STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W KĘTRZYNIE Kętrzyn oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
Stanowisko: STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W KĘTRZYNIE
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych,- analiza przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej,- upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi,- organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,- obsługa interesantów,- wizytowanie gospodarstw zadłużonych rolników.Warunki pracy: Praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, w pozycji siedzącej przy komputerze, wyjazdy w teren samochodem służbowym. Narzędzia i materiały pracy: sprzęt biurowy typu komputer, drukarka, ksero, niszczarka. Budynek placówki 3 piętrowy. Budynek częściowo jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo). Miejsce wykonywania pracy 3 piętro.
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 45, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych,- analiza przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej,- upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi,- organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,- obsługa interesantów,- wizytowanie gospodarstw zadłużonych rolników.Warunki pracy: Praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, w pozycji siedzącej przy komputerze, wyjazdy w teren samochodem służbowym. Narzędzia i materiały pracy: sprzęt biurowy typu komputer, drukarka, ksero, niszczarka. Budynek placówki 3 piętrowy. Budynek częściowo jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo). Miejsce wykonywania pracy 3 piętro.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W KĘTRZYNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe,- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników,- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,- pozytywne podejście do interesanta- rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków,- gotowość do podnoszenia kwalifikacji,- dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność,- odporność na stres,- wysoka kultura osobista,- prawo jazdy kat B.Wymagania pożądane:- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,- umiejętność sporządzania pism urzędowych,- znajomość przepisów BHP.
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,- kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Miejsce składania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie Wydziała Administracyjno - Gospodarczy, pokój nr 9 (na parterze), ul. Mickiewicza 1, 10-959 OlsztynZ wyraźnym dopiskiem Oferta pracy nr BIP 1000-OP.110.20.2016Wzory dokumentów do pobrania na stronie internetowej:http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. Tel. 89 534 97 71 w.147 lub adresem e-mail: olsztyn (at) krus.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: częstochowski
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2016
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 02.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Projektowanie kompleksowych rozwiązań dokumentacyjnych do obsługi poszczególnych wersji produktu, w tym definiowanie zakresu, analiza wymagań, projektowanie planu dokumentacji, bezpośrednie analizy i testy oraz tworzenie i publikowanie treści; nadzór i wsparcie zespołu przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań dokumentacji technicznej w różnych wymiarach biznesowych i technicznych; stała współpraca z klientem w celu osiągnięcia porozumienia co do jegowymogów; realizacja zleceń w wyznaczonym terminie; ocena oraz opiniowanie produktu w celu poprawy jego użyteczności; wspieranie i udzielanie wskazówek w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów i pytań natury technicznej; tworzenie zaleceń dot. ulepszenia procesów zwiększających wydajność zespołu dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Kraków (małopolskie)
- ROZWIĄZYWANIE INCYDENTÓW ORAZ PRZYPISANYCH ŻĄDAŃ SERWISOWYCH;- WSPOMAGANIE W ANALIZIE KONFIRGURACJI W RAMACH PRZYPISANEGO SAP I POWIĄZANYCH SYSTEMÓW INTEGRACJI;- SPEŁNIANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH PRZEZ SKONFIRGUOWANIE ROZWIĄZAŃ SAP;WSPÓŁPRACA Z INNYMI PRACOWNIKAMI ZESPOŁU WSPARCIA SAP;-SPEŁNIANIE POSTANOWIEŃ UMÓW O GWARANTOWANYM POZIOMIE USŁUG (SLA)-AKTUALIZACJA PROCEDUR, INSTRUKCJI OPERACYJNYCH I INNYCH DOKUMENTÓW;- CIĄGŁE DOSKONALENIE PROCESÓW ORAZ KOORDYNACJA PROJEKTÓW LEAN SIX SIGMA; -WSPIERANIE ZESPOŁU W OSIĄGNIĘCIU STAWIANYCH CELÓW I BUDOWANIE ATMOSFERY WSPÓŁPRACY;
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Dodatkowo Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się ewaluacją połączeń wykonywanych przez Specjalistów ds. Obsługi Klienta.Praca w godzinach: od 08:45 do 17:00; od 09:45 do 18:00; od 10:45 do 19:00.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5)Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11)Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14)Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2020-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie śniadań, przyjmowanie towaru do magazynu, sprzątanie pomieszczeń kuchni, pomoc w przygotowywaniu dań z karty, przygotowywanie mennu na imprezy organizowane w hotelu.
