STARSZY ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - księgowość/rachunkowość - utrzymywanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii firmy w sposób dokładny, kompletny i czasowy; zajmowanie się najbardziej złożonymi zagadnieniami księgowymi w zespole; - sprawozdania finansowe miesięczne, kwartalne i roczne zamykanie ksiąg do rejestrów US GAAP dla poszczególnych filii firmy w celu przygotowania raportów finansowych firmy dla danego kraju na miesiąc, kwartał i rok; - monitorowanie i sterowanie wspieranie Kierownika Księgowości Głównej w kontrolowaniu działalności działu, np. kontrola SOX czy czynności kontroli biznesowej oparte na zasadach uzgodnionych z wewnętrznymi działami kontroli firmy; zapewnienie zgodności RIM do wszystkich przygotowanych dokumentacji; - podatki i Instrat przygotowywanie i składanie do GUS deklaracji Instrat, włączając w to wszystkie ustalone z partnerami uzgodnienia;przygotowywanie danych wejściowych do VAT i przedłożenie ich do działu podatkowego firmy w celu umożliwienia przygotowania deklaracji VAT; - uzgadnianie kont przygotowanie ujednolicenia sald kont na koniec miesiąca, kwartału i roku przez matrix ujednolicania kont; analizowanie stanu konta i nawiązanie do zidentyfikowanych problemów; przygotowanie propozycji eskalacji;
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - księgowość/rachunkowość - utrzymywanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii firmy w sposób dokładny, kompletny i czasowy; zajmowanie się najbardziej złożonymi zagadnieniami księgowymi w zespole; - sprawozdania finansowe miesięczne, kwartalne i roczne zamykanie ksiąg do rejestrów US GAAP dla poszczególnych filii firmy w celu przygotowania raportów finansowych firmy dla danego kraju na miesiąc, kwartał i rok; - monitorowanie i sterowanie wspieranie Kierownika Księgowości Głównej w kontrolowaniu działalności działu, np. kontrola SOX czy czynności kontroli biznesowej oparte na zasadach uzgodnionych z wewnętrznymi działami kontroli firmy; zapewnienie zgodności RIM do wszystkich przygotowanych dokumentacji; - podatki i Instrat przygotowywanie i składanie do GUS deklaracji Instrat, włączając w to wszystkie ustalone z partnerami uzgodnienia;przygotowywanie danych wejściowych do VAT i przedłożenie ich do działu podatkowego firmy w celu umożliwienia przygotowania deklaracji VAT; - uzgadnianie kont przygotowanie ujednolicenia sald kont na koniec miesiąca, kwartału i roku przez matrix ujednolicania kont; analizowanie stanu konta i nawiązanie do zidentyfikowanych problemów; przygotowanie propozycji eskalacji;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niz 8 000 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017
Data zakończenia pracy: 26.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek Księgowość, Rachunkowość, Finansowość, Ekonomia, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na tym lub podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy z międzynarodowym zespołem jest warunkiem koniecznym; zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office, zaawansowana znajomość systemu Oracle (system zarządzania relacyjnymi bazami danych),ogólnodostępne certyfikaty z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania ACCA/CIMA będą mile widziane; bardzo wysoko rozwinięte umiejętności analityczne/analitycznego myślenia; umiejętność wielozadaniowości; umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie, rozwiązywanie problemów
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Podobne oferty pracy
obowiązek prowadzenia i aktualizacji operatów ewidenc. nieruchomości,prowadzenie i aktualizacja dokum. formalno-prawnych kompleksów wojsk.aktualizacja danych w zakresie obowiązków podatkowego.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-10-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Projektowanie, kodowanie, dokumentowanie i testowanie globalnych aplikacji. Zastosowanie kompetencji technicznych w celu spełnienia wymagań dotyczących skalowalnośći, solidarności i funkcjonalności.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu,Budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowiązujących przepisów prawa. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia zasady zgodności zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów, które skutkować będą oszczednośią i właściwym zarządzaniem programami, praca z zespołem Compliance realizacja automatyzacji procesów.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z innymi programistami, projektantami, inżynierami oraz menadżerami produktu w celu poprawy jakości oraz szybkości oprogramowania, rozwiązywanie problemów z istniejącą architecturą kodu, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które pomagają tworzyć nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowując wysoki poziom produktu, rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie.
Spartez sp. z o.o. sp. k. - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klientów działu mięsnego , ogólnospożywczego, kontrola jakości towarów i utrzymanie asortymentu na regałach
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Swarożyn (pomorskie)
formatowanie, montowanie mebli skrzyniowych i szkieletowych; doświadczenie w obróbce maszynowej drewna i płyt
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Olszowa (opolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie zagadnień związanych z zakwaterowaniem internatowym żołnierzy zawodowych i innych uprawnionych osób,- prowadzenie ewidencji oraz kontrola zasobu internatowego na terenie działania Oddziału,- wydawanie skierowań do zajmowania miejsc internatowych oraz wystawianie faktur za najem,- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz nadzór nad dostawą wyposażenia do internatów i kwater internatowych,- przygotowywanie kalkulacji stawki utrzymania powierzchni miejsc internatowych oraz naliczanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących dotacji budżetowej na pokrycie kosztów utrzymania miejsc internatowych,- prowadzenie bieżącej korespondencji oraz obsługa elektronicznego rejestru faktur.umowa na zastępstwo
Agencja Mienia Wojskowego - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział: w opracowywaniu dokumentów rekrutacyjnych, udział przy rekrutacji uczestników projektu, przy przeprowadzaniu indywidulanej diagnozy potrzeb każdego uczestnika projektu;Wspieranie uczestników projektu w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych oraz bieżących spraw życia codziennego; współpraca z rodzinami uczestników; prowadzenie indywidulanego i grupowego wsparcia psychologicznego; prowadzenie dokumentacji dla celów projektowych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - psychologia, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi (wsparcie indywidualne i grupowe).Praca: Dzienny Dom Pomocy , Jarosław ul.Wilsona 6b.KONTAKT: j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-04-24 - Jarosław (podkarpackie)
PRZYGOTOWANIE POTRAW KUCHNI POLSKIEJ ORAZ UKRAIŃSKIEJ.
