STARSZY REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M Warszawa oferta pracy Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa kasy głównej Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- pomoc przy prowadzeniu ewidencji księgowych- pomoc przy przygotowaniu sprawozdań i raportów finansowych- sporządzanie przelewów bankowych- archiwizowanie dokumentacji finansowej, współpraca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- sporządzanie odpowiednich załączników do sprawdzań- wystawianie not korygujących zgodnie z zawartymi umowami obowiązującymi przepisami- wprowadzanie umów, faktur, rachunków i innych dokumentów do centralnego rejestru Umów Urzędu m.st. Warszawy- dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów wpływających do Działu Finansowo-KsięgowegoPraca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług oraz akty wykonawcze, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).
Data publikacji: 2020-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ROZBRAT 26, 00-429 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa kasy głównej Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- pomoc przy prowadzeniu ewidencji księgowych- pomoc przy przygotowaniu sprawozdań i raportów finansowych- sporządzanie przelewów bankowych- archiwizowanie dokumentacji finansowej, współpraca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- sporządzanie odpowiednich załączników do sprawdzań- wystawianie not korygujących zgodnie z zawartymi umowami obowiązującymi przepisami- wprowadzanie umów, faktur, rachunków i innych dokumentów do centralnego rejestru Umów Urzędu m.st. Warszawy- dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów wpływających do Działu Finansowo-KsięgowegoPraca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług oraz akty wykonawcze, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat+ premia regulaminowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (UMOWA ZASTĘPSTWO) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Symfonia
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,wykształcenie minimum średnie,staż pracy: minimum 2 letni przy średnim wykształceniu, przy wyższym nie wymagany. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości, minimum roczne doświadczenie zawodowe w rachunkowości budżetowej, znajomość obsługi programu Symfonia, moduły FK, handel, środki trwałe, biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów), umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, itp.), sumienność, zdyscyplinowanie, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne.Obowiązki: - obsługa kasy głównej Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- pomoc przy prowadzeniu ewidencji księgowych- pomoc przy przygotowaniu sprawozdań i raportów finansowych- sporządzanie przelewów bankowych- archiwizowanie dokumentacji finansowej, współpraca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA- sporządzanie odpowiednich załączników do sprawdzań- wystawianie not korygujących zgodnie z zawartymi umowami obowiązującymi przepisami- wprowadzanie umów, faktur, rachunków i innych dokumentów do centralnego rejestru Umów Urzędu m.st. Warszawy- dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów wpływających do Działu Finansowo-KsięgowegoPraca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług oraz akty wykonawcze, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).Wynagrodzenie zasadnicze: 3600 zł brutto + dodatek stażowy + premia regulaminowa[Zgłoszenia: rekrutacja (at) aktywnawarszawa.waw.pl, 22 162 72 31]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa
danePracodawcy_nip: 5262519160
danePracodawcy_regon: 017189671
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
ROZBRAT 26, 00-429 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: ROZBRAT
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 28.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?643cf64ea01b4eacb2fce2fcc43bf793
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta , sprzedaż , wystawianie dokumentów.
Hemar Dystrybucja - 2020-11-17 - Kłodawa (wielkopolskie)
1. Prowadzenie rejestrów dowodów materiałowych i kart wyposażenia osobistego żołnierzy w wersji papierowej i systemach informatycznych2. Wystawianie dokumentów obrotu materiałowego3. Sporządzanie listy wypłat dodatkowych4. Opracowywanie planów zaopatrzenia żołnierzy 5. Archiwizacja dokumentów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace pielęgnacyjne roślin, zbiór oraz sortowanie na magazynie.
