STARSZY SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z zuwzględnieniem przepisów podatkowycvh. rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności z zamknięciem miesiąca. Terminowe uzgodnienie kont oraz sald dostawców. Miejsce pracy: Wrocław ul. Piotra Skargi 3 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Praca na jedną zmianę w godz 8-16Termin zatrudnienia od dnia 06.02.2019 na czas nieokreślony. Oferta w sali: E
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z zuwzględnieniem przepisów podatkowycvh. rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności z zamknięciem miesiąca. Terminowe uzgodnienie kont oraz sald dostawców. Miejsce pracy: Wrocław ul. Piotra Skargi 3 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Praca na jedną zmianę w godz 8-16Termin zatrudnienia od dnia 06.02.2019 na czas nieokreślony. Oferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa na czas nieokreślony Proponowany okres zatrudnienia : na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie każde, staż pracy minimum 2 lata na pododbnym stanowisku w srodowisku międzynarodowym, widza dotycząca księgowania dokumentów , uzgodnienia kont oraz sald dostawców; Znajomosć przepisów podatkowych, wiedza z zakresu terminowych realizacji płatności; Terminowość i dokładność, dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji. Znajomość języka angielskiego -stopień minimum komunikatywny ( B2)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z wykonywanym zawodem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Jerzy Łach - 2016-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
usługi brukarskie, kanalizacyjne, wyburzenia i inne usługi
Firma Usługowa SOKÓŁ II s.c. Helena Kucharek Mariusz Sokół - 2016-03-21 - Myszków (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczeń usług, doręczanie przesyłek,przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów.Praca w Urzędzie pocztowym w Stężycy na 0,75 etatu. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz własny samochód do celów służbowych. Praca w godzinach od 8,00 do godz.16,00 . Kontakt tel. 58 326-61-31
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-08 - Stężyca (pomorskie)
obsługa maszyn oraz urządzeń, montaż elementów, pakowanie produktów
NORDGLASS Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przewóz towarów, załadunek i rozładunek
TOP-AGRO Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Skalbmierz (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce " Praca w KRUS" a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestrów, przyjmowanie poczty, doręczanie poczty, współpraca ze stanowiskiem kierowania w jednostce,itp;
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Miechów (małopolskie)
1. Bieżące prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji związanej z działalnością szkoleniową.2. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej oraz rozliczeniowej działalności bieżącej.3. Opracowywanie zbiorczych zapotrzebowań oraz rozdzielników wysyłkowych w zakresie dystrybucji formularzy logistycznych w resorcie Obrony Narodowej.4. Aktualizowanie Katalogu formularzy logistyki.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1.Starszy Referent odpowiada za:a)Terminowe i prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;2)Przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego;3) Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia;4)Zgodność (legalność) działań służbowych z obowiązującymi przepisami prawa.2.Do obowiązków Starszego Referenta należy:1)Terminowe sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom wojska 25 WOG przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-C, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2)Rejestr zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list wynagrodzeń, dodatkowych należności, księgowanie potrąceń, zobowiązań do ZUS, US,PFRON i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON.3)Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów, w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników;4)Kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list wynagrodzeń pracowników.5)Naliczanie funduszu nagród uznaniowych pracownikom wojska 25 WOG w ramach posiadanego funduszu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6)Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracownikom wojska zgodnie z obowiązującymi przepisami.7)Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników wojska przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.8)Bieżące prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.9)Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk Rp-7), zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracownikom wojska.10)Sporządzanie miesięcznych rozliczeń z wykorzystania funduszu wynagrodzeń.11)Naliczanie składek z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, funduszu pracy za pracowników, zleceniobiorców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o system informatyczny PŁATNIK.12)Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu wpłat na PFRON za pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.13)Wystawianie pracownikom rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8C zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych przy wykorzystaniu programów resortowych.14)Comiesięczne porównywanie ksiąg pomocniczych z księgą główną w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, FP.15)Analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie wynagrodzeń, PFRON i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom oraz sporządzanie wniosków o zmianę planu finansowego celem przekazania danach do Sekcji Planowania.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)
Praca przy lini montażowej, montaż wiązki elektrycznej, obsługa maszyny do cięcia kabla, pakowanie wyrobu gotowego, obsługa maszyny tampodrukarskiej. Transport zapewniony.
kontakt przez OHP - 2019-01-02 - Opalenica (wielkopolskie)
Wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku.
