STARSZY SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ Lublin oferta pracy Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: stabilne i pewne warunki zatrudnienia; - mo偶liwo艣膰 zdobycia unikalnego do艣wiadczenia zawodowego.
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
stabilne i pewne warunki zatrudnienia; - mo偶liwo艣膰 zdobycia unikalnego do艣wiadczenia zawodowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ENERGETYKI CIEPLNEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: in偶ynier energetyki
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej
danePracodawcy_nip: 9671133655
danePracodawcy_regon: 930155866
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubartowie
Adres pracodawcy:
Nowowiejska 26, 00-911 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt bezpo艣rednio z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowowiejska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubartowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214906
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: in偶ynier energetyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 30.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4e13b99e47044bbd242b4fdc09e2cba1
Podobne oferty pracy
wg stanowiska pracy
S艂awomir Tyrka F.P.H.U. "TREND DECO" - 2017-08-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
szczeg贸艂owe informacje znajduj膮 si臋 na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Mi艂o艣膰" - 2018-03-15 - Odolan贸w (wielkopolskie)
opracowanie projekt贸w decyzji, analizy oraz inne opracowania z dziedziny zarz膮dzania kryzysowego zgodnie z wytycznymi jednostki nadrz臋dnej, wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi zajmuj膮cymi sie zarz膮dzeniem kryzysowym, sprawami obronnymi w urz臋dach Miast i Gmin, Powiatu; opracowanie i przygotowanie projekt贸w procedur i ich aktualizacji w zakresie wy偶szych stan贸w gotowo艣ci Policji do dzia艂a艅 w warunkach nadzwyczajnych zagro偶e艅 oraz stan贸w nadzwyczajnych w Pa艅stwie, planowanie obronne objekt贸w Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, udzia艂 w przedsi臋wzi臋ciach zwi膮zanych z ochron膮 obiekt贸w kat.I,II w rejonie odpowiedzialno艣ci KPP w Piasecznie, opracowanie planu szkolenia obronnego na dany rok, organizacja w艂asnych 膰wicze艅 i trening贸w sztabowych z zakresu obronno艣ci i zarz膮dzania kryzysowego, udzia艂 w szkoleniach, treningach i 膰wiczeniach organizowanych przez inne podmioty, prowadzenie dokumnetacji alarmowej KPP w Piasecznie oraz podleg艂ych jednostek organizacyjnych KPP, prowadzenie dokumentacji dot. Kontrolo Dost臋pu do budynku KPP w Piasecznie, realizacja zada艅 w zakresie zabezpieczenia przeciwpo偶arowego
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2020-11-17 - Piaseczno (mazowieckie)
- otwieranie i zamykanie plac贸wki- czynno艣ci porz膮dkowe- dbanie o 艂ad i porz膮dek na terenie plac贸wki- wykonywanie drobnych napraw
PRZEDSZKOLE Z ODDZIA艁AMI INTEGRACYJNYMI NR 430 - 2019-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pokrycia galwaniczne
kontakt przez PUP - 2020-09-18 - Koby艂ka (mazowieckie)
- Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespo艂em projektowym (planuje i zarz膮dza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje wsp贸艂prac臋 z klientem); zarz膮dza wsp贸艂prac膮 ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarz膮dzanie projektu optymalne u艂o偶enie r贸l i zasob贸w; ustala plan projektu i zarz膮dza jego zmian膮 tam gdzie konieczne; ustanawia zesp贸艂 praktyk zapewniaj膮cych integralno艣膰 oraz wysok膮 jako艣膰 produktu projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 13000 PLN z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: od 01.06.2017 na 3 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze - dowolne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe co najmniej 5+ lat na stanowisku Managera projektu lub pokrewnym zwi膮zanym z obszarem IT, w tym: do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu projektami oraz w realizacji projekt贸w oraz wykorzystania narz臋dzi systemowych niezb臋dnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; do艣wiadczenie w pracy oraz zarz膮dzaniem metodologi膮 SCRUM - jest konieczno艣ci膮; do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu zespo艂u projektowego; do艣wiadczenie w pracy na stanowisku zwi膮zanym z tworzenie oprogramowania - pozwalaj膮ce na zrozumienie cyklu tworzenia oprogramowania. Wymagane umiej臋tno艣ci: przeprowadzanie i nadzorowanie analizy biznesowej pod k膮tem wymaga艅 technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomo艣膰 metod analiz SWOT oraz RCA; znajomo艣膰 UAT oraz metodologii