STARSZY REFERENT Krak贸w oferta pracy WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W KRAKOWIE
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wgt stanowiska
Data publikacji: 2020-08-14
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W KRAKOWIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rakowicka 22, 31-510 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: wgt stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krak贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Krak贸w
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krak贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie min. 艣rednie ekonomiczne, bieg艂a obs艂uga program贸w komputerowych Word, Excell, Outlook, znajomo艣膰 platformy ePUAP.
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W KRAKOWIE
danePracodawcy_nip: 6750005565
danePracodawcy_regon: 351511421
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Rakowicka 22, 31-510 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub mailowy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Rakowicka
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 21.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a369160f7f7fe3db5a009be0b232f3ce
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2020-03-16 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ksi臋gowo艣ci, prowadzenie egzekucji,sporz膮dzanie bilans贸wJedna zmiana 7.30-15.30
Urz膮d Gminy w Milejewie - 2019-11-13 - Milejewo (warmi艅sko-mazurskie)
organizowanie spotka艅 z beneficjentami,doradztwo dla potencjalnych beneficjent贸wmonitoring akt贸w prawnych dotycz膮cych PROWweryfikacja wniosk贸w sk艂膮danych przez beneficjent贸wwsp贸艂praca z URZ臉DEM MARSZA艁KOWSKIM - TORU艃
LOKALNA GRUPA DZIA艁ANIA "TRZY DOLINY" - 2018-02-16 - G膮decz (kujawsko-pomorskie)
p艂atny sta偶 w bran偶y IT
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Kluczbork (opolskie)
Planowanie, organizacja i nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t drogowych zgodnie z umow膮 i bud偶etem,nadz贸r i koordynacja prac podleg艂ych brygad i podwykonawc贸w,kontrola nad prawid艂owo艣ci膮 dokumentacji technicznej, kosztorys贸w, protoko艂贸w odbioru i rozlicze艅 itp.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SP脫艁KA CYWILNA - 2019-04-17 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Obs艂uga baru restauracji (przygotowywanie napoj贸w), obs艂uga konsumenta restauracji. Prace porz膮dkowe na stanowisku.
AMAZONKA - 2016-01-29 - Gda艅sk (pomorskie)
- fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w- bezpo艣redni kontakt z klientem arabskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Podawanie potraw na sal臋, znajomo艣膰, menu, obs艂uga klienta.
WSELENA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Rozwo偶enie towaru do klient贸w. Praca na terenie woj. 艣l膮skiego i ma艂opolskiego w godz. 8.00-16.00. Oferta skierowana do os贸b bezrobotnych z ustalonym II profilem, kt贸re nie uko艅czy艂y 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wspieranie koordynacji miesi臋cznego procesu prognozowania wszystkich europejskich podmiot贸w prawnych i przygotowywanie raport贸w dla siedziby g艂贸wnej w USA, analiza trend贸w biznesowych, wynik贸w i perspektyw finansowych regionu, przygotowanie danych i materia艂贸w wspomagaj膮cych podejmowanie decyzji zarz膮dczych, proaktywne poszukiwanie i wdra偶anie inicjatyw usprawniaj膮cych procesy w obszarach rapotrowania i prognozowania, zarz膮dzania
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika rob贸t oraz koordynatora um贸w o roboty budowlane i us艂ugi reprezentuj膮c inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodno艣ci jej realizacji z opisem przedmiotu zam贸wienia, w tym projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustaw膮 Prawo budowlane oraz dokonywanie ogl臋dzin obiekt贸w budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwi膮za艅 technicznych maj膮cych na calu doprowadzenie obiektu do stanu po偶膮danego;-sporz膮dzanie wycen rob贸t budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych program贸w komputerowych oraz fachowej literatury w celu okre艣lenia warto艣ci szacunkowej zada艅 oraz warto艣ci planowanych i realizowanych zada艅. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub rob贸t, przygotowywanie obmiar贸w i kosztorys贸w, analizownie i dokonywanie oblicze艅;-udzia艂 w odbiorach rob贸t budowlanychoraz us艂ug w celu sprawdzenia zgodno艣ci wykonanego zam贸wienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zam贸wienia;-sporz膮dzanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 do wszcz臋cia procedur o udzielenie zam贸wie艅 publicznych zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, w tym szczeg贸艂owe opisy przedmiotu zam贸wienia, za艂o偶enia funkcjonalno-u偶ytkowe, programy funkcjonalno-u偶ytkowe, w celu wy艂onienia wykonawc贸w us艂ug i rob贸t budowlanych;-udzia艂 w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zam贸wie艅 publicznych na roboty budowlane oraz us艂ugi, do kt贸rych nie stosuje si臋 ustawy Praw zam贸wie艅 publicznych w celu realizacji zada艅 sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami rob贸t budowlanych, us艂ug z jednostkami i kom贸rkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ci膮g艂o艣ci i proawid艂owo艣ci realizacji;-udzia艂 w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawc贸w rob贸t budowlanych lubb us艂ug
