STARSZY REFERENT DS. ZAOPATRZENIA ROLNICTWA Krosno Odrzańskie oferta pracy GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. ZAOPATRZENIA ROLNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż pasz, opału, nawozów, załadunek worków na samochód, pomoc magazynierowi w wykonywaniu pracy
Data publikacji: 2017-04-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOHATERÓW WP 62, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż pasz, opału, nawozów, załadunek worków na samochód, pomoc magazynierowi w wykonywaniu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. ZAOPATRZENIA ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa kasy fiskalnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość z dziedziny rolnictwaOdpowiedzialność materialna
Nazwa pracodawcy:
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
BOHATERÓW WP 62, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVskierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: BOHATERÓW WP
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 11.04.2017
Oferta pracy ważna do: 11.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie procesów technologicznych wytwarzania oraz etykietowania obsługa, mycie, dezynfekcja urządzeń produkcyjnychwypełnianie dokumentacji produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-07-18 - Porszewice (łódzkie)
Nauczanie w szkole
Zespół Szkół w Rakoszycach - 2016-11-29 - Rakoszyce (dolnośląskie)
obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego, odbiór oraz nadawanie korespondencji, zapewnienie terminowej i prawidłowej obsługi korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestrów obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów m.in.: ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego oraz karty zdarzenia drogowego z kolizji i wypadków drogowych, rejestr stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, kart informacyjnych z organu orzekającego, współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu dostarczenia aktualnych informacji o szkodach dotyczących wypadków drogowych, udzielanie informacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Grójcu, rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników, przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie załatwionychredagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w zakresie współpracy w oddziale przedszkolnym nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Egiertowo (pomorskie)
Wykonywanie napraw stolarskich, malarskich, hydraulicznych oraz prac zleconych przez pracodawcę.
Szkoła Podstawowa NR 5 im.Józefa Wybickiego - 2018-02-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
strzyżenie, koloryzacja, modelowanie itp.
P.H.U. TERESA PERETA - 2017-07-07 - Świdnik (lubelskie)
Obróbka ślusarska metali, wykonywanie elementów zgodnie z rysunkiem technicznym.
NARZEDZIOWNIA ZAKŁAD WYKONAWSTWA URZĄDZEŃ PRECYZYJNYCH - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
1. przygotowywanie, konsultowanie i wdrażanie polityk związanych z transferami międzynarodowymi pracowników Spółki2. bieżace wpsarcie transferowanych pracowników, przygotowywanie dokumentacji3. współpraca i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawacami usług4. zapewnienie jakości usług oraz danych związanych z transferami
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
Osobisty i telefoniczny kontakt z klientami, ewidencjonowanie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, wycena projektów budowlanych, przyjmowanie reklamacji i zwrotów
P.P.H.U. DOR-BUD Zbigniew Sokoliński - 2016-02-16 - Łazy (śląskie)
Szpachlowanie maszynowe, możemy przyuczyć szpachlarza ręcznego
STAL-BUD-MED - 2018-09-12 - Borkowo (pomorskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego za pośrednictwem telefonu i maila. Szkolenie młodszego personelu z zakresu znajomości standardów i procedur stosowanych w Spółce w procesie obsługi klienta. Praca nad modyfikacją i dostosowaniem istniejących procedur w tym zakresie w celu podniesienia standardów obsługi klienta na wyższy poziom oraz ułatwienia świadczenia pracy przez Agentów bezpośrednio obslugujących klienta. Ponadto Starszy Specjalista zaangażowany jest również w udział w spotkania telefoniczne z przedstawicielami klienta podczas których omawiane są wyniki pracy za okresy poprzednie oraz podejmowane decyzje dotyczące działań, których wdrożenie ma zaowocować podniesieniem jakości usług świadczonych przez zespół na rzecz klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane
Iwona Włodarczak Usługi Ogólnobudowlane - 2018-06-25 - Karśnice (wielkopolskie)
Wydawanie kluczy, sprzątanie sal
Międzyszkolny Ośrodek Sportowy - 2018-02-27 - Racibórz (śląskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Częstochowa (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Radom (mazowieckie)
- administrowanie aplikacjami,- prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonywanych zadań,- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej,- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Pracownik fizyczny
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WODMEL Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
przygotowanie posiłków, obieranie warzyw, pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Ławica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
odpowiedzialność za całościowe zarządzanie centrum wsparcia światowej klasy, utrzymywanie wysokiej jakości usług i rentowoności operacji, określanie strategii operacyjnych, przeprowadzanie oceny potrzeb,
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- szkolenie bhp- zapoznanie się z rodzajem prowadzonej działalności- poznanie pomieszczeń, urządzeń i zasad fukcjonowania zakładu- zapoznanie się z podstawami proceur HACCP, GHP, GMP- zapoznanie się z podstawami metod- przetwarzanie surowców w formy doustne suplementów diety (tabletki, kapsułki)- czyszczenie i dezynfekcja instalacji, aparatów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Wałdowo (kujawsko-pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA STUDENTÓW I INTERESANTÓW( W TYM ANGLOJĘZYCZNYCH), OBSŁUGA PROGRAMÓW INFORMATYCZNYCH I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZAUJĄCYMI PRZEPISAMI, BIEŻĄCE ZAPOZNAWANIE SIĘ Z PRZEPISAMI, NA KTÓRYCH OPIERA SIĘ PRACA W UCZELNI WYŻSZEJ, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO ZBIORCZEJ SPRAWOZDAWCZOŚCI,WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI I POLECEŃ WŁADZ UCZELNI, WYNIKAJĄCYCH Z OBOWIĄZKÓW NA ZAJMOWANYM STANOWISKUWMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH MS OFFICE, SZYBKA NAUKA OBSŁUGI PROGRAMÓW INFORMATYCZNYCH (np: Plagiat, Pol-on itp.), OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH , DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNO BIUROWEJ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZAANGAŻOWANIE, UMIEJĘTNOŚC PRACY W ZESPOLE, ODPOWIEDZIALNOŚC, UCZCIWOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISRA, OBIEKTYWIZMPRACA W GODZINACH OD 07:30 DO 15:00, PRACA RÓWNIEŻ W SOBOTY CV +LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
RAFAŁ BOGDAN STOLAREK "CLEAN" FIRMA USŁUGOWA, AGENCJA PROMOCJI BIZNESU "PARTNER 2000" - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
opieka nad dziećmi w pzredszkolu w różnych grupach wiekowych
Odyseja Edukacjo Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
odbieranie telefonów od klienta w języku angielskim i rosyjskim, rozwiązywanie problemów przesyłanaych przez klienta w języku angielskim i rosyjskim, administracja danymi w języku angielskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)