STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI (NR 5878) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI (NR 5878)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI (NR 5878)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - znajomość dekretu z dnia 18 kwietnia 1955 r. o uwłaszczeniu i o uregulowaniu innych spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem, - znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa,- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 6 listopada 2019 roku do dnia 16 listopada 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:starszy inspektor wojewódzki WSPN I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 523497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70a65dd0742c52e51e08032060d2973d
Podobne oferty pracy
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce wykonywania pracy Bojano.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Bojano (pomorskie)
wykonywanie tynków i zdobień z gipsu
ART-GIPS Jerzy Florek - 2018-07-02 - Łucka (lubelskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
EPAM Systems Poland - 2018-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
1) przygotowywanie korespondencji urzędowej,2) sporządzanie zaświadczeń,3) sporządzanie tłumaczeń aktów stanu cywilnego,4) wsparcie prac Wydziału Konsularnego.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Klipowanie odzieży, wykładanie towaru na półki i wieszaki. Obsługa klienta, bez obsługi kasy. Praca na wysokości do 3 m. Praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli, godz. pracy do uzgodnienia. OFERTA JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZONY STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Wysokość wynagrodzenia 1.080,00 zł. Miejsce pracy PORT RUMIA Dokumenty proszę kierować na e-mail: j.kozielska (at) pi-on.pl lub kontaktować się tel. 505-096-597 (SMS o treści PRACA).
Aba-Service Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Rumia (pomorskie)
Zarządzanie zapasem o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich organizacji handlowych i centrów dystrybucyjnych w regionie. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy organizacjami handlowymi w regionie z fabrykami z całego śwaita. Przeprowadzenie analiz wskaźników łańcucha dostaw i proponowanie oraz wrażanie akcji usprawniających. Wspieranie konsultacji oraz szkoleń dla zespołów obsługi klienta oraz dział sprzedaży z zakresu łańcucha dostaw. wspieranie pozostałych użytkowników systemów SAP, APO oraz BI jako kluczowy użytkownik.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nauczanie wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Borku Kamiennym - 2018-07-10 - Borek Kamienny (pomorskie)
Tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chocznia (małopolskie)
Obsługa nad salą restauracyjną, nakrywanie i dekoracja stołów, utrzymanie czystości, przestrzeganie wysokich standardów obsługi a la carte, obsługa bufetów, imprez i wesel, obsługa baru, znajomość kart dań, doradzanie gościom w zakresie doboru potraw i napojów, dokładne przekazanie zleceń do kuchni, sprawdzenie zgodności wydania z zamówieniem, obsługa POS, pełnienie obowiązków pracownika operacyjnego.
Folwark Łękuk, Przyłuccy SJ - 2017-02-17 - Łękuk Mały (warmińsko-mazurskie)
tworzenie zaawansowanych raportów za pomocą MS Excel; planowanie i koordynowanie działań związanych z systemem informatycznym w firmie, wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z zebrań, raportowanie dalszych działań; zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, tworzenie prezentacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Krojenie chleba, czyszczenie blach, układanie chleba
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Rozebranie i składanie elementów do napraw, przygotowanie samochodu do napraw lakierniczych. Lakierowanie samochodów lub elementów.Praca 8:00-16:00 poniedziałek - piątek, umowa na okres próbny na 1 m-c. Docelowo na czas nieokreślony.
PHU "KOLSTER" Henryk Kolarczyk - 2017-08-28 - Mikołów (śląskie)
przygotowywanie rocznego budżetu standardowych kosztów zmiennych na dwie kategorie kosztów, - miesięczna obserwacja i śledzenie odchyleń SVC i tendencji/rozwoju kosztów produkcji, - monitorowanie wydajności kosztów produkcji, - dokonywanie analiz finansowych zbieranie stosownych informacji, sporządzanie i przedstawianie analiz ad-hoc i raportów związanych z kosztami rozwoju/wydajności, w celu wsparcia działu Operations & Finance w procesie podejmowania decyzji, - proponowanie ulepszeń procesów finansowych w przypadku uznania tego za stosowne
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków: dowóz towaru, odbiór gotówki, załadunek towaru zgodnie z fakturą, sprawdzanie zgodności towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Brzozówka (małopolskie)
przewóz towarów na terenie kraju
Krzysztof Wakuła Wakuła - 2016-06-17 - Rzeczków (mazowieckie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
tynkowanie, szalowanie, umiejętność kładzenia klinkieru, murowanie zgodbnie ze sztuką murarską, obrabianie okien, kładzenie kafelek
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnychTransport i załadunek materiałów produkcyjnychPrzenoszenie tarcz i sprawdzanie jakości ich wykonania
kontakt przez OHP - 2018-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie średnich i wieloetapowych projektów zapewniając wymagane standardy oraz uzgodnione ramy czasowe. Tworzenie wysokiej jakości danych, interpretacja oraz raportowanie wyników. Prowadzenie badań konsumenckich, zarówno jakościowych jak i ilościowych. Skuteczna współpraca z interesariuszami zapewniając, że praca jest zgodna z priorytetami i polityką firmy. Aktywne poszukiwanie możliwości poprawy pracy wszystkich aspektów działu. Współpraca z międzynarodowymi specjalistami i naukowcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie: 1-2 lata; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; obsługa programu excel; zakres obowiązków: nadzór nad pracą podległego personelu, nadzór nad bieżącą produkcją, opracowywanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, zapewnienie prawidłowych warunków BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Gliwice (śląskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
przestrzeganie przepisów prawa,sumienne wykonywanie poleceń przełożonychdodatkowo: prace magazynowe, przyjmowanie i wydawanie towarów
Sp.J.Michał St. i J.Helt - 2016-09-01 - Złotów (wielkopolskie)
jw.
Przedszkole Ala ma kota Konrad Sadowski - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja silników spalinowych i pojazdów samochodowych.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-01-22 - Łomża (podlaskie)
konserwacja i naprawa autousów
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie klientów systemów Comarch, Enova, Insert,- wspomaganie wdrożeń oprogramowania u klienta,- zapewnienie opieki serwisowej nad wdrażanymi systemami,- przeprowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań, - budowanie i utrzymanie relacji z Klientami Firmy
PESTAR SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI PRODUKOWANYCH WYROBÓW. REALIZOWANIE CELÓW PRODUKCYJNYCH. PRACOWANIE ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI PRODUKCYJNYMI, PRZESTRZEGANIE PROCESÓW KONTROLNYCH, WYKONYWANIE ZAPISÓW DOKUMENTACYJNYCH. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANA WIEDZA Z ZAKRESU MECHANIKI/ELEKTRONIKI.
3 Shape Poland Sp. z o.o Szczecin - 2019-07-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa szlifierki tokarki i frezarki manualnej.Wymagane doświadczenie w obsłudze szlifierki, tokarki, frezarki konwencjonalnej.
Usługi w zakresie obróbki skrawaniem - ŚLUSARSTWO REMONTOWE Henryk Więsik - 2017-03-15 - Kołbiel (mazowieckie)
DOBÓR PARAMENTÓW OBRÓBKI, UZBRAJANIE OBRUBKI W NARZEDZIA, USTAWIANIE NARZĘDZI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, UMIEJĘTNOŚĆ PROGRAMOWANIA, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
FABRYKA MASZYN BUDOWLANYCH BUMAR HYDROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)