STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY-PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY-PRACY WYDZIAŁU KONTROLI
Wynagrodzenie: od 2 876,34 PLN
Zakres obowiązków: -przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy;-uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w słubiw) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomy realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowywyaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;-doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;-udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budwanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy;-uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w słubiw) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomy realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowywyaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;-doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;-udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budwanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 876,34 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.876,34 zł, w tym dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY-PRACY WYDZIAŁU KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 876,34 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie-technik bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie BHP lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, prawa pracy, ochrony środowiska, przepisów sanitarnych, budowlanych, z zakresu ochrony ppoż; znajomość zasad ergonomii; znajomość zasad filozofii człowieka; umiejętność logicznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków oraz interpretacji przepisów; dyspozycyjność (dotyczy wyjazdów służbowych); komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; umiejetność organizowania i prowadzenia szkoleń; umiejętność hierarchizacji zadań (ważne, mniej ważne); znajomość osiągnięć techniki w zakresie poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny służby-pracy; umiejętność obsługi urządzeń biurowych;Wymagania pożądane: szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej; dla osoby z wykształceniem wyższym o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadającej ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higeny pracy-powyżej 1 rok stażu pracy; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie kanydydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; kopie świadectw pracy potwierdzające wszystkie poprzednie okresy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 27.06.2018
Oferta pracy ważna do: 09.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie w czystości urządzeń piekarniczych, wózków do studzenia i transportu pieczywa, blach piekarniczych oraz utrzymanie porządku na terenie piekarni
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Police (zachodniopomorskie)
wukończenia wnętrz, docipelenia
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Żory (śląskie)
-opracowanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i trwaniem stosunku służbowego funkcjonariuszy w celu przekazania tych dokumentów funkcjonowania oraz dla Pionu Głównego Księgowego;-opracowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem funkcjonariuszom SG nagród i wyróżnień w cely przekazania tych dokumentów funkcjonariuszom oraz dla Pionu Głównego Księgowego;-przygotowywanie skierowania dla Rejonowej Komisji Lekarskiej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do Służby w Straży Granicznej w celu określenia stanu ich zdrowia oraz ustalenia zdolności fizycznej i psychicznej do służby w Straży Granicznej;-redagowanie pism i zapytań na polecenie Naczelnika Wydziału w cely wsparcia bieżącej pracy Wydziału Kadr i Szkolenia;-opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i informacji w celu przekazania ich do Pionu Głównego Księgowego lub do Komendy Głównej
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Opoczno (łódzkie)
Sterowanie biznesowymi i technicznymi wymogami, tworzeniem aplikacji oprogramowania.Tłumaczenie reguł biznesowych na techniczne wymogi i specyfikacje produktu. Kierowanie procesami biznesowymi.Ndzorowanie zespołem programistów w środowisku technologicznym.Przygotowywanie propozycji nowych procesów finansowych i optymalizacja istniejacych.Zbieranie , analiza i zarządzanie wymaganiami biznesowymi oraz współpraca przy opracowywaniu rozwiązań zarówno pod katem biznesowym, jak i technologicznym w obszarze finansowym. Zarządzaniezmianą i koordynacja projektów wewnętrznych w jednostce oraganizacyjnej.Współpraca z wewnętrznymi ekspertami i menadżerami w celu opracowania zmian i nowych rozwiązań technilogicznych i finansowych.Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian organizacyjnych i nowych rozwiązań biznesowych.Biznesowe wsparcie użytkowników końdcowych, nazdorowanie procesów rozwoju oprogramowania (spojrzenie całościowe) proponowanie ulepszeń i ukierunkowanie ich na polepszenie efektywności finansowej oraz zwiększenie satysfakcji klienta.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prace lakiernicze
"Auto-Kam" Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
do uzgdonienia
SALON FRYZJERSKO KOSMETYCZNY KAWA TERESA - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu inżynieryjno-saperskiego, OPBHR oraz przeładunkowego, transportu i ruchu wojsk zgodnie z przepisami. Prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji mieszkaniowej, a także realizacja programu "tanie wczasy" dla kadry batalionu.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Białobrzegi (mazowieckie)
Frzyjerstwo damsko-męskie, 2 wolne miejsca zatrudnienia 1 miejsce na pełny etat, drugie 3/4 etatu.
Solarium - Fryzjerstwo Aneta Kinder - 2016-09-22 - Czarnowąsy (opolskie)
Praca w reatauracji MC Donald's; Przyjmowanie i rozładunek dostaw.Możliwość pracy na pełen etat, 1/2 lub 3/4.