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Spółka z o.o. - 2019-02-27 - Gdynia (pomorskie)
Udzielanie porad lekarskich i leczenie chorych w oddziałach mieszkalnych oraz prowadzenie dokumentacji medycznej. Leczenie chorych w izbie chorych. Podejmowanie decyzji o potrzebie dostarczenia choremu skazanemu leków, którymi dysponuje punkt apteczny Aresztu Śledczego w Lublinie. Przeprowadzanie badań wstępnych. Kwalifikowanie podopiecznych pod względem zdrowotnym do transportu
Areszt Śledczy w Lublinie - 2016-11-03 - Lublin (lubelskie)
pomoc przy instalacji elektrycznej
INS-BUD Karol Kaczmarek - 2017-03-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa walca drogowego.
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NA ODDZIAŁY SZPITALNE, NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, SPORZĄDZANIE POSIŁKÓW ZGODNIE Z RECEPTURAMI I NORMAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W ŻYWIENIU ZBIOROWYM;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZWODOWE KIERUNKOWE, DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZNIU KUCHNIĄ ORAZ PERSONELEM, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA,KONTAKT OSOBISTY: KUCHNIA SPSK NA POMORZANACH, UL. POWST. WIELKOPOLSKICH 72, TEL 727003748 LUB CV PRZESŁAĆ NA MAILA: kuchnia.spsk2 (at) impel.pl
IMPEL CATERING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nauka języka obcego w firmach na poziomie C1/C2
VERVA KURSY JĘZYKOWE DLA FIRM JAKUB BANASIEWICZ, MAGDALENA KATARZYŃSKA S.C. - 2018-11-08 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo lub ochrona środowiska)prawo jazdy kat. BZakres czynności na stanowisku:prowadzenie czynności kontrolno-rozpoznawczych w celu rozpoznania zagrożeń, realizacji nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowychprowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wydzialeprowadzenie terminarza pracy wydziałuwspółudział w aktualizacjach katalogu zagrożeń, analiz zagrożeńwspółudział w sporządzaniu okresowych ocen, informacji i analiz z działalnosci kontrolno-rozpoznawczej PSP w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwożarowych oraz przepisów o przeciwdziałaniu poważnym awariom przemysłowymwspółudział w załatwianiu spraw z zakresu postępowania administracyjnego w przedmiocie przestrzegania przepisów przeciwpożarowychwspółudział w organizowaniu akcji upowszechniających wiedzę przeciwpożarową wśród społeczności lokalnych, w tym szczególności dzieci i młodzieżywspółudział w organizowaniu akcji informacyjnych w okresach wzmożonego zagrożenia pożarowegoprowadzenie i archiwizacja danych w ramach zadań realizowanych przez wydział, segregowanie akt oraz przekazywanie ich do archiwumuczestniczenie w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2019-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-Analiza , oszacowanie, rozwój i rozwiązywanie złożonych problemów zarządzania konfiguracją;-Projektowanie, rozwój i testowanie procedury instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług;-Konfiguracja środowiska, wykonywanie strojeń wydajności, aktualizacja zaawansowanych ustawień, pomóc w procesie przygotowania testów. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą elektronicznyOferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń na temat awarii sprzetu łączności i informatyki oraz systemów dozoru elektrycznego. Nadzór nad sprawnością policyjnych systemów łączności radiowej i telefonicznej. Realizacja obowiązków lokalnego administratora systemu informatycznego ESOD/SIDAS. Prowadzenie ewidencji nadanych uprawnień i upoważnień do KSIP. Wykonywanie zadań zastępcy administratora systemu opracowania dokumentów niejawnych (ODN). Realizacja obowiązków lokalnego administratora stanowiska dostepowego podsystemów i systemów SWOP. Wdrażanie nowych systemów informatycznych oraz aplikacji, konfiguracja i aktualizacja oprogramowaniea systemowego oraz antywirusowego.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Wejherowie - 2018-10-04 - Wejherowo (pomorskie)