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2016-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIE INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZENI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH-POSZUKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH O PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ, ZEWNĘTRZNYCH, NADZOROWANIE I KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z ZAMAWIANIEM UMÓW O DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZNYCH, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI, KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWIAJĄCEJ, PEŁNY MONITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ, UNIWERSYTETU DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ;WYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, PREFEROWANY KIERUNEK EKONOMICZNY, OBSŁUGA KOMPUTERA PAKIET MS OFFICE W TYM EXCEL, PRZYGOTOWYWANIE PREZENTACJI, MILE WIDZIANE ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO UMOŻLIWIAJĄCA SWOBODNĄ KONWERSACJĘ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, MILE WIDZIANA PRACA W UCZELNI WYŻSZEJ, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, PRACA W ZESPOLE, PLANOWANIE ZADAŃ, SAMODZIELNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Diagnozowanie i leczenie pacjentów, prowadzenie reanimacji w nagłych przypadkach, pobieranie materiałów do badań, wykonywanie iniekcji, podawanie leków i tlenu, udział w obchodach lekarskich, sporządzanie dokumentacji medycznej.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Obsługa klientów lodziarni
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łomianki (mazowieckie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja celów sprzedazowych, profesjonalnej obsługi stałych Klientów, aktywnego pozyskiwania nowych Klientów, umiejetność obsługi punktu kasowego; doświadczenie w pracy w sektorze pośrednictwa finansowego lub w bankowości bedzie dodatkowych atutem
MERITUMKREDYT SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-09-23 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Czosnów (mazowieckie)
wykonywanie prac zgodnie ze zleceniem
P.P.U.H. ELEKRONEKS Bronisław Urbanik - 2017-05-24 - Rudawa (małopolskie)
OBSŁUGA AUTOMATYCZNEGO ODWIJAKA I SKŁADAKA DO PŁACHT MALARSKICH
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
dozór nocny na terenie pola namiotowego, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowe Guty (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie wiedzy o oszacowaniu, rozwoju, rozwiązywaniu delegowanych zadań dot. konfiguracji, wdrożenia, odbudowy procesu, ulepszanie skryptów i innych narzędzi, przegląd skryptów. kodów, wdrożenie i utrzymanie instrukcji, konfiguracji otoczenia, dokonywanie zmian w kodach.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/ zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie, realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem, wykonywanie pracy analitycznej przy uzgodnieniu bilansu i zapewnienie terminowego spełniania wszystkich wymogów kontrolnych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Starszy referent ds. płac
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 4 - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań s
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Zabierzów (małopolskie)
Przewóz ładunków zgodnie z przyjętymi zleceniami.
USŁUGI TRANSPORTOWE STANISŁAW BOKOTA - 2015-10-29 - Brzezówka (podkarpackie)
Praca na stanowisku starszy referent w sekcji technicznego utrzymania nieruchomosci- infrastruktura KPW. Opracowywanie dokumentów niezbednych do wszczęcia postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych. Sporzadzanie kosztorysów robót budowlanych i remontowych. Prowadzenie dokumentacji zespołu remontów obiektu. Sporzadzanie zgloszeń o zamiarze rozpoczecia robót, wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń na budowę, warunków zabudowy i innych dokumentów wynikajacych z postepowań organów administracji architektoniczneo-budowlanej.
Komenda Portu Wojennego - 2017-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
dbanie o nalezyty stan budynku szkoły, prowadzenie rejestru isterek i awarii, dbanie o ład i porządek na terenie pomieszczeń szkoły, , wykonywanie prac awaryjnych w zakresie czynności: stolarza, ślusarza, hydraulika, elektryka, konserwowanie i naprawy elementów metalowych i drewnianych, kontrola sprawności i naprawy sprzętu szkolnego, dbałość o tereny zielone i czystość całego terenu szkoły
Zespół Szkół Technicznych - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompletacja towarów spożywczych poprzez pobranie i poprawne ułozenie na palecie, przygotowanie do wysyłki
Bananlplp Dawid Hachuła - 2016-03-03 - Będzieszyn (pomorskie)