STARSZY REFERENT Konin oferta pracy LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 4聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Obs艂uga sekretariatu .2. Prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych-艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych, czuwanie nad ich prawid艂owym przekazywaniem osobom materialnie odpowiedzialnych, zajmowanie si臋 sprawami dot. inwentaryzacji.3. Wykonywanie czynno艣ci przygotowawczych z wi膮zanych z likwidacj膮, w tym sprzeda偶膮 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.4.Sporzadzanie sprawozdania w zakresie gospodarowania maj膮tkiem trwa艂ym i nietrwa艂ym.5. Naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej, co najmniej raz na kwarta艂.6. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej gospodarki mieszkaniowej Nadle艣nictwa Konin.7. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z czynszami za najem lokali i budynk贸w.8.Sk艂adanie zam贸wie艅 na artyku艂y biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materia艂y s艂u偶膮ce potrzebom administracyjnym nadle艣nictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materia艂贸w biurowych.9. Organizacja funkcjonowania pokoju go艣cinnego.10. Organizacja narad i spotka艅.11.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zakupem energii elektrycznej i jej rozliczeniem.12.Prowadzenie rozlicze艅 i dokonywanie obci膮偶e艅 z tytu艂u dostaw wody oraz wywozu nieczysto艣ci na podstawie zawartych um贸w.13.dokonywanie op艂at abonamentowych radiowo telewizyjnych.15.Rozliczanie druk贸w 艣cis艂ego zarachowania pod wzgl臋dem ci膮g艂o艣ci i ilo艣ci wydruk贸w przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami.16.Prowadzeni spraw ubezpiecze艅 rzeczowych i maj膮tkowych nadle艣nictwa.17.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i us艂ugi w zakresie swojego dzia艂ania.18.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zam贸wienia i wz贸r umowy o zam贸wienie publiczne z zakresu swego dzia艂ania, po akceptacji przez radc臋 prawnego przekazanie na stanowisko ds. zam贸wie艅 publicznych.19.Opracowanie projektu uregulowa艅 wewn臋trznych wydawanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂ania. Czuwanie nad ich aktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.20. Zast臋powanie wsp贸艂pracownik贸w z dzia艂u administracyjno-gospodarczegoSzczeg贸艂y dost臋pne na stronie www.konin.poznan.lasy.gov.p
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:GAJOWA 2, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Obs艂uga sekretariatu .2. Prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych-艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych, czuwanie nad ich prawid艂owym przekazywaniem osobom materialnie odpowiedzialnych, zajmowanie si臋 sprawami dot. inwentaryzacji.3. Wykonywanie czynno艣ci przygotowawczych z wi膮zanych z likwidacj膮, w tym sprzeda偶膮 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.4.Sporzadzanie sprawozdania w zakresie gospodarowania maj膮tkiem trwa艂ym i nietrwa艂ym.5. Naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej, co najmniej raz na kwarta艂.6. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej gospodarki mieszkaniowej Nadle艣nictwa Konin.7. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z czynszami za najem lokali i budynk贸w.8.Sk艂adanie zam贸wie艅 na artyku艂y biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materia艂y s艂u偶膮ce potrzebom administracyjnym nadle艣nictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materia艂贸w biurowych.9. Organizacja funkcjonowania pokoju go艣cinnego.10. Organizacja narad i spotka艅.11.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zakupem energii elektrycznej i jej rozliczeniem.12.Prowadzenie rozlicze艅 i dokonywanie obci膮偶e艅 z tytu艂u dostaw wody oraz wywozu nieczysto艣ci na podstawie zawartych um贸w.13.dokonywanie op艂at abonamentowych radiowo telewizyjnych.15.Rozliczanie druk贸w 艣cis艂ego zarachowania pod wzgl臋dem ci膮g艂o艣ci i ilo艣ci wydruk贸w przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami.16.Prowadzeni spraw ubezpiecze艅 rzeczowych i maj膮tkowych nadle艣nictwa.17.