STARSZY REFERENT Piaseczno oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 3 336,48 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie projektów decyzji, analizy oraz inne opracowania z dziedziny zarządzania kryzysowego zgodnie z wytycznymi jednostki nadrzędnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi zajmującymi sie zarządzeniem kryzysowym, sprawami obronnymi w urzędach Miast i Gmin, Powiatu; opracowanie i przygotowanie projektów procedur i ich aktualizacji w zakresie wyższych stanów gotowości Policji do działań w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń oraz stanów nadzwyczajnych w Państwie, planowanie obronne objektów Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, udział w przedsięwzięciach związanych z ochroną obiektów kat.I,II w rejonie odpowiedzialności KPP w Piasecznie, opracowanie planu szkolenia obronnego na dany rok, organizacja własnych ćwiczeń i treningów sztabowych z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego, udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach organizowanych przez inne podmioty, prowadzenie dokumnetacji alarmowej KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych KPP, prowadzenie dokumentacji dot. Kontrolo Dostępu do budynku KPP w Piasecznie, realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościelna 3, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie projektów decyzji, analizy oraz inne opracowania z dziedziny zarządzania kryzysowego zgodnie z wytycznymi jednostki nadrzędnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi zajmującymi sie zarządzeniem kryzysowym, sprawami obronnymi w urzędach Miast i Gmin, Powiatu; opracowanie i przygotowanie projektów procedur i ich aktualizacji w zakresie wyższych stanów gotowości Policji do działań w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń oraz stanów nadzwyczajnych w Państwie, planowanie obronne objektów Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, udział w przedsięwzięciach związanych z ochroną obiektów kat.I,II w rejonie odpowiedzialności KPP w Piasecznie, opracowanie planu szkolenia obronnego na dany rok, organizacja własnych ćwiczeń i treningów sztabowych z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego, udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach organizowanych przez inne podmioty, prowadzenie dokumnetacji alarmowej KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych KPP, prowadzenie dokumentacji dot. Kontrolo Dostępu do budynku KPP w Piasecznie, realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 336,48 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 336,48 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność interpretacji przepisów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126480
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Kościelna 3, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV + list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego w wymiarze pow. 1,50 roku w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenia z zatrudnieniu itp.).- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru,- kopia poświadczenia bezpieczeńśtwa uprawniające w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ust. z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019r. poz. 742),- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921438
Ulica pracodawcy: Kościelna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 25.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7310f0103af74baa94aa539c722ff855
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zarządzanie projektem o łącznej wielkości zespołu liczącej do 15 członków.2. Kształtowanie i zarządzanie oczekiwaniami klienta.3. Utrzymywanie komunikacji między firmą a klientem.4. Tworzenie płaszczyzny umożliwiającej zaangażowanie i inicjatywy w zakresie nowych możliwości i projektów.5. Tworzenie i zarządzanie strukturą zespołu projektowego, w celu osiągnięcia ostatecznych celów i założeń projektowych.Praca w godz.: 9-17. Przewidywany okres zatrudnienia: czas okreslony (33 miesiące) + czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przyznawanie i przeliczanie świadczeń przewidzianych ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi; obsługa interesantów.Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie i poprawianie - na podstawie częściowych wniosków o płatność od 4 partnerów projektu - ostatecznych wniosków o płatność w zakresie postępu rzeczowego, przygotowywanie prób dokumentów na wniosek Instytucji Zarządzającej oraz innych dokumentów, wynikających ze zobowiązań umowy o dofinansowanie. Realizacja zadań merytorycznych w projekcie po stronie Partnera wiodącego w zakresie uzupełnienia i zarchiwizowania dokumentów uczestników projektu, biorących udział w zadaniu merytorycznym. Koordynowanie działań wszystkich partnerów, związanych z monitoringiem uczestników projektu i personelu projektu w systemie SL2014. Wsparcie kierownika zespołu w zarządzaniu projektem, monitorowaniu i ewaluacji projektu. Współpraca i kontakt z 4 partnerami projektowymi, Wydziałem Rozwoju Społecznego Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz Instytucją Zarządzającą Departamentem EFS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
-Realizacja zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,-Realizacja zadań z zkresu medycyny pracy.Wymagane dokumenty:-CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectwa pracy,-oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rerutacji.Dokumenty prosimy składać w siedzibie Komendy Powiatowej Policji, Zespół Kadr i Szkolenia z dopiskiem "Starszy inspektor ds. BHP", ul. Kasprowicza 2, 83-110 Tczew.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 530-81-77 lub 58 530-81-78.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE - 2019-01-29 - Tczew (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
przewóz osóbPraca może być na etat lub na umowę zlecenia.
