STARSZY KIEROWNIK DS. PERSONALNYCH (SENIOR MANAGER HR) Zabierz贸w oferta pracy kontakt przez PUP
![Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DS. PERSONALNYCH (SENIOR MANAGER HR)
Wynagrodzenie: od 12聽625 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Planowanie sukcesji i zapewnienie mo偶liwo艣ci rozwoju pracownik贸w; Identyfikacja kluczowych stanowisk i rozwijanie wewn臋trznych talent贸w; Okre艣lenie potrzeb szkoleniowych (technicznych i mi臋kkich) i wsp贸艂praca z zespo艂em Szkole艅 nad regularnymi interwencjami i monitorowaniem skuteczno艣ci; Instytucjonalizacja i zarz膮dzanie nagrodami dla zwi臋kszania motywacji pracownik贸w i ich zatrzymanie; Dostosowanie polityki korporacyjnej do lokalnych przepis贸w przed ich wdro偶eniem i wzrost satysfakcji pracownik贸w; Analiza dodatk贸w i bonus贸w oraz zapewnienia dost臋pno艣ci zasob贸w dla rosn膮cego zapotrzebowania na nowe projekty; Praca nad zwi臋kszeniem wydajno艣ci dostaw; minimalne normy dotycz膮ce wydajno艣ci, sprawdzanie wykorzystania projekt贸w i pracy z SM na temat konkretnych, wymaganych zmian; Wszystkie procesy/polityki dotycz膮ce Ulepsze艅.
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabierz贸w, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Planowanie sukcesji i zapewnienie mo偶liwo艣ci rozwoju pracownik贸w; Identyfikacja kluczowych stanowisk i rozwijanie wewn臋trznych talent贸w; Okre艣lenie potrzeb szkoleniowych (technicznych i mi臋kkich) i wsp贸艂praca z zespo艂em Szkole艅 nad regularnymi interwencjami i monitorowaniem skuteczno艣ci; Instytucjonalizacja i zarz膮dzanie nagrodami dla zwi臋kszania motywacji pracownik贸w i ich zatrzymanie; Dostosowanie polityki korporacyjnej do lokalnych przepis贸w przed ich wdro偶eniem i wzrost satysfakcji pracownik贸w; Analiza dodatk贸w i bonus贸w oraz zapewnienia dost臋pno艣ci zasob贸w dla rosn膮cego zapotrzebowania na nowe projekty; Praca nad zwi臋kszeniem wydajno艣ci dostaw; minimalne normy dotycz膮ce wydajno艣ci, sprawdzanie wykorzystania projekt贸w i pracy z SM na temat konkretnych, wymaganych zmian; Wszystkie procesy/polityki dotycz膮ce Ulepsze艅.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 12聽625 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
STARSZY KIEROWNIK DS. PERSONALNYCH (SENIOR MANAGER HR)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabierz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krakowski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
pozostali kierownicy do spraw zarz膮dzania zasobami ludzkimi
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 12聽625 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Poziom wykszta艂cenia: wy偶sze - preferowany kierunek: zarz膮dzanie zasobami ludzkimi; Umiej臋tno艣ci: wiedza i do艣wiadczenie dot.: -relacji i interakcji pracowniczych; -prowadzenia relacji z pracownikami i udzielania wsparcia/porad na rzecz firmy i pracownik贸w; -zapewniania zrozumienia i wzi臋cia pod uwag臋 specyficznych dla danego kraju regulacji prawnych, polityk i regionalnych wymaga艅 biznesowych w kontek艣cie globalnym; -zapewniania zgodno艣ci polityki kadrowej i procedur z krajowym prawem i przepisami wykonawczymi; -zarz膮dzania zmianami projekt贸w realizowanych dla klient贸w wewn臋trznych i dzia艂u kadr; -zapewniania wytycznych w zakresie restrukturyzacji jednostek biznesowych i planowania si艂y roboczej; -opracowywania multi-funkcjonalnych program贸w rozwojowych; -projektowania i opracowywania program贸w szkoleniowych w celu poprawy wydajno艣ci i poziomu zadowolenia pracownik贸w; -pracy nad post臋pem kariery i tworzenia plan贸w rozwoju, z uwzgl臋dnieniem zdolno艣ci krytycznych i wysokiego potencja艂u; -opracowywania skutecznych program贸w nagr贸d i uznania; -zarz膮dzania odej艣ciami pracownik贸w i ich utrzymanie ; -tworzenia i wdra偶ania lokalnych plan贸w pracowniczych; -dobrych praktyk HR, replikacji w organizacji i automatyzacji proces贸w HR; Znakomite zdolno艣ci interpersonalne i komunikowania si臋 w mowie i pi艣mie. Do艣wiadczenie zawodowe: ponad 8 lat na stanowiskach w zakresie HR, w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 8
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Firma HCL Polska jeden z oddzial贸w firmy HCL India zajmujacy sie outsourcingiem dla duzych firm IT takich jak AMD , MICROSOFT , EMC a takze operujaca w sektorze Bankowym (Deutche Bank , State Street Bank) z siedziba w Krakowskim Parku technologoicznym , jest dynamicznie rozwijajaca sie oddzialem globalnej korporacji HCL.W planach sa nowe projekty zwiazane jak i z informatyka tak i z uslugami bankowymi.
