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych (japoński).Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC.Tłumaczenie z języka lokalnego na język angielski.Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili.Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskiwania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
Prace porządkowe na terenie firmy (koszenie trawy, przycinanie krzewów, odkurzanie hali, drobne naprawy, w okresie zimowym odśnieżanie)
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Chojnik (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-mentoring dla IT analityków i specjalistów IT w danym obszarze wiedzy;-wsparcie dla IT analityków i specjalistów IT w danym obszarze wiedzy;Analiza konfiguracji w systemie SAP i powiązanych punktach integracji;-współpraca z ekspertami w celu ustalenia wymagań biznesowych i przekładanie ich na specyfikacje funkcjonalne;-rozwiązywanie incydentów oraz przypisanych żądań serwisowych; odpowiedzialność za pełne rozwiązywanie incydentów i ich monitorowanie;-ciągłe doskonalenie procesów oraz koordynacja projektów Lean Six Sigma;-odpowiedzialność za prawidłową komunikację z klientami;-ciągłe doskonalenie procesów oraz koordynacja projektów Lean Six Sigma -umiejętność przedstawienia złożonych problemów przedstawicielom firmy SAP w razie potrzeby, np. w przypadku OSS NotesZdolność do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych odzwierciedlonych w systemie SAP;-opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych/technicznych dla poprawek i drobnych ulepszeń oraz współpraca z drobnymi działami w celu ich dostarczenia;
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie, sprawdzanie i wykładanie towaru; metkowanie leków; Układanie cen; czynności sprzątające na recepturze i ekspedycji.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Legionowo (mazowieckie)
załatwianie spraw dokumentacyjnych związanych z uzyskaniem zgody na wejście z pracami na dany teren, (CV na adres e-mail: info (at) etak.com.pl)
Elektrotechnika A.K. A.L.A. Knapik Sp.J. - 2016-01-21 - Wadowice (małopolskie)
zarządzanie działem handlowym, obsługa inwestycji, działu handlowego i magazynu
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2017-02-10 - Brzeźnica (małopolskie)
Koordynacja projektów unijnych.
"CE LINGUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie analiz bezpieczeństwa i ryzyka, prowadzenie badań i okoliczności awarii i wypadków, prowadzenie szkoleń BHP
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-13 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentacji płacowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-09-13 - Rząska (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów, zamawianie i wycena towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nakło (śląskie)
Utrzymanie porządku w obiektach oddziału
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BROKER" Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą, załadunek, zabezpieczanie towarów, rozładunek, współpraca ze spedytorem, dbałość o powierzony sprzet i dokumenty; dyspozycyjność ze względu na brak zjazdu do Polski przez okres 2 tygodni; doświadczenie jako kierowca ciągnika siodłowego na trasach międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Dolna (opolskie)
Odbiór i sortowanie odpadów komunalnych.Praca w godz. 6-14; 14-22
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Wałbrzych (dolnośląskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem arabsko i ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie rolek do kas fiskalnych.
kontakt przez OHP - 2018-10-24 - Gorlice (małopolskie)
Prace związane z sadzeniem lasu
ALFA Skogsservice AB - 2016-02-05 - Szwecja (Szwecja)
Umiejętność samodzielnego spawania konstrukcji stalowych bram, ogrodzeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku spawacz i prawo jazdy kat B. Kontakt z Pracodawcą: tel. 515-629-139. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
AMBRO-MET Renata Sławińska - 2017-06-14 - Strzebielino (pomorskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
udział w procedurach zlecenia, nadzorowania odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert. Kontakt z klientami w języku hiszpańskim i nowerskim
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)