STARSZY KSIĘGOWY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem niderlandzkojęzycznym
Data publikacji: 2017-06-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem niderlandzkojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niderlandzki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie kandydatów,tworzenie kampanii rekrutacyjnych,prowadzenie telefonicznych wywiadów kwalifikacyjnych,budowanie i rozwój relacji z klientami, aktualizowanie systemu rekrutacyjnego,zarządanie danymi oraz tworzenie przejrzystych raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie kontroli procesow finansowych, testy kontroli, wdrazanie nowych rozwiązań kontrolnych, monitorowanie poprawności procesów finansowych
SHELL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ODDZIAŁ W ZABIERZOWIE - 2017-01-26 - Zabierzów (małopolskie)
Oferta z Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sośnicowice (śląskie)
Wykonywanie specjalistycznych technik relaksacyjnych typu Mauri, Ajuverdyjski, Hawaii, Polinezyjski, Balijski, wykonywanie tańca balijskiego.
"BRYZA" SP. Z O.O. W JURACIE - 2018-08-29 - Jurata (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji oraz danych, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych, w tym walidacji danych, rozwoju dashboardu, poprawy szybkości raportowania do klienta.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
-współpraca z Cukrownią w zakresie realizacji planów kontraktacji-współdziałanie ze służbą surowcową cukrowni oraz innymi służbami w rejonie w zakresie prowadzenia szkoleń, wdrażanie nowych technologii w uprawie buraka cukrowego potrzebnych do negocjacji cen na buraki-realizowanie zadań wynikających z planu rocznego związku-uaktualnianie wykazu członków i sekcji WZPBC, sporządzanie planów itp.-organizowanie kontroli społecznej, załatwianie skarg plantatorów, ochrona interesów członków Związku.Uczestniczenie w naradach organizowanych przez biuro wojewódzkie, składanie planów pracy i informacji o ich realizacji-prowadzenie prawidłowo uporządkowanej dokumentacji spraw organizacyjnych-wykonywanie innych czynności zleconych przez prezesa WZPBC
Wielkopolski Związek Plantatorów Buraka Cukrowego Poznań - 2015-11-19 - Poznań (wielkopolskie)
obróbka skrawaniem na maszynach numerycznych (centra obróbcze), stanowiskowa kontrola wymiarowa, przezbrajanie maszyn, wprowadzanie korekt w programach obróbczych.
GAZOMET SP. Z O.O. - 2016-11-08 - Rawicz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-10-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace związane zawodem cukiernika. Praca od 6-14
Cukiernia Elżbieta Kozioł, Wiesław Kozioł - 2018-08-29 - Opole (opolskie)
Towarowanie stoisk, obsługa klienta, obsługa skanera, obsługa kasy fiskalnejWymiar etatu: 3/4Godziny pracy: od 6 do 24
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Tuszyn (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostawa towarów na terenie krajów Unii Europejskiej i Ukrainy, załadunek i rozładunek auta, prowadzenie dokumentacji transportowej CMR.