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2016-07-18 - Sopot (pomorskie)
przygotowywanie produktów garmażeryjnych do wysyłki, kontrolowanie wag i towaru ważności produktów, utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczeń garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Cieszyn (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów , korytarzy w WORD w Pile. Umowa o pracę na okres próbny 1 m-c. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-18.00.
FIRMA "SKRZAT" ELŻBIETA DYRLA - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
analiza zapotrzebowania oraz zapewnienie dostępności oraz ciągłości dostaw surówców i opakowań
Lakma Sat Sp z o. o. - 2016-06-02 - Cieszyn (śląskie)
układanie kostki brukowej, praca na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" - 2017-06-09 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
wykonywanie usług związanych z pielęgnacją dłoni
LAKIERNIA Aleksandra Leś - 2018-07-27 - Zielonka (mazowieckie)
Sporządzanie ewidencji umów, ewidencja zarządzeń wewnętrznych, przygotowanie akt do archiwum, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, przepisywanie pism, obsługa faksu i kserokopiarki
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Czeladź (śląskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kpt. M.Medweckiego 1, 32-083 Kraków-Balice Główne obowiązki: prowadzenie na bieżąco wymaganej przepisami dokumentacji materiałowo gospodarczej, zamawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, niezbędnych w realizacji zadań służbowych, w celu aktualizacji wiedzy na temat stanu zabezpieczenia logistycznego placówki oraz przesyłania wykazu potrzeb do komórek zaopatrujących ŚMOSG; ewidencjonowanie mienia użytkowanego w placówce oraz okresowe dokonywanie weryfikacji danych, w celu terminowego przesyłania informacji finansowo gospodarczych do odpowiednich komórek ŚMOSG. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji mienia placówki, w celu porównania stanu ewidencyjnego z faktycznym; kontrola stanu ilościowego i technicznego sprzętu pozostającego na wyposażeniu placówki, w celu jego właściwej eksploatacji; rozliczanie bloczków żywnościowych, w celu pokrycia przez ŚMOSG należności w tym zakresie; współudział przy Koordynacji Działań szkoleniowych; współudział w pracach związanych z prowadzonymi sprawami osobowymi. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie ogólne. Wymagania niezbędne: asertywność, komunikatywność, samodzielność; znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych; podstawowa znajomość przepisów prawa pracy; umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych i księgowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; posiadanie podstawowego przeszkolenia w zakresie prowadzenia spraw osobowych, pracy kancelaryjnej i gospodarki materiałowej; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji biurowej. Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1873,84 zł. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39 lub (32) 414-43-42.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami wdrożeniowymi u klienta; Zarządzanie projektami MSS (projekty dostaw wewnętrznych i do klienta); Nadzorowanie harmonogramem i drogą dostaw, kontrola ryzyka i eskalacja problemów, ustalanie oczekiwań wobec projektu i utrzymywanie zakresu i budżetu finansowego; Kontrola statusu projektu i identyfikowanie zasobów na każdy tydzień; Rozwijanie i utrzymywanie planów projektowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indii; wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych. kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
- przyjmowanie wpłat ich ewidencja w raportach kasowych oraz odprowadzanie środków finansowych na rachunki bankowe;- podejmowanie gotówki z rachunków bankowych;- dokonywanie zakupów na cele szkolne;- kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych;- sporządzanie poleceń przelewów dotyczących zapłaty faktur, rachunków, zobowiązań; -prowadzenie ewidencji zawieranych przez ZSAE umów oraz czuwanie nad prawidłową i terminową realizacją dokonywanych wpłat przez usługobiorców;- prowadzenie kartotek odzieży ochronnej i roboczej;- prowadzenie kartotek ilościowych wyposażenia o wartości do 500 zł;- obsługa sekretariatu szkoły.
Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych w Gdyni - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Analizowanie danych klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);- zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; - zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; - ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; - ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- administrowanie aplikacjami,- prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonywanych zadań,- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej,- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i rejestracja korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, przyjmowanie i opracowywanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzenie sprawozdań statystycznych dotyczących realizowanych przez placówkę terenową zadań.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - 2018-06-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zawodu
PROJEKT 3000 SP. Z O.O. - 2017-06-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
Multipak - 2016-08-23 - Sitkówka (świętokrzyskie)
przygotowywanie posiłków kuchni orientalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Gumna (śląskie)
sprzątanie ulic miasta, opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie miasta, w okresie zimowym odśnieżanie ulic, w okresie letnim podlewanie roślin, utrzymywanie w czystości skwerów
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Drobin (mazowieckie)
Rozliczenia z ZUS, zasiłki chorobowe, pogrzebowe. Oferta dostępna w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)