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw zarz膮dzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 14.07.2017
Oferta pracy wa偶na do: 28.07.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.07.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca sezonowa na produkcji w firmie Bonduelle
IN TEMPORIS POLSKA SP ZOO - 2016-05-06 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespo艂em projektowym (planuje i zarz膮dza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje wsp贸艂prac臋 z klientem);-zarz膮dza wsp贸艂prac膮 ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarz膮dzanie projektu optymalne u艂o偶enie r贸l i zasob贸w; -ustala plan projektu i zarz膮dza jego zmian膮 tam gdzie konieczne; -ustanawia zesp贸艂 praktyk zapewniaj膮cych integralno艣膰 oraz wysok膮 jako艣膰 produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozda艅 finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 3700 z艂/brutto. Pierwsza umowa o prac臋 na okres pi臋ciu miesi臋cy, docelowo umowa o prac臋 na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerw膮 na obiad). Wymagane uko艅czone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowo艣膰, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane do艣wiadczenie zawodowe minimum roczne w obszarze finans贸w i/lub audytu finansowego w firmie dzia艂aj膮cej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomo艣膰 pakietu ms office, umiej臋tno艣ci analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego oraz/lub dobra znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w pi艣mie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (艣l膮skie)
sprzedaz art. spo偶ywczych
ARGO P.P.H.U Artur Bielesza - 2017-02-03 - Pu艂awy (lubelskie)
STARSZY REFERENT- KANCELARIA JAWNAZakres obowi膮zk贸w:1. Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodz膮cej i wychodz膮cej.2. Prowadzenie ewidencji dokument贸w wytworzonych na potrzeby w艂asne.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i terminowe kierowanie korespondencji wychodz膮cej i wchodz膮cej w formie elektronicznej.4. Kompletowanie dokument贸w wed艂ug rzeczowego wykazu akt i terminowe kierowanie do w艂a艣ciwych teczek.5. Udzielanie wykonawcom wskaz贸wek o sposobie wykonywania dokument贸w jawnych.6. Obs艂uga wykonawc贸w w zakresie ewidencjonowania dokument贸w oraz ich brakowanie.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdu, prowadzenie dokumentacji kierowcy, prowadzenie codziennej obs艂ugi pojazd贸w.