zgodny z kartą nauczyciela i programem SOSZW we Wielgiem
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie projektami (od średniej do wysokiej złożoności), ich planowanie i wdrażanie pod nadzorem menedżera w segmencie Ciastek w zakresie rozwoju produktu i obszarów komercjalizacji dla Platform Globalnych. Odpowiedzialność za rozwój nowych produktów dla Platform Globalnych i marek (z uwzględnieniem projektów x-category, międzynarodowych i regionalnych, adaptacja przełomowych innowacji i rozszerzeń linii dla globalnych marek) i budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej oraz wartości dodanych korzyści, które oddają aktualne trendy i istotne spostrzeżenia konsumentów co koncepcji produktów. Wnoszenie wkładu do agendy Zarządzania Zyskiem od optymalizacji produktu w celu osiągniecia celów GP oraz OI w segmencie ciasteczek bez obniżania jakości produktu. Wdrażanie projektów (od średniej do wysokiej złożoności) Podnoszenia Jakości i Zarządzania Marką dla globalnych marek pod nadzorem menedżera z zapewnieniem spełniania przez produkty firmy oczekiwań konsumenta i w zgodzie ze strategią PCQM. Zapewnienie wkładu w poprawę procesów produkcji w celu osiągnięcia najwyższych standardów i ich utrzymania. Odpowiedzialność za zapewnienie zgodności z polityką firmy i obowiązującymi procedurami. Stosowanie najlepszych praktyk branżowych w działaniach badawczo-rozwojowych i napędzanie rynku. Planowanie zasobów związanych z projektami opartymi na celach biznesowych zgodnie ze wskazówkami menedżera. Kontakt z Technologami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
spawanie metodą tig-nierdzewka; jedna zmiana (7-15); praca od zaraz; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (7-15).
Zakład Ślusarsko-Mechaniczny "MURMET" Murawski Ryszard - 2016-02-22 - Słupsk (pomorskie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wynagrodzeniami osobowymi i bezosobowymi,- prowadzenie rozliczeń oddziału regionalnego z tytułu podatków i składek,- ustalanie prawa i naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych,- wystawianie na wniosek pracownika zaświadczeń o osiągniętych zarobkach
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJIPROJEKTOWEJ, PROJEKTOWANIE PRZYŁĄCZYI SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, KONTAKT Z INWESTOREM W KWESTIACH TECHNICZNYCH, INWENTARYZACJA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, DOKONYWANIE USTALEŃ
"AZAKO" ANDRZEJ ZALEGA - 2017-06-14 - Opoczno (łódzkie)
Realizacja ankiet, wywiadów w bezpośrednim kontakcie z respondentami z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, zgodnie z adresem ujętym w kartotece wylosowanych gospodarstw domowych do badań ankietowych.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2020-02-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa maszyn
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SP.ZO.O. - 2018-01-04 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
EPAM Systems Poland - 2016-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Do uzgodnienia
Spółdzielnia Mleczarska"MLEKOVITA" o/Sanok - 2015-12-23 - Zakopane (małopolskie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparaciu o język C#.Zbieranie wymagań od biznesu. Wsparcie biznesu w rozwiązaniu problemów. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
rozładunek, załadunek towaru
AVILA Sp. z o. o. - 2017-08-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem w języku angielskiem,portugalskim, hiszpańskim, dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zduńska Wola (łódzkie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Testowanie nowo utworzonych oprogramowań, aktualizacje oprogramowania oraz już istniejących wdrożeń w celu zapewnienia ich jakości na najwyższym poziomie
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)