STARSZY REFERENT Lubań oferta pracy Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 344,85 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnej informacji.Odbieranie i selekcjonowanie korespondencji.Przygotowywanie korespondencji.Obsługa telefonów, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.Prowadzenie grafiku spotkań kierownictwa.
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnej informacji.Odbieranie i selekcjonowanie korespondencji.Przygotowywanie korespondencji.Obsługa telefonów, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.Prowadzenie grafiku spotkań kierownictwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344,85 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2039,00 wynagrodzenie zasadnicze, 305,85 zł premia 15%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344,85 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 14.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:30 - 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Adres strony pracodawcy: www.oss.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu • Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów • Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Planowanie i ocena, najnowsze szacunki i planowanie działalności, zapisywanie i przechowywanie danych OFT, kompleksowe wsparcie rachunkowości, zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP, wsparcie transakcji nabycia, wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI, wsparcie audytu.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie, pracodawca zapewnie zakwaterowanie, wyżywienie, podróże
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
projektowanie, przygotowanie i wdrażanie, a także dokumentacja wszystkich niezbędnych procedur i procesów produkcyjnych E2E dla krajów w procesie przejścia na nową platformę / transition (np. Harmonogram Produkcji, konfiguracja procesu sprawdzania danych (FI), produkcja testowa, kontrola jakości, itp), zapewniając (lub przekraczając) oczekiwaną jakość i terminowość, i zgodnie z odpowiednimi Standardowymi Procedurami Operacyjnymi (SOP) oraz najlepszymi praktykami, współpraca z Analitykami/Architektami Procesów Biznesowych (BPA), z różnych krajów, w tym z Indii, proponowanie nowych, efektywnych, odpornych na błędy i zoptymalizowanych rozwiązań i usprawnień procesów, analiza i identyfikacja luk oraz obszarów wymagających poprawy w środowisku produkcyjnym oraz stymulacja procesów i narzędzi, identyfikacja i wdrażanie rozwiązań, które wprowadzają standaryzacje i poprawiają wydajność procesów, mając na uwadze potrzeby biznesowe, samodzielne rozwiązywanie tematów i zagadnień, działanie w wielokulturowym środowisku wirtualnym, współpracując z wszystkimi interesariuszami i stronami procesupraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU - 2018-10-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
Firma Produkcyjno-Handlowa ABX Jerzy Skiba - 2016-07-26 - Chojnice (pomorskie)
sprzatanie działu rozbioru po zakończonej pracy
PEKLIMAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Nauka języka angielskiego w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO W FANIANOWIE - 2019-02-05 - Fanianowo (wielkopolskie)
-przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy;-uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w słubiw) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomy realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowywyaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;-doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;-udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budwanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Realizowanie usług bibliotecznych, bibliograficznych i informacyjnych.ZADANIA PODSTAWOWE1)udostępnianie czytelnikom wydawnictw ciągłych;2)ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku biblioteki;3)opracowywanie formalne i rzeczowe wydawnictw ciągłych w module Gromadzenie i Opracowywanie;4)tworzenie tematycznych zestawień bibliograficznych;5)prowadzenie magazynów zbiorów ciągłych;6)prowadzenie prac mających na celu zabezpieczenie i konserwację wydawnictw ciągłych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-27 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów szpitala zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami ustalonymi w szpitalu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność sprawowania czynności w zakresie PPM - czysto operacyjnych, jak i kompleksowych w poniższych obszarach: przygotowywanie alokacji kosztów dla usług i klientów, wystawianie faktur / księgowanie do centrów kosztowych, dostarczanie raportów dla celów zarządu, wspieranie procesu planowania, zbieranie i konsolidacja informacji nt. bieżących kosztów, planowanie i przygotowanie prognoz, administracja danymi (centra kosztowe, plan kont, SKF, etc.);
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłychna wszystkich poziomach zaawansowania. Obsługa klienta biznesowego.