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i us艂ugi w zakresie swojego dzia艂ania.18.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zam贸wienia i wz贸r umowy o zam贸wienie publiczne z zakresu swego dzia艂ania, po akceptacji przez radc臋 prawnego przekazanie na stanowisko ds. zam贸wie艅 publicznych.19.Opracowanie projektu uregulowa艅 wewn臋trznych wydawanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂ania. Czuwanie nad ich aktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.20. Zast臋powanie wsp贸艂pracownik贸w z dzia艂u administracyjno-gospodarczegoSzczeg贸艂y dost臋pne na stronie www.konin.poznan.lasy.gov.p
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽200 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Konin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2020
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBS艁UGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
OBS艁UGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO LAS脫W PA艃STWOWYCH (SILP)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymgania konieczne to wykszta艂cenie 艣rednie i 3 lata do艣wiadczeniaWymagania po偶膮dane:-uko艅czone studia wy偶sze z zakresu ekonomii lub administracji-prawo jazdy kat. B,-posiadanie samochodu prywatnego, kt贸ry mo偶e by膰 wykorzystany do cel贸w s艂u偶bowych,-znajomo艣膰 Systemu Inforamtycznego Las贸w Pa艅stwowych,-znajomo艣膰 pakietu MS Office,-znajomo艣膰 przepis贸w prawnych i uregulowa艅 wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w Lasach Pa艅stwowych -po偶膮dane cechy:zdolno艣ci organizacyjne, dok艂adno艣膰, odpowiedzialno艣膰, wysoka kultura osobista, rzetelno艣膰.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
GAJOWA 2/pok. nr 8, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie domument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu naboru na stanowisko starszy referent w Nadle艣nictwie Konin
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, Termin: Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do 12.12.2019r. do godz.15:00 z dopiskiem " Nab贸r na stnowisko: Starszego referenta", Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: GAJOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2019
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67908d70a70d9bea38f7918a1775b391
Podobne oferty pracy
Klejenie kopert zaprosze艅, broszur klejem wodnym, klejenie reklam, perforacja etykiet, naklejek, zszywanie ksi膮偶ek, katalog, sk艂adanie ulotek, wycinanie komputerowe liter z folii, przycinanie naklejek i inne prace zwi膮zane z poligrafi膮 i reklam膮.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Tychy (艣l膮skie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kamapani w mediach interaktywnych. Dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie tre艣ci szkodliwych. Obs艂uga klienta. Monitoring tre艣ci i raportowanie.(Pracodawca zapewania zakwaterowanie, wy偶ywienie i podr贸偶e).
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
dok艂adne sprawdzanie zam贸wienia nabywcy z punktu widzenia mo偶liwo艣ci jego relalizacji, prowadzenie ewidencji zam贸wie艅, kompletowanie zam贸wie艅, sprawdzanie i przygotowanie zam贸wienia do wysy艂ki
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Nowy Kisielin (lubuskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawc贸w
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorz贸w (艣l膮skie)
SPRZ膭TANIE OGR脫DK脫W DZIA艁KOWYCH, GRABIENIE
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Rumia (pomorskie)
prace w gospodarstwie rolnym
Gospodarstwo Rolne Patryk Jurgielewicz - 2020-08-20 - Nowica (warmi艅sko-mazurskie)