FIRMA WIELOBRANŻOWA "BOTAR-I",GOSPODARSTWO OGRODNICZE RADOSŁAW BOGDAN - 2016-06-28 - Krzeszowice (małopolskie)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Miejsce wykonywania parcy: ul.Dąbrowskiego 2,47-400 Racibórz.Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:-wykształcenie średnie- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhp-lub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy-lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-10-01 - Racibórz (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Gostkowo (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania strzelnic oraz obsługa podręcznego magazynu uzbrojenia:1) wykonywanie obsługi technicznej urządzeń w trakcie zajęć dydaktycznych z wyszkolenia strzeleckiego;2) obsługa innych przedsięwzięć organizowanych w jednostce;3) prowadzenie podręcznego magazynu uzbrojenia;4) dbanie o sprzęt i jego konserwację;5) wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu;6) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych zespołu strzelnic, strzelnicy krytej oraz wyposażenia technologicznego strzelnic.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-08-18 - Legionowo (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I KIEROWANIE PROJEKTAMI FA TREASURY SERVICES AND EXTERNAL RECON TEAMS, PLANOWANIE USTALANIE HARMONOGRAMU I ZARZĄDZANIE PRACĄ W ZAKRESIE RELACJI Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE REALIZACJI WYSOKICH WSKAŹNIKÓW ZESPOŁOWYCH KPI POPRZEZ TERMINOWE I DOKŁADNE DOSTARCZANIE INFORMACJI W RELACJI Z KLIENTEM, ZARZĄDZANIE ZASOBAMI-UTRZYMANIE OPTYMALNEGO POZIOMU ZATRUDNIENIA POPRZEZ DEDYKOWANIE ODPOWIEDNICH ZASOBÓW DO PROJEKTÓW I KLIENTÓW, NADZOROWANIE KOORDYNACJI DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z INTEGRACJĄ I MIGRACJĄ PRZY SPÓŁPRACY Z GLOBALNYMI ZESPOŁAMI I DZIAŁAMI
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Kraków (małopolskie)
praca w przygotowalni i zmywaku kuchni
Centrum Medyczne HCP sp. z o.o. - 2016-05-30 - Dąbki (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto do 4000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Katowice (śląskie)
Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu psychiatrii. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Możliwość pracy na pełny etat lub 1/2 etatu lub w innym etacie - do uzgodnienia. Praca na oddziale Psychiatrycznym. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)
- Analiza, oszacowywanie, rozwój i rozwiązywanie złożonych problemów zarządzania konfiguracją.- Projektowanie, rozwój i testowanie procedury instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług.- Konfiguracja środowiska, wykonywanie strojeń wydajności, aktualizacja zaawansowanych ustawień, pomóc w procesie przygotowywania testów.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Sortowanie przesyłek, przygotowywanie przesyłek dla doręczycieli (praca przy komputerze). Weryfikacja przesyłek> Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00.
InPost Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Opole (opolskie)
wykładanie towaru na półki oraz prace porządkowe w hipermarketach w Białymstoku
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
rejestracja korespondencji wychodzacej i przychodzącej. Rejstrownaie świdczeniobiorców w systemie. Przygotowywanie dokumentów z zakresu pracy kancelarii do archiwum.Obsługa systemu informatycznego ,,Emeryt".
