STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ Pasłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenie społeczne,prowadzenie całości spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników w trybie egzekucji administracyjnej,prowadzenie całości spraw dotyczących zabezpieczenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników na hipotece gospodarstwa,podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,przygotowywanie zabezpieczenia należności z tytułu składek na hipotece nieruchomości dłużnika,opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,współpraca z Urzędami Skarbowymi, Sądami i innymi instytucjami mającymi wpływ na dochodzenie należności,opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie,przygotowanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków,udzielanie informacji z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń,przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin oraz przygotowywanie decyzji,rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,przeprowadzanie wizytacji gospodarstw zadłużonych płatników.
Data publikacji: 2016-12-06
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: PolskaRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenie społeczne,prowadzenie całości spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników w trybie egzekucji administracyjnej,prowadzenie całości spraw dotyczących zabezpieczenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników na hipotece gospodarstwa,podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,przygotowywanie zabezpieczenia należności z tytułu składek na hipotece nieruchomości dłużnika,opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,współpraca z Urzędami Skarbowymi, Sądami i innymi instytucjami mającymi wpływ na dochodzenie należności,opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie,przygotowanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków,udzielanie informacji z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń,przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin oraz przygotowywanie decyzji,rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,przeprowadzanie wizytacji gospodarstw zadłużonych płatników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatówTermin składania dokumentów: do 16 grudnia 2016 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w OlsztynieWydział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 9 (na parterze), ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztynz wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy nr BIP 1000-OP.110.28.2016Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 534-97-71 w. 147 lub adresem e-mail: olsztyn (at) krus.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.12.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NALICZANIE I WNOSZENIE OPŁAT ZA KORZYSTANIE ZE ŚRODOWISKA W ZAKRESIE EMISJI GAZÓW I PYŁÓW DO POWIETRZA, REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE NIEBEZPIECZNYCH SUBSTANCJI CHEMICZNYCH, SUBSTANCJI ZUBOŻAJĄCYCH WARSTWĘ OZONOWĄ I ZASTOSOWAŃ KRYTYCZNYCH HALONÓW, EMISJI GAZÓW I PYŁÓW DO POWIETRZA, EMISJI HAŁASU DO POWIETRZA, AZBESTU, OPRACOWYWANIE RAPORTU O EMISJACH GAZÓW CIEPLARNIANYCH I INNYCH SUBSTANCJI (KOBIZE), UDZIAŁ W SPOTKANIACH DOTYCZĄCYCH USTANAWIANIA FORM OCHRONY PRZYRODY NATURA 2000, PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NIEETATOWEGO SPECJALISTY DS. DÓBR KULTURY (OCHRONA WOJSKOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZABYTKOWYCH)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (OCHRONA ŚRODOWISKA)BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZESIÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCHPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzątanie biur, hal magazynowych, zamiatanie, mycie podłóg, mycie okien
KRYSTIAN HENZEL TRANSPORT MIEDZYNARODOWY SPEDYCJA SP.Z O.O. Sp.K. - 2018-09-10 - Bugaj (wielkopolskie)
- Przygotowanie do nowych lub zmienionych usług; Zarządzanie procesem zmiany; Utrzymanie standardów regulacyjnych, prawnych i zawodowych; Zarządzanie wydajnością systemów i usług, jak również usług nabytych i usług obcych; Zapewnienie wsparcia technicznego klientom oraz pozostałym liniom usług i kompetencjom IBM; Odpowiedzialność za zamówienia usług i ich realizacja, wprowadzanie zmian i rozwiązywanie przypisanych problemów; Możliwe zapewnienie wsparcia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, poza godzinami pracy w ramach dyżurów w zależności od wymagań produktów obsługiwanych przez zespół.- Wynagrodzenie: 7200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 18.05.2017 do 17.05.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- System dwu zmianowy: zmiany 12h, w tym zmiany nocne, w godz. 7-19,19-7.Praca w sob., ndz,święta wg. ustal grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka/nauki komput. i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. usług z/OS, koncepcji JES, parallel SYSPLEX, GDPS PPRC/HM, zarządzanie katalogami, RMF, z/OS HW, LPAR, HMC, Coupling Facilities, RACF, oraz TSO / ISPF, SDSF / SPOOL, WLM , a także REXX, COBOL, C++, DB2 i/lub IMS DB, IDMS, ADBASE; CISC i/lub IMS TS; WebSphare Application Server; MQ Series; TWS, Control-M, UC4; RACF; Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. zarządzania wydajnością systemów i usług, incydentami, problemami i zmianą; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
Praca w AutoCad, prce biurowe, sporządzanie pism, korespondencja (branża elektryczna)
ELSOF Zakład Elektryczny Sławomir Furman - 2017-10-23 - Niegowonice (śląskie)
Właściwe znakowanie produktu, kontrola bieżąca o końcowa wytworzonego produktu, właściwe prowadzenie dokumentacji procesu, pomoc pracownikom produkcji
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Czeladź (śląskie)
- projektowanie i tworzenie kodu, - komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich, - analiza wymagań, - testowanie kodu i dostosowywanie funkcjonalności do użytkownika końcowego, - oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami; odpowiadanie na pytania skarg klientów docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, i innymi; rejestrowanie wszystkich kontaktów w systemie komputerowym; wykonywanie połączeń wychodzących do klientów w celu poinformowania o statusie sprawy lub przedstawieniu oferty; kontakt z innymi działami firmy w zakresie pytań/problemów klientów; zapewnienie pomocy i wsparcia współpracownikom i pozostałym działom; udział w różnorodnych projektach związanych z działaniami zewnętrznymi; przeprowadzanie ankiet dotyczących satysfakcji klientów; dokładanie wszelkich starań w celu natychmiastowego rozwiązywania problemów: przeprowadzanie analizy, badań i dostarczanie rozwiązań; proponowanie ulepszeń w szkoleniach, procesach i materiałach.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- produkowanie testów technicznych, testów biznesowych, - zbieranie i dokumentowanie wymagań, - konfigurowanie środowiska, - bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
* kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy * organizacja pracyzarządu * prowadzenia kalendarza zarządu * wykonywanie zadańzleconych przez zarząd
Fundacja Football Academy Group - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Cięcie i formowanie kamienia granitowego, wykonywanie i montaż nagrobków
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Płock (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Garwolin (mazowieckie)
Prowadzenie autobusu na trasie regularnej.