zarz膮dzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowo艣ci w szczeg贸lno艣ci produkt贸w finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowo艣ci etc.) b臋dzie dodatkowym atutem; znajomo艣膰 SQL w kontek艣cie analizy biznesowej oraz czynno艣ci testowych dla aplikacji komputerowych- b臋dzie dodatkowym atutem; silne zaplecze techniczne znajomo艣膰 takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models b臋dzie dodatkowym atutem; bardzo dobre zrozumienie SDLC; wiedza i do艣wiadczenie w obszarze us艂ug bezpiecze艅stwa IT w szczeg贸lno艣ci do weryfikacji to偶samo艣ci oraz zarz膮dzanie dost臋pem do danych, kontrola dost臋pu do danych oraz innych us艂ug zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem IT; niezale偶no艣膰, systematyczno艣膰, zorganizowanie; zdolno艣ci przyw贸dcze oraz umiej臋tno艣膰 negocjacji; znajomo艣膰 data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne b臋dzie dodatkowym atutem. Znajomo艣膰 Business Process Modeling Notification (BPMN) b臋dzie dodatkowym atutem. Certyfikaty IREB oraz IIBA - b臋dzie dodatkowym atutem. Znajomo艣膰 procesu ITIL w szczeg贸lno艣ci: Incident, Change, Release oraz Configuration Management; znajomo艣膰 JIRA; bieg艂e pos艂ugiwanie si臋 MS project jest konieczno艣ci膮; do艣wiadczenie i wiedza zakresu metodologii zarz膮dzania projektami (planowanie, ustalanie zakresu, czasu, harmonogramu, bud偶etu etc) zgodnie z obran膮 metodologi膮; wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci komunikacyjne i negocjacyjne. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, (zw艂aszcza w obszarze programowania) zar贸wno w mowie jak i pi艣mie jest konieczno艣ci膮.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Katowice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
- kontakt z zespo艂em w j臋zyku angielskim i francuskim- koordynacja i nadz贸r prac danego zespo艂u pracownik贸w w firmie- wyznaczanie bie偶膮cych i d艂ugotrwa艂ych zada艅 i cel贸w dla poszczeg贸lnych cz艂onk贸w zespo艂u
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Kierowanie sportowymi projektami. Prowadzenie i organizacja oboz贸w, p贸艂kolonii sportowych. Prowadzenie zaj臋膰 sportowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Terminowe wykonywanie list uposa偶e艅, dodatkowych nale偶no艣ci 偶o艂nie偶y zawodowych oraz niezawodowych godziny pracy 7-15,30
22 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Olsztynie - 2020-06-29 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
do艣wiadczenie na ww stanowisku
US艁UGI OG脫LNOBUDOWLANE MARPOL MARIUSZ URBANIAK - 2018-12-12 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Wsp贸艂praca w nadzorowaniu i zarz膮dzaniu prac膮 zespo艂u Doradc贸w ds. Obs艂ugi Klienta, monitorowanie przychodz膮cych zapyta艅 (mail, chat, telefon) i zada艅 oraz ich dystrybucj臋. Proponowany okres zatrudnienia: 01.11.2018 - 31.10.20121.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
sprzeda偶 towar贸w, tworzenie bazy klient贸w, przygotowywanie zestawie艅
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Wsparcie architektury i biznesu w celu dalszego rozwoju platform, projektowanie i wdra偶anie dostepnych serwis贸w i aplikacji na platformie cloudowej, us艂ug big data oraz rozwi膮za艅 IoT, zabezpieczenie odpowiedniej jako艣ci us艂ug i aplikacji: code review, testy, weryfikacja parametr贸w niefunkcjonalnych, kierowanie zespo艂em deweloperskim, wsparcie eksansji w Europie
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie, tworzenie oraz wdro偶enie modeli biznesowych, us艂ug biznesowych oraz aplikacji us艂ug przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymaga艅 dla danej us艂ugi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analizowanie modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania.
EPAM Systems Poland - 2017-09-20 - Gda艅sk (pomorskie)
Praca polega na przyjmowaniu towaru oraz wyk艂adaniu towar贸w na p贸艂ki sklepowe.
Firma Handlowa Eryk Targosz - 2020-08-19 - Stryszawa (ma艂opolskie)
wykszta艂cenie i do艣wiadczenie bez znaczenia, wymagana ksi膮偶eczka sanitarno-epidemiologiczna.
KAUFLAND POLSKA MARKETY Sp. z.o.o. Sp.k. - 2015-12-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zapewnianie i kontrolowanie poprawno艣ci ksi臋gowa艅 pod k膮tem podatkowym i rachunkowym. Sprawowanie kontroli nad wewn臋trznymi procedurami operacyjnymi wcelu zapewnienia zgodno艣ci z prawem raportowania podatkowego.
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sprzeda偶 art. Przemys艂owych na bazarze/targowisku, rozk艂adanie towaru, utrzymanie porz膮dku, pakowanie towaru, robienie raport贸w na kasie fiskalnej, przyjmowanie dostaw, sprawna i kulturalna obs艂uga klienta, komunikatywno艣膰, musi uczestniczy膰 w kontrolach wewn臋trznych.