CAR-BIS Sebastian Mrozi艅ski - 2017-01-04 - Zawiercie (艣l膮skie)
Wydawanie kluczy, sprz膮tanie sal
Mi臋dzyszkolny O艣rodek Sportowy - 2018-02-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Programowanie aplikacji RFIT; - Zapewnienie odpowiedniej jako艣ci dostarczanych zada艅; - Projektowanie aplikacji RFIT; - Dokumentowanie i raportowanie zrealizowanych zada艅; - Wsparcie u偶ytkownik贸w aplikacji RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
monta偶 podzespo艂贸w obs艂uga maszyn
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-06-16 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
zarz膮dzanie cyklem 偶ycia pracownika na ka偶dym etapie kariery, zarz膮dzanie procesami transfer贸w, zwolnie艅 okresowych, rozwi膮zania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raport贸w w zakresie cyklu 偶ycia pracownik贸w, konsultacje z mi臋dzynarodowymi klientami w zwi膮zku z cyklem 偶ycia pracownika w celu zwi臋kszenia efektywno艣ci aktualnych procedur w oparciu o do艣wiadczenie i informacj臋 zwrotn膮 od klient贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
do uzgodnienia
ZAK艁AD STOLARSKI - MICHA艁 MOL臉DA - 2018-08-06 - Radom (mazowieckie)
Obs艂uga maszyny sortuj膮cej do kompletacji wysy艂ek uk艂adanie asortymentu na paletach;Obs艂uga maszyny pakuj膮cej pakowanie wysy艂ek na paletach;Pakowanie drobnego asortymentu wysy艂ki dla kurier贸w;Oklejanie paczek, palet odpowiednimi etykietami wysy艂kowymi;Kontrola dostaw zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami na magazynie;Utrzymywanie porz膮dku w magazynie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami;Podstawowa znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, skanera.Umowa na 2 lata.
LUMILEDS Poland S.A. - 2018-08-16 - Pabianice (艂贸dzkie)
1. PROJEKTOWANIE ROZWI膭ZANIA I IMPLEMENTACJA WYMAGA艃 BIZNESOWYCH,2.NAPRAWA B艁臉D脫W,3.UTRZYMYWANIE APLIKACJI W CELU ZAPEWNIENIA CI膭G艁EGO FUNKCJONOWANIA,4. ANALIZA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA ULEPSZE艃 I OPTYMALIZACJI SYSTEMU,WYKONYWANIE INNYCH ZADA艃 ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWC臉, O ILE NIE S膭 NIEZGODNE Z PRAWEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wykonywanie prac budowlanych
Zak艂ad og贸lnobudowlany i rob贸t drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk - 2017-08-11 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obs艂uga klienta, kasy, zam贸wienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Libi膮偶 (ma艂opolskie)
G艂贸wnym obowi膮zkiem Starszego Analityka IMR jest ocena u偶yteczno艣ci tworzonych przez zesp贸艂 Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalno艣ci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ogranicze艅, Wsp贸艂praca z innymi cz艂onkami zespo艂u IMR na 艣wiecie,Raportowanie do dzia艂u globalnego IMR, przygotowywanie update贸w, wspieranie oraz szkolenie nowych pracownik贸w zespo艂u, budowanie relacji z innymi zespo艂ami, szczeg贸lnie cz艂onkami zespo艂u odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
G艁脫WNE OBOWI膭ZKIObliczanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, wielko艣ci miesi臋cznych zaliczek na podatek dochodowy od os贸b zatrudnionych i przekazywanie ich do Urz臋du Skarbowego;sporz膮dzanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osi膮gni臋tych dochodach Pit 11;obliczenie dodatkowych nale偶no艣ci funkcjonariuszy;sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o osi膮gni臋tych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewn臋trznych;rozliczanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochod贸w uprawnionych podatnik贸w na ich wniosek i sporz膮dzanie deklaracji Pit40. Kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osi膮gni臋tych dochodach pracownik贸w i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zak艂adowego.przygotowywanie danych do projekt贸w plan贸w bud偶etowych, korekt plan贸w bud偶etowych oraz sprawozda艅 i informacji w cz臋艣ci dotycz膮cej wydatk贸w osobowych dla funkcjonariuszy.WAUNKI PRACY: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na trzecim pi臋trze;mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.WYKSZTA艁CENIE: 艣rednie ekonomiczne.WYMAGANIA