P.P.H.U. "MARK-TRAWEL" Marek Wielgus - 2018-08-28 - Baczków (małopolskie)
- Pełnienie roli eksperta w zakresie znajomości wszystkich procesów w obszarze Obsługi Klienta Indywidualnego i Biznesowego. Prowadzenie szkoleń w odpowiedzi na potrzeby biznesowe. Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych dla zespołów zlokalizowanych w różnych krajach i jednostkach biznesowych. Przygotowywanie raportów dot. efektywności szkoleń opartych o wyniki sprzed i po przeprowadzonym szkoleniu. Prowadzenie szkoleń w celu optymalizacji i zwiększenia efektywności wyników operacyjnych, sugerowanie usprawnień procesów, identyfikowanie ewentualnych luk w istniejących procesach. Tworzenie szkoleń e-learningowych i ustalanie najefektywniejszych metod dostarczania szkoleń. Pełnienie roli Partnera dla kluczowych interesariuszy w celu identyfikowania potrzeb szkoleniowych.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane umiejętności: Efektywne stosowanie standardów branżowych i zasad uczenia się dorosłych w projektowaniu, rozwijaniu i prowadzeniu szkoleń. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ADDIE. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako trener. Wymagane 5 lat doświadczenia związanego z obsługą klienta indywidualnego lub biznesowego w centrum usług wspólnych. Wymagane doświadczenie min. 2 lata w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Wymagana wiedza w zakresie projektowania i realizacji szkoleń dotyczących procesów oraz szkoleń miękkich w CONTACT CENTRE. Wymagane doskonałe umiejętności interpersonalne. Dyplom szkoły wyższej lub równoważne doświadczenie zawodowe lub połączenie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Doświadczenie w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Dobra znajomość zasad uczenia się dorosłych i technik szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - przemieszczanie wzorców masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Planowanie, organizowanie projektów, bezpośredni kontakt z zespołami informatycznymi w Indiach.Min. 1 miesiąc doświadczenie w firmie outsourcingowej
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczucin (małopolskie)
wycinka drzew, porządkowanie terenuoferta skierowana dla osoby po zakończonym stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Cegielnia (kujawsko-pomorskie)
produkcja mebli w warsztacie
"ALTOM" FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA STEFAN RODAK - 2015-12-02 - Gubin (lubuskie)
- Sprzątania biur, łaźni i terenu zewnętrznego. Praca na terenie Katowic-Giszowca oraz Katowic-Murcki.- Wynagrodzenie: 6,76 do 7,32 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na początek na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia do pracy na wysokości powyżej trzech metrów. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-605-54-56) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie towarueksponowanie nowego towarubezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Człuchów (pomorskie)
Zakres zgodny z Programem Stażu załączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jaworze (śląskie)
opieka nad grupą dzieci z żłobku
Niepubliczny Żłobek "NAZARET" - 2018-08-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala do kart płatniczych, rozliczanie kasy po zakończeniu zmianie oraz przekazywanie utargów, wykładanie towarów i dbałość o ich estetykę. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, książeczka Sanepid-u, min. 6-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana obsługa kasy fiskalnej. Tel.: 68 381 36 57 Izabela Sitek/603 518 668 Rafał Dubacki. Adres e-mail: kadry (at) port2000.pl
"PORT 2000 MARCINKIEWICZ" SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-17 - Boczów (lubuskie)
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNIOSCI REALIZACJI PROJEKTU Z POZWOLENIEM NA BUDOWĘ, SPRAWDZANIE KONTROLI JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓWT, WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW ZGODNIE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ELEKTRYCZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, STAZPRACY MIN. 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ,KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-03-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)