PROSPERITY BARABARA GROENWALD-NAKONOWSKA POZNAŃ - 2017-12-14 - Pniewy (wielkopolskie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarządzanie planami postęu,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEWÓZ MATERIAŁÓW NIEBEZPIECZNYCH
BETA PRIM Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Chełm (lubelskie)
Wytwarzanie i obróbka ciast.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Chodel (lubelskie)
montaż detali mechanicznych
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikaty IBM CS, RHCE5, SCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, Solaris. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Katowice (śląskie)
Kierowanie założonymi projektami zorientowanymi na klienta, zarówno tymi o umiarkowanym zakresie, jak i tymi szeroko zakrojonymi oraz kierowanie wieloma projektami odnoszącymi się do pojedynczych klientów lub grup klientów, tworzenie harmonogramu projektu ortaz jego planu, uwzględniającego wymagania w zakresie finansów, zasobów i materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
- penetrowanie rynku pod kątem potrzeb danego zakładu i wyszukiwanie potencjalnych dostawców,- analizowanie cen, warunków i terminów dostaw,- wybór źródeł zaopatrzenia,- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami,- zamawianie potrzebnej ilości artykułów, czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień,- załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie ilości dostarczonego towaru,- dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i ewentualne dostarczanie ich do zakładu,- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,- dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy produktów żywnościowych,- dokonywanie zakupów artykułów żywnościowych, sprzętu i urządzeń,- opracowywanie tygodniowych jadłospisów, zgodnie z ustalonymi normami oraz przestrzeganie prawidłowej ich realizacji,- pomoc w sprawowaniu fachowego nadzoru nad sporządzaniem posiłków i ich prawidłowym wydawaniem, dbanie o ich kaloryczność zgodną z normami żywienia,- pomoc w sprawowaniu kontroli wewnętrznej warunków sanitarnych we wszystkich etapach produkcji i obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Ostrowite (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - księgowość/rachunkowość - utrzymywanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii firmy w sposób dokładny, kompletny i czasowy; zajmowanie się najbardziej złożonymi zagadnieniami księgowymi w zespole; - sprawozdania finansowe miesięczne, kwartalne i roczne zamykanie ksiąg do rejestrów US GAAP dla poszczególnych filii firmy w celu przygotowania raportów finansowych firmy dla danego kraju na miesiąc, kwartał i rok; - monitorowanie i sterowanie wspieranie Kierownika Księgowości Głównej w kontrolowaniu działalności działu, np. kontrola SOX czy czynności kontroli biznesowej oparte na zasadach uzgodnionych z wewnętrznymi działami kontroli firmy; zapewnienie zgodności RIM do wszystkich przygotowanych dokumentacji; - podatki i Instrat przygotowywanie i składanie do GUS deklaracji Instrat, włączając w to wszystkie ustalone z partnerami uzgodnienia;przygotowywanie danych wejściowych do VAT i przedłożenie ich do działu podatkowego firmy w celu umożliwienia przygotowania deklaracji VAT; - uzgadnianie kont przygotowanie ujednolicenia sald kont na koniec miesiąca, kwartału i roku przez matrix ujednolicania kont; analizowanie stanu konta i nawiązanie do zidentyfikowanych problemów; przygotowanie propozycji eskalacji;
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)
zawieranie umów o pożyczkę
PROVIDENT POLSKA S.A. w Warszawie - 2018-02-20 - Zamość (lubelskie)
- Sortowanie odpadów wg kodów w wyznaczonych miejscach- Wstępna obróbkę odpadów przed wywozem- Odpowiedznie przygotowanie odpadów do transportu- Prowadzenie dokumentacji przyjęcia odpadów z produkcji i wydania na zewnątrz- Załadunek materiałów do utylizacji wg aktualnej listy odbiorców
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Trzebiszyn (opolskie)
obsługa klienta; wykładanie towaru; obsługa kasy fiskalnej; obsługadziału mięsno-wędliniarskiego (praca w sklepie RAST)
IBES Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca związana z prowadzeniem kierowców samochodów po UE. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie.
VAN POL Barbara Ta Van - 2017-03-01 - Andrychów (małopolskie)
Praca przy obsłudze klienta na stacji paliw oraz jako pracownik kuchni przy pomocy szykowania posiłków.
Firma Handlowo-Usługowa Tomasz Rzeszowski - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca biurowa, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie baz danych, praca w terenie kontrola obiektów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Drezdenko (lubuskie)
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja założonych celów sprzedażowych w segmencie produktów dla budownictwa mieszkaniowego: stalowe pokrycia dachowe i elewacyjne, rynny, akcesoria. Budowanie długoterminowych relacji handlowych z klientami oraz wykonawcami, stałe monitorowanie rynku.
BLACHOTRAPEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Radomsko (łódzkie)
wręczanie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Zabrze (śląskie)
• Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
BLSTREAM Spółka Akcyjna - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji; wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)