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-01-29 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Sierpc (mazowieckie)
Sprzeda偶 w barze
JADWIGA ZALEWSKA BAR HERBOWY, PARKING STRZE呕ONY - 2018-04-06 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia regu艂 do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. Zapewnianie dok艂adnych klasyfikacji produkt贸w do wewn臋trznych jednostek organizacyjnych i us艂ugodawc贸w zewn臋trznych w celu zapewnienia zasady zgodno艣ci zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla program贸w, kt贸re skutkowa膰 b臋d膮 oszcz臋dno艣ci膮 i w艂a艣ciwym zarz膮dzaniem programami, praca z zespo艂em Compliance, realizacja automatyzacji proces贸w.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-26 - Gda艅sk (pomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokument贸w przychodowo - rozchodowych w zakresie sprz臋tu kwaterunkowego, przeciwpo偶arowego, gospodarczego, kulturalno-o艣wiatowego,sportowego i medycznego, lek贸w i 艣rodk贸w opatrunkowych, materia艂贸w kwaterunkowych, 艣rodk贸w do utrzymania czysto艣ci obiekt贸w i teren贸w przyleg艂ych, druk贸w resortowych i akcydensowych, druk贸w 艣cis艂ego zarachowania, materia艂贸w kancelaryjno-biurowych, sprz臋tu biurowego oraz materia艂贸w budowlanych zgodnie z decyzj膮 prze艂o偶onych.2. Przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych dowod贸w przychodowo - rozchodowych.3. Stosowanie zasady rotacji zapas贸w magazynowych oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania.4. Znakowanie - opisywanie sprz臋tu i wyposa偶enia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencj膮 艣rodk贸w trwa艂ych (ST) oraz pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych (P艢T). 5. Ucz臋stniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Komendanta Wojew贸dzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydzia艂u Zaopatrzenia KWP w Lublinie.Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia: list motywacyjny i CV, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji oraz kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i do艣wiadczenie zawodowe. Po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa dopuszczaj膮cego do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "poufne" lub o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzaj膮cego dopuszczaj膮cego do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "poufne". Termin sk艂adania dokument贸w: do 28 listopada 2016 roku.Miejsce sk艂adania dokument贸w: Sekretariat Wydzia艂u Zaopatrzenia Komendy Wojew贸dzkiej Policji w Lublinie, ul. Grenadier贸w 3, 20-331 LublinSzczeg贸艂y oferty dost臋pne s膮 na stronie internetowej http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/ w zak艂adce wolne stanowiska pozaetatowe, dodatkowe informacje pod nr tel.: 81 535 57 67
KOMENDA WOJEW脫DZKA POLICJI W LUBLINIE - 2016-11-16 - Lublin (lubelskie)
analiza potrzeb klienta, analizowanie rynku, otwieranie i prowadzenie zlece艅 serwisowych, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
doz贸r budynku szko艂y i terenu do niej nale偶膮cego, w porze nocnej (20.00-6.00) dokonywanie przegl膮du budynku nie rzadziej ni偶 co 2 godziny zar贸wno wewn膮trz jak i na zewn膮trz, zamykanie bram i furtek prowadz膮cych na teren szko艂y, zamykanie drzwi wewn臋trznych, zamykanie okien w budynku, doz贸r nad maj膮tkiem szko艂y, zw艂aszcza podczas przebywania na terenie szko艂y os贸b wynajmuj膮cych pomieszczenia lub boisko wzywanie policji w sytuacjach konfliktowych, codzienne usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) nieczysto艣ci na terenie szko艂y i z terenu poza budynkiem wzd艂u偶 ulicy Okre艣lonej i Radzymi艅skiej, od艣nie偶anie doj艣cia do szko艂y, zapobieganie skutkom go艂oledzi, piel臋gnowanie trawnik贸w i kwietnik贸w (koszenie, pielenie, podlewanie, grabienie), bezzw艂oczne zawiadamianie kierownika gospodarczego o dostrze偶onych uszkodzeniach lub wadliwym dzia艂aniu sprz臋tu i instalacji, w sytuacjach awaryjnych zabezpieczanie miejsca awarii i wezwanie odpowiednich s艂u偶b, dba艂o艣膰 o nale偶yty stan sprz臋tu i urz膮dze艅 przeznaczonych do utrzymania porz膮dku i czysto艣ci. Rozpocz臋cie dy偶uru powinno zacz膮膰 si臋 od sprawdzenia czy w domku gospodarczym znajduje si臋 ca艂y sprz臋t do utrzymania czysto艣ci i piel臋gnacji zieleni, wykonywanie drobnych prac naprawczych, malarskich i porz膮dkowych na rzecz plac贸wki, wykonywanie innych czynno艣ci wynikaj膮cych ze Statutu Szko艂y oraz zleconych przez prze艂o偶onych.