T.K Transport Tomasz Krasowski - 2017-02-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
prace malarskie w pomieszczeniach budynków mieszkalnych,biurowych,produkcyjnych, malowanie powiechni scian, sufitów, elewacji,pokrycia dachow,stolarki i ślusarki budowlanej konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie zespołów w regionie i kraju w utrzymywaniu, ocenie, ulepszaniu lub raportowaniu zgodności z politykami HP, a przede wszystkim w odniesieniu do książek US GAAP; Aktywne wspieranie i przestrzeganie przepisów poprzez kontrolę kontroli w poszczególnych krajach, opracowywanie wytycznych wdrażania polityki i komunikację, szkolenia, programy samokontroli, projekty, przeglądy ad hoc; Koordynowanie lokalnych wymogów raportowania oraz zgodności z przepisami GAAP dotyczące konkretnych zadań projektu lub żądań ad-hoc; Połączenie z różnymi funkcjami wsparcia zgodności i raportowania w ramach HP, w regionie lub na poziomie WW: CFR, EY, biuro zgodności, M & A, FP & A, GRRO i kontra rachunkowości; Właściciel procesu awaryjnego; Raportowanie ryzyka finansowego - wykorzystanie wyników audytu IA i SOX, procedur ujawniania informacji, samooceny; BSR (recenzje bilansu) dla kilku krajów lub klastrów i obejmujące analizę na poziomie regionu EMEA; Opracowywanie i przeprowadzanie kontroli - np. przeglądy dotyczące utraty wartości prowadzone przez wiodące jednostki biznesowe, zasady zatwierdzania zamówień; Doradztwo w zakresie polityki AFM i szkoleń US GAAP; Prowadzenie planów ciągłości działania.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreslony.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prasce biurowe, dowóz dokumentów do bazy kolejowej
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Mielec (podkarpackie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE I TWORZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZANIEM, TRWANIEM I ROZWIĄZANIEM STOSUNKU PRACY, USTLANIE UPRAWNIEŃ PRACOWNIKÓW DO NAGRÓD JUBILEUSZOYCH I INNYCH ŚWIADCZEŃ ORAZ USTALANIE ICH WYSOKOŚCI, EWIDENCJONOWANIE CZASU PRACY ORAZ ABSENCJI PRACOWNIKÓW, ZAKŁADANIE I PROWADZENIE TECZEK AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, WSPOMAGANIE PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W OBLICZANIU PŁAC, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI W SPRAWACH EMERYTALNO-RENTOWYCH W CELU PRZEKAZANIA JEJ DO ZUS;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE BĄDŹ STUDIA WYŻSZE BEZ WYMAGANEGO PROFILU I STUDIA PODYPLOMOWE KIERUNKOWE, OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH ORAZ PROGRAMU PŁATNIK, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KADRACH I PŁACACH
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
korespondencja, organizacja spotkań, tłumaczenia na potrzeby biura, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wyrozęby-Podawce (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
AUTOFIT Sp. z o.o. Sp.k - 2018-06-20 - Gdynia (pomorskie)
redagowanie punktów i prowadzenie rozkazu dziennego dowódcy JW oraz sporządzanie wyciagów z rozkazów, prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji zwolnień lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie zestawień żołnierzy uczestniczących w szkoleniu poligonowym, wykonywanie zestawień zołnierzy pełniących służby dyżurnbe do naliczeń należności za te służby, prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie SEW on line oraz SI ARCUS, i inne zadania
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4719 - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klintów,bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
Rozkładanie masy bitumicznej, obsługa remontera.
"JAR-MAR" Usługi Jarosław Kobus - 2018-07-13 - Olszewo (łódzkie)
wg. stanowiska
F.H.U. AUTO-CENTER Karol Kowal - 2017-05-05 - Kraków (małopolskie)
Kandydat/Kandydatka zatrudniony/na na tym stanowisku, będzie raportować bezpośrednio do Liderowi ds. Procesów Celnych. Do głównych zadań tej osoby będzie należało przygotowywanie i kompletowanie zgłoszeń celnych, monitorowanie przebiegu odpraw, powiadamianie klientów oraz udzielanie wyjaśnień. Osoba ta będzie odpowiedzialna za odpowiednią komunikacje oraz współpracę z Urzędem Celnym w celu zapewnienia jak najkrótszego czasu odprawy dla Klientów DHL Express.Praca jednozmianowa, umowa na okres próbny. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. kontakt z pracodawcą: Katarzyna Liduk 022-565-08-22, katarzyna.liduk (at) dhl.comInformacja o ofercie w sali F, E.
DHL EXPRESS (POLAND) Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻYKONSTRYKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Kozienice (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł -w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)
Znajomość regulacji prawnych w zakresie kontroli zarządczej, a w szczególności: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; skuteczności i efektywności działania; wiarygodności sprawozdań; ochrony zasobów; przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania; efektywności i skuteczności przepływu informacji; zarządzania ryzykiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (9-15).
JEDNOSTA WOJSKOWA NR 4220 - 2016-02-04 - Lędowo (pomorskie)