STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ZAPEWNIENIA JAKOŚCI Gdańsk oferta pracy NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Wynagrodzenie: do 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem zmian zgodnie z ustalonym budżetem i ramami czasu. Wprowadzanie zmia w zespołach przy minimalnym zakłóceniu ich pracy. Analiza ryzyka wprowadzanych zmian.
Data publikacji: 2018-01-23
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-332 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie procesem zmian zgodnie z ustalonym budżetem i ramami czasu. Wprowadzanie zmia w zespołach przy minimalnym zakłóceniu ich pracy. Analiza ryzyka wprowadzanych zmian.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: dni pracy: pn-pt
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, minimum 3 lata doświadczenia na takim samym stanowisku lub na podobnym (zarządzanie projektami), doświadczenie w zarządzaniu projektami IT , wiedza z zakresu procesów wytwarzania w IT (Waterfall i Agile), umiejętności kierownicze i analityczne, komunikatywna znajomość języka angielskiego. Kontakt telefoniczny: 608 276 467 / 793 167 778. Miejsce pracy: Gdańsk, al. Grunwaldzka.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Al. marsz. Edwarda Śmigłego-Rydza 20, 93-281 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Al. marsz. Edwarda Śmigłego-Rydza
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Data dodania oferty pracy: 23.01.2018
Oferta pracy ważna do: 30.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie, aktualizacja dokumentacji cen transferowych,opiniowanie oraz analiza transakcji wewnętrznych,przygotowanie dokumentacji cen transferowych,monitoring zmainregulacji w zakresie cen transferowych oraz organizacja szkoleń w tym zakresie,współpraca z wewnętrznym i globalnym zespoł ds. cen transferowych.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w programach MS OFFICE, księgowanie zdarzeń gospodarczych oraz prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej mienia gosp. materiałowej, prowadzenie dokumentacji materiałowej i finansowej (rejestr obrotów materiałowych, książek ewidencji sprzętu i materiałów trwałych, karty materiałowe); WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia logistyka i pochodne, dośwaidczenie3 lata dla kandydata z wykształceniem średnim, znajomość programów MS OFFICE, umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji zgodnych z obowiązującymi przepisami w obszarze z zakresem obowiązków, niekaralność; FORMA KONTAKTU: telefon, osobiście, poczta z dopiskiem "Starszy Referent" - dokumenty: CV, list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzających kwalifikacje
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-24 - Lubliniec (śląskie)
Bilansowanie potrzeb zamawianego pieczywa, wystawianie dowodów dostaw, fakturowanie, rozliczanie kierowców z wydanego pieczywa, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i drukarki, obsługa programu SIMPLE
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Umiejętność posługiwania się językiem oprogramowania; tworzenie oprogramowania; testowanie oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Transport towarów na terenie Europy.
USŁUGI TRANSPORTOWE Aleksandra Bielińska - 2017-03-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Puławy (lubelskie)
-naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nocne, nadliczbowe, wynagrodzeń za urlop,odpraw pieniężnych, ekwiwalentów za urlop, nagród jubileuszowych i uznaniowych, oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom CSSG i pracownikom Służby zdrowia W-MOSG;-sporządzanie listy świadczeń pieniężnych wypłacanych z Funduszu Świadczeń Socjalnych dla parcowników W-MOSG, CSSG i Służby Zdrowia;-Kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń oraz prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności dokonanych naliczeń;-dokonywanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego i ZUS potrąceń z wynagrodzeń takich jak: składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, zajęć sądowych i in. w celu realizacji wynikających z przepisów prawa, obowiązków pracodawcy;-obsługiwanie interesantów, a w szczególności wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umożliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia;-rozliczanie należności wynikających z zawartych umów-zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, dotyczących należności obejmujących tłumaczenia, ekspertyzy, analizy i opinie w tym, także planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów-zleceń, umów o dzieło i innych dotyczących tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii;-sporządzanie danych i informacji dla celów emerytalnych przekazywanych do ZUS;-sporządzanie rozliczania rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT-8c) dlapracowników CSSG i Służby Zdrowia.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów sprzedaży, nadzór nad procesem obsługiklienta. Przygotowanie towarów do wysyłki. Obsługa aplikacji sklepuinternetowego. Przygotowywanie ofert handlowych Praca w godz. 8-16
INFOGEM Mirosław Gryszpiński - 2017-10-12 - Opole (opolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, uprawnienia na wózki widłowe. Charakterystyka pracy: kontrola części dla przemysłu motoryzacyjnego. Praca na trzy zmiany. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
TEAM PREVENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Rybnik (śląskie)
obsługa posprzedażowa Klientów Spółki, prowadzenie negocjacji handlowych, przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami Spółki; przygotowywanie umów i aneksów; udział w procesie obsługi reklamacji
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Partnerstwo i wsparcie biznesowe dla liderów i zespołów na poziomie lokalnym i regionalnym • Doradztwo w kwestiach związanych ze wpływem strategicznych i operacyjnych decyzji/planów na zasoby ludzkie w organizacji• Współpraca z biznesem w ramach tworzenia struktury organizacji, planowania siły roboczej, sukcesji oraz oceny umiejętności • Współpraca z zespołem Rekrutacji nt. budowania strategii przyciągania, zatrudnienia i zatrzymywania właściwych kandydatów oraz możliwości rotacji i rozwoju wewnętrznych talentów w Europie.• Wprowadzanie strategii dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych przy współpracy z zespołem Compensation & Benefits w całej organizacji; proaktywna identyfikacja wyzwań i możliwości wśród grup klientów.