Szko艂a Podstawowa nr 84 im. Waleriana 艁ukasi艅skiego w Warszawie - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie sukcesji i zapewnienie mo偶liwo艣ci rozwoju pracownik贸w; Identyfikacja kluczowych stanowisk i rozwijanie wewn臋trznych talent贸w; Okre艣lenie potrzeb szkoleniowych (technicznych i mi臋kkich) i wsp贸艂praca z zespo艂em Szkole艅 nad regularnymi interwencjami i monitorowaniem skuteczno艣ci; Instytucjonalizacja i zarz膮dzanie nagrodami dla zwi臋kszania motywacji pracownik贸w i ich zatrzymanie; Dostosowanie polityki korporacyjnej do lokalnych przepis贸w przed ich wdro偶eniem i wzrost satysfakcji pracownik贸w; Analiza dodatk贸w i bonus贸w oraz zapewnienia dost臋pno艣ci zasob贸w dla rosn膮cego zapotrzebowania na nowe projekty; Praca nad zwi臋kszeniem wydajno艣ci dostaw; minimalne normy dotycz膮ce wydajno艣ci, sprawdzanie wykorzystania projekt贸w i pracy z SM na temat konkretnych, wymaganych zmian; Wszystkie procesy/polityki dotycz膮ce Ulepsze艅.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAKTY Z PODMIOTAMI ZEWN臉TRZNYMI W ZAKRESIE MARKETINGOWYM, OBS艁UGA KOMPUTERA
3MD RECYCLING SP脫艁KA Z O.O - 2019-05-21 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie dzia艂em, aby dostarcza膰 kluczowe wska藕niki wydajno艣ci dla biznesu i rozwija膰 organizacj臋; Tworzenie, przyczynianie si臋 i zapewnianie zgodno艣ci z udokumentowanymi strategiami operacyjnymi; Zapewnienie przyw贸dztwa w dostarczaniu wynik贸w 艂a艅cucha dostaw dla 艂a艅cucha dostaw i kategorii w ramach SCIC; Zapewnienie coachingu dla r贸l 艂a艅cucha dostaw w organizacji; Wspieranie 艣ledzenia wydajno艣ci biznesowej dla danej kategorii; Upewnianie si臋, 偶e wyniki obs艂ugi klienta spe艂niaj膮 lub przekraczaj膮 cele kategorii; Przyczynianie si臋 do tworzenia strategii ograniczania zapas贸w i zapewnianie im przyw贸dztwo; Zapewnianie przyw贸dztwa, aby zmniejszy膰/wyeliminowa膰 dotyk wysi艂ku w organizacji; Nieustanne d膮偶enie do doskona艂o艣ci operacyjnej w ramach standardowych proces贸w roboczych.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych w klasie I szko艂y bran偶owej I stopnia - 12h/miesi膮c. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie na rok szkolny 2018/2019 w zakresie godzin 08.00-16.00. Wynagrodzenie uzale偶nione od posiadanych kwalifikacji.
OG脫LNOPOLSKI ZWI膭ZEK PRACODAWC脫W TRANSPORTU DROGOWEGO - 2017-10-04 - Pi艂a (wielkopolskie)
obs艂uga obrabiarek CNC do metalu
FABER-CNC MARCIN WINNICKI - 2016-01-22 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (艂贸dzkie)
Opieka nad dzie膰mi w klubie. Opracowywanie, organizacja i prowadzenie zaj臋膰 opieku艅czo -wychowawczych i edukacyjnych, wszechstronny rozw贸j dzieci, pobudzanie ich do aktywno艣ci. Wykonywanie codziennych czynno艣ci zwi膮zanych z opieka i piel臋gnacj膮 dzieci z zakresu :karmienia, mycia, uk艂adania do snu, przewijania, itp. Wsp贸艂praca z rodzicami dzieci oraz wsp贸艂pracownikami. Prowadzenie wymaganej dokumentacji. Podstawy medycyny ratunkowej. Wykonywanie codziennych czynno艣ci zwi膮zanych z czysto艣ci膮 klubu, bie偶ace sprz膮tanie.