Koordynowanie czynno艣ci zespo艂u ksi臋gowo艣ci zobowi膮za艅 w celu zapewnienia osi膮gni臋cia zdefiniowanych celi. Zapewnienie przestrzegania polityki oraz procedur Firmy. Koordynowanie i wspieranie projekt贸w z udzia艂em zespo艂u ksi臋gowo艣ci zobowi膮za艅. Regularne monitorowanie indywidualnych kluczowych wska藕nik贸w wydajno艣ci. Czynno艣ci sprawdzaj膮ce poprawno艣膰 fiskaln膮 i prawn膮, jak i zgodno艣膰 z procedurami finansowymi i ksi臋gowymi Whirlpool. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji opisuj膮cej procesy (schematy w Power Point), procedury (Standardowe Procedury Operacyjne w pliku Word), sk艂ad zespo艂u (szczeg贸艂owa struktura organizacyjna z rolami i obowi膮zkami w Power Point) oraz wszelkiej innej dokumentacji zgodnej z szablonami i zasadami Firmy. Wspieranie czynno艣ci zwi膮zanych z zamkni臋ciem miesi膮ca dla zobowi膮za艅, zapewniaj膮c terminowe uko艅czenie ksi臋gowa艅 i raport贸w oraz sprawdzenie ich poprawno艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Pakowanie opakowa艅 wypadaj膮cych z maszyny, klejenie karton贸w, uk艂adanie ich na palecie, wyworzenie palet do magazynu.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - D膮browa (ma艂opolskie)
Marketing konsumencki: tworzenie, lokalizowanie, uruchamianie i 艣ledzenie kampanii w zakresie cyfrowym, spo艂ecznym dla kierowc贸w; Przygotowywanie materia艂贸w do ostatecznych analiz; Zarz膮dzanie strategi膮, planowanie i realizowanie inicjatyw rozwojowych w ca艂ym regionie, kt贸re pomog膮 awansowa膰 firm臋 i zaanga偶owa膰 klient贸w w ca艂ym regionie; Wsp贸艂praca z zewn臋trznymi akcjonariuszami: zarz膮dzanie projektantami i agencjami w kampaniach naziemnych; Kupowanie medi贸w: zarejestrowanie medi贸w i optymalizowanie jego planowanie; Strategia i realizacja tre艣ci: tworzenie i realizacja strategii tre艣ci, zarz膮dzanie agencjami w zakresie lokalizacji i t艂umacze艅, zwi臋kszanie liczby obserwator贸w, zarz膮dzanie pozytywn膮 aktywno艣ci膮 WOM i w艂adz, dostarczanie analiz nastroj贸w spo艂ecznych; CRM - zapewnienie wysokich standard贸w komunikacyjnych z kierowcami: wsp贸艂praca z optymizatorami Produkt贸w i mened偶erami kampanii, aby planowa膰 i rozwija膰 komunikacj臋; Wsp贸艂praca z zespo艂em centralnym w zakresie automatyzacji komunikacji; Upewnienie si臋, 偶e rozumiana jest warto艣膰 wszystkich kana艂贸w marketingowych dla kierowc贸w, w celu pozyskania i zaanga偶owania; Zachowanie pulsu na rynku i stworzenie na miejscu kampanii kierowanych przez firm臋.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
operowanie urz膮dzeniami produkcyjnymi
kontakt przez OHP - 2017-09-27 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga maszyn produkcyjnych. Przygotowywanie i uruchamianie maszyn (tokarki i frezarki). Dokonywanie pomiar贸w wykonywanych element贸w.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Tczew (pomorskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem regu艂 automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodno艣ci - Zapewnienie dok艂adnej klasyfikacji produkt贸w do wewn臋trznych jednostek biznesowych i dostawc贸w us艂ug zewn臋trznych w celu zapewnienia zgodno艣ci z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotycz膮cych klasyfikacji do program贸w, kt贸re doprowadz膮 do oszcz臋dno艣ci i ostatecznie przynios膮 korzy艣ci programom - Wsp贸艂praca z zespo艂em ds. Zgodno艣ci w celu realizacji strategii, poszukiwania mo偶liwo艣ci automatyki
Kontrahent Urz臋du - 2018-01-17 - Gda艅sk (pomorskie)
- sprz膮tanie terenu wok贸艂 szko艂y, koszenie, grabienie li艣ci- drobne prace naprawcze- doz贸r mienia szko艂y
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 364 IM. KONSTANCJI MARKIEWICZ - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Sto艂eczne Centrum Edukacji Kulturalnej - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obowi膮zki: Zapewnienie obs艂ugi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz funkcjonowania sekretariatu Wydzia艂u Prezydialnego. ZADANIA PODSTAWOWE1) zapewnienie obs艂ugi kancelaryjno- korespondencyjnej oraz prowadzenie wykaz贸w i ewidencji zwi膮zanych z obs艂ug膮 sekretariatu.2) zapewnienie efektywnego przep艂ywu informacji;3) realizowanie zada艅 recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza sparw i spotka艅 naczelnika wydzia艂u;4) zaopatrywanie wydzia艂u w materia艂y niezb臋dne do realizacji zada艅;5) prowadzenie ewedencji piecz臋ci i stempli wykorzystywanych przez policjant贸w oraz pracownik贸w wydzia艂u;6) prowadzenie ewidencji czasu s艂u偶by i pracy policjant贸w oraz pracownik贸w wydzia艂u;7) protoko艂owanie odpraw s艂u偶bowych;8) archiwizowanie dokumentacji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-11-24 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w sprawach pozwole艅 wodnoprawnych, dla kt贸rych organem w艂a艣ciwym jest dyrektor zarz膮du zlewni zgodnie z ustaw膮 Prawo wodne, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w innych sprawach, w tym: op艂at za us艂ugi wodne, ustanawianiem stref ochronnych, dotycz膮cych urz膮dze艅 wodnych, w zale偶no艣ci od potrzeb udzia艂 w rozprawach terenowych oraz s膮dowych przed s膮dami administracyjnymi, przeprowadzanie ogl臋dzin terenowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Otmuch贸w (opolskie)
- Prowadzenie gospodarki materia艂owo-technicznej i zwi膮-zanej z tym gospodarki finansowej dzia艂u: III-Techniki biurowej, X-Transportowego, prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicz-nych, ewidencjonowanie rzeczowych sk艂adnik贸w maj膮tku szko艂y, opracowywanie sprawozda艅 w zakresie gospodarki materia艂owo-technicznej, kontrolowanie prowadzenia gospodarki magazynowej, organizacja obs艂ug technicznych, napraw, przegl膮d贸w i bada艅 technicznych s艂u偶bowego sprz臋tu techniki biurowej.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SZKO艁A POLICJI W KATOWICACH - 2020-03-03 - Katowice (艣l膮skie)
Wykonywanie henny brwi i rz臋s, regulacja, zabiegi na twarz, przek艂uwanie uszu, stylizacja paznokci, przed艂u偶anie rz臋s
M.S. Monika Kubiak - 2017-01-25 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
- prowadzenie kancelarii og贸lnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego oraz spraw obiegu dokument贸w i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej, - przygotowywanie plan贸w pracy, zbiorczych analiz oraz wniosk贸w z zakresu dzia艂ania Komendy Miejskiej oraz realizowanie zada艅 z zakresu planowania pracy komendy,- organizowanie spraw s艂u偶bowych, narad i konferencji z udzia艂em Komendanta Miejskiego,- realizowanie zada艅 zwi膮zanych z archiwizacj膮 dokument贸w,- realizowanie zada艅 z zakresu skarg i wniosk贸w,opracowywanie i ewidencjonowanie zarz膮dze艅, decyzji, rozkaz贸w, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego,- udzia艂 w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewn臋trznych kom贸rek organizacyjnych Komendy Miejskiej,- ewidencjonowanie piecz臋ci i stempli w Komendzie Miejskiej
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej w Lesznie - 2016-07-22 - Leszno (wielkopolskie)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologi膮. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Wsp贸艂praca z g艂贸wnymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach um贸w sprzeda偶owych. Odpowiedzilno艣膰 za zgodno艣膰 procedur uznawania przychod贸w z obowi膮zuj膮cymi przepisami . Przygotowywanie lokalnych sprawozda艅 finansowych oraz rocznych audyt贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca przy obs艂udze kasy kasy fiskalnej, rozliczanie kasy po zako艅czonej zmianie, obs艂uga klienta, dbanie o porz膮dek w miejscu wykonywania pracy, wyk艂adanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
nauczanie dzieci w klasach 1-3
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - P艂ow臋偶 (kujawsko-pomorskie)
Dy偶ur w recepcji zgodnie z harmonogramem oraz obs艂uga realizowanych program贸w edukacyjnych - uk艂adanie harmonogram贸w, organizacja pracy przewodnik贸w, prowadzenie dzia艂a艅z zakresu organizacji posi艂k贸w, tworzenie plan贸w program贸w edukacyjnych z zakresu turystyki, realizowanie niezb臋dnych zakup贸w. - godz. pracy wg. harmonogramu, g艂贸wnie godz. dzienneMiejsce pracy: 艁贸d藕, ul. Legion贸w 27 i Zamenhofa 13.
