STARSZY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA Wrocław oferta pracy BLSTREAM Spółka Akcyjna
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: • Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
Data publikacji: 2018-03-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: BLSTREAM Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prosta 36, 53-508 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: programista aplikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Programista aplikacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSLUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, staż pracy 5 lat, umiejętnośc obsługi komputera, bardzo dobra znajomość języka angielskigo, solidna wiedza o JavaScript oraz o frameworkach, szczególnie z Vue / React / AngularJs 1.x + (ES6), Jasmine, WebPackDoświadczenie z HTML5, CSS3 (Sass, Compass) oraz XML, REST APIDoświadczenie w pracy w środowisku AgileZnajomość Scruma/ Kanbana, przeglądu kodu (BitBucket) i koncepcji, takich jak TDD, pair programming, refaktoryzacja i continous integrationBardzo dobra znajomość angielskeigo
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: BLSTREAM Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hołdu Pruskiego 9, 70-550 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Hołdu Pruskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: programista aplikacji
Data dodania oferty pracy: 29.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków, praca w kuchni
Goodvalley Sp. zo.o. - 2018-08-01 - Przechlewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office,, SAP, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP, sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
- przygotowywanie posiłków,- obsługa klienta, - dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu projektów sanitarnych.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2016-07-05 - Zamość (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: przygotowanie i planowanie jednego lub wielu audytów (w kolejności lub równocześnie) prowadzenie audytów terenowych, włączając rozwój audytów programowych w zgodności z audytowymi standardami i terminami, trenowanie innych audytorów, jak również rozmowy, obserwacje, dokumentowanie i analizę, przygotowanie dokumentacji, jak również ocena i zatwierdzanie pracy innych -nadzór i odbiór wyników i raportów audytu, prezentację wyników zarządowi -negocjację planów korygujących z zarządem, nadzorowanie zespołów audytowych na spotkaniach audytowych, interakcję na różnych poziomach z zarządem biznesowym, zapewnienie wskazówek i badanie zasad, procedur, kontroli zarządczej konceptów, przebieg innych spraw, prowadzenie treningów i nowych członków zespołu/nowo zatrudnionych osób -rozwój relacji z klientem i umiejętną organizację, prowadzenie specjalnych projektów jeśli jest to wymagane
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie; Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia; Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych; Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego; Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego; Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice; Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie.- Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018r.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-01 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie pracą działu WM Production; Raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej w procesie inwestycyjno-przetargowym, składanie wniosków przetargowych i dotacyjnych, kompletowanie dokumentacji.
MAZOWIECKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRII SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Wiązowna (mazowieckie)
świadczenie usług kosmetycznych zgodnie z ofertą salonu
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Radom (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy,włączanie do akt decyzji i korespondencji, współpraca z ZUS.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków:1)sprawowanie nadzoru nad:a)realizacją finansową mediów i usług komunalnych;b)prawidłowością sporządzania podziału kosztów przez Administratorów.2)opracowywanie:a)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;b)zbiorczych Rocznych Planów Gospodarki Komunalnej (RPGK);c)sprawozdań kwartalnych z realizacji RPGKd)faktur na odsprzedaż mediów komunalnych oraz ich merytoryczna obsługa;3)opracowanie analiz wydatków ponoszonych z tytułu odsprzedaży energii elektrycznej i cieplnej;4)opracowanie sprawozdań z realizacji planu wydatków bieżących;5)analizowanie:a)rzeczowego zużycia i wielkości środków przewidzianych na zakup energii elektrycznej i cieplnej w planach finansowych,b)faktur za energię elektryczną i cieplną pod względem podziału kosztów, prowadzenie ich ewidencji;c)wydatków dotyczących Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;6)opiniowanie:a)podziału kosztów na podstawie otrzymanych zestawień od Administratorów;b)RPGK wykonanych przez Administratorów; c) kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji RPGK wykonanych przez Administratorów.7)wystawianie not odsetkowych i korygujących oraz prowadzenie ich ewidencji;8)nadzorowanie prawidłowości podziału kosztów ponoszonych na zakupy mediów, prowadzenie uzgodnień z Administratorami w ww. zakresie;9)współpracowanie z poszczególnymi pionami RZI oraz instytucjami wojskowymi i cywilnymi w zakresie gospodarki finansowej;10)archiwizowanie i dokumentowanieoperacji finansowych związanych z realizacją i obsługą umów na zakup i odsprzedaż mediów komunalnych.:11)uczestnictwa w odprawach, naradach technicznych i szkoleniach.12)opracowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz rzeczowo - finansowych wydatków na zakup mediów;13)opracowaniu planów i korekt finansowych niezbędnych do realizacji finansowej Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej;opracowaniu kosztów za RZI Bydgoszcz na podstawie otrzymanych kosztów eksploatacji kompleksów wojskowych od Administratorów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. Prowadzenie procedury naboru na kursy i szkolenia oraz dokumentacji z tym związanej2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z praktykami studenckimi realizowanymi w komórkach organizacyjnych KWP w Bydgoszczy3. Wykonywanie czynności związanych z kwaterowaniem osób korzystających z bazy pobytowo-szkoleniowej jak również dbanie o należyty ład, porządek i stan techniczny urządzeń i wyposażeń części mieszkalnej i szkoleniowej bazy 4. Udział w organizacji imprez sportowych przygotowywanych przez KWP w Bydgoszczy5. Przeprowadzanie testów sprawności fizycznej dla funkcjonariuszy
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2016-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Codzienne zarządzanie eskalacjami w zakresie działań dot. przyporządkowania wpływów ze sprzedaży oraz odszkodowań, zarządzanie terytorium, zarządzanie rachunkiem. Salesforce.com oraz zarządzanie korzyściami, kierowanie przyporządkowaniem oraz tworzenie arkuszy celowych. Zarządzanie eskalacjami w odniesieniu do reklamacji dot. obszaru działań firmy oraz kwestiami spornymi.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Kraków (małopolskie)
Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste:• Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka• Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. • Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :)• Kiedy będzie wymagała tego sytuacja zajmiesz się obsługą kasową.
STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-05-09 - Rumia (pomorskie)
Implementacja skalowalnych usług w architekturze mikroserwisowej.Implementacja procesów integracji z systemami zewnętrznymi w modelach.Implementacja nowych funkcjonalności w Java i Scala.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie prelekcji dot. promocji zdrowia i honorowego krwiodastwa, współpraca z placówkami edukacyjnymi w zakresie promocji zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem niderlandzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Montaż instalacji sanitarnych CO CW kanalizacji. Biały montaż w/g nowych technologii. Uprawnienia spawania gazowego i elektrycznego czytanie projektów sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Józefów (mazowieckie)
prace murarskie, tynkowanie, murowanie fundamentów,praca z kierownikiem z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Węgierska Górka (śląskie)
praca przy zakładaniu terenów zieolnych i systemów nawadniających, praca przy pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych
PHU "INFO-GARDEN" MICHAŁ WOJTKOWIAK - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ KOMUTACYJNYCH I TRANSMISYJNYCH SOT, ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM I PODSTAWOWYMI ZADANIAMI, UTRZYMYWANIE W CIAGŁEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU KOMUTACYJNEGO I TELETRANSMISYJNEGO ORAZ WYKONYWANIE CODZIENNYCH I OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH: INSTALOANIE I KONFIGURACJA URZĄDZEŃ ABONENCKICH, PROWAZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNEJ
Jednostka Wojskowa Nr 4658 - 2016-10-11 - Bytom (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem szwedzkim i zespołem informatków w Indiach
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
sprzatanie hali produkcyjnej, szatni oraz biur, utrzymanie porzadko wokół niej; dyspozycyjność ze względu na mozliwość wykonywania pracy w godzinach rannych i popołudniowych; koszenie trawy; odśnieżanie, drobne naprawy sprzętu w razie potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Grodzisko (opolskie)
montowanie konstrukcji stalowych, w tym poszczególnych elementów, całych zespołów: słupki, panele, bramy itp.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-09-18 - Świdnica (dolnośląskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie rozliczeń z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie wnioskow o ulgi z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych, analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, podejmowanie działań majacych na celu dochodzenie należności, prowadzenie postępowań egzekucyjnych z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -zarządzanie danymi płacowymi i pozapłacowymi, z najwyższą starannością, w zgodności z wewnętrznymi wytycznymi kontroli i nadzoru, a także dbałość o dotrzymywanie terminów płatności odpowiednich dla poszczególnych krajów, aby zapewnić adekwatne i terminowe wypłacanie wynagrodzeń pracownikom oddelegowanym, -rejestrowanie zmian w wynagrodzeniach w systemie HR2U, dbanie o czasowość i stosowność wpływów płacowych, - koordynację stosowania globalnych cyklów (dot. m.in. wypłaty dywidend w postaci akcji), a także cyklów w zakresie procesu przydziału (w zakresie m.in. środków na urlop na czas wizyty w kraju ojczystym, płatności integracyjnych) alokowanych pracowników, -regularne przygotowywanie raportów dotyczących pracowników oddelegowanych, jak również różnorodnych raportów at hoc, a także symulacji kosztów dla nowych i kolejnych delegacji, na prośbę wyznaczonych pracowników HR, -przygotowanie stosownych dokumentów dotyczących wyznaczonych delegacji, przed, w trakcie, lub tez pod koniec delegacji (kontrakty, listy delegujące) śledzenie zgodności danych i ich rewidowanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat C, aktualne uprawnienia. Praca w promieniu do 300 km
Krystyna Stanisławska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe " APPALUZA " - 2017-07-26 - Wyganów (wielkopolskie)
Praca przy grilu, frytkownicach, przygotowaniu produktów, deserów oraz napojów zimnych i goracych.
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)