KLUB MA艁EJ PSZCZ脫艁KI III - 2020-06-25 - 艁ask (艂贸dzkie)
-monitoring maszyn i urz膮dze艅, remonty i konserwacje zgodnie z planem utrzymania ruchu, prowadzenie bie偶膮cych regulacji oraz napraw
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2018-06-21 - 呕ory (艣l膮skie)
Wspieranie wdra偶ania CPI Framework and Funnel zgodnie z globaln膮 strategi膮 wska藕nika inflacji konsumenckiej (Global CPI) i strategi膮 transformacji; prowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji mo偶liwo艣ci CPI (wska藕nik inflacji konsumenckiej) w ramach w艂asnego zakresu; promowanie sposobu dzia艂ania standard贸w CPI i my艣lenia lean/six sigma, obejmuj膮cego ci膮g艂e doskonalenie i innowacje; identyfikacja potrzeb szkoleniowych CPI i u艂atwienie szkolenia w zakresie CPI doskonalenie proces贸w budowlanych poprzez realizacj臋 treningu lean six sigma; zaanga偶owanie w doskonalenie projekt贸w dostarczanie referencji i wiedzy merytorycznej oraz doradzanie zespo艂om projektowym wykonuj膮cym projekty CPI dot. metod; u艂atwianie, aby normy i zasady lean six sigma by艂y dost臋pne i 艂atwe w u偶yciu na co dzie艅; wspieranie wdra偶ania standardowych raport贸w dla zainteresowanych stron pracodawcy nt. post臋p贸w i wynik贸w inicjatyw usprawniaj膮cych poprzez regularne zarz膮dzanie; wsp贸艂praca z wewn臋trznymi interesariuszami; monitorowanie i utrzymanie aktualno艣ci z odpowiednimi zmianami w Lean Six Sigma.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
transport kostki brukowej z hurtowni i roz艂adunek u klienta za pomoc膮 HDS
Hurtownia Kostki Brukowej BIOBUD - 2018-04-12 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
1. Obs艂uga sekretariatu .2. Prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych-艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych, czuwanie nad ich prawid艂owym przekazywaniem osobom materialnie odpowiedzialnych, zajmowanie si臋 sprawami dot. inwentaryzacji.3. Wykonywanie czynno艣ci przygotowawczych z wi膮zanych z likwidacj膮, w tym sprzeda偶膮 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.4.Sporzadzanie sprawozdania w zakresie gospodarowania maj膮tkiem trwa艂ym i nietrwa艂ym.5. Naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej, co najmniej raz na kwarta艂.6. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej gospodarki mieszkaniowej Nadle艣nictwa Konin.7. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z czynszami za najem lokali i budynk贸w.8.Sk艂adanie zam贸wie艅 na artyku艂y biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materia艂y s艂u偶膮ce potrzebom administracyjnym nadle艣nictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materia艂贸w biurowych.9. Organizacja funkcjonowania pokoju go艣cinnego.10. Organizacja narad i spotka艅.11.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zakupem energii elektrycznej i jej rozliczeniem.12.Prowadzenie rozlicze艅 i dokonywanie obci膮偶e艅 z tytu艂u dostaw wody oraz wywozu nieczysto艣ci na podstawie zawartych um贸w.13.dokonywanie op艂at abonamentowych radiowo telewizyjnych.15.Rozliczanie druk贸w 艣cis艂ego zarachowania pod wzgl臋dem ci膮g艂o艣ci i ilo艣ci wydruk贸w przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami.16.Prowadzeni spraw ubezpiecze艅 rzeczowych i maj膮tkowych nadle艣nictwa.17.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i us艂ugi w zakresie swojego dzia艂ania.18.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zam贸wienia i wz贸r umowy o zam贸wienie publiczne z zakresu swego dzia艂ania, po akceptacji przez radc臋 prawnego przekazanie na stanowisko ds. zam贸wie艅 publicznych.19.Opracowanie projektu uregulowa艅 wewn臋trznych wydawanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂ania. Czuwanie nad ich aktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.20. Zast臋powanie wsp贸艂pracownik贸w z dzia艂u administracyjno-gospodarczegoSzczeg贸艂y dost臋pne na stronie www.konin.poznan.lasy.gov.p
LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN - 2019-11-22 - Konin (wielkopolskie)
jw
Nadwi艣la艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Warszawie - 2018-11-06 - Lesznowola (mazowieckie)