Szkolne Schronisko M艂odzie偶owe w 艁odzi - 2018-03-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
: Przegl膮d i koordynacja procesu Standard Information Request, przygotowywanie kalendarza i instrukcji interoffice; przegl膮d i przygotowywanie dokumentacji GAAP dla klient贸w; przygotowywanie, szkolenie i nadz贸r nad Global View Pack (GVP) dla nowych pracownik贸w; nadz贸r nad przebiegiem pracy i 艣cie偶k膮 rozwoju asystent贸w, udzielanie informacji zwrotnej; tworzenie i aktualizacja oprogramowania i narz臋dzi pracy; uczestnictwo w relacjach z klientami; wsp贸艂praca z mi臋dzynarodowymi zespo艂ami EY (w tym w j臋zyku angielskim i rosyjskim); 艣cis艂a wsp贸艂praca z zespo艂ami SMO/EMS; koordynowanie proces贸w P2P i R2R
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
- SPORZ膭DZANIE LIST DODATKOWEGO WYNAGRODZENIA ROCZNEGO PRACOWNIK脫W RON W USTAWOWO OKRE艢LONYM TERMINIE;- TERMINOWE SPORZ膭DZANIE LIST WYNAGRODZE艃 PRACOWNIK脫W RON ZA WYZNACZONE PODDODZIA艁Y;- PRAWID艁OWE NALICZANIE I TERMINOWE PRZEKAZYWANIE POTR膭CE艃 KOMORNICZYCH, ALIMENTACYJNYCH I INNYCH;- SPORZ膭DZANIE I WYDAWANIE W USTAWOWYCH TERMINACH DRUK脫W PIT-11, PIT-8C;- PRAWID艁OWE NALICZANIE ZALICZEK NA PODATEK DOCHODOWY OD OS脫B FIZYCZNYCH.ZASADNICZE 2430,00 Z艁PREMIA INDYWIDUALNA - 10 %DODATEK ZA WYS艁UG臉 LAT
11 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2019-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
malowanie, gipsowanie
AZ PRESTAR-Artur 呕ydziok - 2017-06-07 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Diagnozowanie sytuacji wychowawczych; udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej; wspieranie nauczycieli, rodzic贸w i uczni贸w; rozpoznawanie i rozwijanie indywidualnych mo偶liwo艣ci uczni贸w. Praca 6 godziny w tygodniu.
PUBLICZNA SZKO艁A PODSTAWOWA IM. KS. SENATORA FELIKSA BOLTA W BAR艁O呕NIE - 2018-01-16 - Bar艂o偶no (pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (艂贸dzkie)
Interpretacja i analiza wymagania biznesowego i systemowego dla programist贸w, zbieranie i dokumentowanie wymaga艅, udzia艂 w Acceptance Testing aby zapewni膰 spe艂nienie wymaga艅 systemowych przez rozwi膮zania techniczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
organizacja pracy kancelaryjno-biurowej Sekretariatu Wydzia艂u Prewencji,zak艂adanie i prowadzenie rejestr贸w i ewidencji dokument贸w,rozdzielanie i przekazywanie funkcjonariuszom korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zambr贸w (podlaskie)