PHU OLMAR - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
- sprawowanie nadzoru nad właściwym obiegiem dokumentów w Komendzie i przestrzeganie terminowości rozliczenia się z nich przez wykonawców,- obsługiwanie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) Systemu Informatycznego, - prowadzenie biblioteki wojskowych wydawnictw specjalistycznych,- pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji.Godziny pracy: od poniedziałku do czwartku 8 godzin i 30 minut na dobę w godz. 7-15, w piątek 6 godzin na dobę w godzinach 7-13.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Strategia, planowanie i raportowanie ocen. Zarządzanie przedsięwzięciami (w tym wsparcie transakcji handlowych). Zarządzanie, ryzyko i zapewnienie jakości poszczególnych biznesów/krajów/aktywów i ryzyk. Przegląd BS, P&L, CF, kapitału obrotowego i środków finansowych. Lider w zakresie kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kraków (małopolskie)
- AKTUALIZOWNIE DANYCH W SYSTEMACH I PRZETWARZANIE ICH ZGODNIE Z PROCEDURAMI- RAPORTOWANIE BŁĘDÓW, UZGADANIANIE I ROZWIĄZYWANIE ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW- PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI- WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM POPRZEZ TELEFON I KORESPONDENCJĘ EMAIL- SZKOLENIE I NADZÓR NAD POZOSTAŁYMI PRACOWNIKAMI ZESPOŁU- DOKONYWANIE OPISÓW PROCESÓW I DOKUMENTACJI PROCESOWEJ I SYSTEMOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż, przyjmowanie dostaw, rozkładanie towaru, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Raducki Folwark (łódzkie)
analiza danych , projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Kraków (małopolskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "Aqua-Zdrój" Sp. z o.o. - 2019-09-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, aktualna książeczka zdrowia, mile widziane doświadczenie w branży spożywczej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWA ANDARK JOANNA GATNAR - 2019-05-28 - Rybnik (śląskie)
transport towarów po Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2020-11-16 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
spawanie stali kwasoodpornej, elementy galanteryjne, spawanie elementów stalowych, małe gabaryty
BROCAR Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Plewiska (wielkopolskie)
Sprzedaż twarów, obsługa kilenta, układanie towaru na półkach, dbanie o porzadek w sklepie
Firma "SANO" S.C. Drygalska Izabela, Paniczek Aleksandra - 2016-03-04 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżąca konserwacja oraz wykonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń oraz linii produkcyjnych, skuteczne usuwanie awarii i podejmowanie działań korygujących na liniach produkcyjnych głównie w zakresie mechaniki, udział w remontach i modernizacjach maszyn i urządzeń, bieżący nadzór nad sprawnością techniczną maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych prac, rozwiązywanie problemów natury technicznej
Federal - Mogul Bimet S.A - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
- Sortowanie, metkowanie i pakowanie towaru (odzieży)- Praca w Pruszczu Gdańskim w systemie 3-zmianowym,- Uowa zlecenie na ok. 2 tygodnie, a następnie umowa na czas określony,- Kontakt telefoniczny: 697-120-097, -Kontakt e-mail: anna.kwiatkowska (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Definiowanie i uzasadnianie zakresu projektu ( definiowanie wizji projektowej, prowadzenie analizy potrzeb interesariuszy), zarządzanie procesem dostawy projektowej (prowadzenie procesu poprzez różne fazy projektowe, zarządzanie zasobami i załogą, śledzenie postępu, identyfikacja, eskalacja i rozwiązywanie problemów, formułowanie zaleceń)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Kraków (małopolskie)
praca przy montażu okien. Praca na umowę o pracę na terenie Kołobrzegu i okolic w godz. 7-15
BRS-MONT Piątkiewicz Przemysław - 2018-04-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obowiązki nauczyciela wspomagającego.
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Mańkowice - 2020-11-05 - Mańkowice (opolskie)
Szycie odzieży damskiej na maszynach szwalniczych typu overlkock, stębnówka, podszywarka - szycie gotowego produktu od początku do końca.
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Częstochowa (śląskie)
Do obowiązków pracownika wynikających z zajmowanego stanowiska należą:1. Kierowanie zespołem pracowników obsługowych2. opracowywanie projektu harmonogramu urlopów wypoczynkowych pracowników3. zaopatrywanie szkoły w materiały biurowe, druki, odzież roboczą i środki czystości4. zaopatrywanie szkoły w sprzęt, pomoce naukowe5. prowadzenie spraw związanych z remontami bieżącymi i kapitalnymi6. prowadzenie ksiąg inwentarzowych7. organizowanie szkoleń w zakresie : -bezpieczeństwa i higieny pracy- bezpieczeństwa p.poż8.przestrzeganie terminu ważności pracowniczych książeczek zdrowia
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 21 - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
Praca przy przygotowaniu ciasta, obróbka i przygotowanie pizzyumowa zlecenie, 160 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)
pakowanie kosmetyków w kartony zbiorcze przy linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Józefosław (mazowieckie)
sporządzanie na bieżąco projektów pism kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie, uzupełnienie, aktualizowanie, komputerowej bazy danych Straży Granicznej, rozliczanie dokumentacji, uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnych, przygotowywanie odpowiedzi na prośby, wnioski i innego rodzaju pisma, dokonywanie archiwizacji dokumentacji
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, analiza rozliczeń, rozliczanie utargów, raporty księgowe
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Dostarczanie wysokiej jakości biznesowej i funkcjonalnej wymagań i uzyskiwanie pozwolenia na ich wdrożenie przez wszyskie podmioty odpowiedzialne. Dotyczy to w szczególności analizy, dokumentacji i walidacji funkcjonalnych wymagań. Organizowanie spotkań z zespołem deweloperskim w celach przedyskutowania i wyjaśnienia wymagań. Walidowanie wdrożenia wymagań poprzez testowanie solucji odpowiednio do "acceptance criteria". Zarządzanie wymaganiami i zapewnienie zrozumienia dla projektu oraz utrzymywanie projektu i komunikacji w zespole i między zespołami zależnymi. Inne zadania zlecone przez przełożonego, w zgodności z przepisami prawa pracy oraz zapisami umowy o pracę. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)