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Radzymin (mazowieckie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Zakopane (ma艂opolskie)
Og艂oszenie o naborze w celu zast臋pstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecno艣ci w pracy G艂贸wne obowi膮zki:- rozpatrywanie wniosk贸w dotycz膮cych stwierdzenia czy nieruchomo艣ci rolne zosta艂y przej臋te na w艂asno艣膰 Pa艅stwa z naruszeniem prawa, wznowienie post臋powania w sprawach zako艅czonych decyzj膮 ostateczn膮, stwierdzenie niewa偶no艣ci decyzji o przej臋ciu nieruchomo艣ci, nieprawid艂owo艣ci przej臋cia nieruchomo艣ci, w trybie przepis贸w dekretu z dnia 6 wrze艣nia 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodp艂atnego nabycia przez gmin臋 oraz przez Skarb Pa艅stwa nieruchomo艣ci, oznaczonych w ewidencji grunt贸w i budynk贸w jako wsp贸lnota gruntowa,- rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starost贸w dotycz膮cych ustalenia nieruchomo艣ci stanowi膮cych mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udzia艂u we wsp贸lnocie gruntowej oraz wykazu obszar贸w gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielko艣ci przys艂uguj膮cych im udzia艂贸w we wsp贸lnocie,- wykonywanie zada艅 z zakresu przekazywania mienia Skarbu Pa艅stwa na rzecz jednostek samorz膮du terytorialnego,badanie stanu dokument贸w oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w tym zakresie,- kontrolowanie dzia艂alno艣ci starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zada艅 wykonywanych w zakresie administracji rz膮dowej z gospodarki nieruchomo艣ciami,- przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokument贸w, redagowanie zarz膮dze艅 oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- wyst臋powanie do s膮d贸w, wydzia艂贸w ksi膮g wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomo艣ci.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie ogl臋dzin nieruchomo艣ciMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B posiadaj膮cy wind臋, wej艣cie do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w, bezpo艣redni kontakt z klientem niderlandzkoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
PLANOWANIE I WDRA呕ANIE NOWYCH ROZWI膭ZA艃 TECHNOLOGICZNYCH Z UWZGL臉DNIENIEM PLAN脫W PRODUKCYJNYCH ORAZ NORM STOSOWANYCH W LG CHEM WROC艁AW ENERGY, OPRACOWYWANIE STRATEGII PROCESU PRODUKCYJNEGO, OPRACOWYWANIE PROCEDUR, ZACHOWYWANIE TAJEMNICY S艁U呕BOWEJ, RAPORTOWANIE W J臉ZYKU KOREA艃SKIM.Praca na czas okre艣lony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:15
LG Chem Wroc艂aw Energy Sp. z o.o. - 2020-11-04 - Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:a) dbanie o techniczn膮 i technologiczn膮 sprawno艣膰 powierzonego sprz臋tu,b) zabezpieczenie ci膮g艂o艣ci dostaw energii elektrycznej, c) zadania w zakresie przygotowywania procedur o zam贸wienia publiczne, d) inne zadania zwi膮zane z gospodark膮 nieruchomo艣ciami.3. Oferujemy: a) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋,b) 艣wiadczenia socjalne,c) mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego.4. Wymagane dokumenty:1) CV,2) list motywacyjny,3) zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z p贸藕n. zm)5. Termin, spos贸b i miejsce sk艂adania dokument贸w aplikacyjnych:Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w Dziale Kadr 4 Wojskowego Szpitala Klinicznegoz Poliklinik膮 SP ZOZ we Wroc艂awiu, ul R. Weigla 5, 50-981 Wroc艂aw lub na adres: kadry (at) 4wsk.pl, w terminie: do 12 sierpnia 2016 r. do godz. 12.00.Szczeg贸艂owych informacji udzielaj膮 pracownicy Dzia艂u Kadr 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Poliklinik膮 SP ZOZ we Wroc艂awiu, w godzinach od 8.00 do 15.00.
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik膮 SP ZOZ we Wroc艂awiu - 2016-07-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Grodk贸w (opolskie)
zgodnie z charaterystyk膮 pracy
PPHU AMIGA - 2016-09-20 - Przybys艂awice (wielkopolskie)
kierowanie, nadzorowanie pracami bran偶y elektrycznej i og贸lnobudowlanej, organizowanie pracy pracownik贸w na podstawie rejestru zg艂osze艅, planu remont贸w, zapotrzebowanie, rozliczanie materia艂贸w og贸lnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych pobranych przez pracownik贸w.
Morski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Gda艅sku - 2017-06-12 - Gda艅sk (pomorskie)
wed艂ug za艂膮cznika
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Okonek (wielkopolskie)
- wsp贸艂organizowanie kszta艂cenia ucznia z orzeczeniem o potrzebie kszta艂cenia specjalnego;- motywowanie ucznia do pracy;- bie偶膮ce wsparcie w zakresie opieki i realizacji polece艅.Wynagrodzenie w zale偶no艣ci od stopnia awansu zawodowego.
Szko艂a Podstawowa nr 2 im. Jana 艢niadeckiego 呕nin - 2020-10-19 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)
prawid艂owe i terminowe naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich, opieku艅czych dla pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz prowadzenie kart zasi艂kowych tych pracownik贸w, naliczanie podatku od wynagrodze艅, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne oraz sk艂adek na fundusz zdrowotny pracownik贸w, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz inne prace zwi膮zane z ksi臋gowo艣ci膮.
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 i Plac贸wek Specjalnych - 2019-02-04 - Legionowo (mazowieckie)