IVONA SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towaru, praca na stoisku mięsnym, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy DINO, dbanie o czystość i porządek w markecie, praca w zespole
DINO POLSKA SP. z o.o. - 2017-08-03 - Kostomłoty (dolnośląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem posługującym się językiem arabskim
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Łódź (łódzkie)
udział w procedurach zlecenia, nadzorowania odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych, realizacja zadań i celów sprzedażowych, budowanie i utrzynywanie relacji z klientami, rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Zapoznanie się z funcjonowaniem biura, poznanie ustawy o pracy tymczasowej, poznanie dokumentacji obowiązującej oraz sposobu jej uzupełniania, poznanie podstawowych technik rekrutacji, obserwacja rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, próba redagowania ogłoszeń o pracę, podstatowe techniki rekrutacji w teorii i praktyce, poznanie najważniejszych zagadnień dotyczących zatrudnenia pracowników tymczasowych: wymagane dokumenty, weryfikacja poprawności ich wypełniania, zawieranie umów o pracę, inne dokumenty z zakresu zatrudnenia, zapoznanie się z raportowaniem dla klienta, poznanie podstawowych raportów obowiązujących na stanowisku, próby samodzielnego wypełniania raportów, poznanie zasad rozliczania czasu pracy pracowników tymczasowych, pogłebianie i wykorzystanie wszelkich informacji zdobytych na stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kierowanie całokształtem pracy MOSiR, reprezentowanie go na zewnątrz i ponoszenie odpowiedzialności za wyniki pracy MOSiR.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty należy składać osobiście do BiuraKadr i Płac pok. nr 4, Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl lub pocztą na adres UM z dopiskiem "dot. konkursu na kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu".OFERTA KONKURSOWAwięcej informacji na stronie:http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=101292
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-02-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozwiązywanie błędów syst. doradztwo w zakresie działania i obsługi systemów, kontakt z klientem w jezyku hindi.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zabierzów (małopolskie)
Przyjmowanie interesantów oraz realizowanie reklamacji od klientów, obsługa telefonów, obsługa urzadzeń biurowych w tym fax, skaner, drukarka, kserokopiarka. Wymagania: wykształcenie min średnie, praca na komputerze, dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Luzino (pomorskie)
•Weryfikacja kompletności paczki do wysyłki,•Kontrola jakościowa produktu,•Przygotowanie produktu do wysyłki, praca ze skanerem•Pakowanie paczek, wygenerowanie listu wysyłki•Oklejanie asortymentu kodami•Rozładunek asortymentu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
obsługa maszyn (plotery,lasery, frezery, itp)obsługa maszyn do cięcia foli
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa tokarek karuzelowych
Monteco Sp. zo.o. - 2016-06-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg stanowiska - przy pracach energetycznych. Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
Firma Elektryczna "HEBDA " Jan Hebda - 2017-10-09 - Przyszowa (małopolskie)
Miejsce wykonywania pracy: teren PolskiZakres obowiązków zgodnie ze stanowiskiem
P.H.U "JAGAR" Janusz Ławrynowicz - 2018-05-04 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
Świadczenie pomocy technicznej na rzecz członków zespołu; Zapewnienie wkładu w poprawę wydajności w celu obniżenia kosztów; Koordynacja z klientami w zakresie dostawy codziennych zadań, doskonalenia procesów i usprawnianie aplikacji dla klientów; Wdrażanie aplikacji; Tworzenie harmonogramów raportowania i tworzenie raportów; Odzyskiwanie po awarii; Śledzenie codziennych problemów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie rozliczeń z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie wnioskow o ulgi z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych, analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, podejmowanie działań majacych na celu dochodzenie należności, prowadzenie postępowań egzekucyjnych z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11 000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT, min. rok doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane certyfikaty: certyfikat Six Sigma Green. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)
sprzątanie klas, zamiatanie, zmywanie podłóg w klasach, korytarzach, łazienkach
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);- zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; - zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; - ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; - ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)