Szkoła Językowa Agnieszka Bożek - Frelich - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Wykształcenie policealne; zakres obowiązków: wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie kontroli jakości wyników; obsługa aparatury i sprzętu laboratoryjnego, badania ogólne, chemiczne, mikroskopowe; jedna zmiana zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
SZPITAL W PYSKOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Pyskowice (śląskie)
Pracownik biura obsługi klienta
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Sanok (podkarpackie)
- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, chat, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami przypisanymi do każdego projektu. Realizacja wyznaczonych przez przełożonego celów oraz wskaźników ilościowych, wartościowych, jakościowych w zakresie obsługi klientów.- Znajomość języka czeskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z klientem zagranicznym z Czech.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła (B2/C1) znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa (A2) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER. Praca w godz od 10:00 do 17:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00.Zapoznanie się z asortymentem towaru jego oznakowaniem, doradztwo w doborze oferowanego towaru, wycena towaru,eksponowanie towaru, dbanie o wybstrój i estetykę sklepu, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kolbuszowa (podkarpackie)
.
"Gold" Waldemar Zygnarowski ("Waldex" Waldemar Zygnarowski) - 2017-03-13 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zarządzanie interesariuszami.Raportowanie do przełożonego.Przeprowadzanie testów penetracyjnych.Planowanie testów.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa sprzętu będącego na wyposażeniu warsztatu mechaniczno-elektrycznego, obsługa linii technologicznej sortowni i kompostowni oraz wykonywanie prac ślusarsko-montażowych, prace spawalnicze.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
Anna Gębala "Bar Perełka" Restauracja "Hejszowina" - 2016-03-16 - Karłów (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analizę danych.Monitorowanie modułów i zbioru danych.Kontrola jakości procedur ładowania danych.Tworzenie statystyk oraz raportowanie danych.Kontakt z dostawcami odnośnie brakujących danych lub problemów technicznych.Udział w spotkaniach 24/7 data roster.Wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Energomix Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
iELECTRO PIOTR SZYMAŃSKI - 2016-09-07 - Bukowice (dolnośląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5+ lat na stanowisku Managera projektu lub pokrewnym związanym z obszarem IT, w tym: doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością; doświadczenie w zarządzaniu zespołu projektowego; doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z tworzenie oprogramowania pozwalające na zrozumienie cyklu tworzenia oprogramowania. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie i nadzorowanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz metodologii zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.) będzie dodatkowym atutem; znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych- będzie dodatkowym atutem; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models będzie dodatkowym atutem; bardzo dobre zrozumienie SDLC; wiedza i doświadczenie w obszarze usług bezpieczeństwa IT w szczególności do weryfikacji tożsamości oraz zarządzanie dostępem do danych, kontrola dostępu do danych oraz innych usług związanych z bezpieczeństwem IT; niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne będzie dodatkowym atutem. Znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem. Certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Znajomość procesu ITIL w szczególności: Incident, Change, Release oraz Configuration Management. Znajomość JIRA. Biegłe posługiwanie się MS project jest koniecznością. Doświadczenie i wiedza zakresu metodologii zarządzania projektami (planowanie, ustalanie zakresu, czasu, harmonogramu, budżetu etc) zgodnie z obraną metodologią. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
- przyjmowanie towarów do magazynu- załadunek towaru na samochody i inne środki transportu- sporządzanie dokumentacji magazynowej- zgłaszanie braków w stanach magazynowych
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku arabskim.Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
Świadczenie usług doradczych mających na celu pomoc klientom w tworzeniu i wdrażaniu własnych aplikacji za pomocą oprogramowania IBM i platform opartych na chmurze. Ocena operacji biznesowych klientów i możliwości technicznych oraz doradzanie właściwego podejścia w zakresie projektowania i planowania, które umożliwiają osiągnięcie celów biznesowych. Projektowanie, budowanie i wdrażanie platform PureApplication wspierających aplikacje klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)