NIEZB臉DNE:do 1 roku do艣wiadczenia zawodowego na stanowisku zwi膮zanym z naliczaniem wynagrodze艅 lub rozliczaniem podatku dochodowego;dobra znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu podatku dochodowego od os贸b fizycznych;umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w oraz przewidywania;dok艂adno艣膰, wnikliwo艣膰 oraz komunikatywno艣膰;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych wymaganych obowi膮zuj膮cymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wy艂onionego w procesie rekrutacji lub posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.WYMAGANIA DODATKOWE:1 rok do艣wiadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego w podobnie funkcjonuj膮cej jednostce;podstawowa znajomo艣膰 tematyki z zakresu naliczania wynagrodze艅 i ubezpiecze艅 spo艂ecznych;umiej臋tno艣膰 pracy w programie p艂acowym.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-04-11 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Udzia艂 w opracowaniu planu finasowego oddzia艂u gospodarczego; dokonywanie korekt planu finansowego oraz sporz膮dzanie wniosk贸w do instytucji nadrz臋dnych o zmiany w w/w planie; weryfikacja plan贸w rzeczowo-finansowych oraz planu zakup贸w oddzia艂u gospodarczego w kontek艣cie zgodno艣ci z planem finansowym; wsp贸艂praca z kom贸rkami wewn臋trznymi oddzia艂u gospodarczego oraz zaopatrywanymi instytucjami w zakresie zarz膮dzania planem finansowym
Centrum Szkolenia Wojsk L膮dowych/ 14 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2016-02-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
nauczanie matematyki i techniki
Szko艂a Podstawowa Nr 2 w Sanoku - 2017-08-22 - Sanok (podkarpackie)
sprzeda偶 us艂ug aktualnym klientom firmy
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-01-12 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Starszy betoniarz
Przedsi臋biorstwo Produkcji Beton贸w "PUBR" Sp贸艂ka z o.o. - 2018-09-18 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
- gotowanie
O艣rodek wypoczynkowy - Wies艂aw Ernst - 2016-05-10 - Skarszewy (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie odzie偶y lekkiej.
Zender Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Remonty kot艂贸w przemys艂owych.
Termoizolacja Centrum sp. z o.o. - 2016-04-08 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
1) prowadzenie Punktu Obs艂ugi Technicznej pojazd贸w s艂u偶bowych; 2)zapewnienie terminowego wykonywania przegl膮d贸wokresowych oraz w艂a艣ciwego stanu technicznego urz膮dze艅warsztatowych obj臋tych nadzorem Urz臋du Dozoru Technicznego; 3) planowanie obs艂ug technicznych i napraw bie偶膮cych pojazd贸ws艂u偶bowych; 4) wnioskowanie o przydzielenie lub zakup cz臋艣cizamiennych i podzespo艂贸w do napraw pojazd贸w s艂u偶bowych; 5)prowadzenie dokument贸w warsztatowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami s艂u偶bowymi; 6) prowadzenie gospodarki odpadami z zachowaniem obowi膮zuj膮cych w tym zakresie przepis贸w, w szczeg贸lno艣cidotycz膮cych odpad贸w niebezpiecznych; 7) ufarmianie i rejestracja faktur za zakupione cz臋艣ci zamienne, akcesoria i us艂ugi niezb臋dne do remont贸w i konserwacji pojazd贸w s艂u偶bowych; 8) prowadzenie gospodarki i ewidencji rzeczowych sk艂adnik贸w maj膮tkowych;9) prowadzenie obowi膮zuj膮cych ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych,pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych i materia艂贸w w tym opracowywaniedokumentacji rozchodowo-przychodowej na potrzeby wewn臋trzne oraz sporz膮dzanie i przedstawianie zestawie艅 sprz臋tu przeznaczonego do wybrakowania, 10) prowadzenie gospodarki materia艂ami p臋dnymi i smarami w ramach posiadanych uprawnie艅, 11) gospodarowanie sprz臋tem MPS oraz materia艂ami p臋dnymi i smarami w jednostce, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.
Komenda Miejska Policji w Legnicy - 2016-02-19 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie dowolne. Mile widziana aktualna ksi膮偶eczka sanitarno-epidemiologiczna. Pakowanie wyrob贸w gotowych - pieczywo oraz wyroby cukiernicze. Praca w od godziny 20:00.Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny oraz osobisty.
PIEKARNIA REK JERZY - 2016-06-28 - Radlin (艣l膮skie)