STARSZY REFERENT DS. KANCELARII I KADR Rudy oferta pracy Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rudach
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. KANCELARII I KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowy zakres obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej https://bip.powiatraciborski.pl/nabor/2020.html
Data publikacji: 2020-10-27
Lokalizacja: Rudy (śląskie)
Pracodawca: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rudach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 2, 47-430 Rudy, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowy zakres obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej https://bip.powiatraciborski.pl/nabor/2020.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. KANCELARII I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Nazwa pracodawcy: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rudach
danePracodawcy_nip: 6391942352
danePracodawcy_regon: 240920157
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Szkolna 2, 47-430 Rudy, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty na stronie internetowej : https://bip.powiatraciborski.pl/nabor/2020.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Kuźnia Raciborska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rudy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0215746
Adres strony pracodawcy: www.mowrudy.edupage.org
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?360da3849da67d7867c1b13c3f504487
Podobne oferty pracy
- analiza danych dotyczących projektów IT - interpretacja danych - prezentowanie danych - przygotowywanie prezentacjidla managerów - przygotowywanie podsumowań po telekonferencjach - tworzenie własnych narzędzi analitycznych -zarządzanie oczekiwaniami managerów
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)
Pracownik na stanowisku Starszego Księgowego ds Funduszy jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę obszarów księgowych funduszy inwestycyjnych oraz weryfikację pracy Księgowego ds Funduszy. Do jego zadań należy również przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych. Wykonuje również czynności do zamknięcia miesiąca i roku.
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Kraków (małopolskie)
Lakiernik konstrukcji stalowych
PAJOR TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Tarnów (małopolskie)
wycinka lasu, wykaszanie, porządkowanie,
Przedsiębiorstwo Usług Leśnych Tomczak Tomasz - 2015-11-19 - Spytkówki (wielkopolskie)
raportowanie według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości finansowe- przygotowanie raportów dla lokalnego i europejskiego nadzoru finansowego (np. FINREP, COREP)- wdrażanie nowych standardów / przepisów- usprawnianie procesów księgowych - wspieranie zespołów krajowych.- zarządzanie zespołami księgowości operacyjnej- nadzorowanie uzgadniania bilansu, aprobaty księgowań i wspierających je obliczeń- kontrolowanie wszystkich działań konsolidacyjnych- nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca- wsparcie pracowników w zakresie zasad i przepisów dotyczących raportów- zapewnienie zgodności z procedurami i kontrolą wewnętrzną
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy obsłudze traka taśmowego, wielopiły, odbieranie gotowego materiału z traka, prace pomocnicze, przygotowanie transportowe i porządkowe.Praca w godzinach 07.00 - 15.00, przewidywany wymiar pracy 144 godziny w miesiącu. Istnieje mozliwość zakwaterowania.
PPHU Las Pol Karol Szajwaj - 2018-11-28 - Zebrzydowa (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe kierunkowe, dyplom fizjoterapeuty; min. 3 lata doświadczenia w zawodzie, komunikatywność, gotowość do pracy w zespole, sumienność, kultura osobista; zakres obowiązków: wykonywanie zabiegów z fizjoterapii zgodnie ze zleceniem lekarskim, planowanie i organizowanie zabiegów, rejestracja pacjentów, przeprowadzanie wywiadu dla potrzeb rehabilitacji, weryfikacja skierowań, dokumentowanie wykonywanych zabiegów; ruchomy czas pracy; miejsce pracy: Gliwice;
CARITAS DIECEZJI GLIWICKIEJ - 2019-01-09 - Pyskowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.slaski.strazgraniczna.pl/ w BIP- ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W RACIBORZU Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Placówki SG w Katowicach-PyrzowicachŚląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wolności 90, Pyrzowice, 42-625 Ożarowice- Główne obowiązki:Wykonywanie pism i dokumentów zleconych przez przełożonych oraz wykonywanie niezbędnych czynności kancelaryjnych; Przedstawianie komendantowi placówki korespondencji oraz doręczanie jej zgodnie z dekretacją; Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi placówki w zakresie sporządzania dokumentacji; Prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z rozkazem dziennym komendanta placówki; Przyjmowanie interesantów oraz gości przybywających do Placówki, kierowanie ich do właściwych osób funkcyjnych oraz prowadzenie ewidencji przybyłych gości i interesantów; Realizowanie czynności związanych z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów; Prowadzenie rejestrów wydanych poleceń wyjazdu służbowego oraz wypisywanie delegacji służbowych; Prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu służby oraz rocznych kart ewidencji obecności; Przygotowywanie i wydawanie obowiązujących druków, formularzy i wniosków niezbędnych przy załatwianiu spraw związanych z dojazdami, remontami, urlopami, zakwaterowaniem itp.; Przyjmowanie, rejestrowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników oraz sporządzanie miesięcznej analizy w tym zakresie.- Warunki pracy:warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.- Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.- dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych- wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.
ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU - 2018-12-17 - Ożarowice (śląskie)
Zadania związane z działalnością personalną w zakresie pracowników resortu obrony narodowej. Zatrudnienie od sierpnia 2016r. do maja 2017r. Dojazd we własnym zakresie.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-08 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie.Praca w przedziale czasowym 9-18.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Łódź (łódzkie)
- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku arabskim - fakturowanie- księgowanie dokumentów na rachunkach klientówUmowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi - menedżerami inwestycyjnymi zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS; sprawdzanie raportów dotyczących bilansu na kontach - czy nie ma bilansu ujemnego; monitorowanie transakcji giełdowych, FX i innych zgodnie z indywidualnie ustalanym przez klienta zakresem; rozwiązywanie bieżących problemów i nieprawidłowości; raportowanie i eskalowanie wewnątrz AMS, innych zespołów i mandżerów inwestycyjnych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługiwanie maszyny do odtłuszczania mięsa w tym maszyny typu WILK- regulowanie działania maszyn i urządzeń podczas pracy- czyszczenie, mycie i dezynfekowanie obsługiwanych maszyn- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Łódź (łódzkie)
• Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy• Przestrzega przepisów BHP• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca na czas określony: 2 lataGodziny pracy 6:00 - 06:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2019-11-14 - Smolec (dolnośląskie)
Mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek- porządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie- wysyłanie korespondencji i przesyłek- obsługa faksu, poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonów- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób- współdziałanie z Wdziałem Oświaty, Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty, Biurem Edukacji, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisją Egzaminacyjną oraz innymi jednostkami- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów organizacyjnych szkoły wg jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną- ewidencjonowanie i rozliczanie znaczków pocztowych i biletów komunikacji miejskiej- przechowywanie i nadzór nad używaniem pieczęci urzędowych- doskonalenie się w zakresie prowadzenia kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dostosowywanie obowiązującego w szkole Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt do potrzeb szkoły i zakresu jej funkcjonowania- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków- kompletowanie aktów normatywnych prawa wewnętrznego
Zespół Szkół im. M. Konarskiego - 2019-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, projektów uchwał Zarządu Powiatu i Rady Powiatu;2. Prowadzenie rejestru aktów prawa wewnętrznego;3. Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków;4. Prowadzenie archiwum zakładowego;5. Realizacja zadań z zakresu spraw socjalnych pracowników CUWPP;6. Czuwanie nad prawidłowym zaopatrzeniem materiałowym, dokonywanie zakupów;7. Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem konserwacji i napraw sprzętu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-08-02 - Płock (mazowieckie)
pomoc przy spawaniu konstrukacji metalowych z możliwością przyuczenia do zawodu spawacza
DAM-ROB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-10-03 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
opieka nad nietrzeźwym pacjentem
Izba Wytrzeźwień - 2019-08-07 - Sosnowiec (śląskie)
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z zuwzględnieniem przepisów podatkowycvh. rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności z zamknięciem miesiąca. Terminowe uzgodnienie kont oraz sald dostawców. Miejsce pracy: Wrocław ul. Piotra Skargi 3 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Praca na jedną zmianę w godz 8-16Termin zatrudnienia od dnia 06.02.2019 na czas nieokreślony. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zatrudnianie pracowników załóg pływających na promach zgodnie z przepisami, kierunkami polityki kadrowej wyznaczonymi przez Zarząd firmy oraz zgodnie z procedurami zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Jakością.Opis stanowiska:•planowanie i realizacja procesów rekrutacji•prowadzenie grafików zatrudnienia, uzgadnianie i aranżowanie zmian załogi•nadzór nad aktualnością dokumentów pracowników morskich wymaganych przez odpowiednie przepisy •prowadzenie akt personalnych pracowników•sporządzanie dokumentacji personalnej•wprowadzanie danych kadrowo-płacowych do systemu kadrowego•obsługa kadrowa pracowników•prowadzenie sprawozdawczości i analizy w zakresie objętym stanowiskową kartą pracy. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Polska Żegluga Bałtycka S.A. - 2019-05-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Legalizacji. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy montażu rurociągów, montaż podpór i konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
1. Wykonywanie wszystkich zadań związanych z zarządzaniem projektami oraz analiza wymagań biznesowych,2. Zbieranie wymagań biznesowych oraz ich dokumentacja3. Współpraca z działem IT w zakresie wdrożenia nowych oraz usprawnień istniejących funkcjonalności4. Współpraca z użytkownikami w zakresie testowania wdrożonych funkcjonalności, szkolenia w zakresie wdrożonych funkcjonalności5 oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcęJedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie szczegółowego strategicznego planu osiągnięcia celów jakości, nadzór nad realizacją
"BAMA POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/g stanowiska
EUROSTEEL Sp. z o.o. Kielce - 2017-09-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Roboty ziemne koparko-ładowarką na terenie województwa mazowieckiego.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd z Buska-Zdroju do miejsca pracy.
Molęda Building Group Krzysztof Molęda - 2018-04-18 - Podlasek (świętokrzyskie)
utrzymywanie porządku i czystości, pomaganie w pracach kuchennych, sprzątanie kuchni
WORK INVEST SP. Z O.O. - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
- wyznaczanie bieżących zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- kontakt z zespołem zagranicznym w języku rosyjskim i w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa dokumentacji, odbieranie, wysyłanie korespondencji, sporządzanie pism, prowadzenie książki nadawczej. Praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku. Okres próbny trwa 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Śrem (wielkopolskie)