Zakład Emerytalno - Rentowy MSW - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Grochowalsk (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie organizacji procesów pomocniczych, obsługowych i produkcyjnych;- projektowanie organizacji gniazd i linii produkcyjnych; opracowywanie cyklogramów wyrobów i schematów montażu; opracowywanie harmonogramów i koordynowanie spływu części i wyrobów; uzupełnianie i doskonalenie bazy normatywnej do celów organizacji produkcji; prowadzenie prac związanych z wykorzystaniem metod matematycznych i mikro- komputerów do organizowania produkcji; badanie wpływu warunków zewnętrznych (a szczególnie sytuacji rynkowej) na sposób organizowania produkcji; badanie skuteczności stosowanych form organizacji produkcji i opracowywanie informacji (sprawozdań) w tym zakresie; śledzenie i badanie tendencji i kierunków roprowadzenie dokumentacji technicznej; raportowanie w języku koreańskim. Praca w godz.: 8:00-16:15. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2020-05-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa maszyn - wtryskarki, kontrola jakości, pakowanie
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie projektów dekoracji roślinnych; przygotowywanie materiału roślinnego, suszu i sztucznych roślin do wykonywania dekoracji; wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu; utrwalanie roślin różnymi metodami; pakowanie i transport gotowych kompozycji; stylizacja wnętrz materiałem roślinnym w hotelach, biurach, sklepach, rezydencjach, kościołach, mieszkaniach, stoiskach targowych, konferencjach; przygotowywanie wystaw i konkursów roślinnych, obrót materiałem florystycznym
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Szalowa (małopolskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP, INFORMOWANIE PRACODAWCY O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH ZAWODOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ STANU BHP, UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU PLANÓW MODERNIZACJI I ROZWOJU ZAKŁADU, UDZIAŁ W USTALANIU OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW PRZY PRACY, WSPÓŁPRACA Z LABOLATORIAMI UPOWAŻNIONYMI DO DOKONYWANIA BADAŃ I POMIARÓW CZYNNIKÓW SZKODLIWYCH DLA ZDROWIA, UDZIAŁ W DOKONYWANIU OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE W ZAWODZIE TECHNIK BHP LUB WYŻSZE O KIERUNKU BHP, PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W SŁUŻBIE BHP;GODZINY PRACY: OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKU 07.00 - 15.30, PIĄTEK 07.00-13.00
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2901 - 2016-09-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie wiedzy o oszacowaniu, rozwoju, rozwiązaniu delegowanych zadań dotyczących konfiguracji.Ulepszenie skryptów i innych narzędzi.Przegląd skryptów, kodów, wdrożenie i utrzymanie instrukcji,konfiguracji otoczeniaDokonanie zmian w kodach.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa + nadzór i odbiory robót w terenie
Nadleśnictwo Świętoszów - 2016-08-29 - Świętoszów (dolnośląskie)
a)Opracowanie i realizacja strategii prowadzenia obliczeń modelowania białek, struktur opartych na bazie ligandów, związków i bibliotek wzorów chemicznych szeroko stosowanych do generacji i optymalizacji struktur wiodący. Praca w interdyscyplinarnych zespołach i aktywne uczestniczenie w projektach chemii obliczeniowej prowadzonych przez Selvitę.Udział w działalności prowadzonej przez Selvitę mające na celu odkrycie, identyfikacje związków aktywnych i - powiązanie hipotez za pomocą bioinformatyki, chemii obliczeniowej i molekularnych metod modelowania. dUdział w procesie optymalizacji dla jednego lub kilku programów drug discovery prowadzonych przez Selvitę, za pomocą procesów obliczeniowych w oparciu o metod poprawy skuteczności, i / lub właściwości ADME.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraków (małopolskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java - JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej - jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum - będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile - będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
praca na produkcji, wypełnianie form do betonowych ogrodzeń, magazynowanie na terenie produkcji, wyjazd do klienta w celu zamontowania elementów, wyjazdy na terenie województwa
Yuvis Service Job Sp z O.O. - 2020-01-31 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie towarów, sporządzanie grafików pracy, organizowanie imprez w lokaluSystem czasu pracy zadaniowy 8 godzin dziennie w przedziale godzinowym 10-22Praca na czas określony 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca ze spedytorem prowadzącym flotę , z działem księgowości, rozliczanie czasu pracy kierowców, sporządzanie raportów i analiz
Sławomir Abramowicz JSV transport & spedition - 2017-09-06 - Rudna Mała (podkarpackie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻYKONSTRYKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Podawanie posiłków, serwowanie napoii zimnych i gorących, lody,fastfoody , zmywanie naczyń w zmywarce.Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-15:00,15:00-21:00
Piekarnia Śmietana Sp. J. - 2019-04-23 - Radlin (śląskie)